היאנקיז משווים, הדוג'רס מטיילים \ חנן קרן

היאנקיז משווים, הדוג'רס מטיילים \ חנן קרן

יאנקיז 6 – אסטרוס 4 (2-2 בסדרה)

איזה משחק מרתק היה לנו הלילה ביאנקי סטדיום! שתי הפיצ'רים הפותחים פתחו מצוין את המשחק ולא איפשרו ריצות מוקדם במשחק.

באיניג ה-6 סוף סוף קיבלנו נקודות ראשונות שיוסטון עולה ל3-0 מחבטה של גוריאל שחובט דאבל מדויק לפינה השמאלית שפינה את הבסיסים המלאים. המשחק התחיל להראות גמור ב7 שעוד ריצה נכנסה מטעות קשה של קאסטרו שלא הצליח לתפוס כדור פשוט וכבר 4-0. גמור? לא היאנקיז של השנה. מיד בתחתית ה7 היאנקיז חזרו למשחק עם הום ראן של  ג'אדג' ועוד ריצה של גורגוריוס שנכנס בחבטת הקרבה. ב8 הם כבר התפוצצו עם 4 ריצות. גארדנר הכניס ריצה ואז ג'אדג' עם דאבל השווה את התוצאה. אחריו עלה סנצ'ז שזכור מההשמטה שלו במשחק 2 וחבט דאבל מצוין שהכניס עוד שתי ריצות ל6-4 בשביל צ'פמן שסגר עניין עם סטרייקאווט, סטרייקאווט ופליי אווט.2-2. מחר היאנקיז רוצים לעשות מהפך.

 

 

קאבס 1 – דוג'רס 6 (3-0 לדוג'רס)

המשחק התחיל מצוין עבור הקאבס שכבר באיניג הראשון קייל שרויבר חובט הומראן לעלות ל1-0. הצרה היא שמחד מחבטי הקאביז הושתקו על ידי יו דרוויש שנתן 6 איניגס מעולים ומאידך ההתקפה של הודג'רס תקתקה עם הום ראן של אית'אר ב2 והום ראן ב3 של טיילור. עד השישי כבר היה 4-1 שאדוארדס מוליך את יו דרוויש בבסיסים מלאים. ב8 הדוג'רס כבר סגרו את המשחק מעשית עם עוד שתי ריצות ו6-1 ואז ג'נסן סגר הרמטית עם שלוש אווטס ב9. מחר זה נצחון או הבייתה לקאבס.

 

*************************************

משחק ראשון ב0:00 : יאנקיז – אסטרוס (אסטרוס מובילים 2-1)

 

סוני גריי עם ERA של 3.55 אך מאזן שלילי של 10-12 העונה ינסה לעצור את חובטי יוסטון.

לאנס מקוולרס ג'וניור אמנם הופיע באולסטאר אבל ERA של 5.14 במשחקי חוץ.

 

צפוי משחק עם תוצאה גבוהה כאשר היאנקיז משווים את הסדרה. משהו כמו 13-9 יהלום את האירוע.

 

משחק שני ב4:00 : קאבס – דוג'רס (דוג'רס מובילים 2-0)

קייל הנדריקס ינסה לשחזר את המשחק הראשון בסדרה מול וושינגטון בו לא איפשר ריצה במשך 7 איניגס. ERA של 3.03 מאזן של 7-5.

יו דרוויש הגיע באמצע העונה לדוג'רס בדיוק בשביל משחקים כאלה. ניצח את משחק העלייה מול אריזונה עם 5 איניגס יציבים מאוד. ERA של 3.86.

 

הדוג'רס טובים מאוד הקאבס זקוקים לתצוגה סופר טובה של הנדריקס וגם להכניס מעל 6 ראנס. לא יקרה. תוצאה בינונית במשחק הזה משהו באזור ה5-3 לדוג'רס ו3-0 בסדרה.

לפוסט הזה יש 31 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט