אירועי דיומא – 09.02.2018

כדורגל

סרייה A – מחזור 24 / דוד "פאקו" סעדה

21:45: פיורנטינה-יובנטוס (ספורט 2). האלופה מכבדת אותנו בנוכחותה ביום שישי, עקב המשחק המסקרן שלה בליגת האלופות מול טוטנהאם באמצע השבוע. המשחק הקודם שלה מול ססואולו היה יותר מטווח מאשר משחק, כאשר העניקה לקבוצת התחתית שביעייה במתנה, עם שלושער להיגוואין. אלא שהחדשות הרעות ליובה היו בדמות פציעה נוספת לשחקן הרכב, הקשר בלייז מטווידי, והיא התווספה לזו של החלוץ פאולו דיבאלה. שניהם ייעדרו לפחות עוד חודש מהמגרשים. גם בלעדיהם היא אמורה לנצח את היריבה הבינונית ממרכז הטבלה, והיא בעיקר תנסה לשמור על אלו שישחקו מפני פציעות נוספות.

בונדסליגה – מחזור 22 / דוד "פאקו" סעדה

21:30: ר.ב. לייפציג-אאוגסבורג (ספורט 1). מפגש צמרת (לא חוכמה – חצי מהקבוצות בליגה שמתחת לבאיירן הן בצמרת), המפגיש שתי קבוצות המראות יכולת טובה במחזורים האחרונים. הרד בולים מלייפציג הצליחו לנצח את מנשנגלאדבך במפגש צמרת, ולהיצמד למקום השני בטבלה. גם אאוגסבורג הלמה בפרנקפורט 3:0 במחזור הקודם, והיא מטפסת בצורה עקבית אל עבר חבורת הצמרת. משחק פתוח לחלוטין.

ליגה צרפתית – מחזור 25 / דוד "פאקו" סעדה

21:45: סנט אטיין-מארסיי (ספורט 5). במסגרת הנדנדה של המאבק על המקום השני, מארסיי הצליחה לחזור אליו לאחר המעידות של מונאקו וליון. לקבוצה היה השבוע הספק יוצא דופן של 15 שערים מול נמושות. שישה היא כבשה מול נועלת הטבלה מץ, ועוד תשעה מול קבוצה מליגת המשנה בשמינית גמר הגביע. המארחת היא אחת הקבוצות הגדולות בתולדות הכדורגל הצרפתי, אך בשנים האחרונות היא מצוייה בדשדוש תמידי. העונה הנוכחית לא יוצאת דופן, כשהקבוצה נמצאת באיזור התחתית, לאחר שהספיקה להיפרד ממיודענו אוסקר גארסייה ששימש כמאמנה.

כדורסל / יאיר זעפרני

יורוליג – מחזור 22

19:45: פנרבחצ'ה – באמברג – הגרמנים ניראו מעולה בשבוע שעבר כשהביסו את פנאתינייקוס ב-21 הפרש. כל זה כמובן טוב ויפה אבל במשחקי חוץ אלופת גרמניה מספרת לנו סיפור אחר לחלוטין. הקבוצה של אנדראה טרינקיירי לא ניצחה מחוץ למגרש הביתי מאז נובמבר. במצטבר מדובר ב-13 הפסדי חוץ רצופים, שבעה מהם ביורוליג, כשרק בשבוע הקודם באמברג חוטפת תבוסה בת 31 נקודות מטלקום בון. וכשהיריבה במשחק החוץ היא אלופת אירופה, שמדורגת במקרה גם במקום השלישי ביורוליג והביסה את באמברג העונה בביתה ב-23 הפרש (57-80), הסיכויים לנצח דווקא הפעם בחוץ, יורדים דרמטית.

20:00: ז'לגיריס קובנה – חימקי מוסקבה – אחרי שניצחה בשבוע שעבר בבית את מכבי ת"א ופתחה פער של שני משחקים ממנה, מתעתדת אלופת ליטא לעשות זאת השבוע גם מול הקבוצה השנייה שמאיימת לה על המקום השישי, חימקי מוסקבה. הרוסים אמנם ניצחו שלושה מתוך ארבעת משחקיהם האחרונים אבל מול הקבוצה של שאראס – שלא הפסידה בבית מזה חודשיים, מחזיקה ברצף של 8 ניצחונות ביתיים ובמאזן 3-17 ביתי העונה עד כה בכל המסגרות – יהיה לה קשה להמשיך במומנטום הזה. במשחק הקודם בין שתי הקבוצות העונה ניצחה חימקי 77-85.

20:00: הכוכב האדום בלגרד – ארמאני מילאנו – האיטלקים ניצחו שלושה מתוך ארבעת משחקיהם האחרונים. כמה זה עזר להם? הם עדיין חמישה ניצחונות מהמקום השמיני כשנותרו להם תשעה משחקים . או במילים אחרות, כנראה שזה מעט מדי ומאוחר מדי…לפחות הם יוכלו להשוות מאזן מול הכוכב האדום אם ינצחו אותם היום בדרך לשום מקום בגזרת שתי הקבוצות. בסיבוב הקודם ניצחו הסרבים 88-91.

21:45: ריאל מדריד – אולימפיאקוס – על הנייר מדובר במשחק המסקרן של הערב. הקבוצה מהמקום הרביעי ביורוליג מארחת את הקבוצה מהמקום השני כשביניהן מפריד משחק אחד בלבד. אבל הסתכלות לעומק תלמד אותנו שאולימפיאקוס עם ארבעה הפסדי חוץ רצופים ביורוליג (ועוד אחד לקבוצת יורוליג, פנאתינייקוס, בליגה) שהורידו אותה מהקרב על המקום הראשון ביורוליג ולמרות הניצחון ב-25 הפרש בשבוע שעבר על פנרבחצ'ה מול ריאל שבכושר מצוין וניצחה את עשרת משחקי הבית האחרונים שלה (חמישה מהם ביורוליג) זו הולכת להיות משוכה שהיוונים יתקשו במעבר מעליה.

 

טניס / מתן גילור

טורניר סופיה (250) – רבע גמר

13:00 מריוס קופיל-ג'ילס מולר(3).

מיד אחריו מרקוס בגדטיס-ג'וזף קובליק.

19:00 ויקטור טרוקצי(6)-סטניסלס וואוורינקה(1).

מיד אחריו מירזה באסיץ'-מקסימיליאן מאטרר.

 

טורניר קויטו (250) – רבע גמר

19:00 רוברטו קרבייס באנה-ניקולס ג'רי(8).

מיד אחריו אנדריי מרטין-קורנטין מאהו.

מיד אחריו טיאגו מונטריו -גאל מונפיס(3).

00:30 ג'ראלד מלצר-אלברט ראמוס וינולאס(2).

 

טורניר מונפלייה (250) – רבע גמר

15:00 דויד גופן(1)-קארן חצ'אנוב.

מיד אחריו דמיר דז'ומו-רישאר גסקה(5).

20:00 אנדריי רובלב(6)-ג'ו וילפריד טסונגה(3).

21:30 בנואי פייר-לוקאס פויי(2).

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הטור של דובאי – קטע 4

קטע מיאוץ שלישי היה לנו אתמול, וקיבלנו בו מנצח שחזר מהמתים – מארק קבנדיש. הטיל מהאי מאן הצליח לעשות אתמול משהו שלא ראינו ממנו זמן רב, וזה להראות דומיננטיות במיאוץ סיום. זאת כשהצליח לפרוץ אל הקו במיאוץ ארוך, בלא שמתחריו יצליחו לסגור עליו. את הפודיום השלימו נאסר בוהאני ומרסל קיטל. דילן גרונבייגן, שהוביל עד כה במירוץ, נקנס ב-20 שניות על רכיבה ממושכת מאחורי רכב הקבוצה (לאחר תקלה מיכנית), ואיבד לפיכך את ההובלה. המוביל במירוץ כולו הוא כעת אליה ויוויאני, כשאחריו קבנדיש (4+) ונתן ואן הוידונק (7+).

קטע 4 של היום צפוי להיות זה שיכריע את המירוץ כולו. הקטע כולל מספר טיפוסים קצרים, כולל הסיום בסכר האטה. היום אמורה להיות שעת הכושר של מטפסים כוינצ'נזו ניבאלי וניקו רוץ', ואולי גם של מאיצים בעלי יכולת לעמוד בטיפוסים קצרים כג'ון דגנקולב או אלכסנדר קריסטוף. ניתן לצפות בקטע החל מ-11:30 כאן.

 

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. תודה רבה.
    ברגל יובה שהלחיצה את נאפולי לכמה שעות תוכל היום להלחיץ אותה ליום שלם אם תנצח .
    יש גם משחק בספרד של בילבאו – לאס פלמס

    יורוליג בעיניים של מכבי .
    3 משחקים לא רלווונטים כולל ריאל -אולימפיקוס וכן הכוכב -מילאנו וםנרבחצה -במברג.

    המפגש המעניין חימקי קובנה .
    האינטרס הגדול יותר הוא ניצחון של קובנה …אמנם ניצחון כזה ירחיק עוד יותר את קובנה ממכבי .
    אך ערב המחזור קובנה הובילה 2 משחקים +מאזן פנימי בנוסף עם הליטאים זה מאבק מיקום .
    עם חימקי זה יכול להיות מאבק על עצם הפליאוף.
    ולכן מכבי בעד קובנה .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט