אירועי דיומא – 24.08.2017

 

 

כדורגל / רועי ויינברג:

ליגה אירופית – פלייאוף (גומלין):

משחקים נבחרים משלב הגומלין בפלייאוף האירופית.

20:00-מכבי תל אביב-אלטאך (ספורט 1) (0:1). אחרי ניצחון חוץ ורשת נקייה במשחק הראשון, מכבי תל אביב במצב מעולה בשביל עלייה נוספת לשלב בתים אירופאי, ותיקו חסר שערים יספיק לה בשביל לעלות. כל עוד היא לא תספוג, כמובן, היא תעלה.

21:45-שקנדיה-מילאן (6:0). אין סיכוי שמילאן לא תעלה לשלב הבא.

21:45-רוזנבורג-אייאקס (0:1). רוזנבורג הפתיעו עם ניצחון באמסטרדם, ויתכן שאייאקס, שהפסידה בגמר הליגה האירופית האחרון, לא תעלה כלל למפעל השנה.

21:45-אתלטיק בילבאו-פאנתיינקוס (2:3). המשחק הראשון היה מצויין וסיפק לנו לא מעט שערים. בילבאו לא צפויה להעדר מאירופה אחרי 3 שערי חוץ, אבל ניצחון בהפרש של יותר משער אחד יספיק לפאו שבכושר לא רע בכלל.

21:45-מארסיי-דומאז'לה (1:1). למרות העובדה שמארסיי פייבוריטית ברורה בהשוואה לדומאז'לה, המשחק הזה פתוח כמעט לחלוטין.

 

ליגת האלופות – הגרלת שלב הבתים / דוד "פאקו" סעדה:

19:00-שידור בספורט 5 וביורוספורט. היום תיערך במונאקו הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות. הליגה תהיה מחולקת כרגיל לשמונה בתים של ארבע קבוצות, אחת מכל דרג. מלבד החלוקה לפי דרגים, שתי קבוצות מאותה מדינה לא יכולות להיות באותו הבית. רשימת הקבוצות:

דרג 1: ריאל מדריד, באיירן מינכן, צ'לסי, יובנטוס, בנפיקה, מונאקו, ספרטק מוסקבה, שחטאר דונייצק.

דרג 2: ברצלונה, אתלטיקו מדריד, פריס סן ז'רמן, בורוסיה דורטמונד, סביליה, מנצ'סטר סיטי, פורטו, מנצ'סטר יונייטד.

דרג 3: נאפולי, טוטנהאם, פ.צ באזל, אולימפיאקוס, אנדרלכט, רומא, בשיקטאש, ליברפול.

דרג 4: סלטיק, פיינורד, מאריבור, ר.ב. לייפציג, ספורטינג ליסבון, צסק"א מוסקבה, אפואל ניקוסיה, קרבאך.

 

כדורסל / יאיר זעפרני

משחקי הכנה ליורובאסקט

19:15: פולין – ישראל

הנבחרת הלאומית שלנו יצאה לפולין שם תערוך את שלושת משחקי ההכנה האחרונים שלה לקראת האליפות שתחל בעוד שבוע בארץ במשחק נגד איטליה. אחרי ההפסד לטורקיה, תפגוש ישראל נבחרת חלשה יותר אבל ביתית ותקווה להמשיך לחזק את ההירארכיה בנבחרת ולנסות להתמודד עם נבחרת כבדה וגבוהה עם סגנון הפוך מזה של הנבחרת של ארז אדלשטיין. הסגל של הנבחרת המארחת כולל כמה שחקנים מוכרים לחובבי הכדורסל האירופאי כמו אי.ג'י סלוטר (שחקנה של וילרבאן הצרפתית עם עבר בפנאתנאיקוס. הוא פולני כמו שאני דולפין), דמיאן קוליג מבנביט הטורקית, אדם ואז'ינסקי ממלאגה ומצוס פוניטקה מטנריף הספרדית. עד עתה במשחקי ההכנה הפולנים עומדים על מאזן של 3-5 כאשר לצד ניצחונות נאים על גרמניה ורוסיה הגיע גם הפסד ללטביה (של פורזינגיס). יוגב אוחיון בספק למשחק בשל פציעה באצבע.

18:45: גיאורגיה – סרביה

19:30: לטביה – צ'כיה

20:00: טורקיה – אוקראינה

21:00: יוון – איטליה

21:15: סלובניה – קרואטיה

21:45: בריטניה – הונגריה

 

אוניברסיאדה – שלב הבתים – מחזור 4

12:30: ישראל – מוזמביק

החבורה של אריאל בית הלחמי הרשימה אתמול עם ניצחון 71-89 על אוסטרליה במה שנותן להם עמדת זינוק מצוינת לקראת רבע הגמר אליו עולות 2 הנבחרות הטובות בבית. שני משחקים מכריעים יש לישראל ולא, אף אחד מהם הוא לא המשחק מול מוזמביק החלשה שעד כה הפסידה את כל משחקיה בהפרש ממוצע של 66 נקודות (ממוצע, כן? אתמול הם הפסידו לליטאים ב87 נקודות). ישראל תצטרך לעשות אחד מהשניים – לנצח את אוקראינה במשחק האחרון או לקוות שליטא תפסיד גם היא לאוקראינה במשחק ביניהן היום ואז ניצחון על מוזמביק יבטיח לישראל כמעט בוודאות עלייה לשלב הבא. עד שהעניינים יתבהרו, ישראל, כאמור תנוח על המגרש מול הנבחרת האפריקאית החלשה ואריאל בית הלחמי יוכל להגיע אל קצה הספסל בכל מה שקשור לדקות משחק.

 

אליפות אירופה לקדטיות – משחקי הדירוג 16-9

22:00: ישראל – סלובקיה

הנבחרת עד גיל 16 של לימור מזרחי תנסה לשמור על המומנטום מהמשחק האחרון בשלב הבתים בו הכניעה את לוקסמבורג ללא תנאי 29-84. הסלובקיות סיימו את הבית שלהן במאזן 3-2 אבל מגיעות למשחק כאנדרדוג.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

וואלטה א אספנייה – קטע 6

קטע 5 של אתמול היה בשליטת קבוצת הבריחה. בקטע זכה הקזחי אלקסיי לוטסנקו מאסטנה, שבריחת הסולו שלו לקראת הסוף שרדה מרדף של מרהאווי קודוס האריתראי. ב-GC כריס פרום הראה שהוא בהחלט האיש לנצח במירוץ הזה, כשהתקפה שלו בעלייה האחרונה נענתה רק ע"י קונטאדור, צ'אבז ומייקל וודס, בעוד ואן גרדרן, ארו ואדם ייטס מגיעים מעט אחר כך. שאר היריבים בצמרת כבארדה, דה לה קרוז וניבאלי איבדו בסביבות העשרים שניות לפרום. תמונה ההובלה היא כעת פרום, ואן גרדרן (10+), צ'אבז (11+), ניקו רוש (13+), דה לה קרוז (23+), ניבאלי (36+), ארו (49+), אדם ייטס (50+), סיימון ייטס (1:09+) ו-וודס (1:13+).

קטע 6 נראה כעוד קטע המתאים מאד לקבוצת בריחה, עם חמש פסגות בינוניות וסיום שטוח. די ברור שמועמדי ה-GC לא יגלו בו עניין, בעוד שמאיצים יתקשו להגיע בו ראשונים אל הקו. כל הימור לגבי זוכה כאן הוא אפשרי. שידור ביורוספורט ב-16:00.

 

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 43 תגובות

  1. תודה רבה היום בשבילי מכבי-אלטאך וכמובן הגרלת ליגת האלופות.
    לא סובל איך שהם מחלקים את הדרגים.למה אלופת רוסיה אוקראינה או פורטוגל צריכות להיות דרג ראשון כאשר כל קבוצות הדרג השני וגם רוב הדרג השלישי יותר טובות מהן.זה תמיד יוצר בית או שניים חלשים מאד שבגלל זה עולות קבוצות בינוניות ובינוניות מינוס לשמינית הגמר וזה יוצר בתי מוות שקבוצה טובה מסיימת שלישית בבית שלה ולא עולה.

    שנה שעברה דוגמא לבית חלש ביותר
    לסטר
    בנפיקה
    ברוז
    קופנהאגן

    מקווה שהשנה ספרטק מוסקבה שחטאר דונייצק בנפיקה ואפילו מונאקו שנחלשה משמעותית יקבלו את הקבוצות החזקות ביותר מדרג 2-3 שלא נקבל בתים משעממים וקבוצות פחות ראויות בשמינית הגמר רק בגלל הדירוג הטיפשי של אופא שלא מתבסס על ההישגיות באירופה אלא על אלופות הליגות גם אם אלו ליגות פחות טובות

  2. תודה רבה!
    לא הגבתי אבל עקבתי בימים האחרונים… חבל שקונתאדר נשבר בקטע השלישי ואיבד את סיכוייו לזכות אבל נראה לי כולם ישמחו לקבל ממני איזה זכייה בקטע בטור אחרון! מי שאני ממש רוצה שיחזור להיות בולט ואולי לאיים על פרום הוא ניבאלי.

    ליברפול וריאל בטוח באותו בית הימור שלי ואולי פריז תשלים איתן בית מוות. שלא יקרה!!!!

    1. אם אתה רוצה הימור שלי על קטע עבור קונטאדור – קטע 15. קטע קצר וקטלני מהסוג שהוא אוהב. ניבאלי לדעתי לא נראה כל כך טוב בעליות. דווקא בקטע שבו הוא זכה הוא התפרק בעלייה, אבל אחר כך חזר לעצמו בצורה אופיינית בירידה. אתמול זה היה המשך המגמה, ולדעתי הוא ישפוך לאגר בשיפועים הגבוהים מאד. יש לנו כאלה למכביר במירוץ הזה, כולל בשבת וראשון הקרובים.

        1. בעקבות תוצאות מוקדמות ליגת האלופות, עכשיו היא צריכה ש-3 מדורגות מעליה יודחו, במקום 2 לפני כן.
          אם יהיה לי זמן לקראת המשחק, אכתוב איפה סיכוי שזה יקרה ראלי.

  3. אתמול היה קטע יפה בוואלטה שצפיתי בו ביוטיוב, סקיי התעלמו מקבוצת הבריחה הובילו את פרום את 2 ק"מ לסיום, ואז הוא נתן מתקפה קטנה ורק קונתאדור שאיבד סיכוי וצ'אבז ועוד שניים הצליחו להחזיק איתו.

    הרוויח איזה 20 שניות.

    פרום להפתעתי נראה מצויין, הלוואי שימשיך כך וייקח את הדאבל. זה ייתן חותמת סופית לרוכב הגדול של הדור הזה.

    עידו או פאקו המומחים, פומה דיבר על קטע בשנה שעברה בו קונתאדור ומוביסטאר שת"פ ופרום נשבר, אתם יכולים בבקשה למצוא לינק לזה ביטיוב?? תודה.

      1. קטע אדיר שהחל ביוזמה מכוונת של קונטאדור לפצל את הפלוטון, ומוביסטאר קפצו על עגלתו, מה שהכריע את סקיי ואת המירוץ. המארגנים הממזרים של הוואלטה שמו גם במירוץ הנוכחי קטע דומה בדיוק במספר 15.
        ואגב, קונטאדור די התעצבן על הדומסטיקים של מוביסטאר בקטע האחרון של המירוץ ההוא על זה שלא השתתפו איתו במרדף אחרי צ'אבז, שלקח על חשבונו פודיום. הוא סבר (במידה מסויימת של צדק) שלפחות זה הגיע לו אחרי שהגיש להם את הניצחון במירוץ.

    1. דווקא אתמול סקיי די גירבצו רוב הקטע. לא חושב שזה צריך להוות כל כך אינדיקציה ליכולות שלהם במירוץ (לא שזאת אינדיקציה גם להיפך).

        1. הם היו מלפנים כרגיל (בצדק, היו גם אתמול תאונות), אבל דחפו קצב איטי – הבריחה הגיעה לכמעט שמונה דקות הפרש. פשוט שמרו על האנרגיות בעיקר. צריך לדעת גם מתי לעשות את זה.

    1. קונטדור השמיד את הפלוטון בטיפוס האחרון. פרום ו-TJ היו היחידים שהצליחו להישאר איתו מרוכבי ה-GC. אז בלי סיבה ברורה כשהם תפסו כמה רוכבי ברייקאווי TJ פתאום התרסק ולקח איתו עוד 3 מהרוכבים שנתפסו.
      בירידה ניבאלי ועוד רוכבי GC סגרו את הפכר שנוצר.

    1. אני חושב שאתה מגזים. נייבה, רוזה ופולס זו לא קבוצה חלשה.
      למעשה, אני לא רואה קבוצה טובה יותר של מטפסים זולת אוריקה, אבל אני בספק אם האחרים ייטס יקבלו על עצמם את עול הדומסטיקות.

    1. מכוונים גבוה. צריך כמה ותיקים מנוסים בדרגות הגבוהות שידריכו את החבורה הצעירה שם. יש מצב שמכוונים להזמנה לג'ירו (אמרו שהחתמות משמעותיות נוספות בקרוב).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט