אירועי דיומא – 08.02.2018: מכבי ת"א מארחת את ברצלונה

כדורגל

חצי גמר גביע המלך (משחק 2)

*המלצת צפייה* 22:30 ולנסיה – ברצלונה (ספורט1). אחרי נצחון מינימלי משער של לואיס סוארס, הקטלונים יוצאים למסטאיה ומחפשים להעפיל לגמר שנה רביעית ברציפות כששלושת הגמרים הקודמים הסתיימו בהנפת הגביע. המסטאיה הוא אחד המגרשים הביתיים בספרד ובארסה מתקשה שם לאורך השנים. העטלפים משחקים מצוין ועושים עונה נהדרת מבחינתם כשמדורגים במקום השלישי ואם יצליחו להשלים את המהפך ולהעפיל לגמר זה יהפוך את העונה הזאת למיוחדת אף יותר. גדש, רודריגו וסימונה זאזא האיטלקי המצוין מובילים את ההתקפה של הכתומים וינסו לנצל את ההגנה החסרה של הבלאוגרנה שסובלת מפציעות של ורמאלן ובעיקר פיקה, שנפצע הדרבי ביום ראשון וינסו להכשירו למשחק. סביליה השלימה אתמול את העבודה ומחכה לזו שתעפיל אחרי נצחון על לגאנס שהדהימה את ריאל מדריד ברבע הגמר.

כדורסל / יאיר זעפרני

יורוליג – מחזור 22

21:05 מכבי ת"א – ברצלונה (ערוץ 10)– שלב הבתים של היורוליג מתקרב לשיאו וכשנותרו תשעה מחזורים לסיום מכבי ת"א שמדורגת במקום השמיני רואה כבר את השלב הבא בהישג יד. אבל בשביל להגיע לשם הקבוצה של נבאן ספאחיה חייבת לגבור על כמה משוכות לא פשוטות ולא ליפול במשחקים שעל הנייר נראים קלים. המשחק היום מול הקטלאנים שייך על פניו לסוג השני של המשחקים. ברצלונה מדורגת מקום הלפני אחרון במפעל עם שבעה ניצחונות וארבעה עשר הפסדים והפסידה ארבעה מתוך חמשת המשחקים האחרונים שלה. אבל איכשהו, בהינתן השם המפואר של הקבוצה, כמו גם הרקורד שלה מול מכבי ת"א בעשור האחרון (1-12 מאז 2008/9) ובהתחשב במשחק הראשון בין שתי הקבוצות העונה שהסתיים בתבוסה 67-87 לטובת החבורה בכחול-אדום-צהוב, יש סיכוי שזו תהיה משוכה הרבה יותר קשה מהצפוי.

לזאת יש להוסיף את העובדה שברצלונה חוותה זעזוע משמעותי השבוע כאשר המאמן הכושל, סיטו אלונסו פוטר ואת מקומו יתפוס עוזרו, אלפרד ז'ולבה בן ה-57 עם ניסיון של למעלה מ-30 שנה באימון קבוצות בליגה הספרדית הבכירה (התחיל בחובנטוד בדלונה, המשיך בעיקר בג'ירונה ובסרגוסה). השינוי בעמדת המאמן, שלא זכה להערכה בקרב השחקנים עשוי להוביל לרוח חדשה על הספסל של החבורה מהפלאו בלגראנה ומכבי ת"א, שגם ככה לא נמצאת בכושר מי יודע מה, עלולה לשלם את המחיר.

21:15: פנאתינייקוס – באסקוניה – הבאסקים הולכים ונראים כמו הקבוצה היחידה שמסכנת את המקום של מכבי ת"א בטופ 8 ונמצאת מקום אחד מתחתיה עם נקודה אחת פחות. הקבוצה של פדרו מרטינס ניצחה את שני המשחקים האחרונים שלה אבל היום מחכה לה משוכה הרבה יותר קשה מאשר יריבותיה בשבועיים האחרונים (מלאגה והכוכב האדום בלגרד) בדמות אלופת יוון שהפסידה בבית רק פעם אחת העונה. עם זאת, חשוב לציין שהיונים מאבדים גובה ואחרי תקופה טובה בדצמבר וחצי ינואר, הגיעו שלושה הפסדים בארבעה משחקים (וגם הניצחון היה בהארכה) כשבשבוע שעבר זה נגמר כבר בתבוסה 74-95 לבאמברג הגרמנית. למרות זאת, הקבוצה של צ'אבי פסקוואל וניק קלאת'יס עדין פייבוריטית מובהקת וזאת למרות ההפסד בסיבוב הקודם בויטוריה 84-85.

21:30: ולנסיה – צסק"א מוסקבה – אלופת ספרד עדיין מנסה לשמור על סיכוי להעפיל לשלב הבא למרות שהיא רחוקה משם ארבעה ניצחונות. הפסד הערב יסתום כנראה את הגולל על הסיכוי הקלוש שהם ימשיכו עימנו לשמונה הגדולות ואם זו לא צרה גדולה מספיק אזי גם היריבה הערב, מוליכת היורוליג, שמגיעה אחרי חמישה ניצחונות רצופים, לא אמורה לעשות את החיים יותר קלים בטח אם ניזכר בתבוסה 67-94 שהנחילה צסק"א לולנסיה בסיבוב הקודם. היו שלום כתומים? סיכויים גבוהים שכן.

21:45: מלאגה – אנדולו אפס – מלאגה עוד מפנטזת על מקום בטופ 8, אבל רחוקה משם מרחק שלושה ניצחונות וכנראה תסתפק בתואר 'ראש לשועלים'. אחרי ארבעה הפסדים בחמשת המחזורים האחרונים שקברו את סיכוייה עמוק, היא פוגשת הערב את הטורקים שכל מה שהם יכולים לפנטז עליו בשלב זה הוא יציאה מהמקום האחרון שנראה כמו שייך להם בטאבו כמעט מתחילת העונה. בסיבוב הקודם ניצחו הספרדים 74-79.

 

טניס / מתן גילור

טורניר סופיה (250) – שמינית גמר

אתמול התקיימו 2 משחקים והיום יתקיימו 6 הנותרים.

13:00 מקסימיליאן מאטרר-ג'ו סוזה(7).

מיד אחריו מריוס קופיל- בלאז קאבצ'יץ'.

13:00 אנדראס ספי-ג'ילס מולר(3).

מיד אחריו דניס איסטומין-ויקטור טרוקצי(6).

מיד אחריו מרקוס בגדטיס-אדריאן מאנארינו(2).

19:00 סטניסלס וואוורינקה(1)-מרטין קלייזן.

 

טורניר קויטו (250) – שמינית גמר

19:00 סטפנו טרבגליה-ניקולס ג'רי(8).

מיד אחריו טיאגו מונטריו-אלסנדו ג'יאנס.

19:00 פאולו לורנצי(4)-רוברטו קרבייס באנה.

מיד אחריו קורנטין מאהו-איבו קרלוביץ'(7).

19:00 ויקטור אסטרייה בורגוס(6)-ג'ראלד מלצר.

מיד אחריו רוברטו קירוז-אלברט ראמוס וינולאס(2).

מיד אחריו קספר רוד-גאל מונפיס(3).

00:30 פאבלו קרנו בוסטה(1)-אנדריי מרטין.

 

טורניר מונפלייה (250) – שמינית גמר

אתמול התקיימו 2 משחקים והיום יתקיימו 6 הנותרים.

13:00 ריקרדס בראנקיס-קארן חצ'אנוב.

14:00 דמיר דז'ומור-רובן במלמאנס.

15:00 פייר הוג' הרברט-רישאר גסקה.

מיד אחריו ניקולאס מאהו-ג'ו וילפריד טסונגה(3).

20:00 קרלוס טברנר-לוקאס פויי(2).

21:30 ג'ון מילמן-בנואי פייר.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הטור של דובאי – קטע 3

עוד קטע שטוח, ועוד מיאוץ המוני חסר סדר קיבלנו אתמול בקטע 2. קבוצות המאיצים התקשו לארגן את הרכבות עבור הרוכבים המובילים שלהן, ואלו נאלצו בעיקר לסמוך על עצמם. הפעם היה זה אליה ויוויאני שחצה ראשון את הקו, כשאחריו דילן גרונבייגן וריקארדו מינאלי. גרונבייגן ממשיך להוביל במירוץ, כשאחריו ויוויאני (2+) ונתן ואן הוידונק (9+).

קטע 3 הוא כבר פחות שטוח, כש-30 שק"מ לסיום הוא כולל גבעה, העשוייה להקשות מעט על המאיצים. עדיין, למרות שזה יפתה יותר רוכבים לצאת לבריחה, הקטע אמור להסתיים כקודמיו במיאוץ המוני. נראה בינתיים שגרונבייגן ו-ויוויאני נמצאים בכושר עדיף על יריביהם בעלי השמות הגדולים יותר כקיטל, קבנדיש וקריסטוף, לכן ההימור עליהם גם היום הוא סביר למדי. ניתן לצפות בקטע החל מ-11:30 כאן.

 

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. תודה רבה לכולם .
    כדורגל ספרד.
    ראשית קשה להאמין שברצלונה לא תכבוש מה שיצריך מולנסיה להרשית 3 פעמים .
    שנית ולנסיה חובה ירידה תלולה בחודשים האחרונים הם שהיו צמודים לברצלונה רחוקים כבר 9 נקודות מהמקום השני לאחר ההפסד למי שנמצאת שם אתלטיקו .
    מברצלונה צריך כבר משקפת היא מרוחקת 18 נקודות וכרגע במאבק על מקום באלופות ואפילו דרך המוקדמות היא מרוחקת 3 נקודות מויריאל החמישית .

    יהיה מעניין אך ברצלונה פייבוריטית די מובהקת .

    יורוליג .
    יום קריטי בגורלה של מכבי .
    יהיה לה משחק פתוח לחלוטין בו הכל אפשרי מול ברצלונה כשבערך באותה שעה תתארח באסקוניה אצל פאו.
    בתסריט האופטימי מכבי מנצחת גם פאו הפער מבאסקוניה עולה ל 2 משחקים ועל הדרך אוהדי פרט מחליטים לפרוש מהיורוליג (עוד סיפור מצחיק שקורה שם )
    בתסריט הפסימי .
    מכבי מפסידה פאו מובסת באסקוניה משתווה למכבי (ועוד מכבי צריכה לנסוע לשם לקראת סוף העונה ).
    ואוהדי פאו נשארים ביורוליג וזורקים את הנשיא הססגונני עם האולטימטום המוזר (או היורוליג או אני ).

    יתר המשחקים בעיניים של מכבי .
    ולנסיה -צסקא . מכבי עם הרוסים בעיקר בגלל שבמחזור הבא (עוד שבועיים ) הרוסים באים לתל אביב ועדיף שלא יכעסו מדי .

    מאלגה -אפס ….אפס כי טוב לסיים למאלגה את הפנטזיה לפני שמכבי תצטרך לשחק שם .

    1. בפסקה של התסריט האופטימי כתבת "אוהדי פרט" במקום "אוהדי פאו".
      מה הסיפור שם עם האוהדים ועם האולטימטום של הנשיא?

  2. תודה רבה
    למכבי לא הולך מי יודע מה מול ברצלונה בשנים האחרונות גם בהיכל
    זה משחק סופר חשוב של מכבי כי היא חייבת לשמור על הבית או שאין טופ 8
    חיקמי צסקא ופנאתניקןס זה מה שנשאר בבית אז המשחק מול בארסה הוא מאסט

  3. מכבי הרוויחה את מה שרצתה ניצחון שלה והפסד של באסקוניה.
    אמנם היה נחמד לה לו מאלגה הייתה מפסידה לאפס ולא יהיה גם נעים לקבל את צסק"א אחרי הפסד .
    אבל הדברים המרכזיים קרו לה .
    שבוע הבא פגרת גביע ואז המשחק בונוס מול צסק"א.

  4. החלה אולימפידת החורף בפיונג צאנג קוריאה ,לא להתבלבל עם פיונג יאנג….שגם היאה בקוריאה.
    אז מי זו לינדסי וואן ?
    למה לא התחרתה ב2014 בסושי ?
    האם היא אכן הפייבוריטית ,ואם כי במה ?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט