אירועי דיומא 25.02.2018: ב"ש נגד י-ם, יונייטד נגד צ'לסי, גמר גביע הליגה וגמרים בטניס

כדורגל

ליגת העל – מחזור 24 / מתן גילור

19:30 בני יהודה תל אביב-עירוני קרית שמונה (ספורט 4). קרב ישיר על המקום בפלייאוף העליון. בני יהודה מגיעה אחרי הפסד 0:2 לבית"ר ירושלים וק"ש אחרי ניצחון 0:1 על אשקלון, מה שמציב את בני יהודה במקום ה-6 עם 36 נקודות ואת ק"ש במקום ה-7 עם 29 נקודות, כשעד הפלייאוף נשארו 9 נקודות בקופה. הווה אומר שכל תוצאה זולת ניצחון של ק"ש ובני יהודה תבטיח את מקומה בפלייאוף העליון. בסיבוב הקודם ניצחה ק"ש 1:2.

*המלצת צפייה*21:00 הפועל באר שבע-בית"ר ירושלים (ספורט 5). נכון שכבר לפני מספר שבועות היה לנו משחק עונה, אבל הצמרת עד כדי כך צפופה שהנה קיבלנו עוד אחד. ב"ש מגיעה למשחק אחרי ניצחון על פ"ת 0:3. ערב המחזור היא במקום הראשון עם 50 נקודות. י-ם ניצחה את בני יהודה 0:2 וערב המחזור היא במקום השני עם 49 נקודות. המנצחת תקבל בוסט רציני מאד במאבק האליפות. כמובן שיש לציין שב"ש טרם הפסידה משחק ליגה בטרנר מאז השלמתו. בסיבוב הקודם סיימו הקבוצות בתיקו 2:2.

פרמיר ליג – מחזור 28 / שגיא נאור

14:00 קריסטל פאלאס – טוטנהאם (ספורט1). אחרי שפתחה את העונה עם 7 הפסדים רצופים, קריסטל פאלאס יצאה למסע התאוששות מדהים אולם בארבעת משחקיה האחרונים היא צברה רק 2 נקודות ושוב הסתבכה בתחתית. רק הפרש שערים מפריד בינה לבין הקו האדום והיא זקוקה לכל נקודה. התרנגולים הנהדרים – להם יש מטרות אחרות. 2-2 בטורינו מול יובה נתן להם לא רק מקדמה גדולה לגומלין אלא גם אמונה והוכחה כי הם מספיק טובים להסתכל גם לאימפריות הגדולות של אירופה בלבן של העיניים ולומר להם – אנחנו לא נופלים מכם!! אני כבר לא יכול לחכות לגומלין בוומבלי. עד אז, טוטנהאם ממשיכה להיאבק על מקום בין 4 הראשונות ואסור לה למעוד במשחק כזה.

16:05 מנצ'סטר יונייטד – צ'לסי (ספורט1). שתי הקבוצות שיחקו באמצע השבוע בליגת האלופות, אחת הציגה יכולת טובה ויצאה עם תוצאה בעייתית והשניה שיחקה נורא והשיגה תוצאה טובה. הבלוז הצליחו לשתק את ברצלונה כמעט 90 דקות ומנעו מהם להגיע למצבי כיבוש למרות שהחזיקו . בכדור 70% מהזמן. מסירה אחת רעה של כריסטיאנסן, הבלם הדני, הגיע לרגליים של אנדרס אינייסטה ומשם מסי הישווה בקלילות אבל הקבוצה של קונטה הציגה משחק טקטי ממושמע וקשוח והגיע לה לצאת עם מקדמה משמעותית יותר לקראת הגומלין בקאמפ נואו. ויליאן פגש פעמיים את הקורה לפני שכבש ועדן הזאר הטריד את ההגנה הקטלונית ללא הפסקה ומעניין לראות אם קונטה ימשיך בהרכב הזה גם באולד טראפורד. גם יונייטד פגשה יריבה ספרדית אבל חלשה בהרבה – זה לא מנע ממוריניו לשחק על 0-0 עם תצוגה עלובה והגנתית כשרק יום ענק של דה חאה נותן לשדים האדומים עדיפות לקראת הגומלין. מוריניו קיבל את מבוקשו אבל אני לא חושב שאוהדי מנצ'סטר יונייטד בכל העולם נהנו ממה ממה שראו. המאזן של מוריניו בשנה וחצי שלו בקבוצה מול הקבוצות הגדולות מחפיר וזה לא מפתיע מאחר והוא, קודם כל, מגיע כדי לא להפסיד. לצערו, זה לא ממש עוזר לו וברוב המקרים השדים האדומים יצאו עם ידם על התחתונה באותם מפגשים. מלבד ניצחון על ארסנל באמירויות, שגם הוא הגיע אחרי תצוגה מדהימה של דה חאה, אלה התוצאות שמנצ'סטר יונייטד השיגה מול הטופ 6 העונה: 0-0 עלוב באנפילד, ניצחון 1-0 על טוטנהאם, הפסד 1-0 לצ'לסי, הפסד ביתי 2-1 למנצסטר סיטי, הפסד 2-0 לטוטנהאם. מה נגיד? טוב שיש את ארסנל.. אחרי שרצה כל העונה במקום השני, הקבוצה של מוריניו מסתבכת בקרב על מקום ברביעייה הראשונה. טוטנהאם רק 4 נקודות מתחתיה במקום החמישי וביכולת הנוכחית, אני שם את הז'יטונים על החבורה התוססת והכיפית של פוצ'טינו. בנוסף לכל הצרות, מוריניו מצא זמן להסתכסך עם פול פוגבה, השאיר אותו על הספסל מול סביליה והכניס אותו כמחליף רק בגלל הפציעה של אנדר הררה. נראה שהפורטוגלי מתחיל לאבד את זה. האגדה על העונה השניה של מוריניו שמסתיימת באליפות נראית כמו בלון שמתפוצץ בענק.

גמר גביע הליגה / שגיא נאור

ארסנל – מנצ'סטר סיטי (ספורט1). עד לפני שבוע נדמה היה שסיטי הולכת על הטרבל כשגם בליגת האלופות הם מכוונים הכי גבוה שאפשר. אולם, אז הגיעה ויגאן והעיפה את הקבוצה של פפ מהגביע וחלום הטרבל נגוז (אלא אם יזכו גם בליגת האלופות מן הסתם). פפ עדיין לא זכה בתואר כמאמן הקבוצה ולמרות שהמפעל הזה לא נחשב יותר מדי, אין לי ספק שהתואר הזה חשוב לו והוא לא הולך לוותר עליו. המטרות של התותחנים העונה קצת יותר צנועות – הם עדיין מאמינים שיצליחו להשתחל למקום בין ארבע הראשונות ולהגיע לליגת האלופות ואם לא יצליחו דרך הליגה אולי יעשו זאת דרך זכייה בליגת האירופית. ביום חמישי הם העפילו לשמינית הגמר אבל אחרי הפסד ביתי מביך לקבוצה משבדיה וזה בטח לא תרם למורל באמירויות. ונגר מול פפ – המאמן הוותיק בפרמייר ליג מול המאמן החדשן והמודרני. דה ברוינה מול אוזיל, אובמיאנג מול אגוארו. משחק בין שתי קבוצות התקפיות שאוהבות להחזיק בכדור, סיטי פשוט עושה את זה הרבה יותר טוב ועם הרבה יותר כלים. תואר ראשון עונה על השולחן.

לה ליגה – מחזור 25 / שגיא נאור

21:45 סביליה – אתלטיקו מדריד (ערות one). משחק נהדר ברמון סאנצ'ס פיחואן. סביליה יצאה מהמשחק מול יונייטד ברגשות מעורבים – מצד אחד היא הציגה יכולת מצוינת, שלטה במשחק כמעט לחלוטין וביטלה את יריבתה שהיתה פייבוריטית ברורה. מצד שני, 0-0 ביתי זאת תוצאה לא טובה והיא יודעת שבאולד טראפורד הולך להיות קשה הרבה יותר. בליגה היא ניצחה את שני משחקיה האחרונים ויצאה מתקופה קשה מאוד דווקא אחרי פתיחת עונה מצוינת. היא העפילה גם לגמר הגביע אחרי ניצחון כפול על לגאנס כשבדרך היא עוברת את יריבתה היום, גם אותה היא ניצחה פעמיים כשהיא כובשת מולה 5 שערים. לא נשמע נתון מעניין במיוחד אבל כשלוקחים בחשבון שהקבוצה של סימאונה ספגה 9 שערים ב-24 מחזורים הנתון הזה נראה אחרת לגמרי. במשך כל שנותיו באתלטיקו, צ'ולו הנהיג הגנת ברזל אבל העונה הקולצ'ונרוס לקחו את זה רמה אחת קדימה. פשוט אי אפשר להכניע אותם. הם ספגו רק שער אחד בששת המשחקים האחרונים וגם באירופה הם עשו את העבודה והעפילו לשמינית גמר הליגה האירופית. בארסה ניצחה אתמול והגדילה את הפער ל-10 נקודות אבל אתלטיקו לא הולכת לוותר על התואר כשבעוד שני מחזורים שתי הקבוצות ייפגשו בקאמפ נואו למשחק עונה אמיתי.

סרייה A – מחזור 26 / דוד "פאקו" סעדה

16:00: ססואולו-לאציו (משולב בספורט +5). אחרי המפלה מול נאפולי בליגה, לאציו התאוששה עם שני משחקים בליגה ובליגה האירופית. בליגה זה היה ניצחון קל על ורונה החלשה, שהעלה אותה למקום הרביעי על חשבון אינטר. בליגה האירופית הרשימה מאד עם הניצחון 5:1 על סטיאווה בוקרשט. זה היה טוב לקבל בחזרה צ'ירו אימובילה, שכבש שלושער במשחק. היום מול היריבה החלשה מהתחתית, היא צפוייה להמשיך במומנטום.

19:00: יובנטוס-אטאלנטה (ספורט 3). יובה ממשיכה לתפקד בצורה מושלמת בכל הנוגע לקרב האליפות הצמוד מול נאפולי. זה המשיך בדרבי מול טורינו בו ניצחה עם 1:0 קטן. הצרה של יובה השנה היא עם הפציעות של החלוצים שלה. במשחק בו חזר פאולו דיבאלה מפציעה של מספר שבועות טובים, נפצע החלוץ השני שלה, גונסאלו היגואין. באסה. על אטאלנטה אפשר לומר שהיא סיימה את העונה השבוע. הקבוצה שבמקום השמיני הייתה קרובה לעלות לשמינית הגמר בליגה האירופית, אך שער מאוחר שספגה מדורטמונד גנז את החלום שלה. היא תשמח להרוס ליובה היום, אך הסיכוי שזה יקרה לא גבוה.

21:45: רומא-מילאן (ספורט 4 וספורט +5). שתי קבוצות בתקופה טובה למדי בליגה. רומא עם שלושה נצחונות רצופים, המשאירים אותה היטב במסגרת המאבק על המקום השלישי. באלופות היא נכנעה לשחטאר ולקור באוקראינה עם הפסד מינימלי של 2:1, המשאיר לה תקווה לגומלין. מילאן כנראה לא תגיע לכלום בליגה מהמקום השביעי בו היא נמצאת כעת, אך לפחות באירופה היא בכושר טוב עם העלייה לשמינית הגמר בליגה האירופית (לקראת מפגש מסקרן מול ארסנל). נראה כמו משחק פתוח למדי.

ליגה צרפתית – מחזור 27 / דוד "פאקו" סעדה

22:00: פ.ס.ז'-מארסיי (ספורט +5). משחק צמרת השייך לאחת היריבויות הגדולות של הכדורגל הצרפתי. פ.ס.ז' מובילה בגדול את הטבלה בדרך הבטוחה אל האליפות. היא מתאוששת מההפסד הכואב לריאל מדריד באלופות, כשהוציאה את העצבים על שטרסבורג עם 5:2 במחזור הקודם. היא תקבל היום בחזרה את ניימאר המתאושש מפציעה. ליריבה היה שבוע טוב, בו עלתה לשמינית גמר הליגה האירופית, למרות ההפסד המינימלי לבראגה. בנוסף היא שמחה על איבוד הנקודות של מונאקו אתמול, מה שיאפשר לה לעלות למקום השני במקרה של ניצחון בלתי סביר על יריבתה היום. שתי הקבוצות ייפגשו שוב השבוע ברבע גמר הגביע.

 

כדורסל / יאיר זעפרני

מוקדמות אליפות העולם בכדורסל – סיבוב ראשון – מחזור רביעי – אירופה

בית ח'

17:00 אסטוניה – ישראל (ספורט 5). אחרי הניצחון החשוב שיום שישי מול בריטניה (75:82) מגיעה ישראל למשחק הרביעי שלה בטורניר, משחק שאם תנצח בו תבטיח את עלייתה לשלב הבא ואם תפסיד בו – תסבך את עצמה במאבק עם אסטוניה ובריטניה על אחד משלושת המקומות הראשונים.

מאזנה של ישראל עומד כרגע של שני ניצחונות ביתיים והפסד חוץ אחד ליוון. את אסטוניה ניצחנו רק לפני חודשיים בבית 68:88 וסך הכל אנחנו כבר יודעים שמדובר בנבחרת לא מאוד מרשימה. אלא שגם ישראל היא לא בדיוק תמצית השלמות, רחוקה מלשחק כדורסל טוב והעובדה שמרבית שחקני נבחרת ישראל חסרים את הניסיון הדרוש ברמה הבינלאומית והם ינחתו באסטוניה רק שעות ספורות לפני המשחק, גורמת למשחק הזה להיות מוקש אחד גדול שהפסד בו יתקבל בהבנה, גם אם לא יהיה תענוג גדול.

אסטוניה כאמור היא נבחרת חלשה יחסית, שהעפילה לבית הזה משלב המוקדמות וגם בפנטזיות הכי גדולות שלה לא מתכננת להעפיל לאליפות העולם. זו נבחרת לא צעירה (גיל ממוצע 27) שרצה לא מעט זמן ביחד וחלק גדול משחקניה שיחק באליפות אירופה ב-2015 בה אירחה הנבחרת הזו בית והשחקנים הבולטים בה בקמפיין עד כה הם הרכז סטן סוק (13.7 נק' למשחק עד כה, הוא גם בנו של המאמן טיט סוק, שחקן עבר אסטוני בעצמו) והפאוואר פוורוורד קריסטן קיסטינג (13.7 נק' בממוצע למשחק) כריסטיאן קנגור הוותיק (בן 36, חזר השנה לאסטוניה ושיחק בעבר בבאסקוניה, סיינה, מילאנו, וילרבאן ועוד לא מעט קבוצות איטלקיות. קולע 1.5 נק' למשחק) וכן את ג'נאר טטלאס הגבוה המנוסה שמשחק גם הוא באסטוניה (טרטו, אם אתם ממש רוצים לדעת) ולצד 7.3 נק' למשחק קוטף גם 6 ריב'.

ועדיין למרות החולשה היחסית של הסגל של טיט סוק, גם ישראל שהתקשתה מאוד מול בריטניה דקות ארוכות לא בדיוק מאריות הכדורסל האירופאי. הנבחרת שלנו מגיעה למשחק ללא גיא פניני שמצפה ללידת בנו וכן ללא תומר גינת שנפצע במשחק מול בריטניה. את מקומם יתפסו ג'ייק כהן, ששוחרר לרגל המשימה ממכבי ת"א (אחרי שלא שיחק דקה בהפסד מכבי ת"א למלאגה…) ותמיר בלאט. גם איגור נסטרנקו מעירוני נהריה הצטרף לנסיעה וייתכן שבסופו של דבר הוא יקבל מקום בסגל ולו רק בשל המחסור החריף בגבוהים בנבחרת.

ישראל תקווה שרביב לימונד שלקח פיקוד במשחק הקודם ימשיך לתת את הטון וכן ששחקנים כמו אבי בן שימול, ריצ'רד האוול ורפי מנקו ימשיכו לתרום הקרבה וזיעה על הפרקט. המשימה היום היא בהחלט אפשרית אבל ללא פניני, מאדריכלי הניצחון על בריטניה (הסל שלו לקראת הסיום שבר את היריבה) זה הולך להיות קשה עד מאוד. אני אהמר על האסטונים.

18:00: יוון – בריטניה – היוונים ממשיכים לשייט בדרכם לשלב הבא וביום שישי ניצחו את אסטוניה 70:83 תודות למשחק נהדר של בוריסיס וואסילופולוס. מול בריטניה החלשה, במשחק בית בכרתים, יוון אמורה לספק את הסחורה ולהעפיל לשלב הבא. בסיבוב הקודם ניצחה יוון בבריטניה לאחר הארכה 92:95.

בית ה

15:00: צרפת – בלגיה – למרות שזה היה קשה צרפת הצליחה לעשות את העבודה מול רוסיה עם ניצחון 74:75 אחרי הארכה מסל ניצחון של בוריס דיאו, 3 שניות לסיום. דיאו קלע 23 נקודות והוביל את הצרפתים שממשיכים לשמור על מאזן מושלם בבית, דבר אותו אפשר לומר גם על בלגיה שהפסידה במשחק צמוד בבוסניה 72:70 ועדיין לא ניצחה עד כה. היא גם לא אמורה לנצח היום. בסיבוב הקודם זה נגמר ב59:70 לצרפתים בבלגיה.

16:00: רוסיה – בוסניה – משחק מסקרן מאוד בפרם בין בוסניה המדורגת שנייה בבית עם מאזן 1-2 לרוסיה השלישית שמאזנה 2-1. הרוסים חייבים לנצח את הבוסנים שניצחו אותם 76:81 רק לפני שלושה חודשים כי למרות העובדה שגם הקבוצה שמסיימת שלישית בבית עולה לשלב הבא, התוצאות נגררות איתה, דבר שרוסיה שהפסידה כבר פעמיים לא יכולה להרשות לעצמה. הרוסים סבלו מהרבה חוסר מזל כשגם 17 של קולגין ו-16 של קרסב לא הספיקו מול צרפת שגנבה להם את הניצחון מהידיים בסיום, דבר שאי אפשר להגיד על יריבתם היום שניצחה בקושי רב את בלגיה אחרי שתי קליעות עונשין של גורדיץ', 4 שניות לסיום (17 של גורדיץ' ו-16 של מוסא הובילו את הבוסנים).

בית ו

18:00: איסלנד – צ'כיה – איסלנד חזרה לעניינים עם ניצחון נאה על פינלנד (76:81, הרמנסון עם 24 נק') בבית ששם אותה יחד עם בולגריה ופינלנד במאזן דומה (2:1). מול צ'כיה המושלמת שניצחה אותה בסיבוב הקודם בקלות (89:69) וניצחה במשחק צמוד את בולגריה 76:78 ביום שישי (בוחצ'ק קלע 24 נקודות לצ'כים) איסלנד תקווה לנצל את המומנטום ולהשיג יתרון על יריבותיה בקרב על אחד משלושת המקומות הראשונים.

18:30: פינלנד – בולגריה – פינלנד הייתה חלשה מאוד באיסלנד ביום שישי ותקווה לנצח שוב את הבולגרים עליהם גברה בסיבוב הקודם 82:80. בולגריה מצידה חייבת ניצחון חוץ במגרש קשה, בשביל לחזור לעניינים.

בית ז

17:00: גיאורגיה – גרמניה – משחק ביתי ראשון לגיאורגים והם חייבים ניצחון בו בהנחה שהם רוצים לעלות לשלב הבא עם איזשהו ניצחון (הניצחון שלהם על אוסטריה ביום שישי כנראה לא יחשב כי אוסטריה תודח). אלא שהיריבה הערב, גרמניה, היא לחלוטין לא טרף קל ומחזיקה במאזן מושלם אחרי שניצחה את סרביה 74:79 (בנזיג עם 17 נק' הוביל את גרמניה). בסיבוב הקודם ניצחה גרמניה את גיאורגיה 70:79.

21:20: אוסטריה – סרביה – סרביה התאכזבה קצת עם הפסד בפרנקפורט בשישי האחרון למרות 22 נקודות של רדוליצה, הפסד שהיה הראשון שלה בטורניר עד כה. למזלה היא תוכל להוציא את עצביה על אוסטריה החלשה שעוד לא ניצחה עד כה והובסה 64:85 מול הסרבים בסיבוב הקודם.

 

טניס / מתן גילור

ריו דה ז'נרו (500) – גמר

22:00 דיאגו שוורצמן(6)-פרננדו ורדסקו(8) (ספורט 5 גולד). שוורצמן גבר על ג'רי. ורדסקו ניצח את פוניני. המאזן הפנימי עומד על 0:1 לטובת הארגנטינאי.

 

מארסיי (250) – גמר

16:00 קארן חצ'אנוב(9)-לוקאס פויי(3). הפוטנציאל הרוסי הצעיר חוזר לפרוע מעט שטרות, אבל המקומי שמשתפר מעונה לעונה הוא הפיבוריט. זהו המשחק הראשון בין השניים.

 

דלריי ביץ' (250) – גמר

22:00 פיטר גוזוקזיק-פרנסיס טיאפוא. יופי של טורניר לשני המפתיעים הללו. טיאפוא מסתמן כתקווה האמריקאית לעתיד. הוא מגיע לגמר אחרי שקיבל כרטיס חופשי לטורניר. השניים נפגשו בעבר במקודמות ובטורניר קטן והמאזן ביניהם 1:1.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר הגראנד פרי העולמי – גמר

*המלצת צפייה* 15:00 ,21:00: רוני אוסליבן-דינג ז'ונווי (שידור מ-21:00 ביורוספורט 2).

חצי הגמר אתמול בין מארק סלבי לדינג ז'ונווי היה בדיוק מה שהיה אפשר לצפות מהמשחק בין השניים האלו – קרב חפירות איטי וצמוד, שהסתיים הרבה אחר השעה הצפוייה. כמו בחצי גמר אליפות העולם, זה היה קרב צמוד עם פריימים שהתחלקו לסירוגין בין השניים, אלא שבניגוד לאותו המעמד, היה זה דווקא הסיני שגבר על אלוף העולם בפריים מכריע. סלבי ייאלץ להמשיך לחפש את הזכייה בטורנירים אחרים, אולי באליפות וולס שתתקיים השבוע.

הגמר היום בין דינג לאוסליבן מפגיש שני שחקנים שונים מאד. לרוקט רוני יש בינתיים עונה מסעירה עם זכייה בשלושה טורנירים והותרת חותם גם על טורנירים בהם לא זכה. במקרים אלו הוא חזר להפגין את הסנוקר אותו הפגין כבר לפני רבע מאה, בדרך להפוך לשחקן הטוב והפופולרי אי פעם בענף. מצד שני, היו גם לא מעט הזדמנויות בהן הפגין פיזור נפש, אופייני גם כן, כמו בחלק הראשון של חצי הגמר מול מגווייר. אצל דינג, לעומת זאת, הדברים קצת שונים השנה. הוא אמנם עדיין משחק בסגנון הסולידי והמוכר, ואף זכה בטורניר ה-World Open (הפחות נחשב), אך הוא ודאי פחות מפחיד את היריבים יחסית לעונות הקודמות שלו. העלייה לגמר בטורניר, ויותר מכך זכייה בו, עשויות בהחלט להחזירו אל דרך המלך. נותר לראות מי מהשניים יהיה זה שיחגוג בסוף הערב. ערוץ יורוספורט 2 משדר לצערנו רק את סשן הערב (בגלל שידורי היום האחרון של אולימפיאדת החורף).

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הטור של אבו דאבי – קטע 5

קטע 4 של אתמול היה קטע הנג"ש האישי של המירוץ. האוסטרלי רוהאן דניס, שהיה אחד המועמדים לזכות בקטע, הגיע עם הרבה ציפיות ואכן הצדיק אותן. הוא הקדים ב-14 שניות את יונתן קסטרובייחו ובעוד מספר שניות בודדות חבורה ארוכה של רוכבים. מועמד אחר לזכייה בקטע, טום דומולאן, סבל מתקלה מיכנית שאילצה אותו להחליף אופניים, מה שעלה לו באיבוד זמן יקר. דניס כעת מוביל במירוץ לפני קסטרובייחו (14+), מיילס סקוטסון, יוס ואן אמדן ו-וילקו קלדרמן (16+), ברנט בוקוולטר (17+), פטרי בווין (23+), אלחנדרו ואלוורדה (24+), טום דומולאן (31+) וז'וליאן אלאפיליפ (34+).

קטע 5, הקטע הנועל של המירוץ, הוא גם קטע הטיפוס היחיד במירוץ. זהו קטע שטוח לחלוטין המסתיים בטיפוס בינוני להר חאפיט. היום אמור להיות יומם של כל המטפסים שהגיעו למירוץ, כואלוורדה, דומולאן, ארו, מייקה, זכארין, סיימון ייטס וחבריהם. אלא שלא מדובר בטיפוס קשה במיוחד, מה גם שכל התוואי שלפניו שטוח לגמרי. לכן יש סיכוי גדול שנראה מירוץ המוכרע על שניות הבונוס, כפי שהיה בשנה שעברה. אם דניס המוביל יראה יכולת טיפוס טובה כפי שהראה בשנה שעברה, הוא אמור להיות פייבוריט לזכייה במירוץ כולו היום. שידור ביורוספורט 2 ב-12:45.

 

 

מירוץ קורן-בריסל-קורן

צמד מירוצי הפתיחה של עונת הקלאסיקות בבלגיה נפתח אתמול עם מירוץ אומלופ הט ניוסבלאד, מירוץ קלאסיקות כהלכתו. במירוץ זכה הדני מיכאל ואלגרן מקבוצת אסטנה. ואלגרן היה שייך לקבוצה שהובילה במירוץ עד הסיום, יחד עם שני חבריו לקבוצה. שלושת החברים ניצלו לפי הספר את יתרונם המספרי בקבוצה, עם השליחה של ואלגרן לתקיפות לקראת הסיום. התקיפה השנייה של הדני החזיקה מעמד, והוא המשיך לבדו אל הקו עד לסיום.

מירוץ קורן-בריסל-קורן של היום הוא עוד מירוץ בסגנון הקלאסיקות, אלא שהוא בעל תוואי קל יותר מקודמו. הוא כולל פחות עליות וקטעי פאבה, ו-50 הק"מ האחרונים שלו שטוחים לחלוטין. המשמעות כאן היא שבנוסף לפייבוריטים הרגילים מקבוצת הקלאסיקנים, היום תהיה הזדמנות גם לרוכבים כמו גאביריה או טרנטין לזכות במירוץ. שידור ביורוספורט 2 ב-15:30.

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. יופי של דיומא .
    ב"ש-בית"ר .
    לתחושתי ב"ש תנצח באופן ברור וזה יהיה האות לכך שלמרות ונהפוך הוא של פורים הסדר בליגה חוזר למאבק דו ראשי על האליפות בין ב"ש למכבי תל אביב .

    הערה אחת .
    דובר על כך ש 0-0 היא תוצאה רעה לקבוצה הביתית במשחקי נוקאאוט משחק אחד.
    דעתי היא ש0-0 לא תוצאה כזו רעה בוודאי כאשר מדובר בקבוצה שהיא אנדרדוג .
    ככה האנדרדוג מצמצם את הנחיתות למשחק בודד.ועם עקיצה אחת בגומלין הוא מחייב את הפייבוריט לשני שערים עקב שער החוץ.

    1. אאל"ט, סטטיסטית, זו תוצאה ששווה משהו סביב 47% ניצחון בהתמודדות. אבל מן הסתם שעבור הקבוצות הפחות טובות היא שווה פחות.
      אני מסכים שהיא לא כ"כ רעה. מצד שני, מן הסתם שכל ניצחון עדיף. 🙂

  2. מישהו יכול לפרש לי את השיטה המשונה כרגיל של פיב"א במוקדמות גביע העולם? כמה עולות לשלב השני?איך הוא מתנהל? וכמה עולות מהמוקדמות הללו לטורניר הסופי?

    1. 3 עולות מתוך מתוך 4.
      המאזנים ממשיכים (מול הקבוצות שיעלו ).
      זאת אומרת אם ישראל תעלה למשל עם אסטוניה ויוון אז היא אמנם תעלה אך עם המאזן כולם (כרגע 2-1 ) כאשר המשחקים מול בריטניה יימחקו .

  3. הקטע היום יבחן את היכולות של הקבוצה אם הקבוצה תעבוד הקטע סגור .
    בהנחה שמצב הברך תקין 24 שניות זה לא פער משמעותי , וגם דומולאן לא פראייר בעליה יהיה אש דניס ישאר רחוק מאחור.

    1. כל כך מנוסה.
      איזה כיף לראות אותו חוזר ובכזה כושר.
      דומולאן יום שני רצוף עם בעיות מכניות ותור לסדנת ניהול כעסים.

  4. בית"ר פרייארים שלא לקחו את המשחק .
    איזה צמרת מרתקת .
    אמנם הפועל חיפה דועכת אך כל היתר כאן איתנו שלשיית צמרת אדירה.
    רק חבל על שיטת המשחקים השטותית בפליאוף שתפגיש אותם בתחילת הפליאוף במקום בסופו .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט