הדרך לסופרבול 53 / צוות הופס פוטבול

בין הפלייאוף של עונת 2016, לבין זה של 2017, רק 4 קבוצות מבין 12 עולות, חזרו להתמודד על האליפות.
רק בשלושה בתים מתוך שמונה, ראשי הבתים נשארו על כנם.
באחד הבתים אלופת הבית הפכה להיות אחרונה, ובבית אחר האחרונה בבית הפכה להיות אלופת הסופרבול!
אז כשאנחנו אומרים שהכול יכול לקרות בעונת פוטבול, אז אנחנו מתכוונים לזה.

ואף על פי כן ולמרות כל זאת,  אנחנו שמחים להציג בפניכם את הניחושים של ארבעת ה"מומחים" של הופס פוטבול  לקבוצות שיגיעו לפלייאוף לעונת 2018 ומעבר לכך.

הקבוצות ששמרו על יציבות בראש הביתים שלהן, במהלך השנתיים האחרונות, הפטריוטס והסטילרס, ממשיכות לדעתנו להחזיק בתואר בבתים חלשים יחסית ולפחות בAFC היציבות הזאת תביא אותם עד לריקוד הגדול.
בNFC  היותר הפכפך, רובנו חושבים שזו השנה של דרו בריס והסיינטס.
והוויקינגס יקבלו הזדמנות לפצות על הכמעט של שנה שעברה.

מוזמנים לתת את שלכם.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
49 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
ינון יבור
ינון יבור
06/09/2018 12:03:25

ציורים יפים…
אבל תוכלו אולי לרשום זאת גם מילולית? אני מזהה לא מעט לוגואים, אבל בטח לא את כולם, ואני מנחש שאני לא היחיד.

עידו גילרי
עידו גילרי
06/09/2018 12:07:37

ינון זו דרך היחידה כמעט לעשות את זה קריא ונוח.

Berch
Berch
06/09/2018 12:07:47

בהצלחה למהמרים

הצעת ייעול – בכדורסל במקרים כאלה עושים לפעמים מיני דיון בין המהמרים עם קצת רקע והסברים.
הייתי שמח לדעת קצת יותר פרטים למה אתם חושבים כך. סטטיסטיקות ? משאלת לב של אוהד ? מבט מפוכח של זה שיודע הכל ?
בתור רפה הבנה זה יעזור לי לבחור קבוצה מנצחת 🙂

עידו גילרי
עידו גילרי
06/09/2018 12:07:59

אין ניחושי זוכה באליפות?

עידו גילרי
עידו גילרי
06/09/2018 12:10:10

רביב, לא יכולתי שלא לשים לב שחסר לוגו אחד בטור שלך. מפחד לנחס?

חיים אלמליח
חיים אלמליח
06/09/2018 12:11:34

תודה.
הייתי שמח, כמו שכבר ציינו, אם תוסיפו קצת הסברים לבחירות שלכם, כדי שאנו רפי ההבנה נוכל להבין קצת יותר.
בכל מקרה, תודה על ההימורים, גם זה מוסיף לא מעט.

אור
אור
06/09/2018 12:32:35

שניים על הסטילרס ושלושה על הסיינטס? הימורים נועזים יחסית למרות שהכל יכול להיות.

אור
אור
06/09/2018 13:03:12

בשתי החטיבות אין לי מושג (הייתי אומר מינסוטה לוקחת את הפאטס), כי בAFC אין כמעט קבוצות חזקות והסטילרס מאכזבים בפלייאוף אבל הפאטס צריכים ליפול מתישהו, ובNFC יש יותר מדי קבוצות חזקות וקשה להעריך מה יהיה. פשוט הסטילרס נחשבים לוזרים יחסית ברגעי האמת ואילו הסיינטס נראים קצת פחות חזקים מהאגילס, וייקינגס והראמס ואולי גם הפאלקונס.

איש קטן
איש קטן
06/09/2018 12:36:51

נעלבתי בשם Green Bay 😉 אפילו שיקגו קיבלו יותר קולות.
ארון רודגרס בריא שווה גמר חטיבה כמעט לבדו

ג'ו פלאקה
ג'ו פלאקה
06/09/2018 12:51:13

לא רואה את בריס או בן השמן עושים עוד סופרבול. לא ביכולת של שנה קודמת.

אני בעד לפתוח ליגת פנטאזי אם יש מספיק ביקוש.

Ata98
Ata98
06/09/2018 13:02:20

אותי מעניין מאיפה האמונה בשיקגו, הם משחקים בבית תחרותי מאוד (גרין ביי, דטרויט ומינסוטה), מה גרם לכם להמר שהם יעשו פלייאוף העונה?

ינון יבור
ינון יבור
06/09/2018 14:06:19

הבעיה היא שההגנה היא טובה כמו החלק הכי חלש שבה. כך שזה לא משנה אם יש שם כוכבים – זו חייבת להיות יחידה מלוכדת כמעט ללא חסרונות. לכן הגנות היסטוריות הן יותר נדירות מהתקפות היסטוריות.

שחר דלאל
06/09/2018 18:32:39

זאת קבוצת הגנה נהדרת. היא דורגה בשנה שעברה בטופ 20 בכל הקטגוריות החשובות וקיבלה השנה שני שחקנים שהולכים להיות הטובים ביותר בעמדה שלהם. יש להם אין סוף נשקים (מאק, האקים היקס, לאונרד פלויד, קייל פולר ואדי ג'קסון) שתשמע עליהם יותר ויותר בעונה הקרובה. הסיבה היחידה שהם עדיין לא שמות נפוצים היא היכולת של הקבוצה תחת ג'ון פוקס וחוסר היכולת לאסוף ניצחונות. אם כל הדיווחים יהיו נכונים השנה, צפוי חורף חם מאוד בשיקאגו.
(וכל זה נאמר בלי לגרוע דבר מיתר הקבוצות בבית הזה, יש מצב – נדיר אבל קיים – שכולן יסיימו במאזן חיובי. יהיה קשה מאוד לסיים שם ראשון)

צחי זופרן
צחי זופרן
06/09/2018 13:05:56

הסטילרס לא עוברים סיבוב בפלייאוף השנה. גם הפטריוטס לא יגיעו רחוק. קבוצות שיפתיעו ממש לטובה:
ראמס, רייבנס והרדסקינס.
האלופה (בהיעדר פציעות) תצא מהבית של צפון ה NFC

7even
7even
06/09/2018 15:12:38

אין לראמס מה להפתיע.
הם הפתיעו כבר שנה שעברה ככה שמבחינתם הפתעה סו זכיה.

כל דבר אחר יחסית לסגל שם זו אכזבה

צחי זופרן
צחי זופרן
06/09/2018 21:10:40
הגב ל  7even

הפוך, אם ישמרו על עונה ברמה כזו ויעלו גבוה יותר זו תהיה ההפתעה. ראית מה קרה לדאלאס, בליגה הזו לתת שתי עונות חזקות זה אתגר, על אחת כמה וכמה שכולם באים לקחת לך את הראש, אתה כבר לא קטן וחמוד.

איש קטן
איש קטן
06/09/2018 13:10:41

הניחושים שלי:

AFC
1.ניו אינגלנד
2.סטילרז
3.טקסאנס
4.סן דייגו

5. ג׳קסונויל
6. צ׳יפס / בולטימור

NFC
1. סיינטס
2.ראמס
3.גרין ביי
4.איגלס

5. מינסוטה
6. אטלנטה / דאלאס

גמרי אקדוחנים קלאסיים:

גמר ה AFC
ניו אינגלנד – סטילרס

גמר ה NFC
סיינטס – גרין ביי

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
06/09/2018 17:06:56

עם גרין ביי בגמר זו לא קלאסיקה?

איש קטן
איש קטן
06/09/2018 17:26:19

כל אחת מהאפשרויות היא קלאסיקה.
אישית אני אשמח לסטילרס – גרין ביי.
שתי הקבוצות האהובות עלי משתי ערי פועלים בלי ייצוג ב NBA.

גיא רוזן
גיא רוזן
06/09/2018 13:29:53

אני זוכר שכילד קטן בביתה של דודתי,
נאלצתי לטפס על שרפרף רעוע במטרה להגיע למדף העליון במטבח, שם נחו להם קוביות מעוגת הקפה המדהימה שלה.

הייתי לא רק קטן בגיל, אלא גם בקומתי. על אותו שרפרף, נמתחתי על קצות אצבעותיי בניסיון נואש להגיע לקופת הפח שאכלסה את אותה עוגה מופלאה.
כמובן שעודף המוטיבציה תורגם לשרפרף אחד שנפל, ולילד קט שנפל על פניו וזכה לסנטר מדמם.
"משיגנע שייגעץ" אמרה כאשר היא צוחקת,
"אני יודעת שאתה ממש רצית מהעוגה, אבל למה לא טיפסת על כיסא גבוה יותר?"

אני לא יודע איך זה מתקשר לפוסט על הפוטבול.
אולי זו עוגת הנס קפה שאני מנסה לשחזר לקראת ראש השנה.

אולי זו העובדה שאף אחד מכם לא בחר בברונקוס כאלופי הבית המערבי!
מה נשאר לכתוב חוץ מ-
משיגנע…

7even
7even
06/09/2018 15:11:14

הדולפינים כל הדרך !

מנחם לס
מנחם לס
06/09/2018 15:21:26

אני רואה כמה מגיבים חדשים שהגיעו כנראה מהפייסבוק של רביב. מי שמעוניין (ומאד מומלץ כי זה עושה מהאתר יותר צבעוני וציורי) להוסיף תמונה לשם העניין פשוט מאד.
נכנסים ל- gravatar.com
ההוראות פשוטות מאד אבל כוללות דרישה שהתמונה שתבחר תהיה שמורה אצלך במחשב.
ואז תבחר באופציה "G" וזה כל הסיפור.

הלילה יהיה טרוף בפילדלפיה. ה-BANNER הראשון בהסטוריית הקבוצה יעלה אל מרומי האיצטדיון, וקהל של 80,000 ייצא מדעתו באיצטדיון של 'עיר האחווה' שבפוטבול לא ידעה שמחה כזאת מעולם. היריבה – אטלנטה – תהיה אגוז קשה ביותר לפיצוח.

פאקו
06/09/2018 15:26:14

רביב, יש לך הרבה וובוס להמר על הג'איינטס כראש בית. אבל אתה לא מספיק משוגע כדי להמר על זה שיעברו סיבוב.
וחוץ מזה אחלה פוסט. אהבתי את הפורמט.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
06/09/2018 16:14:45

מה הסיכוי של הג'איינטס להיות קבוצה רצינית לאחר השנה הגרועה שעברה עליה?

יותם פלדהיים
יותם פלדהיים
06/09/2018 16:25:25

איך עובד הווילד קארד? 2 הסגניות עם המאזן הכי טוב?

עידו גילרי
עידו גילרי
06/09/2018 16:26:25

2 הקבוצות עם המאזן הכי טוב שאינן ראש בית. בדרך כלל יש צורך בשוברי שוויון.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
06/09/2018 17:15:06

מה עם אליצור קרית יואל ?

אפלטון
אפלטון
06/09/2018 18:02:23

פשש סחטיין יש כאן הרבה אמונה בסיינטס.
גם לי יש הרגשה טובה איתם.
יאללה שיתחיל כבר, עשיתם לי חשק עם כל הטיזינג הזה

מנחם לס
מנחם לס
07/09/2018 4:20:00

האיגלס עצרו את אטלנטה קרוב לקו ה-TD. אבל אטלנטה עצרה אותם והכריחה פאנט.

מנחם לס
מנחם לס
07/09/2018 4:21:45
הגב ל  מנחם לס

הכל ב-4 הדקות הראשונות

מנחם לס
מנחם לס
07/09/2018 5:09:27

3-3. ההגנות תמיד מוכנות יותר בתחילת העונה מההתקפות כי תפקידי ההגנה פחות מסובכים ללמידה בתחילת העונה מתרגילי התקפה עם שחקנים חדשים וכולי

מנחם לס
מנחם לס
07/09/2018 5:32:41

משחק מלא שגיאותלשתי הקבוצות. ההתקפות עדיין חורקות. 6-3 אטלנטה בחצי

מנחם לס
מנחם לס
07/09/2018 6:22:18

פילדלפיה מובילה 6-10. שיפוט שמכאן נראה קצת ביתי, בעיקר ב-HOLDINGS