אירועי דיומא – 03.01.2017: הדרבים של לונדון וטורינו

כדורגל

פרמייר ליג – מחזור 22/שגיא נאור

21:45 ארסנל – צ'לסי (ספורט1). צ'לסי מגיעה בכושר נהדר בחודש האחרון וממעטת לאבד נקודות. אחרי פתיחת עונה קצת מגומגמת, האלופה מתייצבת וניצחה 10 מ-12 משחקיה האחרונים. היתה לה נפילה לא צפויה עם הפסד לווסטהאם אבל בארבעת המשחקים האחרונים היא שומרת על רשת נקייה ונראה שלמרות הצפיפות בצמרת, הקבוצה של קונטה תצליח להבטיח מקום בארבע הראשונות. התותחנים בכושר פחות טוב ורחוקה כבר 6 נקודות מליברפול במקום הרביעי, היעד הנכסף של כל הקבוצות מתחת לסיטי. 2 ניצחונות בלבד בששת המשחקים האחרונים יכולים להיות קריטיים עבור הקבוצה ולא מן הנמנע שבסיכומי העונה, זאת תהיה התקופה שתהפוך את העונה הזאת לכישלון. אלכסיס סאנצ'ס, השחקן הכי טוב שלה בשנים האחרונות, מסיים חוזה בקיץ, והשמועות סביבו לגבי מעבר (סיטי מומדת מרכזית) לא מפסיקות. זה בטח לא תורם ליכולת שלו וכנראה מסביר למה כבש רק 7 שערים ובישל 3 אחרי שאשתקד כבש 24 שערים.

גביע איטלקי –  רבע גמר / דוד "פאקו" סעדה:

21:45: יובנטוס-טורינו (ספורט 4). הדרבי של טורינו תמיד מעניין, גם אם שתי השותפות בו לא ממש שוות כח. בצד של יובה, דברים מסתדרים מצויין בתקופה האחרונה, כשלאחר שנראה שבסרייה אנו צפויים למאבק רב קבוצתי, האלופה נותרה אחת משתי הקבוצות שנותרו מעשית במאבק האליפות, כשהשנייה היא נאפולי. הקבוצה מצאה את הקצב שלה לאחר פתיחה מהוססת, כפי שהעידו תוצאותיה האחרונות מול היריבות לצמרת. בשורות טובות נוספות לאלופה הן חזרתו להרכב של הסקורר שלה, פאולו דיבאלה, לאחר חודש היעדרות. הארגנטינאי לא בזבז זמן, וכבר כבש צמד במשחקו הראשון מול ורונה. היריבה מהצד האדום מדשדשת במרכז הטבלה, כפי שעשתה בכל העונות האחרונות, ובנוסף היא מלכת התיקו הבלתי מעורערת של הסרייה – לא משהו שיעזור לה במשחק נוק אאוט.

כדורסל / יאיר זעפרני

ליגת העל – מחזור 11

19:45: מכבי ראשון לציון – גלבוע/גליל (פריצות בספורט 5). – מפגש מרכז טבלה בין מובילת החלק הזה של הטבלה, גלבוע/גליל שמפתיעה במקום ה-4 לבין מכבי ראשון לציון עם מאזן 5-5 ומקום שישי ערב המחזור. הקבוצה הביתית ניצחה בהרצליה במחזור הקודם ובכך קטעה רצף של שני הפסדים והספיקה מאז להדיח את נס ציונה מהגביע בשמינית הגמר ולהיות מודחת בידי הפועל חולון ברבע הגמר אחרי משחק צמוד ומהנה. ראשון תרצה לסיים סיבוב הפכפך עם טעם טוב.

מאידך, גלבוע/גליל תהיה בכל מקרה הקבוצה המפתיעה של הסיבוב, קבוצה שלמרות סגל חלש יחסית, פציעות וזר מצטיין שעזב באמצעו מוצאת את עצמה עם מאזן נהדר במיקום גבוה ומגיעה למשחק אחרי שלושה ניצחונות רצופים, האחרון שבהם על מכבי חיפה. ואולי להתייחס לקבוצה של אריאל בית הלחמי כהפתעה זאת הטעות… גלבוע מגיעה למשחק אחרי שנחה שבועיים (הודחה בסיבוב המוקדם של הגביע) ויהיה מעניין לראות מה עבר על הסגל שנח והתאמן בשבועיים האחרונים לסירוגין. גלבוע תציג לראווה את הזר החדש קליבלנד מלווין, פאוור פורוורד ששיחק לאחרונה בציבונה זאגרב בליגה האדריאטית ובליגה הקרואטית. הזר טריסטן ספורלוק שהוחתם לחודש, שוחרר. קשה לדעת באיזה כושר תגיע גלבוע אחרי המנוחה אבל יהיה מעניין לראות את הקבוצה המפתיעה מגן נר מול שני שחקניה בעונה שעברה, ג'יסון סיגרס ומרפי הולוואי. אני תמיד מהמר נגד הגלבוע ומתבדה, אנסה זאת שוב. ראשון לציון.

*המלצת צפייה* 20:15: הפועל חולון – עירוני נהריה (ספורט 5) – עזבו אתכם שמדובר במשחק בין הקבוצה שמדורגת שלישית בליגת העל (חולון עם מאזן 3-7) לבין זו שמדורגת במקום החמישי (נהריה עם מאזן 5-5), עזבו אתכם מזה ששתי הקבוצות רוצות לחזור למסלול הניצחונות אחרי הפסדים לשתי הגדולות במחזור הקודם, עזבו אתכם מזה שהמנצחת תהיה הקבוצה הסגולה המצטיינת של המחזור ה-11 – כל אלו לא הסיבות לצפות במשחק בין חולון לנהריה. הסיבה שבגינה רצוי וכדאי לראות את המשחק הזה היא פשוטה – המשחקים של הפועל חולון הם ההצגה הכי טובה העונה. בין אם זה גלן רייס ג'וניור שעושה דברים משוגעים, גיא פניני שצולף שלשות, ג'ו אלכסנדר והמשחק הלא הגיוני אבל סופר יעיל שלו, טו הולוואי המשוגע (שחזר לשחק בשמינית גמר הגביע ונראה כבר נהדר ברבע) שמשחק על הילוך חמישי, תמיר בלאט המוכשר או יתר השחקנים שמעטרים את הסגל של דן שמיר – הפועל חולון פשוט מהנה לצפייה, משחקת כדורסל בלי הגנה, כדורסל מהיר, יעיל וחכם ומציגה על הפרקט כמות של כשרון כמותה לא רואים הרבה בליגה שלנו מחוץ למכבי ת"א והפועל ירושלים. היריבות של חולון במשחקיה, בדרך כלל נגררות לאותו סגנון משחק ונהריה לא אמורה להיות שונה בכך. בקיצור, שווה צפייה, ויש לי אפילו תחושה שתהיה כאן הפתעה.

 

טניס/מתן גילור

טורניר בריסביין (250) – שמינית גמר

חצי ממשחקי שמינית הגמר יתקיימו היום וחצי מחר.

שידורים בשעות 05:00-09:00 ביורוספורט.

הורסיו זבלוס-אלכסנדר דולגופולוב.

ניקיוס קריוס(3)-מת'יו אבדן.

אלכס דה מינאור-מילוש ראוניץ'(4).

מישה זוורב(8)-מייקל ממו.

 

טורניר דוחא (250) – שמינית גמר

שידורים בשעות 16:30-18:30 ביורוספורט 2 ובשעות 18:30-20:30 ביורוספורט.

פרננדו ורדסקו(7)-אנדריי רובלב.

דומיניק ט'יים(1)-אלז' בנדה.

יאן לאונרד סטורף-גאל מונפיס.

סטפנוס ציציפאס-רישאר גסקה(5).

פליסיאנו לופז(8)-מירזה בסיק.

מתיאו ברטיני-פיטר גוזוקזיק.

סטפנו טרבאליה-גויידו פלה.

ניקולוז בסילשווילי-ברונה צ'וריץ'.

 

טורניר פונה (250) – שמינית גמר

יוקי בהמבר-פייר הוג' הרברט(8).

רוברטו באוטיסטיה אגוט-ג'יל סימון.

מארין צ'יליץ'(1)-רמנוקר רמנאתן.

טיאגו מונטריו-קווין אנדרסון(2).

מרטון פוקסוביץ'-בנואי פייר(4).

מיכאיל קוקושקין(7)-לאסלו דייר.

איליה איבשקה-ריקרדו לארה.

רובין האסה(5)-ניקולס ג'רי.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. תודה רבה .
    1. נראה שדרכה של יובה סלולה לגמר רביעי ברציפות לאחר שנאפולי הודחה ככה שניצחון היום על טורינו יפגיש את הזקנה עם אטלנטה בחצי הגמר .

    2.משום מה למעט הכותרת לא ראיתי התייחסות של המשחק של ארסנל צ'לסי האחרונה בתקופה טובה וניצחון יקפיץ אותה למקום 2 המארחת חייבת את הניצחון כל מנת לסגור על הפער ממקום 4 החשוב .
    3. בליגה שלנו הרי שניצחון של חולון יצמצם את הפער ממכבי למשחק בודד כאשר חולון ניצחה את מכבי והמשמעות היא שחולון בטווח הפסד בודד של הצהובים מהפיסגה.
    נהריה מצידה בירידה והפסד יסגור לה סיבוב שהתחיל מצויין במאזן שלילי .

    4. ראשון -גליל יהיה מעניין בין 2 מהקבוצות הלא צפויות בליגה הזו .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט