אירועי דיומא – 28.09.2017

כדורגל / רועי ויינברג:

ליגה אירופית (שלב הבתים) – מחזור 2 – משחקים נבחרים:

20:00-זניט סט פטרסבורג-ריאל סוסיאדד. סוסיאדד אחרי 3 הפסדים רצופים ואיבדו את המומנטום היחסי מתחילת העונה, אבל אחרי רביעייה על רוזנבורג בליגה האירופית. זניט אחרי 3 ניצחונות ברצף בלי ספיגת שער חובה אחד ופייבוריטים במשחק הזה.

20:00-ויטוריה פלזן-הפועל באר שבע (ספורט 5). ללא שיר צדק שחשוד בלקיחת חומרים אסורים ב"ש מגיעה למשחק אחרי ניצחון מרשים מול לוגאנו וללא הפסד בספטמבר. פלזן ללא הפסד בליגה הצ'כית בה היא דומיננטית מאוד עד עכשיו, אבל הפסידה לסטיוואה בוקרשט. המשחק הזה יכול להכריע מי תהיה העולה השנייה מהבית ולכן חשוב מאוד ל-2 הקבוצות.

20:00-ניס-ויטסה ארנהיים (ספורט 2). ניס פתחה טוב את העונה, אחרי שהפסידה לנאפולי בפלייאוף ליגת האלופות. היא הכניסה רביעייה למונאקו לא מזמן ועם 3 ניצחונות ותיקו בספטמבר, כולל חמיישיה לזולטה וארכם בליגה האירופית. ויטסה הפסידה ללאציו במשחק מצויין וגברה על אייאקס בראשון, מה שאומר שגם הם בכושר לא רע אבל חלשים מניס על הנייר.

22:05-אברטון-אפולון לימסול (ספורט 5). משחק קריטי לאברטון. אחרי שחטפו שלישייה מאטאלנטה הם בסכנת הדחה ממשית. הקבוצה גברה על בורנמות' החלשה בליגה אחרי לוח לא קל (מפגשים נגד צ'לסי, טוטנהאם ויונייטד בשלב מוקדם של העונה). לימסול הצליחה להוציא נקודה מליון ולא יריבה שתוותר לאף אחת.

22:05-אולימפיק ליון-אטאלנטה (ספורט 2). ליון הוציאה נקודה אחת מקפריסין ובכושר לא רע בליגה (ההפסד היחיד שלהם היה לפ.ס.ז' במשחק שהיה שקול לרוב אורכו). הם עם 3 תוצאות תיקו מ-5 המשחקים האחרונים, מה שאומר שהם גם לא במצב כל כך טוב. אטאלנטה הרשימה מאוד נגד אברטון. לאורחת יש 8 נקודות מ-4 המשחקים האחרונים בליגה וזה אולי משחק הכדורגל הטוב של היום.

22:05-מכבי תל אביב-ויאריאל (ספורט 1). מכבי ת"א לא הרשימה מול מכבי חיפה במשחק משמים אבל נראתה לא רע לפניו. היא חלשה משמעותית מויאריאל, אבל רצף התוצאות הרע של האורחים (תיקו חסר שערים נגד אספניול ורביעייה מחטאפה, אחריה פיטרו את המאמן), יכול להיות הרסני.

 

כדורסל / יאיר זעפרני:

מוקדמות היורופקאפ – סיבוב ראשון, משחק שני:

20:00: אוסטרוב (פולין) – בני הרצליה

בפולין ייערך הערב משחק הגומלין בין בני הרצליה לקבוצה הפולנית לאחר שהרצליה ניצחה בביתה 74-84. הרצליה תקווה לא להסתבך מול הפולנים בביתם והיא יכולה להפסיד עד 9 נקודות על מנת לעלות לשלב הבא שם מחכה פורטו הפורטוגלית. מי שבלט בהרצליה במשחק הראשון היה שון דאוסן שקלע 22 נקודות וקטף 8 ריבאונדים ומיקי גורקה, מאמן הקבוצה, יקווה לקבל תפוקה דומה מהישראלי הבולט שלו.

טניס / מתן גילור

טורניר ג'אנגדאו (250) – שמינית גמר

מתחילים את רצף הטורנירים המתגבר במזרח אסיה, בדגש על סין.

המדורגים הבכירים הצטרפו רק בסיבוב השני, שהוא שמינית הגמר. מחציתה (החלק התחתון של ההגרלה) כבר התקיימה והיום יתקיימו משחקי החלק העליון.

08:00 אנדריי רובלב(4)-יאן חסון לו.

אחריו מרקוס בגדטיס-פיטר גוזוקזיק.

אחריו טיילור פריץ'-ניקולוז בסילשווילי.

לא לפני 12:30 דומיניק ט'יים(1)-גויידו פלה.

ברבע גמר טורניר הזוגות יוני ארליך ישתף פעולה עם איסאם אל קורשי במשחקם נגד לאונרדו מאייר ואלברט ראמוס וינולאס.

 

טורניר שנז'ן (250) – שמינית גמר

הפתיחה היא העתק הדבק מטורניר ג'אנגדאו.

09:00 סרגיי סטקובסקי-אלכסנדר דולגופולוב. כן, זה מה שהיה חסר לנו כדי לתקוע את הסכין מגביע דיוויס – דרבי אוקראיני.

אחריו מישה זוורב(3)-דודי סלע (ספורט 2). מה ציפיתם, שאם תקעו את הסכין לא יסובבו?

13:00 אלכסנדר זוורב(1)-סטיב דארסיס (ספורט 2). זוורב ממש רוצה (וגם יהיה) השלישי בכמות התארים העונה בסבב.

אחריו לוקאס לצקו-דמיר דז'ומור.

ברבע גמר טורניר הזוגות יפגשו דודי סלע ואנדרה סה את אלכסנדר זוורב ומרסלו מלו מה שישלים מפגש של דודי עם שני האחים זוורב כשכל אחד מהם מחוזק בברזילאי.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 11 תגובות

    1. הרצךיה הפסידה במוקדמות הירופקאפ 65:64 אך כמובן תעפיל לשלב הבא ותתמודד ברביעי הבא מול פורטו (יש גם בכדורסל, כנראה)

          1. חבל. הפוסט של אח שלו מראה בדיוק מאיזה מקום זה בא. מאכזב. נקווה שהמשחק יוקדם. זה אפילו אינטרס של דולגופולוב, כי דודי שיחק אחריו ביחידים ועוד יש לו זוגות היום. פחות זמן מנוחה יפגע בדודי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט