אירועי דיומא – 27.09.2017

כדורגל / מתן גילור

גביע הטוטו – מחזור 2

19:30 בני יהודה תל אביב-הפועל רעננה (ספורט 5 לייב). משחק על המקום ברבע הגמר נגד מכבי ת"א. לרעננה יספיק גם תיקו בעוד שבנ"ד חייבת ניצחון.

 

ליגת האלופות – מחזור 2

בית A:

21:45 צסק"א מוסקבה-מנצ'סטר יונייטד (ספורט 1). שתי הקבוצות ניצחו במחזור הראשון. מנצ'סטר 0:3 את באזל ומוסקבה 2:1 גדול בליסבון. צסק"א מגיעה אחרי תיקו בליגה המקומית והיא רחוקה כבר 7 נקודות מזניט סנט פטרסבורג שבמקום הראשון. יונייטד צמודה לסיטי בראש הטבלה אחרי ניצחון על סאות'המפטון 1:0.

21:45 באזל-בנפיקה ליסבון. שלא כהרגלה באזל, למרות ניצחון, רחוקה 6 נקודות מראש הטבלה בשוויץ. בנפיקה מגיעה גם היא אחרי ניצחון ומרוקחת 5 נקודות בלבד מפורטו.

 

בית B:

*המלצת צפייה* 21:45 פריז סן ז'רמן-באיירן מינכן (ספורט 5). המשחק המרכזי של הערב וכנראה של סיבוב המשחקים הזה מפגיש שתיים מהקבוצות המוכשרות בעולם. שתיהן הביסו במחזור הראשון. פריז 5:0 את סלטיק ומינכן 0:3 את אנדרלכט. שתיהן גם מגיעות אחרי תיקו בזירה המקומית. במקרה של פריז היא עדיין מוליכת הטבלה. במקרה של מינכן התוצאה אפשרה לדורטמונד לפתוח פער של 3 נקודות בצמרת.

21:45 אנדרלכט-סלטיק. שתי הקבוצות מגיעות אחרי ניצחון בליגה המקומית. אנדרלכט בעונה בינונית ורחוקה 9 נקודות מקלאז ברוז'. סלטיק משייטת לעוד אליפות אחרי ניצחון באולד פירם.

 

בית C:

19:00 קרבאח אגדם-רומא (ספורט 5). במחזור הראשון הובסה קרבאח 0:6 נגד צ'לסי ורומא סיימה בתיקו 0:0 עם אתלטיקו מדריד. בליגה המקומית קרבאח מושלמת אחרי 5 משחקים. רומא מגיעה גם היא אחרי ניצחון והיא במקום החמישי באיטליה.

*המלצת צפייה*  21:45 אתלטיקו מדריד-צ'לסי (ספורט 5 גולד). שתי הקבוצות אחרי ניצחונות מרשימים בליגה. אתלטי במקום השני מרחק 4 נקודות מברצלונה. צ'לסי במקום השלישי מרחק 3 נקודות מהמנצ'סטריות.

 

בית D:

21:45 ספורטינג ליסבון-ברצלונה (ספורט 5+). שתי הקבוצות ניצחו במחזור הראשון בליגת האלופות (3:2 את אולימפיאקסו ו-0:3 את יובנטוס, בהתאמה) וגם פתחו את הליגה בסערה. ספורטינג היתה מושלמת עד למחזור האחרון בו סיימה בתיקו. ברסה עדיין עם מלוא הנקודות אחרי 6 משחקים.

21:45 יובנטוס-אולימפיאקוס. הגברת הזקנה עם 6 ניצחנות מ-6 משחקים, אך מפגרת אחרי נאפולי בהפרש שערים. אולימפיאקוס בכושר רע, פתחה חלש את הליגה ומגיעה אחרי הפסד.

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. רואה גם מנצ'סטר גם פס"ז. למנצ'סטר יש שחקן על מפחיד חזק כמו גורילה וסליחה על הקונוטציה הגזענית.. לוקאקו איזה שחקן ענק וחזק.

    בפסז הכי מרשים אותי אמבפה איזה יכולת ואיזה רגליים של איילה, והוא כולה בן 18

כתיבת תגובה

סגירת תפריט