משרד הקומיסיונר שלח הערב את ה-MEMO הזה לכל הקבוצות והשחקנים:
Memo reinforces rule that NBA players, coaches stand for anthem
הממו נישלח הערב (יום ששי) לכל הקבוצות המזכיר לכל השחקנים והמאמנים שחובה עליהם לעמוד בשעת השמעת ההמנון.
*
בגלל יום כיפור, הממורנדום, נישלח ע"י סגן הקומיסיונר מרק טאטום ולא אדם סילבר היהודי, והוא מזהיר:
*
"the league office will determine how to deal with any possible instance in which a player, coach, or trainer does not stand for the anthem."
הממורנדום מזהיר את הקבוצות שאין להן רשות "TO WAIVE" את חוק הליגה הזה
I"Individual teams do not have the discretion to waive the rule that players, coaches and staff stand for the anthem. The league has the discretion to discipline players who violate the rule. It is not clear if the league would exercise it in the event of any protest. The league also does not want teams independently disciplining players, sources say, and has encouraged open dialogue within teams.
דינגו
30 ספט 2017 07:46:53וואו. כמה מנותק אפשר להיות.
הוא ממש מת למלחמה עם לברון ושות׳?
חשבתי שהוא יותר חכם מזה.
גיא א
30 ספט 2017 07:53:07אי אפשר להדחיק מחאה כזו. אם הם ירצו אז הם יעמדו, אבל יעשו תנועה אחרת, אן ילבשו פריט, או יעצמו עיניים ויכווצו את הגבות… עם זאת אני חושב שהשחקנים יכבדו את בקשת הליגה. האנ בי איי תמיד כיבד את זכות השחקנים להתבטא בצורה חופשית
תמיר
30 ספט 2017 07:53:15האמת שהמהלכים האחרונים של סילבר די מאכזבים. זו ממש יריקה בפרצוף.
בילבו באגינס
30 ספט 2017 10:52:42קח מטלית
סתםפאקראחד
30 ספט 2017 08:31:48איזה רפטיליאן
גיא הרשע
30 ספט 2017 08:37:44אני די בטוח שניתן היה ללמוד בהתנצחויות האינסופיות להן אני שותף,
שאני בעד חופש הביטוי.
אבל צריך לזכור –
ה-CBA (ההסכם הקיבוצי בין השחקנים לבין הקבוצות) הוא לא איזה הסכם דרקוני שהונחת על השחקנים.
זה הסכם שהושג אחרי משא ומתן ארור.
גם הנציגים החוקיים של השחקנים,
וגם בעלי הקבוצות הסכימו, וחתמו, עליו.
בנוסף –
ה-CBA נחתם מחדש השנה. זה לא איזה הסכם עתיק שלא קשור למציאות.
זה נחתם אחרי שמחאת קפרניק וההמנון היו חלק בלתי נפרד מעולם הספורט.
השחקנים יכלו, אם זה היה מספיק חשוב עבורם,
לנסות ולשנות את הסעיף הנ"ל.
כך שהדרישה של סילבר היא לא הפתעה מזעזעת.
מי ששמע ראיונות אתו, יודע שהוא תומך במחאה,
והוא יתמוך בהפגנת אחדות (שילוב הידיים וכדומה) כמו שחלק מקבוצות ה-NFL עשו.
בנוסף הוא אמר שה-NBA תמשיך להימנע מלהתערב בבחירת השחקנים למחות, או להביע דעה בנושאי חברה, כמו שהם עשו בעבר (חולצות I CAN'T BREATHE לדוגמה)
אני מנחש שהסיבה לעמדת ה-NBA בנושא היא תומאות הסקרים המראים עד כמה ארה"ב מפולגת סביב צורת המחאה הנ"ל.
אני סומך על שחקני ה-NBA,
שיימצאו דרכים מקוריות משלהם, להביע מחאה.
דרכים שה-CBA לא יכול למנוע.
סוסמעץ
30 ספט 2017 08:49:4710+
צודק מאה אחוז
Berch
30 ספט 2017 08:50:33לא חושב שמירי גרב תאשר לעומרי כספי לעמוד בהימנון של הגויים….
הנה, הלך השחקן הישראלי הראשון (האשכנזי) ב NBA
🙂
בילבו באגינס
30 ספט 2017 10:44:58אוטומט יקר, לא כל דבר ביקום קשור למירי רגב. תודה.
no funny shtuff
30 ספט 2017 10:50:14אוטומט יקר, לא כל דבר בעולם קשור למירי רגב.
תקרא שוב, כתוב "מירי גרב". תודה.
בילבו באגינס
30 ספט 2017 10:51:13שנון
כריסטופר מולטיסנטי
30 ספט 2017 12:58:52עומרי כספי חצי מרוקאי
איתי
30 ספט 2017 09:01:59ליגת מקצוענית מההתחלה ועד הסוף.
מראים שהם ליגה מעל ה NFL בניהול משברים
דוק מלבי
30 ספט 2017 09:25:59סביב מה כל הזיקפה הלאומית הזאת? כאילו מחפשים בכוח סיבות לריב
בילבו באגינס
30 ספט 2017 10:50:41מודק, לא ברור למה השחקנים מחפשים בכח דרך לריב עם מי שמשלם להם מליונים. אין מקום עבודה שהיה מסכים שינהלו קרבות פוליטיים על המותג שלו
דוק מלבי
30 ספט 2017 19:32:31אני דווקא התכוונתי לזה לגמרי מהכיוון השני, למה הליגה מבלבלת את הביצים על קוד לבוש, המנונים, איסור על הבעת רגש במשחק? כוסומו תנו לשחק כדורסל.
אין מקום עבודה ששווה כל כך הרבה רק בגלל עובדי הקצה שלו כמו ליגות הספורט, לא שאני חושב שהשחקנים הם אלילים או משהו (והמשכורות שלהם בעיני גבוהות ברמה לא הגיונית), אבל אני כן חושב שלאור המצב הזה ׳מקום העבודה׳ הזה צריך לכבד קצת יותר את חופש הביטוי של עובדי הקצה שלו (כמו כל מקום עבודה בעיני, אגב). בסופו של דבר כל התאגידים האלה שוכחים לפעמים שאם הם ידחקו עוד ועוד את העובדים שלהם, משהו יקרה בסוף, ערך המותג של הNBA למשל יצנח צניחה חופשית אם לברון, קארי ודוראנט (3 השחקנים שבמרכז המחאה כרגע, אולי חוץ מדורנאט) יקחו את המזוודות לליגה הסינית. כמו שאפל תישאר עם המלפפון בידי אם כל המתכנתים שלה יעברו לגוגל לצורך העניין.
שחררו, לסתום פיות ולהראות למי יש את השוט ביד (נטו מתוך ניסיון להראות למי יש יותר גדול) זה ניסיון עלוב לשמר מצב של עבדות מודרנית. (לעובד אין דיעה, או זכות להביע אותה לפחות, שהכושי יעשה מה שאומרים לו ויסתום את הפה)
המפקח
30 ספט 2017 22:11:29קודם כל, אני לא חושב שלהשתמש בביטוי "הכושי עשה את שלו" היה משמח את העובדים שאתה כזה חפץ ביקרם – נדמה לי שנכתב לפחות עוד פתגם או שניים בנושא. דבר שני, השחקנים האלו יודעים לסתום טוב טוב את הפה כשיש איזה שערוריה תורנית או רצח עם בדראפור בשביל המותג הפרטי שלהם, שיעשו אותו דבר בשביל החברה שמקדמת אותם.
דוק מלבי
1 אוק 2017 09:44:48ראשית- דווקא בגלל ההקשר מצאתי את הפתגם רלוונטי יותר, אבל אם שחקן NBA ממוצא אפרו-אמריקאי קרא ונפגע (וכל אדם אחר אגב), אני מתנצל, לא הייתה כל כוונה לפגוע (נהפוכו!). 🙂
שנית- אין פה שום קשר. כמו שבארץ לא תראה הפגנות המוניות נגד רצח עם באפריקה ככה (לצערנו אולי) גם אין סיבה שתראה את זה בארצות הברית של אמריקה. זה רחוק יותר, מן הסתם מחאות קורות סביב הדברים שקורים קרוב אלינו. וגם אם לא- זכותו של אדם למחות על מה שמתאים לו (כל עוד לא פוגע מסיט וכו׳).
ינתי
1 אוק 2017 07:46:41פרופוגנדה מרכסיסטית קלסית
המפקח
1 אוק 2017 13:37:24הבאתי את רצח העם בדראפור כי כל קליבלנד הסכימו לחתום חוץ מלברון ג׳יימס + זה שהוא מממן לו את הקנסות, לא כי זה מקרה הבוחן, יש עוד הרבה מקרים כאלה. עכשיו, ברור שזכותו של בנאדם למחות, וכל אחד מהם יכול להעלות וידאו שלו כורע ברך לצלילי ההמנון (אגב, אני נגד להשמיע את ההמנון לפני משחקי ליגה). אבל מה לעשות שבהסכם הקיבוצי הויכוח של השחקנים היה על גודל החוזה ולא על גבולות הביטוי האישי? מה שאני אומר זה שכולם שם אנשי עסקים. לא שמעתי את דוראנט מספר על זה שהוא חתם בנייק ולא באנדר ארמור בגלל התנאים של העובדים במפעלים.
נתן
30 ספט 2017 09:51:07אם זו חברה פרטית, למה משמיעים המנון במשחקים?
קלמנטה
30 ספט 2017 10:13:54נקודה טובה
גיא הרשע
30 ספט 2017 10:38:16לא ברורה השאלה –
מה זאת אומרת "אם זו חברה פרטית" ?
זה לא משהו שהוא בסימן שאלה.
ה-NBA היא תאגיד. תאגיד שהוא ליגה פרטית בבעלות שווה של כל בעלי הקבוצות בליגה.
למה הם בוחרים לנגן את ההמנון לפני משחקים?
כי כאלו הם האמריקאים.
יש להם רגשות עזים כלפי הדגל וההמנון –
לכן מחאת קפרניק מצליחה כל כך.
נתן
30 ספט 2017 12:59:29יש להם רגשות עזים אתה אומר?
כבוד הרב לענייני רגשות, לשיטתך ראוי שינגנו את ההמנון ויעמדו בכל יום בכל מקום עבודה, כמו גוגל או מקדונלדס.
יש משהו מאד מטומטם בהחצנת הפטריוטיזם בכל הזדמנות, מה הקשר הגדול בין ארגון פרטי שמארגן משחקי כדורסל לבין ההמנון?
מעבר לכך, תחליטו, או שאתם רוצים להיות גלובאליים, עם שחקנים מלאומים, דתות ואמונות שונות, או שאתם רוצים לעמוד ולסמל פטריוטיזם אמריקאי. שני הדברים לא בהכרח סותרים, אבל למה לדחוף את ההמנון בכל הזדמנות?
גיא הרשע
30 ספט 2017 13:25:24לחלוטין עניין תרבותי.
בארה"ב ההמנון מתנגן במשחקי התיכוניים,
במשחקי הקולג'ים,
ובמקצוענים.
בילבו באגינס
30 ספט 2017 10:48:32כי ככה בא להם, מה הסיפור לעמוד בהמנון?
גיא הרשע
30 ספט 2017 11:33:59קוראים לזה "מחאה לא אלימה".
אם מהלך ההמנון היה נהוג שכל שחקן עושה מה שבראש שלו,
אז זו לא באמת הייתה מחאה.
ההבדל בין ה-NBA ל-NFL?
ב-NBA כתוב במפורש ב-CBA עליו השחקנים חתומים שהם מחויבים לעמוד בזמן ההמנון.
ב-NFL –
לא.
עידו גילרי
30 ספט 2017 11:40:45תודות לשלוח למחמוד עבדול ראוף.
גיא הרשע
30 ספט 2017 11:59:49לדעתי, התקנון היה ככה עוד לפני מחמוד עבדול ראוף.
גם אותו הכריחו לבסוף לעמוד. אבל הפשרה הייתה שבזמן ההמנון הוא עצם עיניו והתפלל.
אני מנחש שלעמוד ולהתפלל עונה להגדרה:
"stand and line up in a dignified posture during the anthem"
עידו גילרי
30 ספט 2017 12:13:05נראה לי שאתה צודק כי הוא נקנס על זה בזמנו
ג'ורג' חבש הסקרן
30 ספט 2017 14:05:57מבחינת המוחים יש בעייה בלעמוד ולשמוע את המילים land of the free ולהמשיך לשחק את המשחק. הם יודעים שהחופש שלהם כשחורים באמריקה הוא בערבון מוגבל, הם יודעים שהם חופשיים עד שרואה אותם שוטר, ואז הם כבר חשודים מיידיים, בסכנת מעצר ואפילו מוות, הם יודעים שב-land of the free יש כמעט 7 מיליון אנשים במתקני מעצר ובתי כלא, ושמתוכם 40% שחורים אף על פי שהם רק 13% אחוזים מהאוכלוסייה.
הם מכירים את הסטטיסטיקה המטורפת הזאת: By age 23, 49% of black males have been arrested. אז, כן, יש סיפור לעמוד בהמנון ולשמוע את הland of the free הזה בכל פעם מחדש. סיפור רציני.
נפש לבנבן הומיה
30 ספט 2017 15:32:34+1
קלמנטה
30 ספט 2017 10:13:44אדם סילבר מתגלה משנה לשנה כתחליף לא מוצלח של דיוויד סטרן.
anon
30 ספט 2017 10:21:19לאדם סילבר יש קרדיט עצום אצל השחקנים, שמתחיל בהדחה של דונלד סטרלינג מהקליפרס. לא כל כך מהר ייכנסו איתו לעימות קשה, אבל זה בלי ספק מבחן מענין.
no funny shtuff
30 ספט 2017 10:52:56אתה צודק. וגם סילבר צודק. וגם לברון צודק. כולם צודקים. באמת.
חמי
30 ספט 2017 11:22:36בסופו של דבר השחקנים מוחים בזמן עבודה והם יכולים לעשות את זה רק באישורו של המעסיק. אין לשחקנים את כל הזכויות של אזרח רגיל כל עוד הם בזמן עבודה. אם סילבר קובע שאסור אז אסור ואני לא מאמין שיחתרו תחתיו וימחו בכוח.
גיא הרשע
30 ספט 2017 11:47:25לא קשור כלל לאישור המעסיק.
קשור ישירות להסכם הקיבוצי עליו חתומים השחקנים.
ההסכם מציין שעל השחקנים לציית לתקנון הקיים ב-NBA,
והתקנון במפורש מציין
(כפי שציין הרבה לפני שסילבר התמנה לקומישינר) :
players, coaches and trainers must stand and line up in a dignified posture during the anthem.
אם זה לא היה חלק מהתקנון בזמן חתימת ה-CBA,
אז לסילבר היה קשה הרבה יותר לאכוף את הדירשה לעמוד בזמן ההמנון.
חמי
30 ספט 2017 13:10:35שזה בעצם אותו דבר, ההסכם הקיבוצי הוא הסכם תנאי עבודה ולכן הם לא יכולים למחות בלי אישור כי אסור להם. גם החולצות השחורות שהם לא יכולים לנשום נחשב כמחאה. כשאני הולך לעבודה עם חולצה כזו לאף אחד לא איכפת ואני לא משודר בטלויזיה אבל שחקנים כן וגם את זה יכלו לא לאשר להם ללבוש בחימום. הליגה בסהכ נותנת להם לבטא יחסית את מה שעל ליבם אבל היא יכולה בכל רגע לעצור את זה. לא טוב לך? שחק באירופה.
דור
30 ספט 2017 11:49:18מוכרח להגיד שמדובר במחאה קצת ילדותית ואני מבין את סילבר. יש הרבה דרכים חוקיות ולגיטימיות למחות והייתי מצפה מאנשים שמקבלים ה מ ו ן כסף להתנהג בבגרות. רוצים למחות על משהו בבקשה – יש הרבה דרכים לעשות את זה, שלברון הצ׳וקר יצייץ משהו וכו
דקסטר
30 ספט 2017 12:01:51וואו כמות הדמגוגיה בשקל פה שוברת שיאים חדשים.
קודם כל בואו נתחיל מהדברים הטכנים-
NBA הוא מקום עבודה, ומקום העבודה מעגן בתוך הסכם העבודה מה אסור ומה מותר.
כמו שאסור להגיד בראיון "אדם סילבר הוא בן זונה חסר מושג" כך גם אסור למחות בזמן הההמנון.
כמו שלי אסור הרבה דברים בזמן העבודה וגם לכם כך גם שחקני הנ.ב.א בזמן שהם משחקים.
לפני או אחרי העבודה? אין שום בעיה תעשה מה שבא לך.
זה לא נותנים לכרוע ברך זו אינה פגיעה בחופש הביטוי כפי שהאיסור לקלל אינה פגיעה בחופש הביטוי אלו בסך הכל נהלים וכללי עבודה.
יותר מזה, גם השחקנים עצמם אינם באמת רוצים לכרוע ברך זה פשוט היה שם אותם במלכודת כיוון שהקהילה השחורה מאוד תוקפנית כלפי עצמם ומי שלא מוחא ביחד איתם הוא בהכרח לא רגיש לנושא.
לא כולם חושבים שכריעת ברך היא המחאה הנכונה. ועוד בזמן המנון.
ישנם עוד מיליון דרכים להביא מחאה. באמת מיליון. כריעת ברך בזמן המנון היא כנראה הצעד הפחות חכם מבין כולם אז דווקא לבחור בצעד הזה??
והתקשורת, מה היתה עושה התקשורת הצמאה לדם- מנתחת כל שחקן למה כן עמד למה לא עמד, הנושא היה מפלג את הליגה ואת הקבוצות ועל מה? על עניין שכמעט כולם מסכימים! מחאה בזמן המנון היא לא רלוונטית! אבל הלחצים מתוך הקהילה עצמה היו גורמים לפילוג.
ואחרון חביב, המחאה איבדה כל צל של כיוון ועניין. ב NFL זה הפך לבדיחה. קפרניק שהתחיל את הסיפור בכלל לא רלוונטי לליגה ולמעשה נמחק ממנה. היום גם שחקנים לבנים והיספנים מוחים עלק, זה הפך להיות בדיחה.
ובכלל שכחו שהרעיון המקורי היה ברוטליות השוטרים והיום הפכו את זה לקטע של "בא לי להציג את חופש הביטוי אז אני מוחה על ההמנון"
אדם סילבר בפעולה אחת הציל את הליגה מכניסה לביזיון הזה והציל בעיקר את השחקנים עצמם מכל הבלאגן הזה.
no funny shtuff
30 ספט 2017 13:27:09תכל'ס- צודק.
בהחלט הפיתרון האידיאלי לכולם. סילבר מוכיח שהוא קומישינר טוב- רק נותר לבטל טכניות על כלום, לבטל את ההליכה לוידאו על כל נאד ובא לציון גואל.
דור
30 ספט 2017 12:53:20כל מילה דקסטר
ג'ורג' חבש הסקרן
30 ספט 2017 14:10:13דקסטר, הפריבילגיה הלבנה מדברת מגרונך (או כותבת מתוך מקלדתך). להיות שחור באמריקה זה בהרבה מובנים להיות נרדף. זה טורף את כל הקלפים, בטח כשיש בבית הלבן טיפוס שמזדהה עם האלט-רייט וזוכה לאהדת הק.ק.ק (תן לי לנחש – אתה ממעריציו)
חמי
30 ספט 2017 14:20:54לא צריך להיות תומך טראמפ כדי להסכים עם דקסטר. והסיבה היחידה שכל שחקני הNFL יורדים על ברך בהסכמת הבעלים היא שטראמפ תקף אותם בעקיפין וקרא להם בני זונות.
לפני זה זה רק היו 2-3 שחקנים שמחו. אז זה קצת צבוע שפתאום כולם יורדים על ברך וכל המחאה איבדה את כיוונה.
ואין לי לך ולכל מועסק זכות להפגין ולמחות בזמן שאנחנו על השעון. כולל שחקנים.
שי אבן צור
30 ספט 2017 16:41:58פתאום כולם יוררדים על ברכיהם בגלל האמירה של טראמפ
דקסטר
30 ספט 2017 15:49:40חבשי חמודי תעלה את הרמה שלך ואגיב. אני לא יכול להתייחס ברצינות לכל אחד שזורק פה משהו
ג'ורג' חבש הסקרן
30 ספט 2017 17:43:53בשבילך
https://www.youtube.com/watch?v=TJJmlTJ1EcA
מנחם לס
30 ספט 2017 17:51:07אני בטוח כמעט שבתוך תוכי ליבם השחקנים השחורים נושמים לרוחה עם המסר שקיבלו שחובה עליהם לעמוד כי הם חתומים על כך.
אורן
30 ספט 2017 19:48:06סוף סוף אחד אמיץ באמריקה נגד הפופוליזם והדמגגויה של המדיה והשמאל.
גיא הרשע
30 ספט 2017 20:01:13לא, לא ממש.
דמגוגיה זו שיטה שמשתמשת בשקרים וחצאי אמיתות בשביל לפרוט על רגשות קהל היעד (כעס, פחד, שנאה) בשביל לקדם אג'נדה.
קפרניק התחיל לכרוע ברך בזמן שהנשיא היה אובמה.
דוגמה לדמגוגיה:
https://www.youtube.com/watch?v=Blckpwk1voQ
אורן
30 ספט 2017 23:49:45סליחה? זו האמא של הדמגגויה. הוא כורע ברך לא כי בא לו, אלא כדי לסמל משהו – כביכול ״האפליה״ שיש נגד שחורים בארה״ב. כל הכורעים שוכחים לספר על הכנופיות, הרצח, השוד, התרבות הקלוקלת שפושה באינר סיטיס בארה״ב. קל להאשים החלטה מפגרת של שוטר כלשהו אחת לחצי שנה בכל התחלואים של הקהילה הזאת.
דור
30 ספט 2017 20:28:32חבר לא כל דבר צריך להיות מקוטלג ישר לשמאל וימין. באמת שהמחאה של השחקנים ב NFL לא מזיזה לי את קצה ה….. וכל אחד יכול למחות כמה שבא לו, אבל ״המחאה״ או דרך המחאה במקרה הזה היא לא לעניין. אין קשר בין שמאל וימין רפובליקאים ודמוקרטיים ואפרופו אין קשר, הגיע הזמן שגם אנשי ימין יוציאו את האצבע מהתחת שלהם ויבינו שלא כל טענה כנגד השלטון בישראל קשורה לעמדה פוליטית אלא למצב עובדתי קיים כשגם דמגוגיות (גיא הסביר יופי מה זה בדיוק) לא מצליחות לשנות את המציאות
חמי
30 ספט 2017 21:09:04אני לא מבין מה מפריע לך שאדם יורד לברכו כאות מחאה, מחאה שקטה ולא אלימה. הירידה על הברך היא לא יריקה לפרצוף החיילים אלא מחאה שקטה שאמורה לפתח שיח
דובי
30 ספט 2017 20:03:15אז בעצם לעמוד בהמנון עם ראש מורכן ואגרוף מונף בתוך כפפה שחורה, לא סותר את חוקי הליגה.
לפחות עד שיוציאו תיקון לחוק שמחייב את השחקנים לעמוד דום או לחילופין עם יד אחת על הלב והשנייה צמודה לצד הגוף.
Smiley
30 ספט 2017 20:27:10כפפה לא מסתדרת עם דוק הלבוש…
דב גריז
30 ספט 2017 21:31:57האמת אני לא מצליח לקלוט איך העסק איבד את כלל הפרופורציה.
איך מה שהתחיל שתרגיל יחצנות מקוון של ספורטאי די שולי, one year wonder, שחליט באמצעות קמפיין פרובוקטיבי להישאר רלוונטי (הבחור עצמו , דרך אגב, לא ידע צער מהו מגיל שנתיים בערך) הפך את עולם הספורט האמריקאי לתוהו ובוהו פוליטי.
למה מלכתחילה התייחסו אליו?!
הוא לא הראשון, לא המציא את השיטה ( כריס ג'קסון, או מהשמו עבדול ווטאווה, באמת לא זוכר ואין לי כח לבדוק, ניסה הרבה לפניו וזה לא עשה כלום לאף אחד. ולא ג'ורדן ולא ברקלי ולא שום כוכב אחר דאז לא אץ רץ לתמוך בו.
ברמת קשה לי להבין…
דקסטר
1 אוק 2017 00:42:16אמריקה בייבי. אמריקה
הממזר של סטוקטון
1 אוק 2017 03:25:56כמה Zz עולים פה באוויר בזמן שעוד מעט משחקי טרום עונה…
גולדן – דנבר :
http://www.yallahd.stream/files/ss30.php?id=689
הממזר של סטוקטון
1 אוק 2017 03:31:22https://www.youtube.com/watch?v=yJGFytIwQWQ
דני
1 אוק 2017 03:49:32כספי בכלל לא בסגל
הממזר של סטוקטון
1 אוק 2017 03:57:43מדהים איך הם משחקים באינטנסיביות של פלייאוף בפרה סיזן, וזורקים על האולסטאר…
מורשת לברון
קלמנטה
1 אוק 2017 04:13:26התגעגעתי לראות אותם
הממזר של סטוקטון
1 אוק 2017 04:14:30נראה כאילו גולדן החליטה להעביר את הפגנת המחאה שלהם לפרקט.
זאזא טחן כל הקיץ אצ'רולי חצ'פורי.
קלמנטה
1 אוק 2017 04:18:52אה. מסתבר שדנבר אמרו "זה לא כוחות" וביקשו שלא ילבישו את כספי למשחק הזה.
יוסף
1 אוק 2017 04:42:04מנחם פרסמת טור ביום כיפור!!!
לא מכובד… ולא מכבד
קלמנטה
1 אוק 2017 04:59:15לפעמים נכנסות לאתר הזה נשים בגופיה.
איפה זה פוגש אותך?
הממזר של סטוקטון
1 אוק 2017 05:03:38קלמנטה, למה ג'ורדן בל לא משחק ?
הוא הסיבה העיקרית שאני צופה במפגן נגרות הזו.
הממזר של סטוקטון
1 אוק 2017 05:14:43סופסופפפפפ
הממזר של סטוקטון
1 אוק 2017 05:16:30יאלללה.. רק נכנס וכבר משתלט על המשחק.
הממזר של סטוקטון
1 אוק 2017 05:17:53אני מאוהב !!!
הממזר של סטוקטון
1 אוק 2017 05:20:02המסוממים מקולורדו רק מיידים שלשות.
כדור הרעם
1 אוק 2017 09:45:50התגובה הראויה לדבריו של סילבר היא שכל השחקנים, כולם, ללא יוצא מהכלל, כלל מאמנים ושאר אנשי צוות, יכרעו ברך בהמנון.
הלוואי וזה מה שיקרה.