אירועי דיומא – 06.07.2017

כדורגל / רועי ויינברג:

מוקדמות הליגה האירופית (סיבוב ראשון) – גומלין:

18:00-טיראנה-מכבי תל אביב (ספורט 5). סגנית האלופה באה עם יתרון של 2:0 מהמשחק הראשון. מאוד יכול להיות שזה יספיק בשביל השלב השני.

21:30-ושאש-בית"ר ירושלים (ספורט 1). אחרי ה-4:3 והקאמבק המרשים של הירושלמים במשחק הראשון, אסור להם להפסיד הערב – רק ניצחון (או תיקו) יעלו אותם לשלב הבא. כשההונגרים בבית זאת יכולה להיות משימה מאתגרת.

טניס / מתן גילור:

טורניר ווימבלדון (2000) – סיבוב שני

היום יתקיימו משחקי החלק התחתון של ההגרלה.

שידורים בערוץ הספורט וערוץ ספורט לייב החל משעה 13:25.

מילוש ראוניץ'(6)-מיכאל יוז'ני. מהשניים דווקא יוז'ני הרשים יותר בסיבוב הראשון, כשראוניץ' נדרש לשני שוברי שוויון. זה לא משנה את זה שהקנדי הפיבוריט הברור.

אנדריי רובלב-אלברט ראמוס וינולאס(25). הרוסי שמרשים מאד בעונת הדשא הנוכחית עשה זאת בחמש מערכות. לוינולאס זה הלך קל בהרבה עם 3.

ג'יק סוק(17)-סבסטיאן אופנר.

פרנסיק טיאפוא-אלכסנדר זוורב(10). זוורב שסימנו בתחילת הטורניר כסוס השחור משאיר את ההימור בחיים.

גריגור דימיטרוב(13)-מרקוס בגדטיס. הקפריסאי מזכיר נשכחות, אבל כנראה שפה זה יסתיים.

דודי סלע-ג'ון איזנר(23). סלע הראה הרבה אופי כשחזר מפיגור 0:1 ו-1:2 במערכות. מול איזנר, שבטורניר זה ממש היה חלק ממשחק הטניס הארוך בהיסטוריה, זה כבר יהיה הרבה יותר קשה.

מישה זוורב(27)-מיכאיל קוקוסקין. זוורב הלא נכון הרשים מאד בסיבוב הראשון והוא מפנטז על מפגש עם פדרר ואולי סוף-כל-סוף גם ניצחון.

דושאן לחוביץ'-רוג'ר פדרר(3). רק מערכה וחצי הספיק פדרר לשחק לפני שיריבו פרש.

דומיניק ט'ים(8)-ג'יל סימון.

ג'ארד דונלדסון-פאולו לורנצי(32).

דויד פרר-סטיב דרסיס. פרר עם מיני הפתעה הדיח את גאסקה.

ראין האריסון-תומאס בדריך(11).

גאסל מונפיס(15)-קייל אדמונד.

יואיצ'י סוגיטה-אדריאן מאנארינו.

חואן מרטין דל פוטרו(29)-ארנסט גולביס. דלפו במשחק מצוין בסיבוב הראשון נגד קוקינקיס הראה שגם בגילו ובמצבו צריך להתחשב בו.

אדם בפלשק-נובאק ג'וקוביץ'(2). כמו פדרר, גם נולה שיחק רק מערכה וחצי לפני שיריבו פרש והיה קשה לעמוד על כושרו.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

טורניר גביע העולם – שלב הבתים, יום 4:

אתמול התקיים היום השלישי של שלב הבתים. בכמה משחקים בולטים ראינו את הונג קונג של מארקו פו מביסה את אירלנד (אובראיין ודוהרטי הוותיקים מתקשים בטורניר הזה), ואת צפון אירלנד מנצחת את תאילנד בבית הישראלי. היגינס ומקגיל הסקוטים היו כצפוי גדולים על הישראלים שרב ורוברג, וניצחו אותם 4-1. ההפסד הישראלי משאיר לצמד סיכוי תיאורטי בלבד לעלות לרבע הגמר. היום צפויים לנו כמה משחקים מעניינים מאד, עם שני מפגשי בלתי מנוצחות של סין א' מול בלגיה, ושל סין ב' מול וויילס. עוד נראה מפגש מעניין בבית הישראלי בין סקוטלנד לצפון אירלנד, כשלצמד הישראלי תהיה הזדמנות לנצח מול הצמד הקפריסאי. שידור של כל היום ביורוספורט 2. משחקי היום:

07:00: אנגליה-פקיסטן, אוסטרליה-אירן, שוייץ-מלטה.

08:00: סין א'-בלגיה, גרמניה-אירלנד, מצרים-הונג קונג.

14:30: סקוטלנד-צפון אירלנד, תאילנד-הודו, ישראל-קפריסין.

15:30: סין ב'-וויילס, נורבגיה-ברזיל, פינלנד-מלזיה.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

טור דה פרנס – קטע 6:

קטע 5 היה קטע הטיפוס הראשון של הטור, והוא סיפק לנו מנה יפה של עניין. בטיפוס ל"מקפצת הבנות היפות", היה זה פאביו ארו שהחליט לברוח לחבריו ל-GC כ-2.5 ק"מ לסיום, עד שחצה ראשון את הקו. אלוף איטליה נראה טוב מאד, כפי שהיה גם בדופינה, ושאלת מוביל קבוצת אסטנה נראית די ברורה כעת. אחריו הגיע דן מרטין, ואחריו כריס פרום כשפורט צמוד אליו (אך ללא שניות הבונוס). כל אלו שהשתתפו גם בג'ירו נראו כבר הרבה פחות טוב, כמו קינטאנה שכבר איבד כ-12 שניות לחבריו לצמרת. בסיכומו של דבר פרום עבר ללבוש את החולצה הצהובה, כשאחריו תומאס (12+), ארו (14+), מרטין (25+), פורט (39+), ייטס (43+), בארדה (47+), קונטאדור (52+) וקינטאנה (54+).

בקטע 6 של היום הטור חוזר לקטעים המישוריים. זהו קטע ארוך למדי, בן 216 ק"מ, הצפוי להסתיים במיאוץ המוני. ללא סאגאן וקבנדיש לצערנו, אך עם רוכבים כקיטל, גרייפל, דמאר וקריסטוף. שידורים בספורט +5 וביורוספורט החל מ-13:15.

 

לפוסט הזה יש 61 תגובות

  1. תודה דוד.
    ארו ניצל אתמול בצורה הטובה ביותר את גישתו של פרום "אני מעדיף לא להוליך את פורט וברדה גם אם ארו לוקח אלי עוד זמן." קשה לי לראות את זה חוזר. לכל הפחות כל עוד יש לו 40 ש' על פורט.
    צריך לזכור שההפרש הנוכחי הוא לא מה שעושה את ההבדל, אלא זה שחוץ מפורט כל השאר חייבים להגיע לקטע 20 לפחות דקה לפני פרום/פורט אם יש להם שאיפה לזכות. מהבחינה הזו, ולמרות שזה כנראה לא יקרה כי זה לא באופי שלהם, פורט ופרום יכולים לשחק מאד הגנתי.

  2. תודה רבה.
    1. איפה משודר המשחק של בית"ר.
    הידעתם מתן שהונגריה היא המדינה היחידה שלה שיחקה מול נציגה שלנו באירופה (מפעל רשמי ) והשנה כבר יש שני ה תמודדיות כפולות (גם באר שבע מול הונבד )

    2. מתי ההפסקה הראשונה בטור ?

      1. גריבלטר היא חדשה אז יכול להיות
        סן מרינו שולחת נציגות ?
        ווילס אולי אבל היא חלק מבריטניה ואותה כן פגשנו .

  3. דודי נראה טוב, לא עושה הרבה טעויות. בין אם ינצח ובין אם יפסיד, כל כך כיף לראות אותו משחק, עם מלא ביטחון עצמי וידי טניס מעולות. הדרך לנצח תהיה אם איסנר יפספס סרבים ראשונים ודודי פשוט ימשיך לשחק ככה.

  4. עוד מערכה שנגמרת בשובר שוויון, עוד מערכה שדודי נראה בה מעולה, עוד מערכה שאולי תסתיים אצל איסנר רק בזכות הסרב… מרגיש מתסכל בשביל דודי…

  5. כל הכבוד לדודי התותח אופי אדיר.
    איזנר מזכרוני זה שחקן שכמעט ולא נשבר ובאחוזים נפלאים בשוברי שוויוון.
    דודי לקח אותו 1-2 בש"ש.
    ובמערכה המערכת שאין ש"ש הוא ידע לשבור.
    במילה אחת אופי בשני מילים סלע איתן ☺👑🎾

  6. איזה הבדל בין הגישה לטניס של דודי סלע לגישה של שני הטאלנטים האוסטרלים המפונדרקים טומיק וקיריוס.
    מלך.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט