אירועי דיומא – 30.01.2017

כדורגל

פרמייר ליג – מחזור 25 / שגיא נאור

21:45 סוונזי – ארסנל (ספורט1). משחק קצוות בין האחרונה בטבלה למדורגת במקום השישי. סוונזי עם ההתקפה הגרועה בליגה כבשה רק 15 שערים ב-24 משחקים אבל רקורד החוץ האיום של התותחנים נותן לה תקווה שאפשר להפתיע. אצל הקבוצה של ונגר, סאגת אלכסיס הגיעה לסיומה כשמחטריאן עושה את הדרך ההפוכה ממנצ'סטר וכפי הנראה גם אובמיאנג מגיע מדורטמונד. סוף סוף חלוץ מהטופ העולמי, הראשון מאז הנרי.

22:00 האדרספילד – ליברפול (ספורט2). ההדחה בגביע מול ווסט ברומיץ' לא היתה בתוכניות של קלופ אבל אולי מעז יצא מתוק – ליברפול תוכל להתרכז בשתי המטרות העיקריות העונה, להבטיח מקום בין 4 הראשונות ולרוץ חזק בליגת האלופות. כבר אמרתי בעבר שהרדס יכולים להיות סוג של ג'וקר העונה וללכת עד הסוף. האדרספילד במקום ה-14, רק 2 נקודות מהקו האדום בתחתית הצפופה שכוללת 11 קבוצות וביניהן רק 8 נקודות הפרש. כל נקודה בשבילה קריטית.

גביע איטלקי – חצי גמר (משחק 1) / דוד "פאקו" סעדה

21:45: אטאלנטה-יובנטוס (ספורט 3). המאבק שקיבלנו העונה בין יובה ובין נאפולי על האליפות מסתמן כמאבק הפתוח האחרון בליגות הגדולות של אירופה, כשאין יותר מדי כאלו שיהמרו נגד יובה. גם היום היא תהיה פייבוריטית כמובן, אך המשחק הראשון (מבין שניים) עשוי להיות מוקש לא פשוט עבור האלופה. אטאלנטה הייתה בעונה שעברה אחת הקבוצות המלהיבות בליגה, ובתקופה האחרונה היא די נראית בכושר לא רע, ודאי בבית. בנוסף, יובה תצטרך להסתדר בלי פאולו דיבאלה הפצוע. יש מצב שנקבל כאן היום משחק לא רע בכלל.

גביע הליגה הצרפתי – חצי גמר / דוד "פאקו" סעדה

22:00: רן-פ.ס.ז' (ספורט 3). המשחק הזה כבר לא אמור להיות צמוד. את האליפות פ.ס.ז' כבר סגרה מעשית, ולפני המשחקים המרתקים מול ריאל מדריד בליגת האלופות, היא אמורה לסמן וי בדרך לעוד מטרה – גביע הליגה. הקבוצה החזירה לשורותיה השבוע את כוכבה לשעבר, לסאנה דיארה. יחד עם קבאני, שעקף השבוע את זלאטן ככובש המצטיין בכל הזמנים במדי הקבוצה, ניימאר, שלא כובש פחות מצמד שערים בכל אחד ממשחקיו האחרונים, ואמבפה, שחזר מפציעה להרכב, לפ.ס.ז' לא אמורה להיות בעיה לנצח את קבוצת מרכז הטבלה שממול. המפגש האחרון בליגה בין השתיים הסתיים ב-4:1 לפריסאים, לחלוטין תוצאה צפוייה היום.

כדורסל

ליגת האלופות של פיב"א – מחזור 13 – בית א'

21:00 הפועל חולון – ססארי (ספורט 5). העונה האירופאית של הפועל חולון מגיעה הערב לנקודת רתיחה עם משחק ביתי של הסגולים-צהובים מול הקבוצה המדורגת במקום החמישי בבית ובמקום התשיעי בליגה האיטלקית, ססארי. בשבוע שעבר הפסידה חולון בסיביר לאניסיי ב-5 נקודות הפרש, מה שמנע ממנה פתיחת פער משמעותי על הרוסים בקרב על המקום השישי בבית שמוביל לשמינית גמר היורופקאפ. עם זאת, ההפסד של חולון בנקודה פחות ממה שניצחה את אניסיי בארץ, קובע שחולון מגיעה לשני המחזורים האחרונים עם יתרון קל על יריבותיה על המקום השישי, אניסיי ויובנטוס הליטאית. ניצחון של חולון הערב על האיטלקים לצד הפסדים של יובנטוס לאולדנברג הגרמנית (במשחק שייסתיים עוד לפני שהמשחק של חולון יחל) והפסד של אניסיי לקרשיאקה (מחר) יעלה את חולון לשלב הבא. כל תוצאה אחרת, בחולון, ברוסיה או בליטא, תדחה את ההכרעה לשבוע הבא.

האיטלקים ניצחו את חולון במחזור שעבר 84-98 אבל למעשה אין להם על מה לשחק שכן הם די נטועים (לכבוד ט"ו בשבט) במקום החמישי שיוביל גם הוא לשמינית היורופקאפ. אחרי שלושה הפסדים רצופים ססארי ניצחה בשבוע שעבר את יובנטוס בבית ושמרה על מרחק שני ניצחונות מהדבוקה שאחריה וזה בהחלט אמור להספיק לה עד הסוף. חולון תעלה למשחק בלי קורי וולדן וכנראה גם בלי גלן רייס ג'וניור אבל אם תפגין את התשוקה והלחימה שהפגינה ביום ראשון בגן נר בניצחון על גלבוע אז בהחלט יש מה לדבר על ניצחון חשוב.

 

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 7 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט