אירועי דיומא – 31.10.2017

כדורגל:

ליגת האלופות – שלב הבתים: מחזור 4 / רועי ויינברג

בית א':

21:45-מנצ'סטר יונייטד-בנפיקה ליסבון (ספורט 1). אחרי שיונייטד ניצחה את טוטנהאם באולד טראפורד נראה שהם לאט לאט חוזרים לעצמם אחרי חזרה טיפה מהוססת מפגרת הנבחרות. הם ללא הפסד בליגת האלופות ומשחקים כדורגל טוב מאוד. הם צפויים לנצח גם הפעם את בנפיקה ליסבון, אותה ניצחו 1-0 לא מזמן. ליסבון חזקה בליגה אבל ללא נקודות בצ'מפיונס ליג ויכול להיות שהיום תבטיח אי-עלייה לשלב הבא.

21:45-פ.צ. באזל-צסק"א מוסקבה. באזל טיפה יותר טובה וניצחה את צסק"א במשחק הקודם ברוסיה. ניצחון גם כאן יבטיח להם מעשית עליית שלב. הם יכולים לעשות את זה מול צסק"א שניצחה פעם אחת ב-4 משחקי ליגה באוקטובר ברוסיה. באזל גם לא מרשימה באותו חודש אבל בלי הפסד, מה שלא ישתנה אחרי המשחק הביתי שלהם.

בית ב':

פריס סאן ז'רמן-אנדרלכט (ספורט 5). המשחק הקודם בין הקבוצות נגמר ב-0:4 צרפתי בבלגיה. בצרפת הם ימשיכו להבקיע אחרי שנעצרו על פחות מ-2 שערים פעם אחת מאז אוגוסט. אנדרלכט החביבה לא תהיה מי שתצליח לעצור אותם.

21:45-סלטיק-באיירן מינכן. באיירן של היינקס ניצחה את לייפציג בליגה ובגביע ולמעשה ללא הפסד מאז שהוא הגיע. עם היינקס הם הבקיעו 3 שערים בבית לסלטיק במשחק בו לא הרשימו יותר מדי. אלופת גרמניה רק השתפרה מאז וצפויה לנצח כאן בקלות יחסית.

בית ג':

21:45-המלצת צפייה: רומא-צ'לסי (ספורט 5+גולד). המשחק הקודם ביניהן היה נהדר, 3-3 קצבי עם שערים יפים וכדורגל ברמה גבוהה מאוד. לאחר הפסד מביך לפאלאס והתיקו צ'לסי עם 3 ניצחונות רצופים על ווטפורד, אברטון ובורנמות'. רומא חזקה משלושתן ולא ספגה שער מאז המשחק בברידג'. כל זה אומר לנו שיש כאן משחק שחייבים לראות.

21:45-אתלטיקו מדריד-קראבאח. קראבאח הפתיעו את אתלטיקו והעולם עם 0-0 באזרבייג'אן. מאז אתלטיקו לא הרשימה כשניצחה רק את סלטה ויגו והוציאה תיקו מול ויאריאל, אבל הם לא ירשו לעצמם לאבד נקודות בבית כשרומא יכולה לעלות לפניהם. אתלטי עם שער אחד ב-3 משחקים במפעל וזה משהו שחייב להשתנות. המשחק הזה הזדמנות נוחה בשביל לעשות זאת.

בית ד':

21:45-אולימפאקוס-ברצלונה (ספורט 5). ברצלונה ללא הפסד בליגת האלופות ודורסת גם בליגה שהם לא ספגו שער מאז המחזור הקודם ורק ניצחו. אולימפיאקוס, גם ביוון, חלשה משמעותית וצפויה להפסיד גם היום אחרי 3:1 במשחק הראשון. ברצלונה תהיה הראשונה להבטיח מקום בשלב הבא?

21:45-המלצת צפייה: ספורטינג ליסבון-יובנטוס. יובה לא הרשימה במשחק הראשון מול ליסבון שנגמר ב-2:1 ביתי. מאז הם הבקיעו שישייה לאודינזה, רביעייה לספאל וניצחו את מילאן המאכזבת, כך שהם באים למשחק בכושר טוב. ליסבון יודעת שזה משחק של לחיות או לחדול בעבורה והיא תיתן כל מה שהיא יכולה בשביל להשאר בחיים בצ'מפיונס.

כדורסל / יאיר זעפרני

ליגת האלופות של פיב"א – מחזור 4 – בית א'

19:00-  פינאר קרשיאקה – הפועל חולון – בליגה הישראלית חולון התאוששה עם שני ניצחונות רצופים על בני הרצליה וגלבוע/גליל אבל באירופה היא עדיין בלתי מנצחת, תודות לשלושה הפסדים – למורסיה הספרדית, מונאקו הצרפתית ויובנטוס הליטאית. הערב תמשיך חולון את מסע הייסורים שלה כשתתארח בטורקיה אצל קרשיאקה, שסיימה בעונה שעברה במקום התשיעי בליגת הטורקית.

המארחת שהעפילה בשנה שעברה לרבע הגמר של המפעל הבכיר של פיב"א, ניצחה שניים מתוך שלושת המשחקים הראשונים שלה במפעל כשאת ההפסד היא רושמת במחזור הקודם מול אולדנבורג הגרמנית. בשורות הקבוצה הטורקית אותה מאמן אלכסנדר טריפונוביץ' בולטים הפאוואר פורוורד ההונגרי-אמריקאי ג'רוד ג'ונס, הקלע די.גי' קנדי ששיחק דקה וחצי בערך בחולון לפני שלוש שנים ושני הזרים האחרים סקוט ווד ודומיניק ווטרס שגם הוא כבר שיחק בחולון (2012-13). הטורקים גורלן, אוגרלו וטורן הם המקומיים הבולטים בקבוצה אבל התרומה שלהם לא מרשימה במיוחד בקבוצה שמתבססת על אמריקאים.

חולון מצידה עדיין מחכה שהשחרור המיוחל של גלן רייס ג'וניור יגיע והיא תוהה מה יגיע קודם – השחרור של הזר החדש או הניצחון הראשון באירופה. הערב, נדע לאן התקדמנו..

יורופקאפ – מחזור 3 – בית ו'

21:30: ספירו שרלואה – בני הרצליה (שידור ישיר בספורט 5 גולד ובערוץ היוטיוב של פיב"א) – הרצליה נכנסה למוד של 'מפסידים בלבד' ולצד שלושה הפסדי ליגה רצופים, דאגה להפסיד גם במפעל האירופאי, בבית למינסק הבלרוסית. לצערה של הקבוצה של מיקי גורקה, הערב הדרך להפסד נוסף נראית סלולה. שרלואה היא אמנם לא משוכה בלתי עבירה אבל עד עתה היא ניצחה את שני משחקיה במפעל ויש לה ניסיון אירופאי רב ברמות הגבוהות ביותר (ויעידו על כך מכבי ת"א, שאהבה להפסיד בעיר הבלגית האפרורית וגם הפועל ירושלים שהתמודדה איתה לא אחת).

בשורות הקבוצה הבלגית שסיימה רביעית את הליגה בבלגיה בשנה שעברה מככבים הרכז ג'ק גיבס, הפורוורדים סת' טוטל וסקוט תומאס והקלע המקומי אלכסנדר ליברט.

טניס / מתן גילור

טורניר פריז (1000) – סיבוב ראשון וסיבוב שני

נזכיר שבטורניר 48 משתתפים, כשהמדורים במקומות 1-16 יצטרפו רק בסיבוב השני (שלב 1/16).

שידורים בספורט 4 החל משעה 12:00.

אתמול התקיימו 8 מתוך 16 משחקי הסיבוב הראשון והיום יתקיימו 8 הנותרים.

פאבלו קואבס-קארן חצ'אנוב. המנצח יפגוש בסיבוב השני את אלברט ראמוס וינולאס(15).

ג'ו סוזה-פאולו לורנצי. המנצח יפגוש בסיבוב השני את חואן מרטין דל פוטרו(13).

דיאגו שוורצמן-ויקטור טרוצקי. המנצח יפגוש בסיבוב השני את ג'ון איזנר(9).

אדריאן מאנארינו-דויד פרר. המנצח יפגוש בסיבוב השני את דויד גופן(7).

יאן לאונרד סטורף-בורנה צ'וריץ'. המנצח יפגוש בסיבוב השני את מארין צ'יליץ'(3).

פרננדו ורדסקו-אנדריי רובלב. המנצח יפגוש בסיבוב השני את קווין אנדרסון(12).

קייל אדמונד-יבגני דונסקוי. המנצח יפגוש בסיבוב השני את ג'יק סוק(16).

פייר הוג' הרברט-פליסיאנו לופז. המנצח יפגוש בסיבוב השני את לוקאס פויי (17), בעקבות פרישתו של המדורג 2, רוג'ר פדרר.

 

היום גם יחל הסיבוב השני עם 3 מתוך 16 המשחקים:

ניקולאס מאהו-פאבלו קרנו בוסטה(8). בסיבוב הראשון מאהו ניצח את פוספיסיל.

דומיניק ט'יים(5)-פיטר גוזוקזיק. בסיבוב הראשון גוזוקזיק הפתיע את האריסון.

סאם קווארי(10)-פיליפ קראג'ינוביץ'. בסיבוב הראשון קראג'ינוביץ' ניצח את סוגיטה.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

האליפות הבינלאומית – סיבוב שני

האליפות הבינלאומית היא טורניר ראשון מבין שלושה, הנערכים ברצף בסין (כשהשניים שאחריו הם אלוף האלופים והמאסטרס של שנחאי). הטורניר, הנערך בעיר דאקינג שבצפון סין, הוא טורניר דירוג יוקרתי מאד, המביא את מיטב השחקנים לאימפריית הסנוקר. המנצח בטורניר אף יזכה בכרטיס האחרון לטורניר אלוף האלופים, שייערך מייד לאחר מכן. אנו מצטרפים לטורניר בסיבוב השני. הסיבוב הראשון הביא לנו משחק אחד בולט, זה שבין רוני אוסליבן, הזוכה הטרי של אליפות אנגליה הפתוחה, לבין יאן בינגטאו. למרות הניסיון והכושר העדיף לכאורה של האלוף הבריטי הוותיק, היה זה הסיני בן ה-17 שרקד ליד השולחן, כאשר ניצח 6:1 במשחק אדיר, בו אף לא איפשר לאוסליבן להטביע כדור בארבעת הפריימים האחרונים. פייבוריטים נוספים שלא צלחו את הסיבוב הם הגיבור המקומי דינג ז'ונווי, שהפסיד לאוליבר ליינס הצעיר, ובארי הוקינס, שהודח ע"י ג'ק ליסובסקי (שחקן הנמצא בקו עלייה יפה).

הסיבוב השני (הטוב מ-32) היום יביא לנו כמה מפגשים מצויינים. כך נראה מפגש התקפי משובח בין קיירן ווילסון למרטין גולד, דרבי וולשי בין מארק וויליאמס לראיין דיי, את "קפטן" אלי קרטר מול סטיבן מגווייר ואת יאן בינגטאו, שיתמודד עם עוד מכונת ירייה בדמות ריקי וולדן. שידורים ביורוספורט ב-8:30 וביורוספורט 2 ב-13:30.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 3 תגובות

  1. תודה רבה .
    המשחק המרכזי כמובן ברומא .
    הנפיקה אגב מאכזבת גם בליגה המקומית כשמדורגת רק שלישית לאחר פורטו וספורטינג
    התחזית שלי להיום .
    יונייטד -בנפיקה 1.
    באזל – צסק"א 1.
    פ.ס.ז -אנדרלכט 1.
    סלטיק -מינכן 2.
    רומא -צ'לסי
    אתלטיקו -קארבח
    אולימפיקוס -ברצלונה
    ספורטינג -יובנטוס 2.

    אשר לכדורסל זה נראה כי מאד אצל כל הקבוצות למעט מכבי מקווה שישתנה משהו היום .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט