אירועי דיומא – 29.01.2018

כדורגל

ליגת העל – מחזור 20 / מתן גילור

21:00 מכבי נתניה-בית"ר ירושלים (ספורט 5). המשחק המרכזי של המחזור מפגיש בין שתיים מהקבוצות המלהיבות בליגה ששמות דגש על כדורגל התקפי. לא לחינם הן 2 מ-3 הקבוצות שכבשו הכי הרבה שערים וגם השתיים שסופגות הכי הרבה מבין הקבוצות שממוקמות במקומות שמובילים לפלייאוף העליון. נתניה במומנטום שלישי שכולל תיקו 1:1 מול מכבי פ"ת במחזור הקודם והדחה מהגיע באמצע השבוע שעבר. הקבוצה במקום ה-6 עם 29 נקודות ואם תמשיך ביכולת הפחות טובה לאחרונה עוד עלולה למצוא עצמה בפלייאוף התחתון. י-ם בפורמה. בגביע העפילה לשלב רבע הגמר. בליגה ניצחה את סכנין 2:4 אחרי שחזרה מפיגור 2:0. היא במקום השלישי, כשערב המחזור רק נקודה בודדת מפרידה בינה לבין מכבי ת"א והפועל ב"ש במקומות 1-2. עם זאת הבלאגן ממשיך לחגוג, כשהשמועות מדברות על כך שבן זקן, מאמן הקבוצה, התוודה ביני יוסי בניון על כך שהאחרון אינו משחק בשל הוראה מלמעלה. בסיבוב הקודם ניצחה י-ם 1:4.

כדורסל / יאיר זעפרני

ליגת העל – מחזור 15

20:10 מכבי ראשון לציון – נס ציונה (משולב בספורט 5+). קרב התחתית בין שתי הכתומות השכנות אמור להיות רווי מתח ועצבים. המארחת מכבי ראשון לציון סופרת שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים ומאזנה הולך ומתדרדר בכיוון תחתית הליגה. כשהסגל הישראלי שלה הולך ונפצע (זלמנסון הצטרף לחנוכי בגזרה הזו) והסגל הזר שלה לא מספיק עמוק, לקבוצה של שמוליק ברנר אין יותר מדי מה להציע. מהצד השני, נס ציונה מגיעה עם שני ניצחונות רצופים שהוציאו אותה במעט משאול התחתיות בו הייתה מצויה אבל עם זאת, לאור ניצחונה של הרצליה אמש, התחתית והמקום האחרון עדיין נושפים בעורפה. ניצחון הערב והכתומים של נדב זילברשטיין יגררו את הכתומים של ראשון לציון לאותה קלחת עם מאזן דומה. ראשון ניצחה את נס ציונה פעמיים העונה, בסיבוב הקודם בליגה ובשמינית גמר הגביע, היא תעשה זאת לדעתי גם הפעם.

20:30: מכבי אשדוד – הפועל ירושלים (משולב בספורט 5+) – קבלו את הקבוצה החמה ביותר בארץ! לא, לא, אני לא מדבר על האלופה, הפועל ירושלים כי אם על הקבוצה של מאמנה לשעבר, בראד גרינברג, שעדיין בלתי מנוצחת ב-2018 ועומדת על שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. הסגל הצעיר של אשדוד בראשות המאמן האמריקאי הוותיק, מוצא עדנה בימים האחרונים ובהחלט נכנס לקצב. נמרוד לוי משחק את הכדורסל של חייו, גיל אמיתי הצטרף והחל לצלוף והזרים המצויינים דיויד לורי, סק הנרי וקמרון לונג גם הם נותנים עבודה ועוד איך. אשדוד כבר מדורגת חמישית והפנים קדימה.

היום תתקל הקבוצה הצהובה-כחולה מעיר הנמל ביריבה מעניינת שתהווה סוג של מבחן בעבורה. הפועל ירושלים אמנם הפסידה בשבוע שעבר להפועל ת"א, לא לפני ששמטה יתרון בן 19 נקודות בחצי השני, אבל להוציא את מעידת הרבע האחרון הזו, היא בהחלט בתקופה טובה והיא בבירור מתכננת לשמור עליה ולא לתת להפסד בשבוע שעבר להשפיע עליה יותר מדי. מול אשדוד שניצחה אותה בארנה בסיבוב הקודם 74-86 ומרבה לנצח אותה בהיכל הספורט הקריה, יהיה לה לא פשוט לחזור למסלול הניצחונות. יהיה חם הערב באשדוד, אבל זה יסתיים לדעתי בניצחון חוץ.

 

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. הלחץ על בן זקן גדול מידיי
    מה שהקהל עושה לו מביך
    מעמד המאמן מעולם לא היה נמוך יותר עם פיטורי דגו בכפר סבא ומה שבן זקן אמר לבניון שהוא למעשה לא קובע כלום

  2. אין לחץ על בן זקן מסיבה פשוטה שהלחץ מגיע עם האחריות ולו אין אחריות.
    באופן אישי עצוב מאד שמי שעמד נחוש מול שירצקי למד אח הכדורגל שלנו עובד ומרשה לעצמו להיות בובה על חוט אצל טביב.
    עצוב מאד גם על אוחנה .
    וזה מסביר למה הכדורגל הישראלי נראה כפי שהוא נראה והדוגמה של דגו רק משלימה את התמונה .

    הקשר להיום תודה רבה.
    יש גם מפגש ליגה ספרדית בין בטיס לסלטה.
    בכל הקשור למשחקים כאן .
    נתניה -בית"ר.
    האורחת עם צרות מחוץ למגרש אך ב"ש ברחה ל 4 פור הפסד ואפילו תיקו והפסגה מתרחקת לקראת הישורת האחרונה .
    נתניה מצידה רחוקה כרגע 3 נקודות בלבד מק"ש לשם תיסע במחזור הבא היא בתקופה רעה מאד וחייבת ניצחון .

    סל .
    ראשון -מס ציונה.
    ברנר חי על זמן שאול הפסד מיוחד היום והוא הולך הביתה להערכתי להערכתי נס ציונה בפורמה ויהיה צמוד ומותח .

    אשדוד -ירושלים .
    אפרופו מאמן כשיש מעמד למאמן ונותנים בו אמון וכבוד אז רואים תוצאות גם בקבוצה כמו אשדוד שמוגבלת יחסית בליגתנו .
    היום בו תגיע כאנדרדוג ולכל דבר טוב יש סוף וזה יהיה כנראה הסוף ברצף ההזוי והמרשים הזה.

  3. עידו אתה יכול בבבקשה בבקשה לכתוב טוב על המשחק אתמול של פדרר? זה כל כך מתבקש. הישג כה מדהים ומשחק כה דרמטי, ראוי לטור רציני כמו שאתה יודע לכתוב על טניס.
    תודה מראש, כל בית הופס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט