אירועי דיומא – 18.10.2017

כדורגל:

ליגת האלופות – מחזור 3 / מתן גילור

ערוץ הקיבוץ בספורט 5 לייב החל משעה 21:45.

בית A:

21:45 בנפיקה ליסבון-מנצ'סטר יונייטד (ספורט 1). משחק בין מי שמסתמנת כקבוצה החלשה בבית לזו החזקה ביותר. במחזור הקודם בנפיקה, שגם בליגה איבדה גובה אחרי תיקו במחזור האחרון, הובסה בבאזל 0:5. מנצ'סטר, שסיימה את משחק הליגה האחרון בתיקו מאופס מול ליברפול, ניצחה במוסקבה 4:1.

21:45 צסק"א מוסקבה-באזל. מוסקה חזרה לנצח בליגה אחרי שתי תוצאות תיקו, אך לא ספגה מאז חודש אוגוסט. באזל מטפסת בליגה ונוגסת אט אט בפער של יאנג בויז ברן.

 

בית B:

21:45 אנדרלכט-פריז סן ז'רמן (ספורט 5+). במחזור הקודם, אנדרלכט הובסה בביתה 3:0 ע"י סלטיק. בליגה אנדרלכט בעיצמו של רצף ניצחונות, אבל סיכוי קטן שזה יספיק מול המפצלת מהבירה הצרפתית שפירקה את באיירן מינכן 0:3 וגם את הליגה המקומית מוליכה בגאון.

21:45 באיירן מינכן-סלטיק. מינכן החליפה מאמן והחזירה את האיש שהביא לה את התואר האירופאי האחרון, יופ היקנס. עם או בלי קשר היא גם חזרה לרמוס בליגה. על הדרך של סלטיק לעוד טיול אליפות חבל להרחיב.

 

בית C:

21:45 צלסי-רומא (ספורט 5 גולד). במחזור הקודם צ'לסי בניצחון ענק במדריד על אתלטי 2:1. באותה תוצאה הם הובכו ביום שבת מול קריסטל פאלאס, נועלת הטבלה בפרמיירליג. רומא ניצחה באזרבייג'ן 2:1 ובליגה הפסידה לקבוצה הכי לוהטת באיטליה, נאפולי.

19:00 קרבאח אגדם-אתלטיקו מדריד (ספורט 5). בליגה האזרית עושה רושם שאגדם בדרך לאליפות נוספת. בספרד אתלטיקו סיימה בתיקו 1:1 עם ברסה וטרם הפסידה העונה.

 

בית D:

21:45 יובנטוס-ספורטינג ליסבון. במחזור הקודם יובנטוס ניצחה 0:2 את אולימפיאקוס וליסבון הפסידה לברצלונה. יובה הספידה בשבת ללאציו. ספורטינג סיימה בקיתו עם פורטו והסטטוס קוו בצמרת נשמר.

21:45 ברצלונה-אולימפיאקוס (ספורט 5). ברסה מגיעה אחרי אבדן נקודות ראשון בליגה, אך כזה שלחלוטין סביר מבחינתה. אולימפיאקוס בעונה מזוויעה והיא קבוצה מרכז טבלה בליגה היוונית. צפו כאן לתבוסה רצינית.

כדורסל / יאיר זעפרני

ליגת העל – מחזור 2

19:30: מכבי אשדוד מכבי חיפה (פריצות בספורט 5 לייב): המחזור השני בליגת העל יינעל הערב עם משחק מסקרן בין שתי קבוצות שעדיין לא ניצחו העונה ב'דרבי ערי הנמל' של הליגה. מכבי אשדוד הפסידה בשבוע שעבר בגלבוע ונראתה רע מאוד בכל מה שקשור לכושר משחק. הקבוצה של בראד גרינברג אמנם קטפה 61 ריבאונדים מול גלבוע (שנעצרה על 35) אבל לא ניצלה את זה לניצחון והפסידה בהארכה אחרי ששמטה יתרון 4 נקודות בחצי הדקה האחרונה.

מול גרינברג, תתייצב קבוצתו לשעבר, עימה זכה באליפות, מכבי חיפה. חיפה, גם היא לא ניצחה העונה בליגה אבל זאת בעיקר משום שהיא טרם שיחקה בה. כבכל שנה החיפאים נטלו חלק במסע משחקים בארה"ב כשהפעם הם גם רשמו ניצחון אחד במשחק ראווה מול אוניברסיטת סיינט תומאס וזאת לצד מנת ההפסדים הקבועה, לפורטלנד טרייל בלייזרס, (48 הפרש), אינדיאנה פייסרס (19 הפרש) ויוטה ג'אז (39 הפרש). החיפאים מקווים שבליגה הדברים ייראו אחרת אבל עושה רושם שהקבוצה עדיין צריכה להתחזק ולעשות כמה שינויים בסגל הזרים. אחרי המשחק היום, נהיה חכמים יותר.

יורופקאפ – שלב הבתים הראשון – מחזור 1

19:15: אלבה פהרוואר (הונגריה) – בני הרצליה (שידור ישיר ב5+ גולד וביוטיוב של פיב"א) – בני הרצליה פותחת את הופעותיה בשלב הבתים של היורופקאפ של פיב"א אחרי שבשבוע שעבר העפילה מהמוקדמות אחרי שהייתה אחת משלוש המפסידות הצמודות ביותר בשלב המוקדמות השני (הפסידה לפורטו מפורטוגל ב1- בסף שני המשחקים). הרצליה הוגרלה לבית לא פשוט עם אלופת הונגריה, אותה תפגוש הערב וכן עם טימוסקי מינסק, אלופת בלארוס ושאלרואה הבלגית הזכורה לחובבי הכדורסל מימים טובים יותר שלה.

בשורות האלופה ההונגרית, שאולי מוכרת לעכברים בשם העבר שלה אלבאקאמפ, בולטים שני שחקני נבחרת הונגריה פטר לורנט ואקוס קלר והזרים קייסי היל וטרוויס סימפסון. הרצליה מגיעה למשחק אחרי הפסד לא נעים למכבי ת"א (רבע אחרון חלש) ותקווה לפתוח ברגל ימין.

גביע המדינה בכדורסל – סיבוב ראשון

היום יצא לדרך הסיבוב הראשון של גביע המדינה לגברים  עם 4 משחקים. כל המשחקים בשעה 19:30, כולם בשידור ישיר משולב בספורט 5 לייב, כולם בצפון הארץ ובשלושה מהם קבוצות הליגה הלאומית יארחו את קבוצות ליגת ווינר סל.

19:30: אליצור קרית אתא – מכבי ראשון לציון –  קרית אתא פתחה את העונה בליגה הלאומית עם ניצחון ביתי מרשים 77-84 על מכבי רעננה וזה אחרי שעלתה גם לגמר טורניר פתיחת העונה של הליגה הלאומית. לקבוצה אותה מאמן מאמן שקד שהם, יש שני זרים בולטים, רודני אלכסנדר ומאליק קוק וישראלים מוכרים יותר כמו גיא דותן, יונתן לוי ודניאל דנינו ומוכרים פחות כמו ירין איינהורן, גל חלמיש ורועי יחיא ובסך הכל היא אחת הקבוצות היותר חזקות בלאומית. ראשון לציון זוכרת היטב שבשנה שעברה היא הודחה מול באר שבע מהלאומית ותקווה לא למעוד שוב. בליגה ראשון שיחקה משחק אחד והפסידה להפועל ירושלים.

19:30: הפועל מגדל העמק / עמק יזרעאל- מכבי הוד השרון – משחק על טהרת הליגה הלאומית. הקבוצה המאוחדת של עמק יזרעאל ומגדל העמק (ד"ש למירי רגב) שמשחקת בגן נר כוללת את הזרים ג'ורדן סאמפל וטיילר ג'ונס ואת הישראלים ארד הררי, נטע סגל, רו נקרשביץ' וקורן ז'ורנו שחקן נבחרות הנוער של ישראל לשעבר שהחלים ממחלת הסרטן. סך הכל, הקבוצה של ניר קפלן היא קבוצה צעירה מאוד עם ממוצע גיל שאפילו לא מגיע ל-22. מולה תתייצב מכבי הוד השרון, שבשנה שעברה הפתיעה ברבע גמר הליגה כשהדיחה את מכבי רעננה, הראשונה. הקבוצה של חנן הירשוביץ' שינתה את פניה בקיץ וכוללת סגל של שני זרים – ג'ון פילדס וורנון טיל ולצידם חבורה של ישראלים מנוסים כמו שון דניאל, אילן ברקוביץ' (בן 42!), עידו סטולרו ויותם שירן. מגדל העמק יזרעאל הפסידה במחזור הראשון בליגה למכבי רחובות, הוד השרון ניצחה בחוץ את קרית מוצקין.

19:30: הפועל עפולה – הפועל ת"א – המשחק המרכזי של ערב הגביע הזה יפגיש את הקבוצה השאפתנית מבירת העמק עם הקבוצה המנוסה של דני פרנקו. את עפולה מאמן דודו אלהרר ולצד הזרים שלה טרוויס כוהן וויין לווינגסטון שחדשים בארצנו היא מציגה סגל ישראלי מנוסה שכולל את גיא פרבר, רון סבג וטל פרלסני וכן את הצעירים המבטיחים אריאל נבון ועזמי אבו אחמד. עפולה הפסידה במחזור הפתיחה לקרית גת החזקה ותצטרך להציג יכולת טובה יותר מול הפועל ת"א שאמנם נוצחה בנהריה במוצאי שבת, אבל עדיין חזקה בהרבה ומכוונת רחוק גם בגביע.

19:30: הפועל גליל עליון – הפועל נהריה – גליל עליון האורגינל, שמשחקת בליגה השנייה היום הפתיעה בשנים האחרונות כבר בגביע ותקווה לעשות זאת מול יריבתה הצפונית מליגת העל הקבוצה מכפר בלום שמאמן שחקן העבר של המועדון, אבישי גורדון, פתחה את העונה בליגה הלאומית עם ניצחון נאה 71-92 על אליצור יבנה ותקווה להמשיך במומנטום מול הקבוצה החזקה של אריק אלפסי. קורטני פלס, ששיחק בירושלים ובגלבוע בעבר הוא הכוכב של הגליל ולצידו משחק הזר ברנדון אדוארס שהגיע מהליגה הפינית והישראלים רום גפן, יניב שטראוס, ג'ורדן לואיס, מירון רוינה שחקן נבחרת העתודה, ליאור שרף ועדן זלינבבא המבטיח (בנו של אנדריי זלינבבא הזכור לנו מהניצחון המפתיע של קרית אתא ביד אליהו כשהוא קולע 37 נקודות). נהריה התאוששה מההפסד לירושלים במחזור הפתיחה עם ניצחון על הפועל ת"א ותנסה במשחק החוץ הראשון שלה העונה בארץ, להמשיך במומנטום החיובי.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות אנגליה הפתוחה – סיבוב שני

אליפות אנגליה היא אליפות חדשה יחסית (לא להתבלבל עם אליפות בריטניה היוקרתית), שנוסדה בשנה שעברה כחלק מסבב ה- Home Nations. זהו סבב הכולל את ארבע האליפויות של האומות המרכיבות את בריטניה, כשלאליפויות וויילס וצפון אירלנד הוותיקות יחסית נוספו אליפויות סקוטלנד ואנגליה. כמו שאר התחרויות בסבב זה, אליפות אנגליה היא טורניר דירוג, המזמן את כל 128 השחקנים המדורגים בסבב, כשלאליפות זו כולם גם הגיעו, מה שיבטיח לנו קרבות יפים ככל שהאליפות תתקדם. בסיבוב הראשון כרגיל הודחו כמה מדורגים בכירים, כשהפעם היו אלו מארקו פו וג'ו פרי, שהודחו ע"י הסינים טיאן פנגפיי ויואן סיז'ון (האחרון אלמוני לגמרי). היום יתקיים הסיבוב השני במלואו. כמה משחקים מעניינים יפגישו את מארק וויליאמס עם לוקה ברסל בסשן המוקדם ואת דינג ז'ונווי מול מייקל ווייט בסשן המאוחר. שידורים בירוספורט ב-15:00 וב-21:00.

לפוסט הזה יש 5 תגובות

      1. התכוונתי למשודר בערוץ פתוח. משחקי הראווה של ברצלונה, פ.ס.ז' ויונייטד לא מעניינים, ואני לא מכיר הרבה אנשים שיש להם את 5+גולד שמשדר ספורט ישיר פעם בשלוש שבועות

  1. יש שידור ישיר חינם אין כסף באינספור אתרי אינטרנט ועם שדר אנגלי רהוט ומקצועי, כל מי שמשלם לחלאות ערוצי הספורט יכול לבוא בטענות רק לעצמו או בקיצור "מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להיגמל מזה"

כתיבת תגובה

סגירת תפריט