דוג'רס בוואקוף דרמטי עולים ל 2-0 בסדרה / חנן קרן

דוג'רס בוואקוף דרמטי עולים ל 2-0 בסדרה / חנן קרן

ג'סטין טרנר ניגש לצלחת במצב של שתי אווטס ובהחלט לא טמן את ידו בה. על הפיץ' השני שראה הפך את הכדור של ג'ון לאקי למזכרת.

*********************

הלילה ב2:30 שעון ישראל הקאבס שעלו אתמול ראשונים על הלוח והפסידו בסופו של דבר ינסו היום להניף את דגל הW המפורסם שלהם בביתה של הדוג'רס. זה לא הולך להיות קל. מולם יעמוד הפיצ'ר הותיק ריץ' היל שמאזנו לא כל כך מרשים אבל אם ישחזר את המשחק הקודם מול הקאבס בדיוק לפני שנה – בו זרק 6 איניגס בלי לאפשר ריצה – יקרב את הדוג'רס לנצחון.

ג'ון לסטר יעמוד על הגבעה בשביל הקאבס ויתחיל את משחקו ה22 בפוסט סיזן. הוא נטל חלק משמעותי במשחק 4 מול הנשיונאלס כשנכנס כמחליף וזרק 55 פיצ'ים ב3 ו2/3 איניגס. הוא נחוש קשוח ומוכן למרר לשחקני הדוג'רס את החיים כשיעלו לחבוט.

 

לא כדאי לקאבס להגיע בפיגור לאיניגס המאוחרים כי הקלוזר קנלי ג'נסן בכושר שיא וברגע שיעלה לגבעה זה יהיה לייטס אווט. אחלה משחק שבו הקבוצה הבייתית עולה ל2-0. הכל פתוח לגבי המשך הסדרה שתעבור לשיקאגו לשלושה משחקים הבאים.

לפוסט הזה יש 27 תגובות

  1. בינתים הפוסט סיזון עשה רי-סטארט לקבוצות..
    מי שהיו חמות בסוף העונה כמו קליבלנד יאנקיס קאבס התקררו ו- 2 הכוכבות של החצי הראשון יוסטון דוג'רס חזרו לכושר המעולה של הח צי הראשון
    אבל זה לא גמור עד שזה לא גמור

  2. הקלוזר של הקאבס היה חייב לצאת. כל הזריקות האחרונות שלו היו נוראיות. ראו שהוא לא יודע מה הוא עוד עושה שם

    1. לא ראיתי את המשחק לצערי אבל לפי הבוקס סקור המגיש האחרון היה לאקי הזקן והטוב (טוב בשביל היריבה) וזה שלפניו לא הקלוזר, הקלוזר זרק יותר מדי (יחסית לעצמו בקריירה) במשחק 5 מול וושינגטון לפני 3 ימים ואולי בגלל זה לא הכניסו אותו בסוף. הקאבס עדיין סוחבים כנראה את הנזק מהסדרה שהתארכה מול וושינגטון

כתיבת תגובה

סגירת תפריט