אירועי דיומא – 29.10.2017

כדורגל:

ליגת העל – מחזור 9 / מתן גילור

20:10 מכבי תל אביב-הפועל עכו (ספורט 1). מכבי ת"א מגיע אחרי תבוסה באירופה, הפסד כואב בב"ש ביתרון מספרי והעפלה לחצי גמר גביע הטוטו, אך שכלל מאבק על בעיטת אחד מהפנדלים שנפסקו לטובת הקבוצה. עומס רב יש על הקבוצה, אך למזלה היא מקבלת קבוצה בהזמנה. עכו, לא זו בלבד שהיא הקבוצה החלשה בליגה ובמומנטום שלילי, אלא ששיחקה 120 דקות במהלך השבוע שעבר, כך שגם עליה ועל הסגל הדליל שלה העומס אמור להשפיע. ת"א עם 14 נקודות במקום החמישי ועכו עם 3 בלבד במקום האחרון.

21:00 מועדון ספורט עירוני אשדוד-הפועל באר שבע (ספורט 5). המשחק המרכזי של המחזור מפגיש את אשדוד המתאוששת שעלתה מעל הקו האדום אחרי ניצחון חוץ על בנ"ד לבין האלופה לה 14 נקודות ומשחק חסר. תחת ההנחה שתנצח את עכו במשחק ההשלמה, היא רק 3 נקודות מהמקום הראשון, ולמרות היכולת המגומגמת בפתיחת העונה היא עדיין חזק במאבק האליפות.

פרמייר ליג – מחזור 10 / רועי ויינברג

15:30-ברייטון-סאות'המפטון (ספורט 1). תומר חמד חוזר למשחק לא מעניין במיוחד. הוא ינסה להבקיע לואן דייק וההגנה של סאות'המפטון הבינונית, משהו שברייטון, שגם לא מרשימה עד עכשיו, תצטרך בשביל לנצח בבית.

18:00-אברטון-לסטר סיטי (ספורט 1). 2 קבוצות עם פתיחת עונה מסוייטת ומאמנים חדשים. אברטון יותר טובה ועמוקה על הנייר, אבל שתיהן לא הרשימו וחוסר היעילות המשווע של אברטון יכול להוביל לזה שנראה פה ניצחון קטן-גדול של לסטר בחוץ שיסייע להם לצאת מהמשבר.

 

סרייה A – מחזור 10 / דוד "פאקו" סעדה

13:30-בנוונטו-לאציו (ספורט 5). לאציו הייתה באמצע השבוע בחדשות מהסיבות הלא נכונות, לאחר אותו פרסום התמונה של אנה פרנק ע"י אוהדיה, מה שגרם לנקיטת צעדים חינוכיים בעניין ע"י הנהלת הקבוצה והליגה. למרות הסערות, הקבוצה ממשיכה לנצח בליגה, כשהשיגה את נצחונה החמישי ברציפות, בחוץ מול מול בולוניה. הניצחון השישי ברציפות הוא עניין די בטוח מול נועלת הטבלה, שטרם השיגה נקודות העונה.

16:00-נאפולי-ססואולו (משולב בספורט 5). מוליכת הטבלה נאפולי חזרה לנצח לאחר איבוד הנקודות הראשון מול אינטר, כשניצחה את גנואה בחוץ. החלוץ הבלגי המצויין של נאפולי, דריס מרטנס, ממשיך להיות אחד הפקטורים העיקריים של הצלחת הקבוצה, כשכבש צמד במשחק. היום למרטנס ולחבריו צפוי משחק קל למדי נגד האורחת מהתחתית.

ליגה צרפתית – מחזור 10 / דוד "פאקו" סעדה

17:00-ליון-מץ. ליון ממוקמת בצמרת לאחר שני נצחונות יפים, אחד מהם מול מונאקו. לא יספיק לאליפות, אבל בהחלט עשוי להספיק עבור אירופה בקצב הזה. היום מול נועלת הטבלה הרצף צפוי להימשך.

23:00-ליל-מארסיי. עוד קבוצה קבוצה שרצה יפה בצמרת היא מארסיי. הקבוצה כבר ראתה איך היא מנחילה לפ.ס.ז' הפסד ראשון העונה, אלא שבעיטה חופשית מאוחרת של קבאני דאגה לחלוקת נקודות. ליל שממול היא סיפור די עצוב. הקבוצה הביאה את מרסלו ביילסה כמאמן, אלא שהמהפיכה המטורפת שהנהיג בהרכב נכשלה לחלוטין, והקבוצה מסתכלת על הקו האדום מלמטה.

לה ליגה – מחזור 10/ שגיא נאור

17:15 ג'ירונה – ריאל מדריד (ערוץ one)

הבלאנקוס מגיעים לקטלוניה בעיצומו של המאבק המקומי לעצמאות אולם ריאל צריכה להתרכז במה שקורה על הדשא כי אחרי הניצחונות של בארסה וולנסיה, היא לא יכולה להרשות לעצמה לאבד נק' מול הקבוצה מהתחתית.

כדורסל / יאיר זעפרני

ליגת העל – מחזור 4

20:20 עירוני נהריה – בני הרצליה (משולב בספורט 5+) – נהריה ניצחה בשבוע שעבר באילת ויחד עם הניצחון במחזור השני על הפועל ת"א היא במאזן 1-2. ניצחון על הרצליה יגרום לה למצב את עצמה כקבוצת צמרת, דבר אותו החניכים של אריק אלפסי בהחלט רוצים לעשות. הרצליה מצידה עברה שבוע חלש שכלל הפסדים לחולון ולמינסק הבלרוסית בבית. משהו בהרצליה לא מתפקד כרגע ואם שמים את האצבע על הנקודה זו ההתקפה שקולעת ב27.4% ל-3 ו57.1% מהעונשין (!) בדרך ל-72.7 נקודות למשחק בליגה. ככה לא מנצחים משחקים ולא משנה כמה ההגנה תהיה טובה (הרצליה סופגת 76 נקודות למשחק). ובהתחשב בזה שהיריבה נהריה היא מקבוצות ההתקפה הטובות בליגה, תודות לאלכס יאנג הנהדר (סגן מלך הסלים של הליגה עד כה) וקורי וובסטר, קשה לי לראות את הרצליה יוצאת מעין שרה עם ניצחון.

20:40: הפועל ת"א – הפועל אילת (משולב בספורט 5+) – הפועל ת"א התחילה את העונה עם ניצחון על הפועל חולון אבל מאז היא הספיקה לרשום שני הפסדים לנהריה ולהפועל ירושלים. משחק מול אילת שהפסידה גם היא פעמיים (לנהריה ולמכבי ת"א בבית) וניצחה פעם אחת (את חולון בחוץ), אמור להיות ההזדמנות של הפועל ת"א לחזור למסלול הניצחונות, אבל למרות זאת, יש לי תחושה שהמשבר בהפועל ת"א יגיע השנה מוקדם מבדרך כלל.

21:00: הפועל ירושלים – מכבי אשדוד (משולב בספורט 5+) – ירושלים הפסידה את כל שלושת משחקיה בגביע היורוקאפ אלא שבליגה הסיפור שונה לחלוטין והפוך בתכלית עם שלושה ניצחונות. הסיבה לכך פשוטה – ירושלים היא עדיין לא קבוצה עם שיטת משחק מגובשת דבר אבל יש לה המון כשרון בסגל. לליגה זה בהחלט מספיק אבל באירופה בו רמת הכשרון של הירושלמים לא נופלת פעמים רבות מזו של היריבות, צריך יותר מזה. אוסטין דיי מוביל את ירושלים בליגה עד כה עם 20.3 נק' למשחק (מלך הסלים של הליגה) וגם לאשדוד, שנמצאת במאזן 2-1 עם ניצחון על מכבי חיפה החלשה, לא יהיה איך לעצור אותו.

 

טניס / מתן גילור

טורניר באזל (500) – גמר

*המלצת צפייה* 16:00 רוג'ר פדרר(1)-חואן מרטין דל פוטרו(4) (ספורט 5+). פדרר פשוט ריסק את גופן תוך שעה עם 1:6 2:6. דלפו ניצח את צ'יליץ' פעמיים 4:6. השניים נפגשו לא מזמן בחצי גמר טורניר שנגחאי והלכו למשחק צמוד שהוכרע לטובת השוויצרי. המאזן ביניהם עומד על 6:17 לפדרר ובשנת 2017 1:2 לפדרר.

 

טורניר וינה (500) – גמר

15:00 ג'ו ווילפריד טסונגה(8)-לוקאס פוי (ספורט 5+). הגמר מזמן לנו דרבי צרפתי. טסונגה ניצח את קולשרייבר בשתי מערכות. לפוי נדרשו 3 נגד אדמונד.

 

פורמולה 1 / דוד "פאקו" סעדה

גראנד פרי מקסיקו

לואיס המילטון ממשיך לשייט אל עבר האליפות, כאשר זכה בארה"ב במירוץ התשיעי שלו העונה. היום במקסיקו, שלושה מירוצים לסיום העונה, הבריטי יבטיח זכייה באליפות אם יזכה במירוץ (או אף אם יגיע חמישי ומעלה). היום הבריטי יזנק לשם שינוי רק מהמקום השלישי, כשפטל יזנק מהפול פוזישן ואחריו ורסטאפן. שידור בספורט 5 לייב ב-21:00.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 23 תגובות

  1. אשר לכדורסל רק 3 מחזורים אך טבלה מוזרה ובעצם משקפת.
    1-2 מכבי וירושלים (עם כל הצרות ) 0-3 .
    3-4 נהריה וראשון 1-2.
    5-12 כל היתר 2-1.
    כולם ניצחו חוץ מ 2 הגדולות אף אחת לא הפסידה ליגת הכל יכול להיות בה בטח ממקומות 3-12 משוחקת .

  2. בטניס הנשים – גמר טורניר הסבב בין קרוליין ווז'ניאקי (6 בעולם) לבין וונוס וויליאמס (5 בעולם).
    אם וונוס תזכה זה יהיה התואר היחיד שלה השנה (וחתיכת תואר לזכות בו…) בו היא זכתה גם בשנת 2008.
    ווזניאקי הגיע לגמר הטורניר פעם אחת בשנת 2010 והפסידה

  3. בתחילת העונה אמרתי לעצמי שהעונה אני יתחיל לעקוב צמוד יותר אחרי הליגה האיטלקית. הנה אני מתחרט. זה לא רק שהכדורגל כמעט תמיד לא סוחף, גם יש פערים כל כך גדולים בין קבוצות והחלשות ממש חלשות. כך בנווטו בלי נק' ויחס שערים מופרך של 24-3 וגם ססואלו שהיא כביכול טובה יותר כי יש לה 8 נק' עדיין הם מגיעים במשחקים חלשים. פעמיים נצחון 1-0. הראשון על ספאל שבתחתית והשני על קליארי ועוד תיקו 0 עם קייבו. תכלס משחק שהוא לא בצמרת הוא ממש חרא ולא מהנה.

  4. מסלול וירטואלי שני הגדולים טורניר פריז:
    נדאל: מישה זוורב -> וינולאס -> באוטיסטה אגוט/קווארי -> סשה זוורב/דימיטרוב/דל פוטרו.
    פדרר: פליסיאנו לופז -> סוק -> ט'יים -> צ'יליץ'.

  5. אנקדוטת אופניים: מי שתהה איך יסתדרו קינטאנה ולאנדה במוביסטאר, יכול לקבל תשובה אפשרית מהשבוע. קינטאנה אמר שהוא שמח מאד שלאנדה מגיע, אבל צריך להיות ברור שהוא המוביל. לאנדה בתגובה אמר שהוא היה שמח לקבלת פנים אחרת מקינטאנה. וזה עוד לפני שרגלו של לאנדה דרכה בקבוצה. יהיה שמח.

  6. סארינה, פליסיקובה, מוגרוזה ולבסוף האלפ הם הנשים שהיו בצמרת הדירוג השנה.

    השחקנים הכי CONSISTENT מבחינת השלבים בהן נשרה היתה ווזניאקי שהתואר כל כך מגיע לה.

    השחקנים הכי טובה במהלך הגרנד סלאם היתה וונוס. ושוב סיימה כסגנית.

    פדרר פרש מפאריס ונאדאל רשמית יגמור את השנה במקום הראשון

כתיבת תגובה

סגירת תפריט