אירועי דיומא – 02.01.2018: עוד דרבי תל אביבי

כדורגל

פרמייר ליג – מחזור 22

21:45 סוונזי – טוטנהאם (ספורט1) המדורגת אחרונה תנסה להפתיע את הקבוצה של מאוריציו פוצ'טינו ובעיקר של הארי קיין שנתן בלחץ מדהים בשבועיים האחרונים וסיים כמלך השערים של אירופה בשנת 2017. חתיכת סיפור החלוץ הזה, שלא סומן בצעירותו להיות כוכב אבל בעזרת עבודה קשה הוא ממצב את עצמו כתקווה האנגלית הכי גדולה לקראת המונדיאל ברוסיה.

22:00 מנצ'סטר סיטי – ווטפורד (ספורט1) לכל דבר טוב יש סוף וגם הריצה המטורפת של סיטי הגיעה לסיומה במשחק משוגע מול קריסטל פאלאס. סיטי נחלצה מהפסד אחרי שבתוספת הזמן אדרסון הציל פנדל וקבע שהקבוצה תישאר בלתי מנוצחת בליגה אבל מה שכולם דיברו עליו אחרי המשחק היו הפציעות של גבריאל ז'סוס ודה בריינה שכנראה היו נראות יותר מפחידות ממה שהן האמת, לשמחת כולנו. המדורגת עשירית עושה עונה יפה אבל קשה להאמין שתצליח להאריך את רצף המשחקים של הסיטיזנס ללא נצחון לשניים.

גביע איטלקי –  רבע גמר

21:45: נאפולי-אטאלנטה (ספורט 4). הולך טוב לנאפולי בתקופה האחרונה. הניצחון האחרון שלה בליגה על קרוטונה הכתיר אותה לאלופת הסיבוב הראשון, כשנראה שזה הולך להיות קרב אליפות ראש בראש מול יובה, הנמצאת נקודה מאחוריה בטבלה. ניצחון צפוי שלה היום מול האורחת עשוי להפגיש אותה מול אותה יובה בחצי גמר הגביע. אטאלנטה רחוקה מלהלהיב השנה, כפי שעשתה בשנה שעברה, אך היא עדיין קבוצה בלתי צפוייה, העשוייה להקשות על מובילת הטבלה.

 

כדורסל / יאיר זעפרני

ליגת העל – מחזור 11

21:00: מכבי ת"א – הפועל ת"א (ספורט 5) – המחזור שמסיים את הסיבוב הראשון בליגת העל יצא היום לדרך עם דרבי תל אביבי שני במספר השבוע, אחרי דרבי הגביע הסוער והצפוי.

כל מה שציפינו קרה בסופו של דבר במשחק בין שתי הקבוצות ביום ראשון בדרייב אין: המשחק שודר בסופו של דבר בטלוויזיה (אחרי התערבות של בית המשפט המחוזי); הפועל ת"א עלתה מלאת מוטיבציה אבל לא מספיק מלאת כדורסל לפרקט; מכבי ת"א דילגה לחצי הגמר בלי יותר מדי מאמץ ואוהדי הפועל ת"א שוב הגזימו בפרובוקציות שלהם (הפעם לכיוונו של רגב פנאן).

אז אחרי המשחק הטעון ההוא יגיע משחק טעון נוסף שכנראה, כמו המשחק ביום ראשון, יספק יותר עניין מחוץ לפרקט מאשר עליו. בסופו של דבר, מכבי ת"א קבוצה חזקה הרבה יותר מהפועל, שמגיעה ללא ג'רל מקניל המורחק ותצטרך התעלות שיא של יותר משחקן אחד שלה בשביל להצליח ולגבור על יריבתה העירונית, דבר שקרה בפעם האחרונה במרץ 2016.

מכבי ת"א תעלה למשחק בלי דשון תומאס ותקווה לא להתעייף מדי לקראת משחק היורוליג ביום שישי במדריד מול ריאל. הפועל תל אביב תקווה אולי בכל זאת להפתיע ולנצח ולא, היא תסיים את הסיבוב הראשון במאזן שלילי (6-5), דבר שמהווה אכזבה גדולה לדני פרנקו וחניכיו.

טניס / מתן גילור

טורניר בריסביין (250) – סיבוב ראשון

היום ישוחקו 5 המשחקים האחרונים של הסיבוב הראשון.

דניס שפובלוב-קייל אדמונד.

פיטר פולנסקי-ג'ון מילמן.

פדריקו דלבוניס-מייקל ממו.

דמיר דז'ומור-דניס איסטומין.

יון צ'אנג-ג'ילס מולר.

 

טורניר דוחא (250) – סיבוב ראשון

היום יתקיימו 11 משחקים שיסגרו את הסיבוב הראשון.

בורנה צ'וריץ'-פאבלו קרנו בוסטה(2).

תומאס ברדיך(3)-יאן לאונרד סטרוף.

ויקטור אסטרליה בורגוס-רישאר גאסקה(5).

פאולו לורנצי-גאל מונפיס.

פליסיאנו לופז(8)-גויירמו גרסיה לופז.

אלז' בנדה-מלאק ג'זירי.

ג'אבור של מוטאווה-סטפנו טרבאליה.

גויידו פלה-אלברט ראמוס וינולאס(4).

אנדראס היידר מאורר-מירזה בסיק.

פיטר גוזוקזיק-פיליפ קראג'ינוביץ'(6).

ויקטור טרוצקי-מתיאו ברטיני.

 

 

טורניר פונה (250) – סיבוב ראשון

היום ישוחקו 5 המשחקים האחרונים של הסיבוב הראשון.

רובין האסה(5)-בלאז קאבצ'יץ'.

יוקי בהמבר-ארון קאדחה.

סומיט נגאל-איליה איבשקה.

לאסלו דייר-מריוס קופיל.

טיאגו מונטריו-רובן במלמאנס.

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. תודה רבה לכולם.
    הדרבי התחיל מצויין ולאט לאט הדרדר והיום כבר חצי שיעמומון .
    הפרופובקצייה לפני נתנה תקווה לאקשן גם משחק הנוק אאוט תמיד מעניין .

    היום עוד משחק ליגה בו מכבי ביתית ופייבוריטית מוחלטת .הקללות לפנאן מכוערות .
    נקווה היום למשחק ספורטיבי …זה ייגמר להערכתי סביב 20 הפרש אולי בגלל החכמה של פרנקו זה יהיה 10-19 .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט