היאנקיז שומרים על הבית ועולים ל3-2, הקאבס נשארים בחיים / חנן קרן

היאנקיז שומרים על הבית ועולים ל3-2, הקאבס נשארים בחיים / חנן קרן

יאנקיז 5 – אסטרוס 0 (3-2 ליאנקיז)

טנאקה היה אדיר קיוקל פחות. המחבטים של היאנקיז היו פעילים וחבטו 4 ריצות על האס של יוסטון. סנצ'ז חבט הום ראן והמשיך לכפר על הטעות ממשחק 2.

קאבס 3 – דוג'רס 2 (3-1 לדוג'רס)

3 ריצות מ3 הום ראנס של קונטרארוס ובאייז (2) הספיקו כדי לנצח את 2 ההום ראנס של הדוג'רס מבית היוצר של בלינג'ר וטיילור. אריאטה פתח ונתן משחק מצוין עם כדורים מעתעתים ו-וויד דייויס נכנס ב8 כדי להציל את המולדת עם שמירה של 6 אווטס. הקאבס צריכים נצחון יותר גדול מזה כדי להפחיד את הדוג'רס.

*************************

יאנקיז – אסטרוס (2-2) ב0:00

מאסהירו טאנקה יפתח ליאנקס על הגבעה. יש לו 25 סטרייקאווטס ב20 איניגס האחרונים שלו.

 

דאלאס קיוקל ירצה לשחזר את המשחק שלו בברונקס מ2015 אז העיף את היאנקיז בווילד קארד. גם משחק מספר 1 הלך חלק מבחינתו עם 7 איניגס ללא ריצת חובה ו10 חרוכים. האס של יוסטון צפוי עשות צרות לג'אדג' וחבריו.

 

משחק מאוד קשה לחיזוי. אני הולך עם היאנקיז מנצחים 3-1 ונוטלים את ההובלה בסדרה.

קאבס – דוג'רס (3-0 לדוג'רס) ב4:00

הסדרה הזאת נראית די גמורה אבל עדיין מדובר פה באלופה שחזרה מפיגור של 3-1 בגמר.

ג'ייק אריאטה יתחיל בשביל הקאבס שנמצאים על החבלים ונואשים לנצחון אחד לפחות בשביל הכבוד והאוהדים. הוא חייב לתת כמות נכבדה של איניגינס יציבים לפני שבכלל מתחילים לחשוב על נצחון. מהצד השני המחבטים חייבים להתעורר ומהר!

 

אלכס ווד ינסה לסגור את הסוויפ ולהביא את הוורלד סיריס ללוס אנג'לס.הדוג'רס מפוקסים מאוד ומבחינתם שום דבר לא גמור, הם יבואו בשיא הכח וינסו להבטיח שהשנה לא יהיה ריפיט.

 

הקאבס יאבקו על כבודם וזה יספיק להפסד מכובד וצמוד. 8-7.

 

PLAY BALL!!!!!

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
24 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
MBK
MBK
18/10/2017 22:22:03

סוויפ
2-3 ליוסטון

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/10/2017 11:37:05
הגב ל  MBK

אתה בטוח שיוסטון מנצחים? תחשוב שוב!

רב דוויד
רב דוויד
18/10/2017 22:29:07

רק מזכיר שליפני שנתיים הקאבס הפסידו בסוויפ למטס באותו מעמד…

חנן קרן
18/10/2017 22:54:05

וואלה נכון! איפה המטס ואיפה הפלייאוף

מנחם לס
מנחם לס
19/10/2017 0:21:55

מזג אוויר נאה בניו יורק. הרבה צופים בטי שירטים. תחתית הראשון 0-0

מנחם לס
מנחם לס
19/10/2017 0:45:37

יאנקיס! 0-1

חנן
חנן
19/10/2017 1:37:51

2-0!

חנן
חנן
19/10/2017 1:48:36

משחק אדיר של טאנאקה

ברוך רובין
ברוך רובין
19/10/2017 1:57:59

אני משתדל להתחבר למשחק הזה כבר כמה עשורים ופשוט לא מצליח האיטיות השעמום

חנן קרן
19/10/2017 2:01:40

תנסה קודם לשחק אותו

חנן קרן
19/10/2017 2:02:33

סנצ'ז עם דאבל 3-0

אור
אור
19/10/2017 2:07:49

זה נראה גמור, גם ככה יוסטון לא מסוגלים לפגוע בכדור

מנחם לס
מנחם לס
19/10/2017 2:08:16

0-4

גיא א
גיא א
19/10/2017 3:46:25

ואוו יאנקיס. אני עובר לראות את הקאבס למרות שמדובר בשברון לב מתמשך

מנחם לס
מנחם לס
19/10/2017 4:51:00

גיא, אתם מובילים 1-2 ומשחקים טוב. תעשו מה שהיאנקיס עושים: 3 נצחונות בבית ואחד בחוץ.

גיא א
גיא א
19/10/2017 5:02:36
הגב ל  מנחם לס

אני לא רואה אותנו מנצחים ארבעה משחקים ברצף. בשיקגו ניסים קורים פעם במאה ושמונה שנה

חנן קרן
19/10/2017 7:19:51
הגב ל  מנחם לס

הם צריכים שתי נצחונות חוץ. שיתחילו קודם עם המשחק הזה

מנחם לס
מנחם לס
19/10/2017 5:28:39

1-3!!!

סהר
סהר
19/10/2017 5:35:11
הגב ל  מנחם לס

ובכולם Home Run

בני
בני
19/10/2017 8:41:13

ההישג הגדול במשחק הזה הוא לא רק הנצחון המשכנע. קיבלנו 7 אינינגז מטאנקה ועוד 2 אינינגז מקאנלי שהוא למעשה הרליבר הרביעי ברשימה (ואני לא מכניס כן את בטנסס בגלל הגמגום שלו לאחרונה, אבל אם הוא מוצא את הסטרייקזון הוא לא פחות טוב) כל התותחים יהיו מוכנים עם מנוחה טובה מאוד למקרה שסברינו יגמגם אפילו קצת.

עד עכשו מה שבעיקר מפתיע לטובה הוא הפיצ'ינג הפותח, שעושה עבודה מדהימה. היאנקיז הגיעו עם מעט מאוד ציפיות לפוסטסיזן, ובשורה התחתונה שיחקנו מול 2 הקבוצות הטובות בבייסבול כל ההפסדים היו בפער של ריצה אחת ורוב הנצחונות היו דומיננטים. אם אנחנו עוברים את יוסטון לא התגנבו לWS. הקבוצה הטובה ביותר נצחה. שאפו גדול לכולם בינתיים

אור
אור
19/10/2017 9:58:01

יפה לקאבס, גם המשחק הבא בבית מקווה שלא יפתחו מומנטום. בינתיים ההימור שלי נשאר 4-1 כמו מלפני הסדרה. הימרתי על יוסטון 4-3 וזה אפשרי אבל עם היאנקיז האלה אחרי 3 ברצף אי אפשר להמר נגדם.

aaa
aaa
19/10/2017 17:08:12

היאנקיס כמו היאנקיס…
יוסטון יעמדו בפעם הראשונה לפני משחק הדחה, נגד סברינו. זה לא נראה טוב…

גיא הרשע
גיא הרשע
19/10/2017 17:11:46

יאנקיס – דודג'רס, דו קרב המיליונרים.
זה מבאס שאין איזו סינדרלה לאהוד…
(ראבק, גם במצליחנית שעלתה מאשפתות כמו הקאבס הייתי שמח לבחור)

מנחם לס
מנחם לס
19/10/2017 19:26:23

כל עולם הבייסבול מקווה ליאנקיס נגד דודג'רס. אפשר ללכת 55 שנה אחורנית…לטס גו סנדי קופאקס (מהדודג'רס). אבל למרות סנדי היהודי, אני 'יאנקי' בנשמה