אירועי דיומא – 25.11.2017

כדורגל

ליגת העל – מחזור 11 / מתן גילור:

16:00 איחוד בני סכנין-הפועל אשקלון (ספורט 4). הקבוצות צמודות במקומות 9-10 בטבלה עם טווח ביטחון ממאבקי התחתית ומרחק קל ממאבק על הפלייאוף העליון. סכנין מגיעה למשחק אחרי הפסד 0:2 למכבי. אשקלון מגיעה אחרי תיקו 0:0 עם ק"ש.

18:15 עירוני קרית שמונה-בני יהודה תל אביב (ספורט 4). עוד מפגש בין שתי קבוצות צמודות בטבלה, והפעם מקומות 7-8, מה שאומר מבט לכיוון הפלייאוף העליון. בנ"ד מגיעה אחרי ניצחון גדול על י-ם 2:3, כולל חזרה מפיגור.

20:30 הפועל עכו-מכבי פתח תקוה (ספורט 5 לייב). ושוב שתי קבוצות במקומות סמוכים. הפעם 11-12. עכו מסובכת בתחתית ואם תנצח תכניס גם את פ"ת לקלחת. עכו מגיעה אחרי ניצחון 0:1 על אשדוד ופ"ת אחרי הפסד 2:0 לב"ש.

20:30 מכבי נתניה-מכבי חיפה (ספורט 1). המשחק המרכזי של ערב המשחקים בליגת העל, בין… נחשתם נכון… שתי קבוצות סמוכות בטבלה. מקומות 5-6. קבוצות שצריכות עוד נקודות בשביל ביטחון בפלייאוף העליון וגם רוצות אירופה. נתניה מגיעה למשחק בפורמה אחרי שהנחילה להפועל את הפסדה הראשון העונה ובכלל היא נראית מצוין. השבוע גם האריכה את החוזה של דראפיץ' ועוזרו.

פרמייר ליג – מחזור 13 / שגיא נאור:

17:00 מנצ'סטר יונייטד – ברייטון (ספורט 2). הקבוצה של תומר חמד ובירם כיאל מגיעה לתיאטרון החלומות מהמקום השמיני ואחרי פתיחה עונה טובה אולם המיקום מעט מטעה כי החלק השני של הטבלה האנגלית צפוף מאוד ובינה לבין המקום ה-17 מפרידים 4 נק' בלבד. אצל הקבוצה של מוריניו נרגעו קצת העיניים אחרי ניצחון יפה 4-1 על ניוקאסל ובעקבות חזרתם לכשירות של פול פוגבה וזלאטן אבל ההפסד הלא צפוי בבאזל ביום רביעי הוריד אותם לקרקע. משחק שהוא ניצחון חובה לשדים האדומים בשביל לשמור על מרחק סביר מסיטי, המוליכה.

17:00 טוטנהאם – ווסט ברומיץ' (ספורט 3). הספרס מארחים את הקבוצה שנמצאת מתחת לקו האדום וחייבים נצחון בשביל להישאר בדבוקת הצמרת אחרי עוד נצחון יפה בליגת האלופות שהבטיח להם את המקום הראשון בבית.

המלצת צפייה: 17:00 ליברפול – צ'לסי (ספורט 1). אחרי פתיחת עונה מגומגמת, האלופה חוזרת לעצמה גם בליגה וגם בליגת האלופות, שם הבטיחה את מקומה השמינית הגמר. ליברפול, מצידם ממשיכים להציג את הגרסה הכי לא מאוזנת באירופה – התקפה אפית, הגנה פתטית. המפסידה במשחק תתרחק משמעותית מהסיכוי לאליפות ואני מעריך שאנפילד יעשה את ההבדל.

לה ליגה – מחזור 13 / שגיא נאור:

17:15 ריאל מדריד – מלאגה (ספורט one). לאחר איבוד הנקודות בשבוע שעבר הפער של ריאל מבארסה, המוליכה, צמח ל-10 נקודות ועם קצב צבירת הנקודות של הקטלונים זה נראה גמור. אולם, לדעתי בארסה עוד תאבד נקודות לאורך הדרך ואם ריאל תאמין בעצמה היא עוד תחזור למאבק האליפות. רונאלדו עדיין תקוע על שער ליגה אחד אבל 8 שערים בחמישה משחקי ליגת האלופות מוכיחים שעדיין מוקדם להספיד אותו.  מלאגה נמצאת מתחת לקו האדום וקשה להאמין שתצליח לגנוב נקודות בברנבאו, למרות היעדרותם של סרחיו ראמוס ואסנסיו.

21:45 לבאנטה – אתלטיקו מדריד (ספורט one). הקבוצה של דייגו סימאונה ממשיכה לא להרשים אבל נצחון יפה על רומא באמצע השבוע השאיר אותה בתמונת העלייה. בליגה היא, בינתיים, במצב טוב למרות שההתקפה מדורגת רק במקום התשיעי בליג. בכלל, יש רק קבוצה אחת בלה ליגה שבמשחקיה מובקעים פחות מאשר במשחקיהם של הקולצ'ונרוס.

בונדסליגה – מחזור 13 / דוד "פאקו" סעדה:

16:30: בורוסיה דורטמונד-שאלקה 04 (ספורט 3). דרבי צמרת בין שתי קבוצות המצויות במגמה הפוכה. דורטמונד פתחה היטב את העונה, אך במחזורים האחרונים היא בהתרסקות רבתי עם נקודה בודדת בחמשת משחקיה האחרונים. האש כבר אוחזת בכסאו של מיודענו פטר בוס, העשוי לשלם את המחיר על חוסר הצלחה במשחק הנוכחי. מנגד שאלקה בעיצומה של דהירה, שהעלתה אותה כבר למקום הרביעי. הכחולים מזכירים ביכולתם הרבה יותר את העונות הגדולות, ופחות את העונות האחרונות. אצל דורטמונד פייר אמריק אובמיאנג יחזור מההשעייה, בתקווה שזה מה שיעזור למחזיקת הגביע.

19:30: בורוסיה מנשנגלדבאך-באיירן מינכן (ספורט 3). האלופה באיירן מחקה לחלוטין את פתיחת העונה הגרועה, כשמאז מינויו של יופ היינקס היא לא מאבדת נקודה באף מסגרת. אצל המארחת שממול תמיד מעניין – אלופת העבר שבמקום הרביעי ניצחה את רוב משחקיה העונה, אך באלו שהפסידה, היא ספגה תבוסות מהדהדות. מעניין על איזה צד היא תתעורר היום.

סרייה A – מחזור 14 / דוד "פאקו" סעדה:

14:00: בולוניה-סמפדוריה. הקבוצה החמה בסרייה לא עונה לשם יובה או מילאן אלא דווקא סמפדוריה. הקבוצה מגנואה חוגגת רצף של חמישה נצחונות, ששיאו היה בשבוע שעבר מול האלופה יובה, רצף שקירב אותה בטבלה אל חמשת הגדולות שבצמרת. היא תהיה פייבוריטית מול קבוצת מרכז הטבלה שממול – זו שברה בשבוע שעבר רצף של ארבעה הפסדים.

21:45: קליארי-אינטר (משולב בספורט +5). לפני שבועיים, אינטר לא השכילה לנצל את המעידות של נאפולי ויובה על מנת לעלות לצמרת. בשבוע שעבר היא כבר לא עשתה את אותה הטעות, כשניצלה את הפסדה של יובה כדי לעלות למקום השני עם הניצחון על אטאלנטה, ניצחון שהושג שוב בזכות שעריו של הסקורר שלה, מאורו איקארדי. היום איקארדי וחבריו פייבוריטים לשמור על המקום בצמרת מול היריבה החלשה.

 

טניס / מתן גילור

גביע דיוויס – גמר:

צרפת(1)-בלגיה(1)

אתמול התקיימו משחקי היחידים הראשונים. מחבטי 1 הוכיחו למה הם קיבלו את המספר וריסקו ללא תנאי את מחבטי 2 0:3. הן גופן את פויי והן טסונגה את דרסיס.

היום יתקיים משחק הזוגות.

15:00 רישאר גסקה ופייר הוג' הרברט-רובן במלמאנס ויוריס דה לור (ספורט 5+). מבחינת כישרון אין בכלל ספק מי הצמד העדיף. ניצחון בלגי במשחק יהיה בגדר סנסציה.

 

פורמולה 1 / דוד "פאקו" סעדה

גראנד פרי אבו דאבי – מקצה הדירוג

מקצה הדירוג למירוץ שייערך מחר באבו דאבי. שידור בספורט 5 לייב ב-15:00.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות צפון אירלנד הפתוחה – חצי הגמר

עד כמה שהטורניר הזה מפתיע, משחקי רבע הגמר אתמול לא הפכו אותו לעוד יותר כזה. אלוף העולם לשעבר, מארק וויליאמס, גבר בקלות על מייק דאן, והוא לפי כל הסימנים אמור להיות פייבוריט מול אליוט סלסור היום. אלא שלסלסור, הדי אלמוני עד לטורניר זה, יש כבר אלוף עולם בדמות רוני אוסליבן על החגורה. עוד ראינו אתמול כנראה את המשחק המהנה ביותר בטורניר, זה שבין יאן בינגטאו לרוברט מילקינס. בסופו של המשחק, היה זה יאן שחגג בתום פריים מכריע, לאחר שחזר מפיגור 3:1. הסיני בן ה-17 יהיה היום מין הסתם הפייבוריט בקרב מול בן ארצו ליו האוטיאן, שחקן אלמוני למדי עד אליפות זו. משחקי חצי הגמר:

14:30: אליוט סלסור-מארק וויליאמס (יורוספורט)

22:45: יאן בינגטאו-ליו האוטיאן (יורוספורט 2)

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. http://tcec.chessdom.com/live.php

    עדכון מאליפות העולם לתוכנות שחמט מתקדמות :

    הודיני רשם הלילה עוד ניצחון בלבן על קומודו בפתיחת –
    "הגנת פילידור"

    יצר לעצמו 3 רגלים חופשים רבי עוצמה באגף המלך, תמורת טיב –
    (צריח תמורת פרש) בשלב מסוים קומודו היה חייב להחזיר חומר חזרה, והודיני נכנס לשלב הסיום בעמדה זכויה.

    הפער כבר עומד על 5 משחקים, קומודו הפייבוריט, אחרי יותר מרבע התמודדות (יותר מ 25 משחקים) עדיין ללא ניצחון…

    כרגע משוחקת הפתיחה –
    "הגנת אליוכין, וריאנט התקפת ארבעת הרגלים"

כתיבת תגובה

סגירת תפריט