אירועי דיומא – 22.09.2017

כדורגל / דוד "פאקו" סעדה:

בונדסליגה – מחזור 6:

21:30-באיירן מינכן-וולפסבורג (ספורט 1). האלופה באיירן התאוששה השבוע מהשבוע הזוועתי הקודם, בעזרת שני ניצחונות ליגה יפים בהם כבשה שבעה שערים. באחרון על שאלקה 04 בחוץ היא קיבלה הצגה יפה מחאמס רודריגז המושאל, שפתח לראשונה בהרכב. היום היא צפוייה להמשיך בקו הנצחונות מול האורחת החלשה, האוחזת בניצחון בודד מתחילת העונה.

ליגה צרפתית – מחזור 7:

21:45-ליל-מונאקו (ספורט 5). גם כאן האלופה מונאקו התאוששה מהתבוסה לניס עם ניצחון משכנע על שטרסבורג, כשהקפטן פלקאו ממשיך לכבוש בצרורות. היום היא תהיה פייבוריטית לנצח על מנת לשמור על מרחק בטוח מהמפלצת הפריסאית. המארחת חווה בינתיים עונה מאכזבת למדי – נראה שהצבתו של מרסלו ביילסה על הקווים לא משיגה את המטרה, והניצחון של הקבוצה במחזור הראשון היה גם האחרון.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

טורניר World Open – רבע הגמר:

אתמול שמינית הגמר לא לוותה בהפתעות מיוחדות, פרט לדיוויד גילברט הממשיך בטורניר המצויין, כשאתמול הצליח לגבור על ג'ון היגינס. היום גילברט ימשיך במסע מול היריבים הבכירים, כשיפגוש ברבע הגמר את מארק אלן, שגבר אתמול על ניל רוברטסון. דינג ממשיך לרסק את יריביו, ואתמול עשה זאת גם לג'ו פרי. שני משחקים טובים שיחכו לנו ברבע הגמר הם של מארק וויליאמס מול קיירן ווילסון ושל לוקה ברסל מול אנתוני מקגיל. שידורים ביורוספורט ב-9:00 וב-14:30. משחקי רבע הגמר:

9:00-מארק וויליאמס-קיירן ווילסון

9:00-מארק אלן-דיוויד גילברט

14:30-אנתוני מקגיל-לוקה ברסל

14:30-לי האנג-דינג ז'ונווי

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 2 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט