אירועי דיומא – 18.12.2017

כדורגל

ליגת העל – מחזור 14 / מתן גילור:

21:00 בית"ר ירושלים-מכבי תל אביב (ספורט 5). בית"ר ירושלים מציגה את ההתקפה הטובה בליגה, הפרש השערים הטוב בליגה וכרגיל הבלאגן הגדול בליגה. במחזור הקודם ניצחה י-ם את רעננה 2:3 וערב המחזור היא מדורגת במקום השלישי עם 27 נקודות, רק 3 נקודות מהמוליכה. מכבי ת"א מגיעה אחרי תיקו 0:0 עם מכבי פ"ת במחזור הקודם וזכייה בגביע הטוטו ביום חמישי. זהו המשחק הרביעי של הקבוצה בשבוע וחצי, דבר אשר בהחלט עלול להשפיע לרעה. היא במקום הרביעי עם 23 נקודות. י-ם, כלל הנראה, תמשיך להתמודד ללא שחקנה המוביל, עידן ורד. ת"א קיבלה לאחרונה את בחזרה את דסה, מיכה גולסה ורודריגז. בסיבוב הקודם ניצחה ירושלים 3:0 ובכלל היא מסתדרת די טוב עם ת"א בעונות האחרונות.

כדורסל / יאיר זעפרני

ליגת העל – מחזור 10

אחרי ערב אחד הפסקה (כי ממתי משחקים כדורסל ביום ראשון?) ליגת העל חוזרת עם שלושת המשחקים האחרונים של המחזור ה-10.

18:30: הפועל אילת – מכבי אשדוד (משולב בספורט 5+) – אילת ואשדוד, הקבוצות הדרומיות בליגה, רשמו שתיהן בשבוע שעבר את ניצחונן השלישי שמצליח להרים אותן, ולו במעט, מקרקעית הליגה. האילתים ניצחו אחרי הארכה את ראשון לציון כשהם נעזרים ב-23 נקודות של ג'ורדן לויד ואילו אשדוד גם היא לא ליקקה דבש בבית מול הפועל ת"א עד שניצחה 80-82 כשאיש המשחק מבחינתה הוא סק הנרי עם 20 נק' וראוי לציון גם גיל אמיתי שהצטרף מנס ציונה והמטיר 15 נקודות נגד אחת מהאקסיות שלו. מי שתנצח הערב בין השתיים תרשום לראשונה העונה ניצחון שני ברציפות, כאשר אם תהיה זאת אילת, זה יהיה גם ניצחון בית ראשון שלה העונה (מאזנה בבית: 5-0, מאזנה בחוץ: 1-3…). נראה שזה הזמן של אילת להתחיל לטפס למעלה ולכן ההימור יהיה על הביתיים.

19:45: גלבוע/גליל – מכבי חיפה (משולב בספורט 5+) – שתי הקבוצות מגיעות למשחק בסוג של היי, כאשר הגלבועים מביסים את הרצליה בחוץ ומפתיעים (ואולי זאת כבר לא הפתעה?) את ירושלים בגן נר ואילו חיפה רושמת שלושה ניצחונות רצופים בגן נר על הפועל ת"א, בחוץ על הפועל אילת ובבית מול הרצליה. ההתעוררות של אנחל רודריגז ועוז בלייזר היא אחת הסיבות הבולטות לשינוי שקורה בחיפה, שלא נלחצה מפתיחה חלשה (5-1) ונתנה למאמן עופר רחימי קרדיט למרות חבלי הלידה.

חדשות מעניינות הגיעו מחיפה השבוע בשני עניינים: הקבוצה החתימה את הגארד-פורוורד זאק גרהאם שהצטיין בשנתיים האחרונות בליגה בונצואלה ומצד שני, דגן יבזורי, שכנראה לא יחזור למה שהוא היה פעם, שוב נפצע וייעדר כחודש וחצי – חודשיים. חיפה בהחלט יכולה להמשיך בתקופה הטובה שלה אלא שמשחק בגלבוע רחוק מלהיות טיול לאור ירח. אריאל בית הלחמי וחבורתו מדורגים במקום החמישי (ערב המחזור) ומסתמנים כסוס השחור של הליגה. מי תיעצר הערב? לאלוהים פתרונים, ואם אני צריך לנחש אלך על הקבוצה האורחת.

20:00: בני הרצליה – מכבי ראשון לציון (משולב בספורט 5+)  – שתי קבוצות בכושר רע מאוד יחתמו את המחזור העשירי הערב באולם היובל כאשר שתיהן ממש חייבות את הניצחון. הקבוצה הביתית רשמה בשבוע שעבר עוד הפסד, שלישי ברציפות ושמיני בתשעת המחזורים האחרונים והיא בודדה במקום האחרון עם שני ניצחונות בלבד עד עתה. אם זה לא מספיק, הרצליה גם מתקשה לאייש את משרת המאמן וחוטפת סירובים מימין ומשמאל וכרגע נראה שאלון שטיין, עוזר המאמן שמונה כמאמן זמני, ימשיך בקבוצה עד ועד בכלל.

הרצליה תארח הערב את מכבי ראשון לציון, במפגש ראשון בין שון דאוסן לקבוצה בה גדל. הקבוצה של שמוליק ברנר התחילה את העונה היטב עם שלושה ניצחונות מארבעה משחקים אבל מאז ניצחה רק פעם אחת נוספת ועלולה להסתבך בתחתית בטעות. הפסד הערב ועושה רושם שיצחק פרי, יו"ר ראשון יתחיל לזעזע את המערכת, ניצחון ייתן קצת שקט לקבוצה מעיר היין. ניצן חנוכי ייעדר לאחר שקרע את הרצועה הצידית בברך, ממש רגע אחרי ששבר את שיא ההופעות הרצופות בליגה. את מקומו יתפוס אייל שולמן שהחוזה הזמני שלו בהפועל ת"א הסתיים והוא קיבל חוזה בראשון בה שיחק בעבר שנתיים. המשחק הערב לא אמור להתעלות לרמה הגבוהה אבל בהחלט יכול להיות מעניין ויסתיים, כך לעניות דעתי, עם ניצחון ביתי.

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. Day 5 of Ashes test in Perth
    England has 5 wicket to hold and chasing 110 runs

    Should they loose the serious go 3:0 and Australia regain the ashes.

    Should they hold its a draw and Australia will host next test in mcg i on boxing day.

  2. תודה יאיר .
    אשמח לנסח להבין איזה הגיון יש בשיגעון של פתאום לבטל את כל משחקי ראשון ולשחקם בשני?
    אתמול גם לא היה ערב ספורט ישראלי יוצא דופן בעוד היום יש חתיכת משחק ….

    היום יהיה משחק קיצבי ומהנה תחושת הבטן שלי אומרת שמכבי תל אביב תחזור לליגה ולצערי תצא מטדי מנצחת.
    נחזור לכדורסל בתחילת העונה הימרתי על אילת כיורדת לא שאני רחוק אבל כרגע הפייבוריטית מספר 1 לירידה שלי היא הרצליה שאם לא תבצע שינויים תרד ליגה.

    1. אתה מחפש הגיון במקום בו הוא נכחד מזמן. במקור נהריה ומכבי ת"א היו אמורות לשחק אתמול. לאור בקשת ת"א להקדים את המשחק ולאור זה שהמינהלת החליטה (ובצדק) להודיע על לוחות משחקים שישה מחזורים מראש, נשארנו יתומים מכדורסל ישראלי אמש

  3. the "leader" of the "free" world Joe Biden aka pedoJoey Biden despises the president of the USA Donald Trump because the latter shows signs of a true leader by acting according to proper convictions rather than popular opinion.

    whacha gonna do Joey? send Guy Banister to blow his brain out? you worthless piece of clay

כתיבת תגובה

סגירת תפריט