אירועי דיומא – 23.08.2017

כדורגל / מתן גילור

ליגת האלופות – פלייאוף – גומלין (בסוגריים תוצאת המשחק הראשון)

ערוץ הקיבוץ בספורט 5 לייב.

21:45 קופנהגן-קרבח אגדם (1:0).

21:45 סלביה פראג-אפואל ניקוסיה (2:0).

21:45 צסק"א מוסקבה-יאנג בויז ברן (0:1) (ספורט 5+). מוסקבה עם ביברס נאתכו שנכנס כמחליף ניצחה בשוויץ והיא עם רגל וחצי בשלב הבתים.

21:45 ליברפול-הופנהיים (1:2) (ספורט 5). אחרי העדרות ארוכה במונחים שלה, ליברפול קרובה מאד לליגת האלופות אחרי הניצחון בגרמניה. הופנהיים הכפרית תאלץ להסתפק בליגה האירופאית.

21:45 סטיאווה בוקרשט-ספורטינג ליסבון (0:0) (ספורט 5 גולד).

כדורסל / יאיר זעפרני

אוניברסיאדה – שלב הבתים – מחזור שלישי

9:00: ישראל – אוסטרליה – אחרי ההפסד המאכזב לליטא במשחק הפתיחה, התעשתה החבורה בכחול-לבן של אריאל בית הלחמי ופירקה את רוסיה לגורמים 80-107 במה שעושה רושם כמחיה את תמונת הסיכויים לתפוס את אחד משני המקומות הראשונים המובילים לרבע הגמר. אם ישראל אכן רוצה להעפיל ל-8 האחרונות, היא תצטרך לנצח את האוסטרלים החזקים שניצחו את אוקראינה ואת ליטא במשחק שייערך הבוקר בטאייפה. ניצחון ב-6 נקודות ומעלה יבטיח לישראל ששני ניצחונות במשחקים הנותרים מול הקבוצות החלשות של הבית – מוזמביק ואוקראינה והופ – היא ברבע הגמר.

משחקי ידידות לקראת היורובאסקט

17:45: סרביה – איטליה

18:30: ליטא – איסלנד

20:00: יוון – גיאורגיה

20:30: בלגיה – ספרד

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

וואלטה א אספנייה – קטע 5

קטע 4 של אתמול היה קטע שטוח יחסית, שהסתיים כצפוי במיאוץ המוני, גם אם חסר סדר. ראשון לקו הגיע המאיץ האיטלקי מתיאו טרנטין, הממשיך מירוץ נהדר (ועונה נהדרת) לקבוצת קוויק-סטפ. טרנטין אף נכנס למועדון המכובד של רוכבים שזכו בקטעים בכל אחד מהגראנד טורים. ב-GC לא נרשמו שינויים, פרט לדומניקו פוצוביבו, שנתקע מאחורי התרסקות, והפסיד מעל לשלוש דקות. תמונה ההובלה היא כעת פרום, דה לה קרוז (2+), ניקו רוש (2+), ואן גארדרן (2+), ניבאלי (10+), צ'אבז (11+), ארו (38+), אדם ייטס (39+), בארדה (48+) וסיימון ייטס (48+).

קטע 5 היום מחזיר את הפוקוס למטפסים. לאחר ארבע פסגות בגובה בינוני, אנו נקבל בסופו קיר קצר וקטלני באורך 3.5 ק"מ. מועמדי ה-GC ודאי ידברו כאן חזק, כמו גם פאנצ'רים מסוגו של ז'וליאן אלאפיליפ. שידור ביורוספורט ב-16:00.

 

 

 

 

לפוסט הזה יש 21 תגובות

  1. תודה, מתן ופאקו.

    אני כמעט ולא מגיב בדיומא,
    אבל זה המקום בו אני מתעדכן בכל הנוגע לוואלטה.
    אז תודה מיוחדת על העדכונים השוטפים!

    1. אז תתעדכן שיש היום רוח חלשה דר מז בקרקע ורוכבים קטי מסוים לדר מע לפני החזרה לצפ מז .
      רוח חלשה בקרקע תהיה חזקה על מצוקי הרים שאל כל מטיס דאונים על רוח רכס.
      תוסיף לזה את שיתוף הפעולה בוולטה שנה שעברה בין קונטאדור למוביסטאר ותוסיף לכך כי קונטאדור ומרק סולר לא מסומנים תוסיף לכך את העובדה שרןבן פרננדז הוא ממורסיה כלומר מכיר כל עיקול בכביש בוולנסיה הקרובה תוסיף לכך כי פוריטו הוא קטלני ולכן מכיר היטיב את האזור והוא המאמן האישי של ניבאלי .
      תעסיף לזה שפוריטו קרא מראש את המהלך של סקאי שלשום והכין את ניבאלי לזה ,ואת הבריחה של קונטאדור לאותו פוריטן 2012 .
      תוסיף לכך את העובדה שדני מורינו מסומן ועשרים ושבעה רוכבים נמצאים בטוח דקה וארבעים מהמוביל ביניהם קרוב שני רןכבי אוריקה ושני רוכבי בי אם סי ותקבל מתכון להתפוצצות היום מתכון בפרופיל שרוכבי סקאי ופרום לא טובים בו .

      1. שיתוף הפעולה בין מוביסטאר קינטנה לקונטאדור שנה שעברה התבטא בבריחה הסופית באחד הקטעים האחרונים ללנינהנגש למיטב זכרוני שפירקה את.פרום שנשאר לבד לחתיכות ,הפרופיל היום דומה ,ויש שותפות.אינטרסים ,ותמריץ בדמות קהל ביתי בכל צומת לרןכבח מוביסטאר וקונטאדור קנל ביתי שמכיר כל צומת ,רוכב שם כל שבת שואג בדרך מעודד דוחף את הרוכבים שלו ההרגשה למי שמכיר את קמפ נואו האצטדיון הביתי של ברסה ,והטיפוסים אנשים שגרים בולנסיה הם אותם הטיפוסים ולנסיינים הם סוג של קאטאלאנים ,נוסף על אלו שהגיעו ממורסיה ותקבל עידוד מטורף לפרננדז ומרק סולר שאני לא רואה איך הם לא מתפוצצים היום בעיקר סולר שעד עכשיו איכזב ואינו מסומן .
        אם ולורדה יצא מבית החולים ויחכה בצומת אז בכלל השאגות יהיו אדירות.

  2. תודה ליאיר ודוד.
    לצערי כנראה שלא אוכל לצפות בוואלטה. אם מישהו יוכל לשתף קישוק טוב לנייד אודה לו.
    ארו וברדה חייבים לקזז היום. הקטע תפור עליהם.

  3. תודה מתן, דוד ויאיר.

    מה שמסקרן בקשר לאוניברסיאדה זאת נבחרת ארצות הברית, שפשוט שלחה מכללה שלמה (מכללת פרדו) לייצג אותה ולא בנתה נבחרת כלשהי. זה עבד כמובן מול איחוד האמירויות וקצת פחות מול ארגנטינה, אבל ניסוי מסקרן.

    1. בבקשה הנה אמרת מספיק כדי להוציא את כל ולנסיה אוהדת ולורדה שהתחרה ב 2004 בקבוצת קומונידד ולנסיינה קלמה , ב 2004 לרחובות כדי לעודד את סולר ופרננדז

  4. עידו אם תוכל לקשר לקטע ביוטיוב שח התקפת קונטאדור קחנטנה שנה שעברה אולי אנשים ירגישו את האוירה במירוץ .
    אוירת חשמל מידבק ,אוירה דוחפת מחשמלת חווית קרנבל מדהימה.

  5. לסיכום הפריוויו של הקטע היום בענין אוירה אני יכול להוסיף שני קטעים שרכבתי בספרד.
    קטע ראשון זירונה פובול ופיצול ברכבת מעייאה סמוכה לפובול עד אחרי פיגאראס לוויה זואיגה סיודד פנטסמט לכיוון הקוסטה ברווה אמפוריה ברווה היא ונציה של קטלוניה והמשך לכיוון רוסאס .
    בלי להיכנס להסטוריה יהודית וולטר בנגמין הקבור בסביבה אפשר וצריך רק לתאר את האוירה דבוקות ענקיות מקומיות בבגדי רכיבה שעפות את הרכסים הללו כלפי מעלה. ואוירה דומה של רוכבי סופשבוע בסיירה נבדה ובבורגוס , אלפי רוכבים כולם כל התושבים מגיל שש עד שמונים רוכבים עולים יורדים רוכבים כל סוף שבוע , מעולם לא ראיתי תרבות ספורטיבית כזו בשום מקום
    זו לא נרכיבה הנוצצת של צרפת לא אופניים ומדים מדוגמים בכלל לא .
    אופני שטח אופני טרנטה מלפני חמישים שנה כאלו שרכבתי בהם בילדות הרוכבים המבוגרים שבעים פלוס רוכבים ורוכבים על האופניים הקשישות שלהם .
    כל אלו יוצאים היום לכביש לעיקול המוכר מתמקמים ליד השכן עם הואן זה שמוציא להם משקאות מהאוטו מתארגנים לבשל ביחד הרבה לפני שהדבוקה עוברת ממשיכים לשהת על הדשא ולדבר הרבה אחרי שזו עובגת ובסוף מתפזרים לבתים אופס זו אוירת סוף שבוע אבל היום יום עבודה ….תשכחו מזה אף אחד לא חיוני לא ילך היום לעבוד כשזו ההזדמנות האחרינה לראות את קונטאדור עובר בכביש הולנסייני .
    אוירת מחשמלת אם אין לכם זיקה מקומית ושפה אולי תתקשו להבין על מה מדובר .
    אני יכול רק צנסות להעביר מכאן את ההתרגשות שכל מרומי ודובר בפרדית בכלל חש באירוע כזה.
    אי אפשר להסביר צריך להיות שם .

  6. והמעבר של קיירי לבוסטון שוה תגובה גם כאן.
    שלוש שנים לברון מנסה להעיף את קיירי מהקבוצה .
    העיף את וויגינס וויטרס בלאט ואת דייוויד גריפין מנהל כללי את מתיו דבלדובה את הסנטר הרוסי וכל הזמן דרש דבר אחד רכז טבעי .
    ביקש את צאלמארס שנה שעברה לא קיבל קיבל את מו וליאמס לפני שנתיים אך זה פרש קיבל את דרון וליאמס לפני חצי שנה בשלהי הקריירה הפעיל מסחטה רגשית אבל לא העז להעיף את קיירי והנה אחרי שלוש שנים של הסתה וחתרנות תשאלו את בלאט כמה לברון סלאש ווימס טובים בזה סוף סוף קיירי נשבר והודיע עד כאן לא רוצה יותר .
    קיירי לא רכז טבעי אבל כוכב.
    לא מתאים לשיטה של המאמן והמנהל הכללי של קליבלנד הוא חרבון גימס…
    אז הנה הצליח לו לחרבון בסוף קיירי בחוץ.
    ועכשיו הוא מקבל רכז אמיתי אבל כזה שלא יכול לשמור… לא שקיירי שמר .
    אז הפאזל של קליבלנד לשנה הקרובה סגור ובשנה לאחריה המאמן מנהל שחקן מעתיק את מרכז עסקיו לחוף המערבי בלאו הכי…

  7. הבקשה כפי שכתבתי בחיזוי המוקדם סולר ופרננדז בקב הבריחה של 17 רוכבים אלה פיליפ דוד ויללה שהיה המוביל הוירטואלי שלשום גם שם .
    בקיצור בריחה חזקה מאד ,בינתיים סולר או פרננדז. בניגוד לדוד ויללה לא בזבזו כוחות על נקודות הרים אותם לקחו ויללה לואיס מאס ועוד
    פרננדז סולר לא מחפשים נקודות הרים וזה אומר מיקוד מטרה ברור
    סולר לא היה בכושר עד עכשיו אם הוא נכנס למירוץ מבחינת ההובלה הכללית הכאב ראש של פרום הולך ומתגבר

  8. בזבזתי את כל הכוחות שלי להיום בכל זאת כאבי ברכיים לא פשוטים .
    זה שלא יהיה המשך עידכונים לא אומר שאני לא עוקב פשוט אומר שצריך לנוח.

  9. ומשחק השחמט בכל זאת כבר התחלתי:
    מרק סולר הוא הפתיון שמכריח את פרום להגיב. אם לא יגיב הוא צפוי לכאב ראש אם יגיב בתואי הזה ישחק את החיילים שלו ואת עצמו וירכיב על הרכבת שלו את דני מורנו +38 למיטב זכרוני שהקטע הזה תפור עליו אין לפרום יכולת.להגיב לשינוי קצב של מורנו ארו ברדה ,ניבאלי בבעיה כאן השאלה למה הכין אותו פוריטו , ומה עם רוש וטגאי
    צאבס והאחים סיימון ואדם עלולים להגיב בתרגיל משלהם ,וקונטאדור את ירלינסון פנטנו אמורים להצטרף .
    שורה תחתונה ,איך אתה קורא לפתיחה הזו: ד4 גאמביט המלכה ?

  10. תיקון מארק סולר התדרדר למקום 68 .14 דקות ומשהו לא מהוה סיכון לדירוג כללי .

    דני מורינו גם הוא התדרדר למקום ה 27 +2.58 .

  11. 20 ק"מ לסיום הקטע. די ברור שזה של הבריחה (כרגע כשבע דקות פער). אלאפיליפ וסולר בבריחה. אף אחד בקבוצה לא קרוב ל-GC חוץ מאלמוני בשם ייטסה בול, שכרגע מוביל וירטואלית (למרות שיהיה מאד מפתיע אם יזכה באדומה היום).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט