אירועי דיומא – 31.01.2018: טוטנהאם-מנצ'סטר יונייטד

כדורגל

פרמייר ליג – מחזור 25/ שגיא נאור

21:45 צ'לסי – בורמות' (ספורט1). האלופה ירדה למקום השלישי אחרי הניצחון של ליברפול אתמול ולא תרצה להסתבך במאבק על מקום ברביעיה הראשונה. בחצי גמר גביע הליגה היא הודחה על ידי ארסנל וגם בליגה היא מעט מגמגמת עם 3 ניצחונות בששת המשחקים האחרונים. הקבוצה של קונטה פעילה בחולון העברות ומסתמן שתסיים אותו עם אוליבייה ז'ירו מארסנל למרות שזה עדיין לא סגור. בורנמות' התחילה את העונה עם 7 הפסדים בעשרת המשחקים הראשונים ונראתה כמו יורדת בטוחה אבל מאז הפסידה רק עוד 4 ב-14 מחזורים וכעת היא במקום ה-13. היא לא נוצחה בחמשת משחקיה האחרונים ותנסה לחזור עם נקודות גם מסטמפורד ברידג'.

22:00 מנצ'סטר סיטי – ווסט ברומיץ' (ספורט1). המוליכה עדיין רצה בכל המפעלים ואחרי ההפסד במשחק המשוגע מול ליברפול היא מנסה ליצור רצף ניצחונות חדש. במחזור הקודם היא ניצחה בקלות את ניוקאסל, בגביע הליגה היא העפילה לגמר ותפגוש את התותחנים וגם בגביע היא לא התקשתה להעפיל לשמינית הגמר. גם ווסט ברום ניצחה בגביע והוכיחה שיש לה מה למכור גם מול הגדולות כשהדיחה את ארסנל ובליגה היא הוציאה נקודות מארסנל, טוטנהאם וליברפול. היא אומנם במקום האחרון אבל רק 3 נקודות מקו מבטחים. מלכת התיקו של הפרמייר ליג (11 מ-24 משחקיה הסתיימו בחלוקת נקודות) תהיה מאושרת עם נקודה באיתיחד.

המלצת צפייה: 22:00 טוטנהאם – מנצ'סטר יונייטד (ספורט2). איזה משחק נפלא מחכה לנו בוומבליאחרי שנתיים נפלאות בהן סיימה במקום השני, העונה התרנגולים קצת יותר מתקשים אבל עדיין בקצב  צבירת נקודות מרשים, הקבוצות הגדולות פשוט טובות יותר מאשר בשנים הקודמות. היא רחוקה רק 5 נקודות מליברפול וצ'לסי וניצחון היום יקרב אותה למרחק 5 נקודות מהיונייטד ויפתח לגמרי את המאבק על 3 המקומות הנותרים ברביעיה הראשונה. הארי קיין בעוד עונה מפלצתית עם 21 שערים מוליך את טבלת הכובשים וממצב את עצמו ככוכב עולמי וחלוץ מהשורה הראשונה. הקבוצה של מוריניו התחזקה בחלון העברות עם צירופו של אלכסיס סאנצ'ס הצ'יליאני הנפלא מארסנל תמורת שכר שהופך אותו למשתכר הגבוה בליגה ואחד הגבוהים בעולם. אולי איתו מוריניו ישנה גישה ולא יבוא לכל משחק מול קבוצה גדול בשביל להתגונן ולהוציא תיקו כמו שעשה במשחקים הקודמים. הסטט' של יונייטד אומרת שעונה נורמלית הם חזק במאבק על התואר אבל הריצה של סיטי הופכת עונה מצוינת לכזאת שהמאבק העיקרי בליגה הוא להבטיח מקום בליגת האלופות בעונה הבאה. לכן, אני מאמין שמוריניו גם היום ינסה להוציא תיקו שישאיר אותו מספיק רחוק מהקבוצה של פוצ'טינו. אחרי 3 תוצאות תיקו מאכזבות, השדים האדומים סופרים כבר 3 ניצחונות רצופים ויחד עם ההעפלה לשמינית גמר הגביע, האנרגיות באולד טראפורד קצת יותר חיוביות. לוקאקו מוביל אותם עם 11 שערים ופוגבה, למרות שנעדר מלא מעט משחקים, אחראי על 9 בישולים.

גביע המלך – חצי הגמר (משחק 1) שגיא נאור

22:30 לגאנס – סביליה. אחרי שעשתה סנסציה והדיחה את ריאל מדריד, הקבוצה הקטנה של לגאנס רוצה לעשות היסטורי ולהעפיל לגמר הגביע. גם היריבה שלה היום הדיחה קבוצה ממדריד, אתלטיקו, אחרי שניצחה אותה פעמיים בשלב רבע הגמר. האנדלוסים ינסו לחזור למעמד הגמר אחרי שהיו שם לפני שנתיים והפסידו לברצלונה 2-0 אחרי הארכה.

גביע איטלקי – חצי גמר (משחק 1) / דוד "פאקו" סעדה

21:45: מילאן-לאציו (ספורט 4). שידור חוזר למשחק מיום ראשון, ואם לשפוט לפיו, צפוי לנו אחלה משחק. לאציו נדמתה כחוזרת לכושרה האימתני מתחילת העונה במחזור האחרון, לכאורה גם ללא צ'ירו אימובילה הפצוע. אלא שהמשחק האחרון מול מילאן הפך את המגמה, והסתיים בניצחון מפתיע 2:1 לאחרונה. מילאן מחברת כבר שלושה נצחונות רצופים בליגה, ופתאום החניכים של גאטוסו במקום השביעי – ממש אוויר פסגות. תוצאה טובה במשחק הראשון מבין השניים תקרב אותם לעבר המטרה שנראתה טבעית בתחילת העונה – מקום באירופה.

גביע הליגה הצרפתי – חצי גמר / דוד "פאקו" סעדה

22:00: מונאקו-מונפלייה (משולב בספורט 3). אפשר לקרוא לעונה הנוכחית של האלופה מונאקו עונת התפכחות. לאחר עונת האליפות הקסומה בשנה שעברה, מיטב שחקניה נמכרים לכל המרבה במחיר (בראשם אמבפה למפלצת מפריס), והיא מגמגמת בליגה, בערך כמו כל הקבוצות שלא עונות לשם פ.ס.ז'. זה מספיק לה פחות או יותר עבור המאבק הקשוח על המקום השני. השם התורן הנמצא ברשימת העוזבים הצפויים הוא פאביניו, שכבש שער לזכות הקבוצה בתיקו המהנה מול מארסיי בראשון. עם כל הצרות, האלופה צריכה וצפוייה לנצח את היריבה הבינונית ממרכז הטבלה, אחת שכרגע מתפקדת כמלכת התיקו של הליגה הצרפתית.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הטור של ולנסיה – קטע 1

חודש פברואר פותח מסורתית את המירוצים בספרד, אלו שבשנה שעברה הביאו לנו כמה קרבות מרתקים שהוכרעו בשניות בודדות. הגם שחלקם לא מוגדרים כמירוצי וורלד טור, הם מושכים אליהם את מיטב הרוכבים של הענף. הטור של ולנסיה, או בשמו המלא, וולטה קומונידד ולנסיה, לא שונה מבחינה זו. זהו מירוץ בן חמישה קטעים, באיזור הנפה של ולנסיה, המיועד בעיקר למטפסים. בין אלו נראה את כוכב המירוצים האלו בעונה הקודמת, אלחנדרו ואלוורדה, שינסה להתגבר על הפציעה הזכורה לרע בפיקת הברך מהטור דה פראנס. מולו הוא ימצא תחרות קשה בדמותם של האחים סיימון ואדם ייטס, וואוט פולס, פרימוז רוגליץ', יקוב פוגלסאנג, וגם גרג ואן אוורמארט ינסה לגנוב את ההצגה בקטעים הפחות גבוהים. גם סייקלינג אקדמי שלנו תשתתף במירוץ עם מי שמסתמן כמוביל שלה, הבלגי בן הרמאנס.

קטע 1 של היום הוא מהקטעים הפחות מאתגרים במירוץ. למרות שהוא הארוך מכולם (191 ק"מ), ולמרות העלייה באמצעו, הוא שטוח יחסית ברובו, ולכן יתאים לרוכבים כואן אוורמארט, טרנטין או דני ואן פופל. שידור ביורוספורט החל מהשעה 16:00.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. דרך אגב הישראלי היחיד בסגל של סייקלינג אקדמי במירוץ הוא גיא ניב והוא משלנו (מעצמון). עשה לאחרונה את המעבר מאופני שטח לכביש ומחזיקים לו אצבעות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט