אירועי דיומא – 22.08.2017

כדורגל / רועי ויינברג:

ליגת האלופות – פלייאוף (גומלין):

18:30-אסטנה-סלטיק (5:0 במשחק הראשון). אחרי משחק מאוד חד-צדדי בסקוטלנד, הסיכוי שלא נראה את סלטיק מגיעה לליגת האלופות אפסי.

21:45-רייקה-אולימפיאקוס (2:1 במשחק הראשון). משחק פתוח, כאשר 0:1 לרייקה יעלה אותם לשלב הבא. אין פה רמה גבוהה, אבל יהיה מתח.

21:45-ניס-נאפולי (ספורט 5+,2:0 במשחק הראשון). אולי הפעם באלוטלי וסניידר יפתחו, ואיתם ניס יכולה להפוך פיגור של 2:0 לתוצאה טובה ואולי אפילו להארכה, אבל זאת תהיה משימה קשה בהתחשב בפערי הרמות שנראו לכל במשחק הראשון. יהיה מעניין.

21:45-מאריבור-הפועל באר שבע (ספורט 5, 2:1 במשחק הראשון). הפועל ב"ש מרחק 90 דקות מליגת האלופות, וללא מיגל ויטור רשת נקייה תהיה משימה קשה במיוחד. שער חוץ יכול לקרב אותם מאוד לעלייה ראשונה של הקבוצה מהדרום למפעל האירופי המכובד ביותר.

21:45-סביליה-BB איסטנבול (1:2 במשחק הראשון). אחרי ניצחון חוץ מרשים בטורקיה, צריך שיקרה משהו חריג בשביל למנוע מסביליה לעלות לליגת האלופות.

 

כדורסל / יאיר זעפרני

אליפות אירופה לקדטיות – דרג ב'

14:15-ישראל – לוקסמבורג. המשחק שסוגר את שלב הבתים של הטורניר יפגיש את הנבחרת הישראלית הצעירה עם לוקסמבורג כשלשתיהן מאזן 2-1. הצעירות של לימור מזרחי ניצחו אמש את הניצחון הראשון שלהן בטורניר 48-63 (ליאור גרזון הובילה עם 16 נק') וינסו להמשיך את המומנטום עם ניצחון על לוקסמבורג שגם היא ניצחה את איסלנד בלבד עד כה. ניצחון יהיה שווה מקום שלישי ונקודת זינוק טובה יותר למשחקי הדירוג. הפסד? ההפך. אבל האמת היא שזה לא כ"כ משנה…

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות "אברגרנד" סין הפתוחה – הגמר

אתמול בחצי הגמר ראינו את שון מרפי ממשיך בטורניר המצויין, כשגבר גם על "קפטן" אלי קארטר. בחצי הגמר השני ראינו את לוקה ברסל נאבק קשות בסינדרלה של הטורניר, לי האנג, לפני שהצליח לגבור עליו בפריים מכריע. הגמר היום בין מרפי לברסל (בשני סשנים) צפוי להיות התקפי ומהנה. שידור ביורוספורט ב-9:00 וביורוספורט 2 ב-14:30.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

וואלטה א אספנייה – קטע 4

קטע 3 של אתמול היה קטע הטיפוס הראשון במירוץ, וככזה הוא כבר סימן לאן הרוחות נושבות. לאחר הכתבת קצב אופיינית בעליות של קבוצת סקיי, היה זה כריס פרום, מלווה באסטבן צ'אבז, שתקף בירידה האחרונה. רוב חברי ה-GC הצליחו להדביק את השניים בסופו של דבר, מה שהביא את החבורה אל הקו כמעט יחדיו. בסיום היה זה ניבאלי שהצליח להגיע ראשון בפער קטן אל קו הסיום, כשאחריו דה לה קרוז, פרום ושאר החבורה. הזכייה של הכריש סייעה לו לסגור עוד פערים ב-GC כפי שעשה יום לפני כן, בעוד שהמקום השלישי של פרום, בתוספת 3 השניות שאסף כבונוס בספרינט הביניים, סייעו לו לעלות למקום הראשון. שניים שסיכויי ה-GC שלהם נראים מחוסלים כבר כעת הם אלברטו קונטאדור וראפאל מייקה, שהוכרעו ע"י הכתבת הקצב הגבוה של סקיי בעלייה האחרונה. תמונה ההובלה כעת היא פרום, דה לה קרוז (2+), ניקו רוש (2+), ואן גארדרן (2+), ניבאלי (10+), צ'אבז (11+), ארו (38+), אדם ייטס (39+), פוצוביבו (43+) ובארדה (48+).

קטע 4 היום צפוי להביא לנו הפוגה קצרה ממאבקי ה-GC. הקטע אמור להסתיים במיאוץ המוני, אם הקבוצות הספורות של המאיצים יתאמצו לסגור בריחות. אם אכן כך יקרה, אולי היום נזכה לראות זוכים כדגנקולב, מודולו או טרנטין. שידור ביורוספורט ב-16:00.

 

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. תודה רבה .
    תודה מיוחדת על תיאור הוולאטה ….שכן אין לי יכולת לעקוב באופן מעמיק.
    מקווה שב"ש תעשה זאת …זה מה שנקרא פיפטי פיפטי .
    שער חוץ יוסיף המון .

  2. באסה גדולה צר לי על באר שבע מכמה סיבות .

    1. היא הייתה צריכה לעלות היא הייתה בשלה לעלות ולהתמודד בשלב הבא בניגוד לאשתקד שם גם שלב הבתים באירופאית היה מכובד והיסטורי בשבילה.

    2. עקב השינויים הצפויים זה רק יילך ונעשה יותר קשה לה ולכל קבוצה ישראלית .

    3. למעשה זה בעיני הכישלון הממשי הראשון של בכר ובאר שבע ובתוספת לעייפות החומר נראה לי שהעידן הזה בשלבי סיום לדעתי מכבי תל אביב למרות התבוסה תתעשת ותיקח את כתר האליפות אבל אולי זו יו מעבר שכזו כפי שהיה ב 2010 שק"ש הפתיעה את הליגה .הלוואי וזו תהיה בית"ר.
    הרבה זמן לא הייתי מבואס ככה ואיני אוהד באר שבע…אך באירופה תמיד אוהד את הנציגה הישראלית ( אפילו יקראו לה הפועל תל אביב ).

    1. אמרתי לפני תחילת העונה שבאר שבע יסיימו במקום השלישי ואני לא חוזר בי.אין להם אף ישראלי טוב חוץ ממיכאל אוחנה שהוא עוד לא בפיק שלו.שאר הישראלים או בינוניים במקרה הטוב או בסוף הקריירה שלהם כמו ברדה ראדי ומליקסון.נאווקמה לא ישאר פה מעבר לינואר ויטור פצוע ואוגו גם נראה לי בעונתו האחרונה.לכל קבוצה כולל ברצלונה יש תאריך תפוגה ואז היא צריכה להתחדש.עם כל מה שאמרתי זה עדיין פספוס ענק כי מאריבור לא יותר טובים.אני לא הולך להתווכח עם התוצאות של ברק בכר בשנים האחרונות אבל אני פחות מחזיק ממנו.זו לא פעם ראשונה לא שנייה ולא חמישית שהוא עושה טעויות קריטיות בהכנה למשחק ובקביעת ההרכב אבל תמיד היה לו מזל בסוף כמו נגד לודוגורץ.
      היה הימור בווינר לפני תחילת העונה מי תסיים במקום הראשון בסוף העונה הסדירה בלי הפלייאוף.הלכתי על מכבי תל אביב+3[יכולים לסיים גם מתחת למקום הראשון בפער של 2 נק] ביחס 8.5.בוא נגיד ששמתי המון כסף על ההימור הזה מרוב שהייתי בטוח שבש לא יהוו פקטור השנה במרוץ לאליפות.דווקא מכבי חיפה קצת מפחידה אותי למרות ההפסד במחזור הראשון

      1. בשבילך אהרון מקווה שביתר תזכה באליפות אבל שאת העונה הסדירה מכבי תל אביב יסיימו במקום הראשון או עד 2 נק מהמקום הראשון.בפלייאוף כבר לא אכפת לי

      2. היחס על כל קבוצות הליגה היה 8.5 רק שלכל קבוצה היה פלוס שונה.לבאר שבע לא היה בכלל פלוס כלומר מי שהימר על באר שבע חייב שהיא תסיים במקום הראשון.למכבי חיפה היה +9 ולעכו שהייתה אחרונה היה +43

כתיבת תגובה

סגירת תפריט