אירועי דיומא – 15.10.2017

כדורגל:

ליגת העל – מחזור 7 / מתן גילור

19:00 עירוני קרית שמונה-איחוד בני סכנין (ספורט 5 לייב). בין הקבוצות מפרידות 2 נקודות בלבד ומקום אחד בטבלה, אבל ההבדל במצב הרוח שונה לחלוטין. ק"ש מגיעה אחרי הפסד ביתי במשחקה הראשון העונה באצטדיונה הביתי וסכנין אחרי ניצחון גדול על בית"ר ירושלים, אשר המטען אותו נושא המשחק ברור לכל.

20:15 מכבי תל אביב-בני יהודה תל אביב  (ספורט 1). ולחשוב שהיו כאלה שאמרו שלא יהיה העונה דרבי תל אביבי בליגה העל… מכבי ת"א במקום הרביעי עם 1 נקודות אחרי תיקו באשקלון, כולל אבדן יתרון בן 2 שערים וכולל החמצת פנדל בתוספת הזמן. בנ"ד חזרה לנצח לראשונה מאז המחזור הראשון 0:1 על רעננה והיא במקום התשיעי עם 8 נקודות.

פרמייר ליג – מחזור 8 / רועי ויינברג:

15:30-ברייטון-אברטון (ספורט 1). ברייטון, ללא תומר חמד המושעה, ניצחה משחק אחד משלושת האחרונים וכצפוי מתחרה על הירידה. אברטון בכושר חלש אבל מוכשרת בהרבה וצריכה להוציא נקודות מהמשחק הזה, אבל הם מאוד לא צפויים או מרשימים עד כה.

18:00-סאות'המפטון-ניוקאסל (ספורט 1). הדרבי של צפון מזרח אנגליה מפגיש בין 2 קבוצות שדי שוות ברמתן. המשחק לא יתעלה לרמה גבוהה עקב כך ש-2 הקבוצות לא מצטיינות בלמצוא את הרשת, אבל ההגנה של ניוקאסל מתחזקת ממשחק למשחק ותקשה מאוד על חלוצי סאות'המפטון. 0-0 זאת תוצאה מאוד ריאלית.

ליגה צרפתית – מחזור 9 / דוד "פאקו" סעדה:

21:45: שטרסבורג – מארסיי (ספורט 5 לייב) – מארסיי הייתה שותפה לאחד המשחקים המטורפים של המחזור האחרון מול שכנתה ניס, כשניצחה 4:2 לאחר פיגור 2:0, במשחק שכלל הרחקות והחמצות פנדלים. היום היא צפוייה למשחק קל הרבה יותר מהקודם, כשהיא פוגשת את הקבוצה הניצבת במקום הלפני אחרון.

סרייה A – מחזור 8 / דוד "פאקו" סעדה:

*המלצת צפייה* 21:45: אינטר – מילאן (ספורט 1 וספורט +5) – הדרבי המילאנזי (או בשמו האיטלקי, דרבי דלה מדונינה) תמיד יעורר עניין בלי קשר למיקום הקבוצות בטבלה, ובעונה הנוכחית הוא מעניין במיוחד. שתי הקבוצות של מילאנו סבלו מעונה קודמת רעה למדי, ושתיהן נמצאות בבעלות חברות סיניות, לאחר שמילאן השלימה את התהליך לקראת סוף העונה הקודמת. אצל אינטר השינוי הגדול לעומת העונה הקודמת היה בעמדת המאמן, אותה מאייש לוצ'יאנו ספאלטי. התוצאה היא אחת הפתיחות הטובות של הכחולים-שחורים בשנים האחרונות, כשאיבדה רק שתי נקודות מתחילת העונה. בצד האדום-שחור ביצעו מהפכה שלמה בסגל, ובנו קבוצה שאפתנית ביותר. זה נראה טוב מאד בתחילת העונה, אך שלושת ההפסדים הרצופים האחרונים כבר מתחילים להזכיר שוב את העונה הקודמת. על רקע המאבק האיכותי בצמרת הליגה העונה, אף אחת מהקבוצות לא יכולה להרשות לעצמה לאבד נקודות היום.

כדורסל / יאיר זעפרני

ליגת העל – מחזור 2

19:00: הפועל חולון – הפועל אילת (ספורט 5) – שתי הקבוצות המאוכזבת של המחזור הראשון ייפגשו הערב בחולון למשחק שאחת מהן תשיג בו ניצחון הראשון העונה. חולון שיחקה טוב לפרקים מול הפועל ת"א במחזור הראשון אבל איבדה מומנטום לקראת הסוף והפסידה 86-77. לצערה, זה קרה לה גם במשחק החוץ בספרד מול מורסיה במסגרת ליגת האלופות של פיב"א בו הפסידו הסגולים-צהובים 76-78 אחרי שהובילו ברוב שלבי המשחק.

אילת, לא הצליחה לתת פייט במשחק הראשון של העונה מול מכבי ת"א בבית ועושה רושם שהקבוצה של מאיר טפירו עוד מחפשת את הדרך ואת ההיררכיה בקבוצה הדי חדשה שנבנתה בעיר הנמל הדרומית. לצערם של האילתים מול חולון הרעבה, במגרשה הביתי לא בטוח שהדרך הזו תמצא דווקא הערב.

21:00: מכבי ת"א – בני הרצליה (ספורט 5) – בשקט בשקט מכבי ת"א פתחה את העונה בצורה נהדרת, ממש כמו בשנה שעברה, רק הפוך. הכיתה הדי אלמונית של נוון ספאחיה מוצאת את עצמה מספר שבועות בתוך העונה כשבאמתחתה זכייה בגביע ווינר, ניצחון קליל על הפועל אילת במשחק הראשון בליגה וניצחון במשחק חוץ לא קל מול באמברג בפתיחת היורוליג. וספאחיה עוד מתלונן על היכולת…

היום תפגוש מכבי ת"א את בני הרצליה, שגם היא כבר עברה כמה דברים העונה כמו שני שלבי מוקדמות ביורופקאפ שהעלו אותה לשלב הבתים (גם תודות לשינוי השיטה של פיב"א אבל בהחלט לא רק בשל כך) וניצחון קליל במשחק הפתיחה מול נס ציונה. למעשה, מכבי ת"א ובני הרצליה, לאור הפרשי הסלים שלהן אחרי המשחק הראשון הן שתי מוליכות הטבלה ואם ניקח בחשבון את זה שהרצליה היא הסוס השחור הרשמי של מכבי ת"א (עוד מימיה כבני השרון) אזי שיש לנו משחק עונה… טוב, נו, לא ממש ונקווה שלפחות משעמם לא יהיה.

 

טניס / מתן גילור

טורניר שנגחאי (1000) – גמר

*המלצת צפייה* 11:30 רפאל נדאל(1)-רוג'ר פדרר(2) (ספורט 1). קל זה לא הלך לנדאל, אבל שבירה אחת לקראת סוף המערכה הראשונה (אחרי שהציל 3 נקודות מערכה של צ'יליץ') וניצחון בשו"ש בשניה הספיקו. פדרר הפסיד את הראשונה לדלפו 6:3 וניצח את השתיים הבאות באותה התוצאה. מה עוד אפשר לומר לקראת הקלאסיקו ה-38 והרביעי השנה? המאזן הוא 14:23 לנדאל. את 4 האחרונים ניצח פדרר. פדרר מוביל 9:10 על משטחים קשים. נדאל מגיע במומנטום עדיף ונראה פיבוריט.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 62 תגובות

    1. סיקור מקיף ושימושי כהרגלכם, אבל הערה קטנה לרועי ויינברג- הדרבי של צפון מזרח אנגליה הוא ניוקאסל נגד סנדרלנד, לא סאות׳המפטון…

      1. ובמידה מסויימת גם מידלסבורו ניוקאסל הוא דרבי צפון מזרחי. סאותהמפטון וניוקאסל הן כנראה שתי המרוחקות זו מזו ביותר

  1. פדרר לא נגרר למשחק של נדאל – זה טוב לו. ההפסדים של פדרר לנדאל על מגרשים קשים היו בגלל חוסר יכולת שלו לשחק את המשחק שלו. כניסה למשחק הגנות מול נדאל אומר הפסד מובטח

  2. קצב מהיר – משחק קלאסי של פדרר. השאלה היא אם יצליח לשמור על הרמה וצורת המשחק או שיקח עכשיו צעד אחורה (כמו שקורה לו הרבה מול נדאל…)

    1. ברגע שנדאל עולה ל0:30 פדרר זורק את המשחקון. אין לו שום כוונה לבזבז אנרגיה על סיכויי שבירה נמוכים. אסטרטגיה הגיונית לשחקן בגילו מול הטופ ספין של רפא.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט