אירועי דיומא – 17.11.2017

כדורגל

בונדסליגה – מחזור 12 / דוד "פאקו" סעדה

21:30: שטוטגרט-בורוסיה דורטמונד (ספורט 2). דורטמונד בתקופה מזעזעת למדי. לאחר שפתחה היטב את העונה והוליכה את הטבלה, הקבוצה הידרדרה למקום השלישי במרחק 6 נקודות מבאיירן המוליכה, לאחר שהשיגה נקודה בודדת בארבעת המשחקים האחרונים. זאת כשההפסד האחרון היה בבית לאותה באיירן. עיקר החיצים מופנים למיודענו פיטר בוס, שסגנון המשחק ההרפתקני, אותו הוא מנחיל לקבוצה, נראה כהרסני למדי עבורה. אולי היום מול שטוטגרט הבלתי יציבה, הקרובה למדי לתחתית, הצהובים-שחורים יחזרו לעניינים. הם יצטרכו לעשות זאת ללא החלוץ פייר אמריק אובמיאנג, המושעה מהמשחק עקב עבירת משמעת.

ליגה צרפתית – מחזור 13 / דוד "פאקו" סעדה

21:45: אמיין-מונאקו (ספורט 5). מונאקו ממשיכה לרדוף אחר פ.ס.ז' בצמרת, כשהיא מרוחקת בפער קבוע של ארבע נקודות מהמפלצת. במחזור שקדם לחופשת הנבחרות, האלופה הגיבה היטב לידיעות על הניצחון המוחץ שהשיגה המוליכה, כאשר חגגה בעצמה 6:0 על גנגאן. היום, מול העולה החדשה מהתחתית, היא צפוייה להמשיך לחגוג.

כדורסל / יאיר זעפרני

יורוליג – מחזור שביעי

*המלצת צפייה* 19:00: צסק"א מוסקבה – פנרבחצ'ה – שבוע עם ארבעה ערבי יורוליג מגיע לסיומו והיום אולי מוגשת המנה העיקרית – אלופת אירופה מגיעה לביקור אצל הקבוצה הכי טובה באירופה כרגע. צסק"א בכושר מעולה ורשמה חמישה ניצחונות רצופים באירופה מאז ההפסד במחזור השני לריאל מדריד. בשני המשחקים האחרונים היא כבר הוסיפה הילוך נוסף ודרסה את יריבותיה – קודם את ולנסיה במוסקבה (27 הפרש) ובהמשך עם ניצחון מרשים מאוד בבלגרד (26 הפרש). תוסיפו לזה מאזן של 0-7 בליגה הצפון אירופאית ותבינו מי הפייבוריטית הברורה היום לניצחון בלי קשר לזהות היריבה.

ואם כבר הזכרנו את היריבה, אז למרות היות הקבוצה של זליקו אוברדוביץ' אלופת אירופה, היא לא ממש מרשימה עד עתה ביורוליג עם מאזן 3-4 כאשר ביום רביעי האחרון הגיע ההפסד הביתי הראשון שלה לאולימפיאקוס. הטורקים שמתקשים גם בליגה הטורקית (מאזן של 2-4 עד כה) לומדים על בשרם שהרבה יותר קשה לשמור על אליפות מאשר לקחת אותם. הערב הם ינסו להזכיר לנו שהם עדיין קבוצה חזקה מאוד והאלופה המכהנת, הם יקוו שצסק"א לא תזכיר להם שכל זה כבר לא רלבנטי.

21:00: אולימפיאקוס – הכוכב האדום בלגרד – אולימפיאקוס התאוששה מההפסד בדרבי היווני לפנאתנאיקוס בשישי שעבר עם ניצחון מרשים בטורקיה על אלופת אירופה פנרבחצ'ה. הכוכב האדום בלגרד מצידה סופרת כבר שלושה הפסדים רצופים, שניים מהם בבית והאחרון ב-26 הפרש מול צסק"א מוסקבה. לצערם של הסרבים, היום כנראה יגיע ההפסד הרביעי ברציפות.

21:45: אולימפיה מילאנו – באמברג – 30 נקודות היו לקרטיס ג'רלס במשחק הניצחון השני של מילאנו השנה ברביעי האחרון מול ולנסיה. ניצחון שהושג בדם, יזע, דמעות וגם הארכה אחת. באמברג מצידה ממשיכה להיות הקבוצה הכי לא צפויה בליגה אחרי ניצחון מרשים בברצלונה (במהלכו היא התגברה על פיגור מוקדם של 38-12 בסוף הרבע הראשון). הגרמנים שמחזיקים במאזן 3-4 ניצחו ארבעה משחקים מחמשת האחרונים ומקווים להמשיך במומנטום גם מול הקבוצה של סימונה פיאנג'יאני. במילאנו, לעומת זאת, יודעים שניצחון אחד על קבוצה ספרדית בינונית לא יספיק ונחושים לסיים את השבוע הנוכחי עם שני ניצחונות.

22:00: ברצלונה – ולנסיה – הו, ברצלונה, ברצלונה. קבוצת הדגל הקטלונית המשיכה להסב עוגמת נפש לאוהדיה כשהפסידה לבאמברג במשחק ביתי ביום רביעי האחרון ורשמה בכך הפסד חמישי העונה ביורוליג (שמסתכם במאזן 5-2 בסה"כ). ואם זה לא הספיק בארסה כבר פתחה פער מרשים בן 26 נקודות ברבע הראשון מול אלופת גרמניה ועדיין לא הצליחה לנצח. ברצלונה הפסידה חמישה מששת המשחקים האחרונים שלה באירופה ולמרות מאזן סביר בליגה הספרדית (2-6) עושה רושם שהסגל החדש של המאמן, סיטו אלונסו, לא ממש מתחבר. ולנסיה השלימה ביום רביעי רצף של שלושה הפסדים רצופים ביורוליג ותקווה להתאושש במגרש בו ניצחו בשבועות האחרונים גם אנדולו אפס וגם ז'לגיריס קובנה.

טניס / מתן גילור

טורניר לונדון (1500)

היום יתקיים מחזור המשחקים השלישי והאחרון בבית A.

16:00 דומיניק ט'יים-דויד גופן (ספורט 2). מאבק ישיר על המקום בשלב חצי הגמר. המנצח יהיה שם בודאות והפסיד בודאות לא. המאזן ביניהם עומד על 6:3 לטובת הבלגי, כולל ניצחונות בשני המפגשים ביניהם השנה.

22:00 גרגור דימיטרוב-פאבלו קרנו בוסטה (ספורט 1). דימיטרוב כבר בשלב חצי הגמר. קרנו בוסטה לא יהיה בו. המאזן ביניהם עומד על 2:2, כשאת המשחק היחיד העונה ניצח קרנו בוסטה ברולאן גרוס, ואת המפגש היחיד באולם, בשנת 2015, ניצח דימיטרוב. מבחינת דימיטרוב החשיבות בניצחון היא הבטחת המקום הראשון והימנעות המפגש עם פדרר גם בשלב חצי הגמר.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר שנחאי מאסטרס – חצי הגמר

08:00: ג'ק ליסובסקי-ג'אד טראמפ (יורוספורט)

13:30: רוני אוסליבן-ג'ון היגינס (יורוספורט)

הגענו במהירות לחצי הגמר לאחר יום אינטנסיבי מאד אתמול. ג'אד טראמפ שכח מהר מאד מהתבוסה 5:0 ללוקה ברסל בטורניר אלוף האלופים, כשניצח פעמיים באותה תוצאה, קודם את סטיבן מגווייר ואח"כ בנקמה מושלמת את אותו ברסל. טראמפ יפגוש היום בחצי הגמר את אחד הכוכבים העולים של הענף – ג'ק ליסובסקי. ליסובסקי קיבל מסלול נוח למדי לחצי הגמר, כשאתמול היריבים היו מיי סי וון וקורט מאפלין, וטראמפ יהיה המשוכה הגבוהה הראשונה שלו בטורניר. רוני אוסליבן לא ממש התרגש מעומס המשחקים בתקופה האחרונה, כשגבר אתמול בקלות על בארי הוקינס ואח"כ גם על מארק וויליאמס (הפסיד אתמול רק פריים בודד לאחרון). גם ג'ון היגינס לא ממש התרגש משני האקדוחנים מולם שיחק אתמול, ליאנג וונבו ומרטין גולד, כשגבר עליהם בקלות רבה. אוסליבן והיגינס ייפגשו היום בחצי הגמר השני. שני השחקנים נפגשו אך לפני מספר ימים בטורניר אלוף האלופים, שם היכה הרוקט את יריבו הוותיק שוק על ירך. היום תהיה לסגן אלוף העולם הזדמנות להשיב לאוסליבן כגמולו.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. תודה רבה.
    היורוליג באמת מעניין השנה .
    זה מה שקורה בליגה שבה כל אחת יכולה לנצח וכל אחת להפסיד ( למעט צסק"א …ששומרת יכולות אלו לפיינל פור )

כתיבת תגובה

סגירת תפריט