אירועי דיומא – 16.10.2017

כדורגל:

ליגת העל – מחזור 7 / מתן גילור

21:00 בית"ר ירושלים-מכבי נתניה (ספורט 5). המאבק על המקום השני בין שתי הקבוצות שממוקמות במקומות 2 ו-3 ערב המחזור, והוא גם המשחק המרכזי למחזור זה. שתי הקבוצות מגיעות במומנטום הפוך כשי-ם הפסידה לסכנין ונתניה הביסה את פ"ת.

פרמייר ליג – מחזור 8 / רועי ויינברג:

22:00-לסטר סיטי-ווסט ברומיץ' (ספורט 1). לסטר, נכון לעת כתיבת שורות אלה, מתחת לקו האדום. הם עם ניצחון בודד ו-4 הפסדים ואלופת 2015/16 יכולה למצוא את עצמה בצ'מפיונשיפ אם לא יקרה שינוי. בבית מול ווסט ברום השינוי הזה יכול להתחיל – ברומיץ' עם 4 נקודות יותר מהם ולוח משחקים קל בהרבה ובמקום העשירי, כך שהיריבה לא מרשימה עד עכשיו. משחק חשוב ל-2 הקבוצות.

לה ליגה – מחזור 8 / רועי ויינברג:

22:00-לאס פלמאס-סלטה ויגו (ONE). אחרי שפלמאס פתחו טוב את העונה עם 2 ניצחונות הם רק הפסידו וספגו 13 שערים ב-7 משחקים, מה שהוריד אותם לאזור הקו האדום. המצב של ויגו טיפה יותר טוב כשהם הבקיעו 13 שערים, אך לצערם ספגו 11 ולכן גם מתקדמים יותר מדי בליגה. הם אמורים לנצח היום, בכל אופן וכנראה בתוצאה משכנעת.

כדורסל / יאיר זעפרני

ליגת העל – מחזור 2

19:30 נס ציונה – גלבוע/גליל (שידור ישיר באתר ערוץ הספורט) – החזרה של נס ציונה לליגת העל הייתה באסט מוחלט עם 58 נקודות בלבד ואחוזי קליעה של גבינת קוטג' בהפסד במחזור הפתיחה מול הרצליה. מול אולם ביתי מלא וכשהיריבה היא גלבוע/גליל הלא מאיימת במיוחד, לכתומים יש הזדמנות לתקן את הרושם עם ניצחון ראשון. גלבוע מצידה ניצחה במחזור הראשון את אשדוד לאחר הארכה ותנסה שלא להפסיד בצורה דרסטית בריבאונד כמו במשחק הקודם (אשדוד קטפה 61 ריבאונדים במשחקה מול הגלבועים).

לפוסט הזה יש 5 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט