אירועי דיומא – 19.9.2017

כדורגל / רועי ויינברג:

לה ליגה – מחזור 5:

21:00-ולנסיה-מלאגה (ONE). מלאגה ללא נקודות ושער זכות בודד עד עכשיו. במסטאייה, כשולנסיה עם 6 נקודות ו-4 שערים ב-4 משחקים, המארחת תשיג את הניצחון השני שלה העונה.

23:00-ברצלונה-אייבאר (ONE). ברצלונה באה אחרי 5 ניצחונות רצופים בכל המסגרות וגם שונאיה לא יכחישו את העובדה שהמארחת פשוט נראית טוב. אייבאר, לעומתה, עם 6 נקודות מ-4 משחקים וקבוצה ממוצעת. אתה צריך להיות הרבה מעל הממוצע בשביל לנצח את ברצלונה הזאת בקאמפ נואו.

בונדסליגה – מחזור 5:

19:30-בורוסיה מנשנגלדבאך-שטוטגרט (ספורט 4). גלדבאך עם 5 נקודות מ-4 משחקים, כשהם מבקיעים 5 שערים וסופגים 5 שערים. קבוצת אמצע טבלה טיפוסית. הם הרשימו עם תיקו בחוץ מול לייפציג בשבת ויכולים להפתיע את שטוטגרט, שבסה"כ רק ביתרון של נקודה מעליהם והבקיעה 3 שערים ב-4 משחקים.

21:30-אאוגסבורג-ר.ב. לייפציג (ספורט 4). שתי קבוצות שהעונה, בגדול, שוות ברמתן. כמות שווה של נקודות והפרש שערים כמעט זהה (לייפציג ספגה והבקיעה שער יותר). היתרון של אאוגסבורג הוא שלייפציג באה אחרי משחק באירופה וללא נאבי קייטה המצויין שנפצע ובספק. כשר.ב. עם 2 תוצאות תיקו רצופות ואאוגסבורג ניצחה את שני משחקיה האחרונים, המארחת פייבוריטית.

21:30-וולפסבורג-ורדר ברמן. ורדר ברמן ספגה 6 שערים ב-4 משחקים ועם נקודה בודדת עד עכשיו. וולפסבורג צפויה להאבק השנה נגד הירידה, אבל לא להתקשות מול הקבוצה החביבה מברמן ולהוציא ממנה 3 נקודות, כשהם לא מציגים כדורגל גדול עד עכשיו.

21:30-המלצת צפייה: שאלקה 04-באיירן מינכן (ספורט 1). משחק הכדורגל הטוב של היום. 2 הקבוצות עם 3 ניצחונות מ-4 משחקים ו-9 נקודות, כששתיהן מבקיעות לא מעט. יהיו כאן שערים, כשבאיירן באה אחרי רביעייה מול מיינץ ושלישייה מול אנדרלכט, ואילו שאלקה באה אחרי ניצחונות על ורדר ברמן (2-1) ושטוטגרט (3-1). קונופליאנקה שהגיע מסביליה רכש מעולה לסביליה עם 3 שערים ב-5 משחקים וינסה לנצח בגלזנקירשן את אלופת גרמניה.

סרייה איי – מחזור 5:

21:45-בולוניה-אינטר (ספורט 3). בשקט, אינטר פתחה את העונה ממש טוב. 4 ניצחונות רצופים, הפרש שערים מפחיד של 1-10 ודומיננטיות מרשימה. מול בולוניה שנמצאת במקום העשירי וניצחה עד עכשיו רק את בנבנטו, האחרונה בטבלה, הם יכולים להשיג את הניצחון החמישי.

גביע הליגה האנגלי – סיבוב שלישי (משחקים נבחרים):

21:45-לסטר סיטי-ליברפול (ספורט 2). ליברפול, שצפויה לעלות בהרכב משני, בכושר רע ועם 2 תוצאות תיקו והפסד מאז פגרת הנבחרות, כשהם משחקים מול ברנלי, סביליה ומנצ'סטר סיטי. מצבה של לסטר לא טוב יותר והם עם נקודה משלושת המשחקים האחרונים כשהם פגשו את צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד והאדרספילד. הקבוצה שתעלה בהרכב החזק יותר תנצח.

21:45-קריסטל פאלאס-האדרספילד. גם עם רוי הודג'סון על הקווים פאלאס עם הפסד חמישי בליגהי ועדיין ללא ניצחון או שער העונה. הם ינסו להציל חלק מהעונה דרך הגביע, למרות שהפוקוס עדיין על הליגה. מול האדרספילד, העולה החדשה של דיוויד וגנר עם 8 נקודות מ-5 משחקים ונראית לא רע בכלל עד עכשיו בלוח משחקים די קל. היא צפויה להמשיך להתקדם בגביע היום.

21:45-בורנמות'-ברייטון. הקבוצות נפגשו ביום שישי כשבורנמות' השיגה ניצחון ראשון העונה, 2:1, בזכות משחק טוב מאוד של ג'ורדון אייב. זה קרה בדין קורט בבורנמות' והקבוצה תשמח לשחזר את התוצאה. לתומר חמד וברייטון יש תוכניות אחרות.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 29 תגובות

  1. תודה רבה .
    מישהו יכול לעדכן מה קורה באליפות העולם באופניים ?
    אלו תחריות כבר היו ומי סיימו ראשונים .
    ..ומה צפוי להיות בימים הקרובים בהם לא נהיה מחוברים לאינטרנט ומדיה ממחר בערב ועד מוצאי שבת ?

    1. כעיקרון יש תחרויות כל יום, אבל אנחנו לא מכסים את כולן, כי רמת העניין בהן לא תמיד זהה. ביום ראשון היו תחרויות הנג"ש הקבוצתי לגברים ולנשים, ובשתיהן זכתה קבוצת סאנווב. אצל הגברים זו הקבוצה שמוביל טום דומולאן, והיא הגיעה לפני BMC וסקיי שהיו פייבוריטיות לזכייה. מחר יש את תחרות הנג'ש לגברים. בשבת יש את מירוץ הכביש לנשים, ובראשון את מירוץ הכביש לגברים, שזו גולת הכותרת. אלו יכוסו כולם בדיומא.
      לינק ללוח התחרויות השלם בתגובה הבאה.

        1. תודה רבה .
          את המירוצים המרכזיים עם השמות המוכרים אני מבין שנזכה להתייחסות !
          אולי אני שמרן אבל תואר אלוף עולם (גם אם יוקרתי פחות מאלוף הטור) עושה לי משהו והייתי שמח לדעת למשל שאחד כמו פורום אוחז באחד כזה (לצאת לידי חובה …)

          1. ברוב הגדול של המקרים (כמו גם השנה), הפרופיל של המירוץ מתאים פחות למטפסים כמו פרום, שמהם מגיעים זוכי הגראנד טורים, ויותר לאולאראונדרים, שהם רוכבים שמצליחים לעבור במהירות טיפוסים קלים יותר ולתת מיאוצים. בגלל זה ברוב המקרים זוכי גראנד טורים לא יהיו אלופי עולם במירוצי כביש. הפעם האחרונה שבה הייתה אליפות עולם שהתאימה למטפסים הייתה ב-2013 בספרד. לפרום ולדומולאן, שהם מטפסים וגם שענים מעולים, יש הזדמנות לזכות בתואר אליפות העולם נגד השעון מחר, וזה יזכה אותם בחולצת אלוף העולם בשנה הבאה.

          2. פאקו ומתן תודה.
            איני מבין גדול בכלל באופניים אבל היה בחור בריטי שכחתי שמו לפני פורום שזכה ב 2012 גם בטור וגם באוליפיאדה בלונדון .
            עד כמה שאני מבין האולימפיאדה מגבילה פחות או יותר לאליפות העולם מבחינת אופי התחרות (וגם פורום מדליסט אולימפי ).
            לכן שאלתי
            1. למה הנ"ש לא מתאים לפרום בדרך כלל ודווקא מחר ?
            2. מתן לא הבנתי את ההשוואה הייתי מצפה שפלפס /בולט /לברון ייקח גם אליפות עולם בתחומו ולא רק אליפות יוקרתית אחרת.
            נ.ב.א חשוב מאליפות עולם /אולימפית ועדיין הייתי מצפה מהגדולים מכולם לקחת את הטורניר הזה גם כן .
            כחובב מושבע של פדרר חסרה לי העובדה שהוא לא היה אלוף אולימפי ביחידים …למרות שיצא לידי חובה במדליית זהב אולימפית (זוגות אמנם ענף פחות יוקרתי מיחידים אך החשוב באולימפיאדה מבחינת פדרר בעיקר הזהב האולימפי פחות משנה יחידים זוגות )
            ולמרות שכל ג.סלאם הרבה יותר נחשב .

          3. הבחור הזה שאתה מדבר עליו זכה בנג"ש (ובריו בוולודרום). בנג"ש פרום השיג 2 ארד אולימפי. אבל גם שם זה היה על הדרך. לא תחרות מטרה.
            1. זה לא שבד"כ נג"ש לא מתאים לפרום. הוא נג"שיסט מעולה. אבל יש מסלולים שיותר מתאימים לו. בד"כ כאלה עם טיפוס. העניין הוא שהוא לא בונה לפה את הכושר. לצורך העניין אם נסתכל על שדה המשתתפים במרתון ברלין נראה שהוא הרבה יותר איכותי מהשדה באליפות העולם שהיתה לא מזמן. אז פרום כיוון את הכושר לקיץ ובסתיו הוא כבר לא אמור להיות בשיאו.
            2. למייקל ג'ורדן אין אליפות עולם. אני חושב שאתה קצת נדבק פה לסמנטיקה מאד לא חשובה שמנותקת מהמהות של הענף.
            אם לנסות לפשט את זה מאד, אז פרום מתחרה באליפות העולם באותו הענף אבל במקצוע אחר. גם לקונטדור למשל אין זכייה באליפות העולם.
            אני חייב להודות שהדיון הזה קצת מזכיר לי את הפרסומת של ההוא שזורק קוביות על לוח שחמט, מזיז את החיילים כמו בדמקה ואומר "מארס". 🙂

          4. למייקל יש לפחות אליפות אולימפית ולכן הייתי פחות מדגדג לגבי אליפות העולם .
            ברמת העיקרון אם הייתי אומר לי על כדורגלן אירופאי מסוים שלא היה טורח להגיע לטורניר האולימפי הייתי מבין אבל בברזיל למשל הטורניר נחשב ולכן אם אחד כמו נאיימר היה מגיע לשם ויוצא בלי מדליה/זהב זה היה כישלון למרות שהיה זוכה בצ'מפיון שחשוב בהרבה.
            לכן לתחושתי שמישהו בגדולתו של פורום /קונטדור בא להשתתף בתחרות שכזו הוא צריך לשאוף במלוא הרצינות לזכות בתחרות גם אם זו תחרות על הדרך.
            כמו"כ כתבתי בתגובה הראשונה שהמילים "אלוף עולם "עושות לי בכל זאת משהו .
            איני מומחה על באופניים וברור שהטורים חשובים יותר ובכל זאת אני מתרשם שזו תחרות חשובה ביותר לרקורד של רוכבים שונים ומאיצים .

          5. הבט, להתאושש פיזית מגראנד טור לוקח כשלושה חודשים. להתאושש משניים אותך חודש וחצי? הבנת לבד. זה דומה לריצה מהבחינה הזו. עבור ריצות קצרות ובינוניות זו התחרות החשובה ביותר, אבל אצל המרתוניסטים הסבב חשוב יותר.
            ברור שפרום רציני ורוצה לזכות בנג"ש, אבל לא לפה הוא בנה את הכושר ובאופניים זה חשוב מאד.
            רק שתבין, בלונדון אותו ווגינס שהזכרת ופרום רכבו כדי שקבנדיש ינצח (לא עזר להם) ולא בשביל עצמם.

  2. פאקו, פרום או דמולן? אני חושב דמולן יש גבול כמה אפשר להעמיס על הרגליים של פרום. טור + וואלטה זה אשכרה מעמסה.

    עוד תהייה שבאמת לא הבנתי, בנגש הקבוצתי ניצחו את סקיי, גם בוואלטה bmc ניצחו אותם.
    למה הם נחשבים כקבוצה כל כך חזקה? איך הם שולטים בקצב בגראנד טורים ומפעילים "מטחנה" הם לא כל כך חזקים, איך קבוצות כמו קוויק סטפ או בי אמ סי או סאנווב מרשים להם לעשות את זה?

    האם זה אימון, וחוסר אימונים ומשמעת אצל היריבים.

    האסטרטגיות הקבוצתיות של הקבוצות זה דבר מרתק.

    1. יכולות נג"ש בכלל וקבוצתיות בפרט לא תמיד מצביעים על חוזק הקבוצה. בטח לא כשהדרישה היא בעיקר לרסק בהרים.
      מעבר לזה שיש עוד 2 הבדלים משמעותיים:
      1. בוואלטה לא השתתפו שענים נהדרים כקריינקה, כביאטובסקי ותומאס.
      2. בוואלטה השתתפו 9 רוכבים ובאליפות העולם 6 בלבד.
      גם העבודה כקבוצה בסוג כזה של מירוץ שונה מסך יכולות הנג"ש של חבריה.
      אני בהחלט חושב שאם היה בטור האחרון נג"ש קבוצתי הם היו מנצחים אותו.

      1. למה השתתפו רק 6 ? האם זה לא מראה על חולשה מסויימת. אני קיבלתי את הרושם שסקיי הם הווריירס או ריאל מדריד של האופניים, והתוצאות מראות שמבחינת יכולת הם אפעס לא שם. יש להם רוכב על ומשמעת קבוצתית, לא ראיתי יותר מזה

        1. קודם כל זו התרשמות לא נכונה וב' אי אפשר להשוות כי האופי של הספורט שונה בעליל. מבחינת כמות הכסף שנשפכת לתוך הקבוצה זה נכון.

          1. לווריורס יש מטרה אחת והיא לזכות באליפות. בעונה יש 42 מירוצי וורלד טור. אף קבוצה, גם לא סקיי, יכולה לזכות בכולם. אז הם מציבים לעצמם מטרה ראשית לזכות בטור, והם עומדים בזה בגדול. כל השאר הן מטרות משניות.

      2. מתן לא הבנתי את הטיעון .הנה קביאטובסקי כן משתתף באליפות העולם אז איך סאנווב ניצחו ?
        שואל כי אני מופתע מסאנווב ,לא מבי אם סי ,שהיו לה סיבות לא להתאמץ במיוחד בוולטה.

        1. ראשית זו לא תחרות מטרה כמו הדאבל מבחינתם. שנית, אין לי מושג מה קרה שם עם תומאס. מן הסתם שיש מקריות. אחרת לא היינו אוהבים ספורט. לא תמיד זה שהכי איכותי על הנייר מנצח בתחרות.

    2. לדעתי גיא הצבעת על נקודה שאופינית לרוכבים הבריטיים והאמריקאיים בתקופת ארמסטרונג , אלו אף פעם לא החזיקו יכולות שיא לאורך תקופה ארוכה .
      הניצחון של פרום טור וולטה הוא יוצא דופן וקרה לראשונה השנה .סייקלינג ניוז אגב שולחים עקיצה מהגירו אל פרום אנשי הגירו אומרים כי פרום צריך ניצחון בגירו כדי להיכנס להסטוריה ,סייקלינג. מבארים את העקיצה ומספרים כי פרום השתתף בגירו רק פעם אחת שנת 2010 שנה בה הודח מהמירוץ לאחר שנאחז באופנוע בעליה באחד הקטעים .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט