אירועי דיומא – 26.09.2017

כדורגל:

ליגת האלופות – מחזור 2 / רועי ויינברג:

בית ה':

21:45-ספרטק מוסקבה-ליברפול (ספורט 1). ליברפול באה למשחק הזה אחרי ניצחון מול לסטר סיטי שחתם רצף תוצאות רעות והחבורה של יורגן קלופ תקווה לצאת לדרך חדשה, גם באירופה, אחרי שלא ניצחו את סביליה. ספרטק באה אחרי 3 תוצאות תיקו רצופות, כולל אחת בצ'מפיונס ליג נגד מאריבור ותנסה להפתיע את כולם עם ניצחון ביתי על ליברפול. קווינסי פרומס המצויין ממוסקבה לא ישחק הערב, סאדיו מאנה המושעה מהליגה האנגלית כן.

21:45-סביליה-מאריבור. הפסד לאתלטיקו במדריד סיים רצף ניצחונות מרשים של סביליה בליגה. הקבוצה עדיפה בהרבה על מאריבור, שמרשימה בסלובניה אבל בליגה חלשה בצורה משמעותית מהאנגלית או הספרדית והאנדרדוג המובהק גם במשחק הזה.

בית ו':

21:45-שחטאר דונייצק-מנצ'סטר סיטי (ספורט 5+). סיטי בכושר נהדר ובכל משחקיה בספטמבר, מלבד גביע הליגה המשני, הבקיעה בין 4 ל-6 שערים. ההגנה החלשה של שחטאר דונייצק תנסה לעצור אותה. הקבוצה מרשימה באיטליה והפתיעה את נאפולי אבל לא תאיים על סיטי החזקה.

21:45-נאפולי-פיינורד. משחק חביב מאוד שלא משודר. נאפולי מושלמת באיטליה אבל הפסידה לשחטאר וחייבת נקודות בשביל להשאר בקרב על העלייה בבית האיכותי הזה. היא הפייבוריטית מול פיינורד שהפסידה לאחרונה לברדה ובגדול לא רעה, אבל הרבה פחות מוחצת מהמארחת.

בית ז':

21:45-המלצת צפייה: מונאקו-פורטו (ספורט 5+גולד). משחק כדורגל משובח. מונאקו מרשימה בליגה הצרפתית ועם הפסד אחד בודד העונה בו ספגה שישה שערים, מה שמראה שההגנה שלה לא יציבה במיוחד. בשאר המשחקים הם שיחקו כדורגל מענג לצפייה והציגו את רדמאל פלקאו שבכושר מצויין. אחרי נקודה מול לייפציג, הם רוצים 3 נקודות. גם פורטו צריכה את זה אחרי ההפסד לבשיקטאש – העובדה שהיא דורסת את הליגה לא תקדם אותה יותר מדי במפעל הזה אם לא תשיג כאן נקודות.

21:45-בשיקטאש-ר.ב. לייפציג (ערוץ 159 בהוט) בשיקטאש הפתיעה לטובה עם הניצחון על פורטו ויכולה לעלות מהבית הצמוד הזה (על הנייר). הם הפסידו לבשיקטאש במשחק מלא כרטיסים צהובים ואדומים, מה שעצר רצף ניצחונות מכובד. הם פחות טובים מלייפציג על הנייר – האורחת עם הפסד בודד בספטמבר בליגה קשה יותר ומקבלת במשחק הזה את נאבי קייטה המורחק שיוסיף הרבה בקישור. משחק חשוב ל-2 הקבוצות.

בית ח':

21:45-המלצת צפייה: ריאל מדריד-בורוסיה דורטמונד (ספורט 5). המשחק המומלץ של היום. ריאל מדריד הובכה מול בטיס וניצלה משחק טוב של סבאלוס בשביל לנצח במשחקה האחרון בלה ליגה. הקבוצה לא פתחה את העונה יותר מדי טוב ויחסית מאוד רחוקה מברצלונה, אבל עם 3 נקודות בליגת האלופות בה זכתה בפעמיים האחרונות ברציפות. דורטמונד הפסידה לטוטנהאם בוומבלי וחייבת ניצחון או נקודות בשביל סיכוי לעלות, כשהם ינצלו את כושר ההבקעה הטוב בליגה (14 שערים ב-3 המשחקים האחרונים) בשביל לעלות לשלב הבא. משחק שיכול להיות מאוד מעניין לצפייה בין 2 קבוצות ברמה הגבוהה ביותר.

21:45-אפואל ניקוסיה-טוטנהאם. אחרי הניצחון מול דורטמונד טוטנהאם תרצה להמשיך את המומנטום ו-3 נקודות מול ניקוסיה הן הכרח בשביל זה. הקבוצה לא מרשימה יותר מדי באנגליה עד עכשיו אבל עדיפה בעשרות מונים על הקפריסאית החביבה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. בהחלט משחקים מעניינים .
    בשלב הזה אני אוהב לצפות בערוץ הקיבוץ אבל אם הייתי צריך לבחור משחק בודד .
    1. שחטאר מול סיטי .
    שחטאר חזקה מאד בבית וסיטי של זסוס שחקן על שעוד לא מספיק שמעו עליו ואגוארו יש לה עתיד .

    2. ריאל -דורטמונד עם הרבה היסטוריה מהעבר .

    3. ס.מוסקבה -ליברפול משחק לא פשוט לקבוצה האדומה שנוסעת לעיר האדומה .

    4.בשיקטש -ליפציג …הטורקים מרשימים בטח בבית הגרמנים חדשים במפעל אך מרשימים יהיה מעניין .

    5. מונקו -פורטו שחזור גמר המפעל מ 2003 אז הביסה פורטו 3-0 כמובן פלקאו נגד האקסית אותה הצעיד לזכייה באירופאית ולדאבל המקומי .

    6.נאפולי -פיינורד …נאפולי מרשימה מאד פיינורד לקחה אליפות צמודה אשתקד יהיה מעניין .

    7. אפועל -טוטנהאם …בעידן הזה הישג השיא שלהם שווה ….שני המועדונים השיגו רבע גמר .
    ניקוסיה שיחקה ללא שום מקומי במפגשה האחרון במפעל .
    קיין ירצה להוכיח שהוא יודע להבקיע לא רק בפריימריליג.

    8.סביליה -מאריבור …..כל תוצאה מלבד ניצחון מקומי תיחשב כסנסציה גדולה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט