מחשבות כדורסל של ראשון בערב / רועי ויינברג

פוינט דמאר?

מאמן טורונטו, דווין קייסי, אמר שהוא מתכנן לתת לדמאר דרוזן כמה דקות משחק כרכז פותח העונה, כשהוא מתכנן לפתח משחק קבוצתי יותר שמתבסס על הנעת כדור מאשר על הבידודים של לאורי ודרוזן עצמו. הבעיה עם זה, כרגע, היא שדרוזן לא פוינט גארד. הוא מסר העונה 3.9 אסיסטים למשחק (ו-4.4 כשלאורי היה בחוץ). הוא סיים משחק עם כמות דו ספרתית של אסיסטים שלוש פעמים ב-4 העונות האחרונות, והמשחק הקבוצתי הוא ממש לא כוס התה שלו.

מרתק לראות איך זה יעבוד, אם בכלל. יכול להיות שנראה את דרוזן מוסר הרבה לאחר חדירה, משהו שלא קרה יותר מדי (26.2%, אחד האחוזים הנמוכים בליגה בקרב גארדים עם יותר מ-3 חדירות למשחק), משהו שיכול לנצל את הצעד הראשון האדיר שלו ואת התפקיד שלו כרכז. פחות סביר שנראה את יכולות הקליעה שלו מחצי מרחק הופכות לאסיסטים יעילים, וסביר שבזמן המשחק שלו כרכז הראפטורס יעלו חמישייה ארוכה יותר וינצלו את האורך שלו. השילוב שלו לצד סי ג'יי מיילס וסרג' איבקה יכול לעבוד לא רע אם החדירות אכן יהפכו למבטים פתוחים, אבל זה סימן שאלה גדול.

אני, אישית, לא חושב שזה יעבוד. יש פתרונות יותר טובים להעדר הרכז של טורונטו – מתן אמון בדילון רייט ופרד ואן פליט הצעירים שיהפוך להרבה דקות העונה בזמן שלאורי נח, טרייד על אחד הסנטרים (פולייטל/נוגירה) בשביל רכז מחליף ברמה גבוהה, או ההחתמה של דרון וויליאמס שפשוט מושלם לתפקיד. דרוזן כרכז זה יותר מוצא אחרון.

קיירי אירווינג ליוטה?

כידוע, קליבלנד מחפשים בית חדש לקיירי אירווינג לאחר שהאחרון ביקש טרייד, מסיבות לא ברורות (כנראה בשביל תפקיד גדול יותר בקבוצה אחרת). המועמדות שהוזכרו הן מיאמי, מינסוטה, סן אנטוניו וניו יורק, שנראית כרגע כפייבוריטית. ארבעתן הופיעו בבקשת הטרייד של השחקן, אבל אין לו סעיף מניעת טריידים והוא יכול לעבור ליעד הכי טוב שקליבלנד יכולה למצוא. מה דעתכם על יוטה?

מבחינת הג'אז, זה צעד מתבקש. אירווינג הוא סקורר של 25 נקודות למשחק והם איבדו הרבה מאוד מיכולת הקליעה שלהם כשגורדון היווארד החליט לחתום בבוסטון, והחזרה של אירווינג יכולה לתת להם שוב שחקן התקפי מהמעלה הראשונה. הוא יהיה מספר 1 שם ויוכל להשתלב טוב עם חבורת הקלעים של הג'אז, עם הנוכחות של גובר ועם הפלא השמיני של העולם, ג'ו אינגלס. יהיה אפשר להחביא את אירווינג בהגנת הברזל של הג'אז והיכולת שלו בהתקפה יכולה להיות שווה לא מעט עבורם. הם כבר סיימו את הבנייה מחדש, ויוכלו לחזור לאיפה שהפסיקו עם אירווינג במקום יוטה.

מבחינת קליבלנד, הם יכולים להרוויח לא מעט מהטרייד. התמורה המרכזית היא ריקי רוביו. רוביו מנהל משחק טוב בהרבה מאירווינג, שיוכל לתת גיבוי סביר בתפקיד הזה בדקות בהן לברון נח, וגם כאשר הוא משחק ליד ג'יימס – מוסר ברמתו יוכל להפוך את חבורת הקלעים המקיפה את לברון, בראשות קווין לאב וג'יי אר סמית', להרבה יותר אפקטיבית. אין לו את יכולת הקליעה של אירווינג וכך לכל מטרה ריאלית אחרת, אבל הרווח בדקות בהן ג'יימס על הספסל, וכן, גם בהגנה, יכול להיות פיצוי במידה מסויימת.

לצד רוביו, קליבלנד יכולה לדרוש בחירת סיבוב ראשון מהג'אז ב-2019 (או 2018), וכך להרוויח עוד נכס לעידן פוסט-לברון, אם הם יכנסו אליו שוב. הם יכולים לנסות להשיג עוד שחקן רוטציה, רודני הוד למשל יכול להיות תמורה נחמדה, או את דריק פייבורס. פייבורס היה חלש השנה ושיחק 50 משחקים בלבד, אבל ב-2015/16 הוא היה טוב וקלע 16 נקודות עם 8 ריבאונדים למשחק. הוא יכול להיות תחליף לקווין לאב במידה והאחרון יועבר במהלך עתידי, או סלארי דאמפ (12 מיליון דולר לשנה אחת יכול להיות שימושי לקבוצות שמנסות להגיע לרצפת השכר). החסרון זה שיצטרכו לוותר תמורתו על צ'אנינג פריי. גם דאנטה אקסום זה שם שיכול לעבור בטרייד ולהיות נכס בעידן שאחרי ג'יימס כרכז עם פוטנציאל לא ממומש.

מה דעתכם?

מה קורה עם הארכות החוזים לשחקני דראפט 2014?

עד ה-31.10, רוב השחקנים שנבחרו בדראפט 2014 (והוחתמו על חוזה רוקי לאחר מכן) יוכלו לחתום על הארכת חוזה, או שיהפכו לשחקנים חופשיים מוגבלים בסיום 2017/18. מי השמות הבולטים, ומה מצבם?

ג'ואל אמביד (פילדלפיה 76'). קשה להאמין אבל אמביד שחקן חופשי. הוא חתם על חוזה מיד לאחר 2014 והיה פצוע שנתיים, אבל חלק מה-76'. מעניין איזה חוזה הכוכב בעל ברכי הזכוכית יקבל, והאם יהיה מישהו שיתן לו חוזה ענק בלי קשר למצבו הפיזי. יתכן שנראה אותו מקבל חוזה עם חלק קטן מובטח ובונוסים ענקיים, או מנג'ר שיתן לו חוזה עצום. מעניין לראות.

ג'בארי פארקר (מילווקי באקס). עוד שם מסקרן. גם הבריאות שלו סימן שאלה, אבל קטן מזה של אמביד. לדעתי ישאר – מילווקי לא שם חזק בשוק השחקנים החופשיים. אין להם סיבה לוותר על השמות הגדולים הבודדים שמגיעים לשם.

אנדרו וויגינס (מינסוטה טימברוולבס). היו דיבורים על 148 מיליון דולר ל-5 שנים. אם לא יהיה מעורב בטרייד על קיירי אירווינג, הוא יחתום וימשיך בוולבס, עוד קבוצה משוק קטנטן. אני לא חושב שהוא שווה כל כך הרבה עם העדר ההתקדמות וכל דבר שהוא לא קליעה, אבל טום ת'יבודאו יודע מה הוא עושה.

מרקוס סמארט (בוסטון סלטיקס). אחרי הטרייד על בראדלי לא סביר שהסלטיקס יוותרו על סמארט, אבל בשביל קבוצה (ברוקלין) עם מקום מתחת לגג השכר (ברוקלין) ורצון לסבך את הסלטיקס שתקעה אותם בתחתית במשך שנים (ברוקלין) הוא יכול להיות טוב מאוד. רכז פותח לגיטימי, למרות שהקליעה שלו לא קיימת.

ג'וליוס רנדל (לוס אנג'לס לייקרס). נתן ממוצע של דאבל-דאבל העונה, אבל מאוד מאוד בינוני. לא שם שאני רוצה להתעכב עליו.

קלינט קאפלה (יוסטון רוקטס). סנטר שיעשה קפיצת מדרגה העונה כאיש המשלים לפיק-נ'-רולים שיצרו ג'יימס הארדן וכריס פול. הוא ישיג הרבה נקודות קלות וימשיך את השיפור בריבאונד ובהגנה, שקופצים מאוד משנה לשנה. מצד אחד אין יעד יותר טוב בשבילו כשחקן; מצד שני הוא יוכל לקבל הצעות גבוהות מאוד בפרי אייג'נסי.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 75 תגובות

  1. טרייד עם יוטה יכול להיות מצויין, השאלה היא האם יוטה הולכים על זה בידיעה שקיירי לא מעוניין להגיע לשם.. בגדול במקום קליבלנד בכלל לא הייתי עושה עליו טרייד העונה,אז מה אם הוא ביקש ? הוא תחת חוזה ( זול בצורה מגוכחת) ואין שום סיכוי שהם יקבלו משהו שווה ערך. שמחכה לעונה הבאה .

      1. נשבע שחשבתי היום גם על יוטה אבל כמהלך יותר מסקרן: לצד רוביו כרכז שני שתורם בעיקר קליעה וכל אחד משלים את השני בצד החלש של המגרש.

  2. תודה רועי כתיבה מעולה.

    עד שלא יוכח ההפך דרורזן בשבילי הוא שחקן מיד ריינג' טוב ואתלט אדיר. שום דבר מעבר. מה שהקבס עשו לטורנטו השנה היה בעיקר על הכתפיים שלו. הוא לא הצליח לשבור שום תבנית ההגנה הלא מי יודע מה מתוחכמת של הקאבס בסדרה ולא הראה שום יכולת חשיבה ואלתור – זה היה פשוט מביך לראות אותו עושה במכנסיים בצורה שכזו.

    אני חושב שטרייד כמו שאתה מציע על קיירי יוריד הרבה מאוד מן היכולת של הקינג. פתאום הגנות יוכלו להצטופף כאשר רוביו מוזנח – ובנוסף היכולת של קיירי להפוך התקפה עומדת או חצי מעבר לסל באחוזים יחסית גבוהים זה נשק שיחסר מאוד לקאבס השנה.

    1. מסכים שהוא לא מעבר. צ'וקר סדרתי בפלייאוף, ואם השופטים היו קשוחים איתו לא היה מגיע לכל כך הרבה נקודות במשחק.

      מבחינת קיירי – יכול להיות, אבל אני חושב שזה יוכל לאפשר לקליבלנד יותר דקות בלי לברון. השנה הם שיחקו עם שניהם ולברון קיבל הרבה יותר מדי דקות. ואין שחקן שיכול לסיים התקפות כמוהו ופנוי כרגע.

      גם הקילר אינסטינקט של אירווינג לעומת העדר הפלייאוף של רוביו זה משהו ששווה לחשוב עליו, שלא יהיה להם עוד דרון וויליאמס

  3. תודה רועי.

    ישנם מקרים בהם ברור לך מה מתרחש גם כאשר לא נאמרות מילים.
    לדוגמא, כאשר מישהו רוכב על אופניו בקיבוץ במהירות איטית משהו, ועכוזו לא מונח על הכסא אלא הוא מפדל בעמידה כאילו הוא עולה ל"הר החתול", ברור לך שזה עתה יצא לו נאד רטוב והוא בדרכו לשירותים.
    על אותו משקל, ברור כי קיירי בדרך החוצה מהקאבס כי הוא לא רוצה להישאר עם החורבה שתישאר בשנה הבאה. לאן? לדדי הפתרונים.
    ועוד דבר ברור- אם היה חסר ללברון דרייב השנה, הוא קיבל אותו במתנה. גמר המזרח ה-4,673 שלו ברציפות מובטח בסיום העונה הרגילה.

  4. כל קבוצה תשקיע בקיירי תרצה לקבל ביטחונות שהוא מתכוון להאריך חוזה ולא להסתלק לאחר שנתיים ללא כל תמורה.

    ליוטה כנראה אין סיכוי להחזיק בקיירי לטווח ארוך, אני מניח שחוץ מ 4 הקבוצות ברשימה שלו הוא יסכים לטרייד לקבוצות משוק גדול דוגמת LA

    נמתין ונראה מי הולך לזכות בנכס והאם המערב שוב יתחזק על חשבון המזרח?

    1. השאלה של ההסכמה לא כל כך חשובה פה – אין לו סעיף ביטול טרייד כמו אנטוני או לברון. ליוטה אין סיכוי להחזיק בשחקנים לטווח ארוך מדי כי העיר לא מושכת שחקנים בכלל, וזה נכון בהרבה מקרים אחרים (דרון וויליאמס דרש טרייד מיוטה לברוקלין, גורדון היווארד עזב לבוסטון, ואפשר אפילו להקצין ולהגיד שקארל מלון עזב ללוס אנג'לס למרות שזאת לא דוגמה טובה), לכן אני חושב שהם צריכים לנצל את ההזדמנות אם הם רוצים להיות קונטנדרים השנה.

  5. דה רוזאן כפוינט באמת רעיון די מזויע לטעמי. אבל לזכותו יש לומר שמבחינת אחוזי מסירה בחדירות הוא נמצא בחברה טובה של לילארד,רג'י ג'קסון, קיירי אירוינג, דריק רוז דוויין ווייד ועוד.

    אמביד לא שחקן חופשי.

    1. רג'י ג'קסון, דריק רוז ודווין וויד של העונה האחרונה הם לא מה שהייתי מכנה חברה טובה, אבל זה יחסית נכון.

      לא הייתי ברור בקשר לחלק האחרון, אז אפרט: החוזה של אמביד נגמר בסוף 2017/18, וכך כל השחקנים שמופיעים פה. יש להם אופציה להארכת חוזה עד ה-31.10 או שהם יהיו שחקנים חופשיים מוגבלים (אם הקבוצות שלהם יבחרו להגיש להם הצעת סף).

  6. הרעיון של קייסי מגיע כמובן היישר מיוסטון, שם הפך מספר 2 סוליסט לרכז מוצלח. דרוזן והזקן דומים במשחק כמו שהם דומים בתמונה, אבל שניהם 2.
    אישית אני מאוכזב שאף אחת ממחשבות יום ראשון שלך לא הוקדשה לחתימה של דמיאן דוטסון בניקס, לשלוש שנים, לא סתם. אבל אתה עדיין צעיר.

    1. צודק. דוטסון סקנד-גארד שנבחר 44 בדראפט ועם מוטת ידיים יחסית ארוכה (2.06 מ'), קליעה נהדרת מחוץ לקשת ואחלה של ריבאונד, כמעט 7 במשחק. יכול להיות מאוד שימושי ליד רכז דומיננטי, אבל ניטליקינה לא כזה לדעתי.

      בנושא החתמות איזוטריות וקבוצות שאתה מסמפט – ניקולס ברוסינו חתם באטלנטה. יש לו פוטנציאל לדעתי ויכול לפרוח אצל בודנהולצר, אבל כבר בן 24 ולא הרשים יותר מדי בצ'אנסים המועטים שקיבל בדאלאס העונה.

  7. מזל שלא מנסים לשדך את קיירי אירווינג לליקרס. הרי זה קורה עם כל שחקן פנוי או שחקן מקבוצה אחרת שרוצה טרייד.(פול ג'ורג' בפברואר ודריק רוז עכשיו ובטח יש עוד שמות שהסתובבו ומסתובבים עכשיו).

    1. כבר לברון, ווסטברוק ופול ג'ורג' שמה שנה הבאה. עד כמה שקיירי רוצה לשחק בלייקרס פשוט אין לו מקום שם…

  8. רוביו לקאבס לא נשמע לי הגיוני לסגנון המשחק בקליבלנד .
    לברון רוצה לידו שחקנים על קליעה טובה, וזאת בדיוק החולשה של רוביו.
    הוא אולי יכול להיות שם רק רכז מחליף לדקות מסויימות מאוד.
    בכל מקרה יהיה מעניין! אני מקווה שההחלטה תפול בימים קרובים, מחכה לבום!

  9. אני מבסוט מזה שלברון סוף סוף אוכל את מה שהוא מבשל לעצמו. אני לא הייטר, מאוד שמחתי באליפות שלו שנה שעברה, והיות ואני שונא את מה שדוראנט עשה אפילו בחרתי בצד של ברון גם השנה. אבל בסוף הכל הולך אליו לפי מעשיו, ואני לא מתכווין לקארמה:
    נעזוב בצד רגע את גילברט, שאף אחד מאיתנו לא יכול להיכנס למוחו המוזר. אבל נניח שיש בקאבס הנהלה מצויינת.
    המהלכים האלה של לברון שחייבו עוד ועוד החתמות חלקן במחיר מופרז. זה מילא. אבל איך שנגמרת העונה הציוצים האלה על LA. אז לא רק שקיירי כעת מרים דגל, אלא יש כאן בור גם לקאבס. איך הם יכולים לתכנן לטווח הבינוני? כשאתה לא יודע מה יהיה עם לברון, אתה לא יודע מה לעשות ואתה נשאר משותק.
    אז קודם השיטה שלו הולידה מחוץ לנישואין את ההצטרפות ש דוראנט, ועכשיו הקאבס משותקים. מה שהוא בישל. עכשיו שימצא פתרונות…

  10. ה"אני מאמין" הניהולי שלי אומר שאין טעם להעסיק עובד שלא רוצה להיות בארגון. לכן, בלי קשר לכך שמדובר בכדורסל, אם הייתי קליבלנד הייתי מטריד את קיירי בהקדם האפשרי.

    מאותה סיבה, הייתי נותן עדיפות לקבוצות שהוא מעדיף. גם הן יודעות שהסיכוי שישאר אצלן, מעבר לשנתיים, בהחלט קיים, ולכן גם יסכימו לשלם יותר. מי שאין לה נכסים קיימים, תוכל לארגן בחירות עתידיות, לקחת חוזים גרועים של קליבלנד (תומפסון, סמית), ולתת ממה שיש, אולי בשיתוף קבוצה שלישית ורביעית. לכן הייתי מתחיל בשיחות עם ארבע הקנדידטיות ומשווה בין ההצעות שאקבל.

    כמובן שצריך לשחק את היד בצורה הטובה ביותר, ולכן צריך להבהיר שהצעה שאינה מספיק טובה, תשאיר אותו בקליבלנד, או תטריד אותו לקבוצה שאינה מועדפת עליו, אבל בסופו של דבר, כך או אחרת, הייתי מטריד.

    1. יאללה, הילדים ישנים אז ננסה לבנות כמה טריידים כאלה.

      סאן אנטוניו:

      א. קיירי עבור למרקוס – הספרס יסכימו. מדוע זה טוב לקליבלנד? מכיוון שאם אכן לברון עוזב, למרקוס יכול להיות שחקן מוביל לא רע בקבוצה שלא ברור לאן היא הולכת (פורטלנד?), ובכל מקרה יצטרכו כמה שחקנים יקרים כדי להגיע לרצפת השכר. לדעתי גם למרקוס יכול להבין את זה, כולל האפשרות שלו להוציא מהם חוזה גדול יחסית בסוף החוזה הקיים שלו, ולכן בהחלט יתכן שישמח לטרייד הזה. מה קליבלנד עושה עם לאב? קודם כל, עם כל הסמול בול שהולך בליגה לאחרונה, אני לא בטוח שלמרקוס ולאב לא יכולים לשחק ביחד, אבל גם אם נניח שלא, ושוב בהנחת עבודה שלברון עוזב, אפשר בהחלט להטריד גם את לאב לקבוצה שלישית עבור מעט נכסים והרבה בחירות עתידיות שיעזרו לבנות מחדש.

      ב. קיירי עבור למרקוס, וTT עבור דני גרין – בהנחה שאופציה א. לא מספיק אטרקטיבית הספרס נאלצים לבלוע את הגלולה המרה של החוזה של תומפסון. תמונות קשות, ללא ספק, אבל בהחלט יתכן שזה מחיר ששווה לשלם עבור פ"ג מצוין בן 25 שאומר שהוא רוצה לשחק אצלך. וגם את TT אפשר יהיה לשלוח למקום אחר, אולי רק אחרי שנה, עבור כמה צעירים שפופ מגדל בינתיים (ע"ע סימונס ודדמון), ו/או מישהו שמחפש להגיע לרצפת השכר. בקיצור, תומפסון "חונה" לשנה, לכל היותר, בספרס, ואחר כך הוא והחבילה שלו מועברים למישהו אחר. מה יוצא מזה לקליבלנד – יתרונות דמרקוס כבר הוסברו בא. ולהיפטר מהחוזה של תומפסון זה יפה, ובהנחה שגם בלי קיירי הם מגיעים לפיינלז בשנה הקרובה, גרין בהחלט יוסיף בהגנה על הספלש בראדרז. נשמע לי טוב לקאבס, ולטווח ארוך גם טוב לספרס.

      מיאמי:

      ג. קיירי עבור דראגיץ' וט. ג'ונסון. האמת די פשוט – דראגיץ' שחקן טוב, רגיל לעבור קבוצות, ויוכל לשמש בסיס טוב ליום שאחרי לברון. וג'ונסון כבונוס.

      ד. קיירי ושומפרט עבור דראגיץ', ט. ג'ונסון ואלינגטון – כמו אצל הספרס, בהנחה שקליבלנד לא מסכימים לסגור עסקה בלי שמשחררים אותם מאיזה נטל, מיאמי סופגת גם את עשרת מיליון הדולרים של שומפרט, וקליבלנד מקבלת שני SG במקומו. יצור למיאמי קצת בעיה בדקות שוייטרס לא משחק, אבל בשביל קיירי יתכן שזה בהחלט שווה את זה.

      מיניסוטה:

      ה. לא רואה הרבה אפשרויות כאן – מיניסוטה יכולים לתת את וויגינס ואת דיינג. האמת שאני לא כל כך מכיר את דיינג, אבל וויגינס יכול להיות שחקן הפרנצ'ייז של קליבלנד בשנים הקרובות, כמו שהיה אמור להיות (ואז גם יחזירו את בלאט ;-). אם למיניסוטה בחירות עתידיות גבוהות, הן יכולות לעזור.

      ניקס:

      ו. אצלם כמובן אין לדעת אבל ננסה בכל זאת. אפשר לקבל את קורטני לי ולאנס תומאס ועוד כמה בחירות עתידיות. לא רואה את הניקס מטרידים את זינגר, לא רואה את זינגר מסכים להיות מוטרד לקליבלנד. לא רואה את הניקס מקבלים בחזרה את שומפרט וסמית', ולא רואה את קליבלנד מסכימים לקבל את כרמלו. לא רואה את הניקס מקבלים את תומפסון (כבר יש להם סנטר אוברפייד…) אז כנראה שדרושות הרבה בחירות עתידיות…

      לסיכום – סאן אנטוניו ומיאמי נראות לי עדיפות, אבל אני לא באמת יודע כמה בחירות עתידיות גבוהות יש לניקס ולמיניסוטה, אז בהחלט יתכן שפיספסתי משהו.

      1. גם אני הייתי רוצה לראות את קיירי בספרס, משום מה החיבור בינו לפופ נראה לי יכול להיות מאוד מוצלח.

        אבל, אני בטוח שהקאבס יכולים למצוא טרייד יותר טוב.
        למרכוס ולאב ביחד זה אמנם מאצ' אפ התקפי מרשים, אבל מבחינת הגנה, הצבע שלהם יהיה הבדיחה של הליגה.
        להיפטר מהחוזה של תומפסון זה טוב, אבל החוזה של גרין גם לא כזה להיט.
        ובכלל, אני ממש לא מבין למה כולם בטוחים שלברון עוזב, זה יפגע לו קשות בשם (לנטוש פעמיים?!) וכולנו יודעים שללברון מאוד חשובה המורשת.

        מינסוטה גם לא כל כך סביר, יש לוויגינס חוזה נוח לשנתיים הקרובות, ויש להם משהו טוב שנבנה שם, חבל לסכן את זה.

        הטרייד ההגיוני לדעתי הוא למיאמי על דראגיץ' ועוד כמה נספחים.
        מנהל משחק סולידי שגם יתן עבודה וגם לא יקח ללברון את הספוט לייט שהוא כל כך אוהב.
        בנוסף השילוב שלו עם לאב יכול להיות מעניין.

      2. כמוך אני אוהד הקבוצה היפה. הלוואי קיירי. לצערי אין לזה סיכוי ריאלי. אין לנו מה לתת מספיק טוב.
        הדיל המשולש שמדברים עליו עכשיו הוא הכי הגיוני. בלדסו וכרמלו לקליבלנד. קיירי לניקס. נטיליקינה וכל מיני חלקים משלימים ו/או בחירות דראפט לפיניקס. ווין לכולם. הסאנס בבנייה טובה לעתיד. ניו יורק מקבלת את הוירטואוז שלהץ והקאבס אפילו חזקים יותר לעוד ריצה לאליפות.

        1. לא רואה את גילברט נותן את כרמלו כמתנת פרידה ללברון, ונתקע איתו עוד שנה אחרי שלברון עוזב. אם הייתי חושד שגילברט רוצה להשאיר את לברון, אז ניחא, כרמלו כחלק מהאנטוראג' של לברון עוד איכשהו יכול לעבוד. אבל לדעתי גילברט ולברון כבר לא, ועם סמית' ותומפסון על תקן "חברים של לברון שאני משלם יותר מדי" אין מקום גם לכרמלו.
          בשולי הדברים, מהזווית המקצועית, אני באמת לא חושב שכרמלו יכול לתרום לקבוצה שרצה לאליפות בנ.ב.א. הוא טוב בלנצח את צרפת וספרד באולימפיאדה, ואולי גם ב"חיובים" בשכונה, אבל אליפות בנ.ב.א גדולה עליו.

      3. קודם כל הטרייד המדובר של כרמלו ובלדסו לקאבס, קיירי לניקס והצרפתי הצעיר יחד עם בחירת דראפט של ניקס לפיניקס כרגע נעצר, ולא בגלל הקאבס. רק בגלל כרמלו. כרגע הוא לא משחרר את הווטו שלו, גם לא כדי להגיע לקאבס. הוא נעול על הרוקטס ולא משחרר.
        חייב להגיד שזה הטרייד הכי הגיוני שהוצע בכל הנוגע לתמורה סבירה על קיירי (ועדיין לדעתי הקאבס יוצאים ממנו בהפסד).
        כמו שאמרו לפני, לברון הביא את זה על עצמו, בהתנהלות הלא לויאלית שלו כלפי החברים וכלפי הקבוצות שבהן שיחק.

        1. כרמלו נעול על הכסף של השוק הסיני ואובססיבי על יוסטון מהסיבה הזאת בלבד. הצלחה קבוצתית מעניינת אותו כשלג דאשתקד על פסגת הקילימנג'רו.

          1. אני ממש לא חושב כמוך.לדעתי כרמלו הסכים ליוסטון או לקליבלנד בהתחלה בגלל שהוא רוצה קונטנדרית(פלוס חברים) כשהבין שהגעה לקליבלנד היא לא תמורת שחקנים משלימים אלא קיירי הוא מוכן רק ליוסטון

  11. מה אומרים טרייד
    קיירי לאב לפליקנס
    דיוויס אסיק ודיאלו לקליבלנד
    ברור שהקבוצות יצטרכו לעשות עוד התאמות (אני כמובן נגד טרייד כלשהוא על דיוויס או קוזינס)

    1. גילברט פוצח בריקוד שמחה על איך שמזלו האיר לו פנים,
      ומסיטואציה של "הכל מתפרק" צמחה לו ככה פתאום קונטנדרית.

    2. כל טרייד שמערב העברה של דיוויס למקום אחר הוא עילה לפיטורים והעפה מהליגה לנצח של כל מי שהיה מעורב בו בפליקנס

    3. טרייד מצויין לשני הצדדים. אין עתיד לפליקנס (כולל הגבוגי) כל עוד הם לא מעיפים את החוזים הנוראים שלהם. מצד שני ההנהלה המזעזעת שעשתה את הטריידים נשארת, אז מה זה משנה…

  12. טרייד מעניין של קיירי ליוטה.
    דרוזן כרכז נשמע לי מועד לכישלון. אין לו קליעה מבחוץ וזה אומר שהצבע יהיה הרבה פחות מרווח לחדירה ושחרור לקלעים.

  13. ואו, כמה שאני לא מסכים לגבי רנדל.
    שחקן שהתקדם כל עונה ועונה, חזר מפציעה לא קלה במלוא כוחו, מוסיף כל שנה לארסנל,
    הלוואי בשבילו שהלייקירס יעשו עליו טרייד, כפי שהשמועות מסתובבות.
    בקבוצה יותר חכמה יהפוך לכוכב.

  14. לא צריכים את קיירי בפליקנס , מה שחסר לנו זה שחקני גארד/פורוורד
    לפי דעתי צריכים ללכת על בארטון תמורת אג'טסו ובחירת סיבוב שני
    וטרייד עם פורטלנד היל מור תמורת. אמינו ומיירס

  15. אני מוכן להתערב עם כל מי שרוצה שקיירי לא עובר לשום מקום אחר. הוא נשאר בקליבלנד וזה הכל תרגיל שלו בשיתוף עם לברון להפעיל לחץ על גילברט. לא ברור לי איך אף אחד לא רואה את זה

    מוכן להתערב על כל מה שתבחרו

  16. טור טוב וגם התגובות.
    לא הייתי שולח את רוביו לקאבס במקום לקיירי כי לברון צריך עוד מישהו שיודע ל put the ball in the basket, לא עוד נגר שיחלק אסיסטים כשגם ככה לברון מנהל את המשחק. קליבלנד צריכה איזה ג'מאל קרופורד כזה שיודע גם קצת להגן

  17. קיירי לא רציני. מבקש טרייד אחרי הפעם הראשונה בחייו שירד מנוצח בסידרת פלייאוף. מה הוא חושב, שינצח לנצח?

  18. תודה רועי.

    ממליץ לקרוא את המאמר ב ESPN מדייב מקמאנמין, רמונה שלבורן ובריאן ווינדהורסט. שם את הבקשה של קיירי בקונטקסט ומעניין להבין חלק מהמשתנים שקדמו להחלטה שלו. עדיין, אפשר להסכים או לא להסכים, אבל שווה קריאה.

    קיירי ליוטה יכול להיות מעניין. אם הוא ילמד לשמור טוב יותר אין לדעת מה ייצא ממנו. להגיע למשהו משמעותי לבד ולא "סתם" חצי גמר מערב"? לא מאמין שהוא בוגר מספיק.

  19. מומלץ גם לקרוא את זאק לאו במאמר האחרון שלו על קיירי והקאבס, כולל המשפט האלמותי הבא:

    Lots of folks have suggested three-team deals in which the Cavaliers end up with both Bledsoe and Official Team Banana Boat Photographer Carmelo Anthony,

    שווה פוליצר. לא פחות.

  20. אם הקאבס מלחששים כבר שנתיים לגבי קווין לאב למה שלא יעשו מגה טרייד עליו ועל אירווינג ביחד?
    נאמר לניקס תמורת כרמלו ופורזינגיס ? לפילדלפיה תמורת סאריץ'/קובינגטון/אוקפור ?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט