אירועי דיומא – 25.09.2017

כדורגל

ליגת העל – מחזור 5 / מתן גילור:

20:30 בית"ר ירושלים-עירוני קרית שמונה (ספורט 1). מוליכת הטבלה בכושר מצוין, למרות שאיבדה נקודות בתיקו הביתי 3:3 עם הפועל חיפה. גם ק"ש בכושר טוב ובעיקר שובל גוזלן עם 3 שערים בשני המחזורים האחרונים, שהובילו לשני ניצחונות רצופים ומקום רביעי.

פרמייר ליג – מחזור 6 / רועי ויינברג:

22:00-ארסנל-ווסט ברומיץ' (ספורט 1). לאחר התיקו מול צ'לסי והניצחון על קלן ארסנל באה למשחק הזה עם ראש מורם כשהיא ללא הפסד בספטמבר ולהוציא את המשחק מול צ'לסי ניצחה בכל שאר משחקיה. הם נראים טוב ויכולים לתפוס את שאר הקבוצות בטופ 6 לקראת המשך העונה. ווסט ברומיץ', לעומתם, עם 2 נקודות בלבד בספטמבר בנוסף להפסד ליגה מול ברייטון והפסד בגביע הליגה למנצ'סטר סיטי. האורחת אנדרדוג, אבל יודעת באופן מסורתי להקשות על הגדולות. יהיה מעניין.

לה ליגה – מחזור 6 / רועי ויינברג:

22:00-ריאל בטיס-לבאנטה (ONE). בטיס באה בכושר טוב אחרי שהדהימה את ריאל מדריד ברביעי וניצחה לפני כן את לה קורוניה. הם עם 9 נקודות מ-5 משחקים, וכשהם פגשו את מדריד ואת ברצלונה זאת ללא ספק פתיחת עונה חיובית. לבאנטה בכושר אפילו יותר טוב וללא הפסד בליגה עד עכשיו, מה שהופך את המשחק הזה למעניין באופן יחסי.

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. יום רגוע .
    לירושלים יש מוקש גדול מאד .
    מישהו יכול לעשות סדר על הפודיום של אתמול הדרמטי באופניים ?

  2. דרך אגב, בשולי המירוץ דווח שהאיטלקי ג׳אני מוסקון נפסל מהמירוץ. מוסקון ברח לקראת הסיום עם אלאפיליפ למהלך שנראה שהיה יכול לזכות, לפני שנתפסו בידי הפלוטון. אחר כך הסתבר שהוא היה מהרוכבים שנפלו בהתרסקות, ואיכשהו הגיע קדימה. האיכשהו הזה היה היאחזות ברכב הקבוצה, מחלה איטלקית כמסתבר. מוסקון סחב אחר כך את טרנטין, שהגיע רביעי. מעניין מה היה קורה אם טרנטין היה מגיע לפודיום.

    1. היה פיניש נהדר אך נאלצנו לפספס חלק משמעותי בגלל פאשלת שידור ברמת ערוץ 1. לפחות את ספרינט הסיום קיבלנו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט