אירועי דיומא – 18.09.2017

כדורגל:

ליגת העל – מחזור 4 / מתן גילור:

21:00 מכבי נתניה-מכבי תל אביב (ספורט 5). שתי הקבוצות מגיעות אחרי ניצחון בליגה. נתניה ניצחה את רעננה 3:0 וטרם הפסידה העונה אך בכל זאת היא מרוחקת נקודה מת"א שניצחה את סכנין 0:2. היתרון האיכותי של ת"א, אבל הם מגיעים אחרי הפסד חוץ באירופה מה שעלול לגרום לעייפות פיזית ומנטלית.

לה ליגה – מחזור 4 / רועי ויינברג:

22:00 אספניול-סלטה ויגו (ONE). מדובר ב-2 קבוצות שעמוק בתחתית: ויגו עם ניצחון בודד עד כה (על אלאבס האחרונה) ואספניול עם נקודה במשחק הראשון מול סביליה, אחריה באו הפסדים ללגאנס ולברצלונה. רמה גבוהה לא תהיה פה. סיכוי מאוד סביר שתיקו כן.

לפוסט הזה יש 23 תגובות

  1. היום היתה ההכרזה הרשמית על קיום פתיחת הג'ירו של השנה הבאה בישראל. יש גם את המסלולים: הקטע הראשון הוא נג"ש בירושלים. השני נפתח בחיפה, עולה לעכו, ממשיך מאחורי הכרמל דרך זכרון ועד ת"א. השלישי מתחיל בבאר שבע ועובר דרך מצפה רמון עד אילת.

      1. המסלול מחיפה לת"א הוא על כביש 4 (פרט לגיחה קטנה לקיסריה). לא כל כך מבין למה לא על כביש החוף. מניח שהיו פה שיקולים משטרתיים, אבל אם רוצים להציג לראווה את המדינה (למשל מצילומי מסוק), כביש 2 היה הרבה יותר מתאים. מבחינת הרכיבה, מסלולים יחסית שטוחים בסקאלות האלה (פרט לאיזור הנגב שגם שם העליות הן לא גבוהות לרמות האלה).

        1. 1. נראה לי שציבורית יותר קל לחסום את 4.
          2. הרבה יותר מקומות לעמדות לוגיסטיות.
          3. הרבה יותר מקומות לאנשים לחנות בצדי הדרך ולשמש כקהל.
          4. גם ככה סביר להניח שיקבלו רוח חזקה ביום ראשון (קטע 3). לתת להם לקבל גם רוח מערבית יום לפני ועוד עם החום של מאי בישראל יהפוך את הפתיחה לקצת קשה מדי לטעמי.
          5. כביש 4 מרחק 5 דקות הליכה מהבית שלי. 🙂

        2. רכיבה על כביש 4 היא לטעמי בחירה מצוינת.נוף כפרי, הרבה יותר. טןב. מכביש החעף המנוכר והשיקול העיקאח למיטב הבנתי עשרות אלפי צופים ,בכביש ארבע .
          המסלול במצפה רמון מצוין .
          הבעיה היחידה שלא ברור לי כרגע איך גדכב את המסלולים לפני הגירע בהתחשב בפציעות ובכושר הנוכחי.
          אבל נהדר כצפה בשלושת הקטעים לאחר רכיבה על הדה רוסה במקום בטוח.

        1. מוזר. קטע משעמם לאללה.
          מהערבה דרך הכינרת ואז עלייה לגולן ולחרמון הרבה יותר מרתק ומגוון. אבל מה אני מבין.

          1. יש דינמיקה לגראנד טורים ובד"כ ההרים מגיעים בשלב יותר מאוחר. נג"ש, קטע שטוח וקטע גבהי זה מאד הגיוני. עליה מהבקעה לחרמון שורף קטע הררי שהם מעדיפים (בצדק) לשמור לאיטליה.
            מעבר לזה שיש משהו יפה במיאוץ המוני בתוך ת"א. הרבה אנשים יוכלו לעמוד בצדי המסלול מה שבסיום בחרמון סיכוי נמוך מאד שהיה קורה לנוכח הפופולריות המועטה של הענף בישראל.

          2. מתן הסברת יפה בענין החרמון והפופולריות הנמוכה….
            רק תרשה לי לחלוק עליך מאחר ואני קצת מכיר ,ויודע על 100000 רוכבים בארץ.

            לטעמי לא היה סיכוי לקיים את הקטע בחרמון כי בשל הפקקים לא היו מגיעים לשם לעולם .
            בעונת הסקי הפקקים מגיעים עד ראש פינה….ולפעמים מעבר …אז לא היה סיכוי אבל קטע חיפה עכו משגב המשך לראש פינה ולחרמון בטוח היה יכול להיות מדהים.

  2. אני כבר רואה את זה במאי: רוכבים מוסלמים ונוצרים במדי קבוצה ישראלית סביב חומות העיר העתיקה. בבקשה שאף אחד לא יספר ללה פמיליה על הג'ירו.

    1. עזוב את זה, סגירת כביש 4 ליום אחד ותגובות של ישראלים עצבניים שלא שמעו על זה קודם למרות כל הפרסומים תפתח את מהדורות החדשות.

          1. לפחות הם עשו את זה בשבת. רק שלא יגלו פתאום שזה נופל על לג בעומר או משהו כזה ומעכב את כל ההסעות למירון.

  3. אופס נגש קבןצות כבוד לסקיי ופרום על המקום השלישי ,הקדימו את קוויקסטפ מוביסטאר אסטנה ועוד קבוצות.חזקות כבוד .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט