אירועי דיומא – 30.10.2017

כדורגל:

ליגת העל – מחזור 9 / מתן גילור

21:00 מכבי פתח תקוה-בני יהודה תל אביב (ספורט 5 לייב). שתי קבוצות במגמות הפוכות. פ"ת מגיעה אחרי ניצחון באשלקון 3:1 ובנ"ד אחרי הפסד ביתי לאשדוד 2:1. בליגה הן קרובות כשרק שתי נקודות מפרידות ביניהן וניצחון שווה עוד טווח ביטחון מהתחתית.

פרמייר ליג – מחזור 10 / רועי ויינברג

22:00-ברנלי-ניוקאסל (ספורט 1). 2 הקבוצות מאוד דומות – כדורגל הגנתי ואפקטיבי עם מעט שערי זכות וחובה באופן יחסי, משחקים טובים מול הגדולות ומקומות 8-9 בטבלה. ברנלי טובה מול הקבוצות ההתקפיות יותר והוציאה נקודות מול צ'לסי, ארסנל וליברפול אבל חטפה שלישייה ממנצ'סטר סיטי. מול הקטנות הם לא מנצחים יותר מדי, גם כמו ניוקאסל. תיקו זאת תוצאה מאוד סבירה במשחק שלא יתעלה לרמה גבוהה מדי.

סרייה A – מחזור 11 / דוד "פאקו" סעדה

21:45-ורונה-אינטר (ספורט 2). אינטר ממשיכה לאחוז בחוזקה במקומה השני בצמרת, כשמאורו איקרדי ממשיך להיות ספק השערים העיקרי שלה. כך היה במחזור הקודם, כאשר כבש צמד מול סמפדוריה. המאחרת היום היא קבוצה הרבה יותר חלשה, המצוייה מתחת לקו האדום, כך שאיקרדי וחבריו צפויים לחזור למקום השני בסוף היום.

כדורסל / יאיר זעפרני

ליגת העל – מחזור 4

20:30: נס ציונה – מכבי ראשון לציון (פריצות בספורט 5) – דרבי ערי דרום גוש דן יפגיש שתי קבוצות כתומות ורעבות. ראשון הביסה פעמיים ברציפות  את אשדוד ואת מכבי חיפה והיא תשמח להמשיך את המומנטום מול נס ציונה. התלכיד שבנה שמוליק ברנר נראה טוב ונמרץ והעובדה שראשון מתרכזת השנה בליגה הישראלי בלבד תורמת גם היא לא מעט. נס ציונה מצידה הפסידה בשבוע שעבר בחוסר מזל משווע, מהול בחוסר ערנות למכבי חיפה ומאזנה עומד כרגע על 2-1, היא תקווה לא למעוד בבית כדי לא לסמן את עצמה כבר עכשיו כקבוצת תחתית. למרות הביתיות של נס ציונה, אני הייתי הולך עם האורחים.

21:00: מכבי ת"א – מכבי חיפה (ספורט 5) – פעם זה היה משחק מרכזי בין שניים מהמועדונים היותר מפוארים בהיסטוריה של הליגה ובעשור האחרון בפרט. אבל למרות היריבות הגדולה בין השתיים, במיוחד בעונות האחרונות ואפילו בעונה הקודמת (חיפה הדיחה את ת"א בחצי הגמר) נראה שהכותרת למשחק הפעם היא 'לא כוחות'. מכבי ת"א אמנם הפסידה פעמיים ביורוליג בשבוע שעבר על חודו של סל, אבל בליגה היא עדיין בלתי מנוצחת ומסתפקת בתצוגות רבע רביעי בשביל לנצח את יריבותיה. מכבי חיפה לעומתה עוד לא נחתה מאז נסעה למסע משחקים בארה"ב ולמרות ניצחון דחוק על נס ציונה, חטפה תבוסות לא נעימות מראשון לציון ומאשדוד. בקיצור, מכבי ת"א וזה עלול להגיע לגארבג' טים מהר מאוד.

טניס / מתן גילור

טורניר פריז (1000) – סיבוב ראשון

אחרי 3 טורנירי 250 בתפקיד מעוררי התאבון ו-2 טורנירי 500 בתור המנה הראשונה, אנחנו מגיעים למנה העיקרית של עונת האולמות (אל דאגה, יש גם קינוח).

בטורניר 48 משתתפים, כשהמדורים במקומות 1-16 יצטרפו רק בסיבוב השני (שלב 1/16).

היום יתקיימו 8 מתוך 16 משחקי הסיבוב הראשון.

שידורים בספורט 4 החל משעה 12:00.

מישה זוורב-יון צ'אנג. המנצח יפגוש בסיבוב השני את רפאל נדאל(1).

פיליפ קראג'ינוביץ'יואיצ'י סוגיטה. המנצח יפגוש בסיבוב השני את סאם קווארי(10).

ואסק פוספיסיל-ניקולאס מאהו. המנצח יפגוש בסיבוב השני את פאבלו קרנו בוסטה(8).

סטיב ג'ונסון-רובין האסה. המנצח יפגוש בסיבוב השני את אלכסנדר זוורב(4).

רישאר גאסקה-בנואי פייר. המנצח יפגוש בסיבוב השני את גריגור דימיטרוב(6).

ג'וליאן בנטו-דניס שופובלוב. המנצח יפגוש בסיבוב השני את ג'ו וילפריד טסונגה(11).

ג'ילס סימון-ג'רמי צ'רדי. המנצח יפגוש בסיבוב השני את רוברטו באוטיסטה אגוט(14).

ראיין האריסון-פיטר גוזוקזיק. המנצח יפגוש בסיבוב השני את דומיניק ט'יים(5).

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 6 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט