אליפות ארה"ב הפתוחה – חצאי גמר הגברים/ שחר דלאל

מסתבר שהמארגנים כן מתחשבים בדרישות השחקנים. אחת הטענות הגדולות מצדם בשנים האחרונות היתה העליה במהירות המשחק בארה"ב, מה שהקשה על זמני ההתאוששות של השחקנים בטורניר כה ארוך.

"אחת הטענות ששמענו בשנים האחרונות היא שבכל שנה המהירות של המגרשים עולה", אמר מנהל הטורניר דייויד ברואר. "זאת טענה שעלתה מקרב כל השחקנים, גם גברים וגם נשים, נראה שכולם היו מתואמים בנושא הזה. רצינו גם ליצור אחידות בין המגרשים השונים בטורניר".

אחת הבעיות איתה צריכים להתמודד מארגני הטורניר היא הקרקע עליה יושבים המגרשים, שנבנו על מזבלה עירונית. זאת היתה הבעיה שבגינה התעקבו כל השנים בבניית הגג לאיצטדיון המרכזי (ארתור אש) עד אשר התאפשר לבנות אותו מחומרים קלים. עם זאת, כאן הפיתרון היה פשוט יותר כאשר המארגנים החליטו לזנוח את מגרשי האספלט שליוו אותם שנים ועברו למשטחי בטון.

רודיק. האמריקאי (הגבר) האחרון לזכות בתואר 

ברור לחלוטין למה החליטו ראשי הטורניר לפרסם את המידע הזה בנקודת הזמן הנוכחית – הטענות על הגג באיצטדיון ידועות ודשנו בהן מספיק, אך דווקא הניסיון להוריד מעוצמת האש דווקא הגביר אותה.

טענות שהעלה לאחרונה הפרשן ושחקן העבר ג'ים קורייר מעלות סימני שאלה מדוע נעשו העבודות. בשידור אתמול הוא ציין כי העבודות נעשו על מנת "להקל על הטניסאים האמריקאים", שלא זכו בטורניר 15 שנה (האחרון שעשה זאת היה אנדי רודיק ב-2003). אם זה נכון? נראה שכרגע המארגנים איבדו את הקרדיט שלהם אפילו בקרב "האנשים שלהם"…

*

רפאל נדאל (1) – חואן מרטין דל פוטרו (3) 6-7, 2-6, 0-0: בכל המפגשים עד כה בטורנירי גראנד סלאם ידו של השור הספרדי היתה על העליונה. גם הפעם הוא פתח טוב את המשחק, אך לאחר שהפסיד בשובר שוויון היה נראה שמשהו בו כבה (ככל הנראה סבל מפציעה בברך) ולמערכה השלישית הוא כבר לא הופיע. הפעם הקודמת שהארגנטיני ניצח את נדאל בטורניר גדול היתה בריו 2016, הוא מקווה שהפעם התוצאה בגמר תהיה שונה.

דל פוטרו ונדאל. יריבות בהתהוות 

נובאק דג'וקוביץ' (6) – קיי נישיקורי (21) 3-6, 4-6, 2-6: נולה הגדיל את מאזן הניצחונות הרצופים שלו על היפני ל-14, כאשר הוא מציג טניס מצוין ולא נותן לו הזדמנויות להשיג נקודות קלות. הסרבי ציין בסיום את היכולת של נישיקורי לשחק טניס מהיר ולהכריח את היריב לקבל החלטות בשברירי שניה – משהו שדג'וקוביץ' הצליח להתמודד איתו מצוין עד כה בקריירה. בגמר מול דל פוטרו יהיה מדובר בטניס שונה לגמרי. נראה אם גם לסגנון הזה הוא יצליח להגיב באותה מהירות.

*

גמר הזוגות (גברים): מייק בראיין (3) וג'ק סוק – לוקאס קובוט (7) ומרסלו מלו 3-6, 1-6: מייק, אחד החברים בצמד "האחים בראיין", הופיע לגמר שני ברציפות ללא אחיו בוב שסובל מפציעה בירך. עם זאת, הוא המשיך לעשות חיל גם עם חברו החדש, כשצמד האמריקאים (שזכה כבר לכינוי "Team Brock") מחזיק באמתחתו גם את אליפות ווימבלדון. לפחות במקרה שלהם, הם לא זקוקים לעזרה מהמארגנים.

Team Brock. לא צריכים עזרה מאף אחד 

לפוסט הזה יש 52 תגובות

  1. אהיה צמוד לטיווי משך – לדעתי – לפחות 10 שעות. הכנתי פיסטוקים מאיראן (אין, פשוט אין, פיסטווק חלאבי טעים כמו הפיסטוק חלאבי מאיראן שמוכר אצלנו ערבי נוצרי משפרעם בעל חנות מכולת 'הולי-לנד' המייבא מארצות ערב, איראן, וטורקיה, וכמובן ישראל).
    לג'קוביץ' לא יהיה קל עם נישיקורי, המגיע לכל כדור וממעט מאד בשגיאות.

  2. רוצה דיוקוביץ-דל פוטרו בגמר.
    מייק בראיין הוא חלק מהאחים בראיין ששלטו בטניס הזוגות בתקופות אנשי רם ויוני ארליך?

  3. מקווה שנדאל ייקח בלי להתעייף יותר מידי. דלפו שחקן אדיר, אז בוודאות יהיה משחק ברמה גבוהה מאוד, ואם לא נדאל הייתי שמח שיילך עד הסוף

  4. ההרגשה שלי היא שהמנצח בין נדאל ודל פטרו יהיה המנצח של האופן. נדאל ודל פטרו ON SERVE – נדאל מוביל 3-4

    משחק מצויין עד עכשיו

  5. דל פוטרו מספיק מנוסה כדי לא לרעוד מול נאדל בנקודות קריטיות, מכאן זה כבר טניס נטו אם הוא יצליח לעשות את זה, בנתיים נראה שמערכה ראשונה אליו וממש קשה לקבוע שזה מבטיח משהו

  6. אני חושב שהפורהאנד של דלפו, והפורהאנד דאון דה ליין של נדאל יכולים להתחרות על התואר החבטה הכי טובה ויעילה בטניס, מי מהן אתם חושבים שטובה יותר?

  7. לפי הנתונים האורך הממוצע של ראלי הוא 5.3 חבטות, אני חושב שדל פ פוטרו יעדיף להשאיר את זה באזור הזה, או נמוך יותר, עם סיכוו גבוה יותר לנצח מול נדאל שיעדיף ראלים ארוכים יותר בהם הוא עדיף

  8. מל, המשחק הזה עונה לך על השאלה "מדוע לחבוט גב יד עם יד אחת?"
    זה נכון שאתה לא מאבד הרבה ספין כשאתה חובט עם שתי ידיים, אבל אתה לא יכול לחתוך את הכדור.
    נגד שחקן גבוה כמו דלפו, הספין שעולה גבוה לא מעייף לו את הכתף ומגיע לו נוח.
    סלייס, לעומת זאת, גורם לגבוהים לעבודת רגליים שוחקת במשחקים ארוכים.
    אתה רואה היום שרפא לא גורם לדלפו לרדת נמוך על כל 198 הס"מ שלו.

      1. היא גם לא מרפק טניס.
        זו פציעה יותר נפוצה אצל החובבנים מאשר המקצוענים שכבר יודעים איך להשתמש נכון במפרק.

  9. עכשיו אמרו ב-ESPN שניקישורי עשה העונה 34.0 מיליון ב-ENDORSEMENTS והוא המרוויחן השלישי אחרי פדרר, (77 מיליון) נדל (42 מיליון), ואז היפני, וג'קוביץ (28) – אלה סכומי ENDORSEMENTS + רווחים מטורנירי טניס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט