אירועי דיומא – 29.07.2018: הטור מגיע לשאנז אליזה, 3 גמרים בטניס

כדורגל / מתן גילור

גביע הטוטו – רבע גמר

21:00 מכבי תל אביב-בית"ר ירושלים (ספורט 5 לייב). המנצחת במשחק תפגוש בשלב חצי הגמר עולה מהצלבת הבתים.

 

גביע הטוטו – מחזור 1 (בית דרומי)

19:45 הפועל תל אביב-בני יהודה תל אביב (ספורט 5 משולב).

19:45 מועדון ספורט עירוני אשדוד-הפועל רעננה (ספורט 5 משולב).

כדורסל / רועי ויינברג

אליפות אירופה לנבחרות נוער (עד גיל 18) – דרג ב': שלב הבתים

12:00-ישראל-צ'כיה. אחרי הקאמבק מול הולנד ישראל לא אכזבה כשפירקה את לוקסמבורג. צ'כיה אתגר מסוג שונה עקב כך שמדובר בנבחרת הגנה טובה בהרבה שעדיין ללא הפסד בטורניר, אבל אחרי משחקים מול איסלנד ולוקסמבורג. ניצחון ישראלי יקל עליה מאוד במאבקי העלייה לנוק-אאוא, במיוחד כשהוא נגד מתחרה ישירה כצ'כיה.

 

טניס / מתן גילור

טורניר המבורג (500) – גמר

16:00 לאונרדו מאייר-ניקולוז בסילשווילי (ספורט 5 גולד). כמעט שלוש שעות, חזרה מפיגור מערכה ומשחק שהגיע לשני שוברי שוויון נדרשו למאייר כדי לנצח את קובליק. בסילשווילי שהעפיל מהמוקדמות המשיך להפתיע והפעם את ז'רי וזאת למרות שבמערכה השניה ספג בייגל. זהו המפגש הראשון בין השניים. למאייר יש שני תארים בסבב. בסילשווילי ינסה להשיג את התואר הראשון.

 

טורניר אטלנטה (250) – גמר

22:00 ג'ון איזנר(1)-ראיין האריסון(8). דרבי מקומי בין המדורג ראשון לבין אחרון המדורגים. שניהם ניצחו בחצי הגמר בשלוש מערכות. איזנר את אבדן והאריסון את נורי. המאזן ביניהם עומד על 3:7 לטובת איזנר. לאיזנר תואר אחד השנה ו-13 בסה"כ. להאריסון תואר בודד בקריירה.

 

טורניר גשטאט (250) – גמר

12:30 מטאו ברטיני-רוברטו באוטיסטה אגוט(2) (ספורט 5). ברטיני ניצח את זופ בשתי מערכות. באוטיסטה אגוט, הפיבוריט הברור, דווקא התקשה מול דייר ונזקק לשלוש מערכות. זהו המפגש הראשון בין השניים. ברטיני ישאף להשיג תואר ראשון בקריירה. באוטיסטה אגוט כבר זכה בשניים השנה ושמונה בסך הכל.

פורמולה 1 / דוד "פאקו" סעדה

הגראנד פרי ההונגרי

המירוץ הקודם בגרמניה המשיך את המגמה ההפכפכה של העונה הנוכחית. סבסטיאן פטל, שזינק מהפול פוזישן, הוביל לכל אורך המירוץ, אך נאלץ לפרוש לאחר שאיבד שליטה והתרסק עם רכבו. לואיס המילטון, שזינק מהמקום ה-14, ניצל את ההתרסקות של יריבו הראשי, וזכה במירוץ, לפני בוטאס ורייקונן. התוצאה החזירה את הבריטי לפסגת הדירוג הכללי, 17 נקודות לפני פטל. היום, במסלול הונגרורינג בבודפשט, תהיה לו הזדמנות להגדיל את הפער, כאשר יזנק מהפול פוזישן לפני בוטאס, רייקונן ופטל. שידור בספורט 5 לייב ב-16:00.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

המאסטרס של ריגה – רבע גמר, חצי גמר וגמר

11:00: כריס וויקלין – סטיוארט קרינגטון

11:00: ניל רוברטסון – ריקי וולדן

12:00: סטיבן מגווייר – קיירן ווילסון

12:00: גרהם דוט – ג'ק ליסובסקי

אתמול התקיימו הסיבובים השני והשלישי של הטורניר, ולפי כמות ההפתעות שבהם, נראה שכמה מהפייבוריטים עדיין חלודים ולא ממש הגיעו לפתיחת העונה. זה התחיל מההדחות של שון מרפי ושל אלוף העולם, מארק וויליאמס בסיבוב השני, ובזו של מארק אלן בשמינית הגמר. עדיין כמה פייבוריטים כרוברטסון, ווילסון, ליסובסקי, מגווייר ודוט, צלחו את הסיבובים והגיעו לרבע הגמר.

היום נוכל לראות את רבעי הגמר ב-11:00. היום ימשיך עם חצאי הגמר ב-15:00 והגמר ב-20:30. שידורים ביורוספורט 2.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הטור דה פראנס – קטע 21

קטע 20 היה קטע הנג"ש האישי של המירוץ, בו קיבלנו קרב צמוד מאד בין המובילים במירוץ. אלוף העולם בנג"ש, טום דומולאן, היה המהיר ביותר מבין המתחרים, והצליח להגיע שנייה אחת לפני כריס פרום. המוביל במירוץ, גראן תומאס, נראה לאורך רוב הקטע כחזק מכולם, אך הוא נחלש בקילומטרים האחרונים, והגיע 14 שניות לאחר הזוכה. לפרימוז רוגליץ', אחד הפייבוריטים בקטע, היה יום רע למדי בו הגיע מעל לדקה מעל למנצח. התוצאות קודם כל הבטיחו לתומאס זכייה היסטורית בגראנד טור הראשון שלו, והן גם החזירו את פרום לפודיום על חשבון רוגליץ'. עוד ראינו את פייר לאטור מבטיח את הזכייה בחולצה הלבנה. כך שהתוצאות הסופיות במירוץ הן גראן תומאס בראש, ואחריו דומולאן (1:51+), פרום (2:24+), רוגליץ' (3:22+), קרויזוויק (6:08+), בארדה (6:57+), לאנדה (7:37+), מרטין (9:05+), זכארין (12:37+), וקינטאנה (14:18+).

קטע 21 הוא הקטע הנועל של המירוץ, המסתיים בשאנז אליזה בפריס. כמו בכל מירוץ, הערך העיקרי של הקטע הוא ייצוגי, ונועד בעיקר לחגוג את הזכייה של הזוכים השונים במירוץ, כולל כוסות השמפניה המסורתיות. הערך הספורטיבי היחיד בקטע הוא במיאוץ הסיום בשאנז אליזה. כפי שפטר סאגאן נראה בימים האחרונים, הוא יסתפק בעובדה שהוא הצליח לשרוד את הפציעה על מנת להגיע עם החולצה הירוקה לפריס. מי שצפויים להתחרות על המיאוץ הם רוכבים כדמאר, קריסטוף, קולברלי ודגנקולב. שידור ביורוספורט ובספורט +5 מ-17:05.

 

 

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 55 תגובות

  1. לגבי הטניס אודה לתגובות על השאלה הבאה:
    אין לי בעיה לכתוב גם למעט קוראים, אבל בשביל עצמי זה נראה לי מיותר.
    אשמח לדעת מה מעניין אנשים ומה הם קוראים.
    למשל, פלוני יכול לכתוב: אני קורא מסיבוב שני בגראנד סלאם, שמינית גמר ב-1000, חצי גמר ב-500 ובכלל לא ב-250.
    רק כדי שאדע ממתי לכתוב על כל טורניר. אם אין מי שקורא סיבוב ראשון ב-250 למשל אז לא אכתוב על זה.
    תודה מראש לעונים.

      1. אשר ל 250 -500 קורא ברפרוף.
        הייתי כותב רק בתחילת טורניר ומספר מתי הגמר .
        בגמר הייתי קורא ואפילו מרחיב קצת .
        למשל גמר 250 בגשטאט הייתי מאריך וכותב את כל מי שכם ניצחו בדרך לגמר .
        כנ"ל גמר 500.
        אשר למסטרס 1000 וגרנד סלאם בוודאי להרחיב .

    1. קורא ברפרוף טורנירים של 250-500 אבל קורה לא מעט שעצם הסיקור מגלה לי פרט מעניין ורלבנטי. תודה רבה לכל העוסקים במדור הנהדר הזה. ממש לא מובן מאליו

    2. אני בדרך כלל לא קורא את התוכן אבל עצם העדכון על הטורנירים עצמם ומה המשחקים מאד תורם לי ואני עובר עליו באופן קבוע.

    3. אני עוקב אחרי הגרנד סלאמס מהסיבוב הראשון, ובנוגע לטורנירים האחרים אני יותר עוקב אחרי שחקנים בולטים, כלומר טורניר 500 לא יעניין אותי אא"כ פדרר\נדאל\גוקוביץ\טופ 10 בעבר או בהווה משתתפים בו…

  2. לגבי אופניים – אני מניח שעכשיו פרום יוותר על הוואלטה. אם היה זוכה יש מצב שהיה הולך על הטריפל, אבל נראה לי שיוותר. בלאו הכי היסכוי שלו לזכות קטן מאד, אחרי שני GT בשנה והשנה יש לו הזדמנות בלתי חוזרת לתת מאבק רציני על הזהב (דאבל? טריפל?) באליפות העולם.
    אולי לתומאס שווה לנסות את הדאבל. גם הוא יכול לתת יופי של פייט באליפות העולם על שלוש מדליות.

        1. בינתיים היחיד שאמר שהולך על הוואלטה זה תיבו פינו (בחיי שלא מבין למה, הבן אדם תמיד מתפרק בחום). ניבאלי אמר שינסה גם הוא להכשיר עצמו למירוץ, ומניח שגם ארו יילך על זה.

  3. חברים מישהו שמבין אופניים, יכול אולי לכתוב טור על הזוכה גריינט תומאס. קצת על החיים האישיים שלו. מה ההשגים הבולטים שלו עד כה וכו

  4. בינתיים חוטפים מהצ'כים. 16 הפרש, כשנשארו 2 וחצי דקות. מאכזב מאוד. וזה בדרג ב'.

    זה בעיקר חבל כי זה אומר שיהיה מאוד קשה לעלות דרג:
    בתסריט האופטימי נסיים במקום השני בבית (רק שתיים מכל בית עולות), ונקבל ברבע הגמר את ראש הבית של סלובניה (!!) ושבדיה. כדי לעלות לדרג א' חייבים לסיים ב-3 המקומות הראשונים, כלומר חייבים להעפיל לחצי הגמר. אם סלובניה מחכה לנו ברבע, זה יהיה קשה מאוד.

    1. זהו, הפסידו על 11.
      במשחק שלישי בשלושה ימים, קצת תמוה שהמאמן משתמש ברוטציה קצרה (רק שישה שחקנים עם 10 דקות ומעלה, לעומת תשעה אצל הצ'כים. גם אם נחבר את כל הדקות מחוץ לשישייה לא נגיע למספר הדקות של השחקן השישי).
      תומר לוינסון עם 19 ו-14 ריבאונד. אלבר עם 16 ו-8 ריבאונד. אבדיה עם 14 ב-38 דקות. קבוצתית, רק 65% מהקו ו(כמו בעבר הלא רחוק) – רק 19% משלוש.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט