לפרוטוקול בלבד: מכבי תל אביב מתארחת אצל פנרבחצ'ה באיסטנבול/ שי בוקר

לאחר שכל תרחיש לטובת מכבי לא היה כפי שהצהובים קיוו והעונה האירופית הסתיימה בשנה רביעית ברציפות בלי פלייאוף, מכבי תל אביב תתארח אצל הראשונה בטבלה, פנרבחצ'ה, באיסטנבול (20:45, ערוץ הספורט). מכבי תל אביב תקווה לגנוב ניצחון ולגמור במאזן שוויוני את העונה שלה. מנגד, המוליכה הבטיחה את המקום הראשון עם ניצחון במילאנו בשבוע שעבר. כל מה שצריך לדעת על המשחק, מקצת על היריבה, המפגש הקודם, ראיון עם אנג'לו קלויארו, שחקן מפתח מכל קבוצה, שני מפתחות לניצחון לכל קבוצה, וההימור שלי למשחק הזה נמצאים בכתבה.

פנר קבוצה נהדרת אין בכך ספק. יש לה אומנם רק שלושה שחקנים שקולעים בספרות כפולות בממוצע למשחק ובהם, כמובן, הדאנקר הגדול מצ'כיה, יאן וסלי שמוליך את הטורקים עם 13 נקודות למשחק. חוץ מוסלי, לטורקים יש הרבה שמות גדולים כמו קוסטאס סלוקאס, ג'ופרי לאברן, לואיג'י דאטומה ועלי מוחמד (בובי דיקסון ג'וניור). הצהובים פתחו את העונה עם 15 ניצחונות ב-16 המחזורים הראשונים ולא הירפו.

במפגש הקודם, הטורקים גנבו ניצחון בהיכל, 74:70.

אבל ישנם שני שחקנים שלא מקבלים מספיק קרדיט והם חלק משמעותי מהקבוצה הטורקית: ניקולה קאליניץ' ומרקו גודוריץ'. לפניכם הממוצעים של הצמד הסרבי ברבע האחרון לעומת העונה בסך הכל:

הצמד הסרבי הקטלני.

באותו ניצחון בהיכל, גודוריץ' תפר את מכבי עם 13 נקודות ברבע המכריע.

אנג'לו קלויארו סיפר מה הצהובים צריכים לעשות כדי לגנוב ניצחון באיסטנבול ומה צריך לעשות כדי לעצור את הצמד הסרבי:

עכשיו נעבור לשחקני המפתח. בצד של המארחים אני חושב ששחקן המפתח הוא אריק גרין. הוא מוביל כדור טוב עם יכולת להיכנס לזון מבחינת קליעה. מנגד, אנג'לו קלויארו הוא שחקן המפתח אצל ספרופולוס. מכבי יכולה להשתמש בקליעה שלו והגנתו הסבירה.

נתקדם למפתחות.

פנרבחצ'ה:

  • חלוקת דקות. אם ינצחו ואם לא, אוברדוביץ' חייב לחלק דקות ואף לתת לצעירים לשחק. הדבר האחרון שהוא רוצה זה שאחד מכוכביו יפצע ויגמור את העונה.
  • קצב איטי.

מכבי תל אביב:

  • לפתוח ולסיים בצורה הטובה ביותר.
  • לנצל טעויות של המארחת.

 

ובפעם האחרונה לעונת היורוליג הזאת, זה הזמן להימור שלי: פנר תבוא להשתעשע ותיתן למכבי תל אביב הזדמנויות לנצח אותה. יהיה מעניין.

@זכויות יוצרים שי בוקר

*כתבת סיכום העונה תעלה ביום ראשון, אל תחמיצו*

לפוסט הזה יש 5 תגובות

  1. תודה שי באמת התמדת בצורה מרשימה משך כל העונה .
    הייתה זו עונה מיוחדת מלאת שיאים ..קבוצות שהחלו טוב דעכו ( אולימפיקוס מילאנו ומינכן).
    וקבוצות שהיו לגמרי מחוץ לעסק חזרו ( כולל מכבי שבעטה בדלי וכולל פאו וקובנה עם קמבקים מהמרשימים בתולדות המפעל ).
    פנרבחצה תוכל לשבור היום שיא עונתי עונה סדירה בפורמט החדש בעוד דראשופקה עמיתתה הטורקית תוכל לשבור שיא הפסדים אם תפסיד כצפוי באתונה

  2. תודה רבה שי על עונת בכורה נהדרת באתר. מקווה שבעונה הבאה תהיה קבוצה טובה יותר שתזכה לכתיבה האיכותית שלך, הרגישו השתפרות מפוסט לפוסט. המשחק היום חסר משמעות, אבל עדיין הייתה הרבה השקעה בפריוויו הזה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט