אירועי דיומא – 21.9.2017

כדורגל / רועי ויינברג:

ליגה ספרדית – מחזור 5:

21:00-ויאריאל-אספניול (ONE). לאחר פתיחת עונה די מהוססת, ויאריאל באה בכושר איכותי כשהיא עם 3 שערים בכל משחק משלושת האחרונים, את כולם ניצחה. היא תנסה להמשיך את הרצף של 3 שערים וניצחון גם מול אספניול, שהשיגה לאחרונה ניצחון ראשון העונה בבית מול סלטה ויגו. הקבוצה הקטנה של ברצלונה חלשה מויאריאל משמעותית וככל הנראה תפסיד.

22:00-סלטה ויגו-חטאפה. מאז שהעונה התחילה ויגו עם ניצחון בודד, על אלאבס הכושלת. מעבר למשחק הזה הם עם 3 הפסדים רצופים והגנה שפשוט נראית לא מתואמת. חטאפה במצב טיפה יותר טוב – הם עם 4 נקודות עד עכשיו, אבל לוח משחקים לא קל שכולל את אתלטיק בילבאו, סביליה וברצלונה, לה הפסידה 2-1 במשחק האחרון. מול קבוצה "קטנה", העולה החדשה תנסה להוציא נקודות.

23:00-לבאנטה-ריאל סוסיאדד (ONE). לא משנה איך תסובבו את זה, לבאנטה מרשימה. העולה החדשה-ישנה ניצחה את ויאריאל במשחקה הראשון העונה ועדיין ללא הפסד, כשהיא פגשה את ריאל מדריד (בברבנאו) ואת ולנסיה בנוסף. הערב הם פוגשים קבוצה נוספת בכושר נהדר, ריאל סוסיאדד. למרות ההפסד לאלופת ספרד, סוסיאדד הבקיעה 14 שערים ב-4 המשחקים הקודמים שלה ותנסה לחורר רשתות גם מול לבאנטה.

פוטבול / גיא רוזן:

NFL – מחזור 3:

03:25-סן פרנסיסקו פורטי ניינרס (2-0)-לוס אנג'לס ראמס (1-1).

2 קבוצות בתהליך בנייה מחדש, 2 קבוצות עם מאמנים חדשים מהנילונים – שון מקוויי בלוס אנג'לס, קייל שאנהאן בניינרס.
ההבדל בין 2 הקבוצות? לקבוצה אחת (הראמס) יש סימנים של עתיד, הקבוצה השנייה (הניינרס) מפנטזת על עונה מספיק גרועה בשביל אולי להשיג את קווטרבאק העתיד שלה בדראפט…בינתיים ה-2 נפגשות למשחק בסן פרנסיסקו.

הניינרס אולי מסריחים במיוחד השנה, אבל יש מספר נקודות אור השנה: ההגנה (רק שנקודת אור זו מתעמעמת לאור פציעות של אריק ריד ורובן פוסטר) ומשחק הריצה של קרלוס הייד (169 יארד על הקרקע ב-2 המשחקים הראשונים של הקבוצה, 7 יארד מכובדים במיוחד לניסיון!). מנגד, הראמס שאמורים היו להציג הגנה חזקה, נראו רע מאוד במשחקם מול הרדסקינס.

2 דברים יעמדו הלילה לזכותם: משחק המסירה של הניינרס לא באותה ספרה כמו זה של הרדסקינס, וארון דונלד, שהסיר את החלודה בשבוע שעבר, צפוי להיות כשיר ודומיננטי כרגיל במשחק בסן פרנסיסקו.

התחזית:
אפשר לדבר על נקודות אור, על לפידים בוערים, או על פרוג'קטורים, כמה שרוצים. הקווטרבאק של הניינרס זה פריקינג בריאן הוייר. הוא בקבוצה לצרכי טנקינג בלבד,
וטנקינג זה בדיוק מה שהניינרס יעשו גם הלילה. זה לא שהם מנסים להפסיד בכוונה (לפחות לא המאמן והשחקנים),
אבל – בראיין הוייר! (וזה שהוא הולך לפגוש ממולו את ארון דונלד, זה לא ממש עוזר…).
ניצחון לראמס אחרי משחק עם סקור נמוך במיוחד.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

טורניר World Open – שמינית הגמר:

ההפתעות בטורניר לא פסחו גם על הסיבוב השני, וכך ראינו שם את מארקו פו מודח בידי פיטר אבדון הוותיק ואת מרטין גולד בידי דיוויד גילברט. היום בשמינית הגמר נוכל לראות את אותו גילברט מתמודד נגד סגן אלוף העולם, ג'ון היגינס, בסשן המוקדם. הסשן המוקדם יביא לנו עוד משחק מצויין בין ניל רוברטסון למארק אלן. בסשן המאוחר נוכל לראות עוד משחק מצויין בין דינג ז'ונווי (שרמס אתמול את בן ארצו, סייאו גואודונג) לג'ו פרי (שעשה אותו הדבר לראיין דיי). שידורים ביורוספורט ב-9:00 וב-14:30.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש תגובה אחת

כתיבת תגובה

סגירת תפריט