אירועי דיומא – 02.07.2017

כדורגל / רועי ויינברג:

גביע הקונפדרציות:

15:00-משחק על מקום 3: מקסיקו-פורטוגל. אחד המשחקים חסרי החשיבות ביותר שיש. אין סיבה לפרט – פורטוגל פייבוריטית.

21:00-גמר: גרמניה-צ'ילה (כאן). משחק מעניין במיוחד. מצד אחד יש את גרמניה עם הסגל הצעיר וההתקפה החזקה והמגוונת (טימו ורנר, לארס סטינדי ולאון גורצקה בטורניר טוב מאוד) כשהם עם 11 שערים ב-4 משחקים. מהצד השני יש לנו את צ'ילה שספגה 2 שערים בלבד ב-4 משחקים (כולל הארכה) והרשימה לטובה בפנדלים בתצוגה אדירה של קלאודיו בראבו. בשלב הבתים זה נגמר ב-1-1, הפעם יש לי הרגשה שההתקפה הגרמנית תעשה את שלה ותנצח.

כדורסל / דוד "פאקו" סעדה:

NBA – ליגת הקיץ (אורלנדו), יום 2:

משחקי היום:

20:00-מיאמי היט-אורלנדו מג'יק (ספורט 5).

22:00-דטרויט פיסטונס-ניו יורק ניקס (ספורט 5).

00:00-שארלוט הורנטס-אינדיאנה פייסרס (ספורט 5).

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

טור דה פרנס – קטע 2:

קטע 1 אתמול היה קטע פרולוג (נג"ש פותח קצר) גשום שגבה מספר לא מבוטל של קורבנות. בראשם היה זה אלחנדרו ואלוורדה, שהתרסק על המחסומים וגמר את המירוץ (עם חשש לפיקת ברך שבורה). גם יון איזאגיר התרסק וגמר את המירוץ. בנוסף לשניהם, ראינו לא מעט רוכבים על הכביש, ממש לא הדרך שבה קיווינו שהטור ייפתח. לקבוצת סקיי, לעומת זאת, היו הרבה סיבות לחייך אתמול. קודם כל היה זה גראן תומאס שסיים בזמן הטוב ביותר, מה שהיווה פרס ניחומים על האכזבה בעקבות אותה התרסקות אופנוע בג'ירו. הקבוצה הצליחה להכניס ארבעה רוכבים לעשירייה הראשונה, כאשר כריס פרום הגיע למקום השישי, 12 שניות אחרי תומאס. שאר מועמדי ה-GC הבולטים נרתעו מהגשם, וצברו פיגורים די משמעותיים מאחורי פרום, יחסית לקטע קצר כזה. כך קיבלנו את ייטס עם פיגור של 25 שניות, פורט 35+, קינטאנה 36+, מאיקה ודן מרטין 37+, פינו 38+, ארו 40+ וקונטאדור 42+.

קטע 2 של היום הוא קטע מיאוץ בין לאומי, המתחיל בדיסלדורף ומסתיים בליאז', באורך 204 ק"מ. היום נראה את הקרב הראשון מני רבים בין מאיצים כסאגאן, קיטל, גרייפל, דגנקולב, דמאר, בוהאני ואולי גם קבנדיש, אם הצליח לצאת מהמחלה שתקפה אותו רוב העונה. סביר שנראה גם התנפלות על שתי הגבעות המדורגות 4 ע"י רוכבים שירצו ללבוש מחר את החולצה המנוקדת. שידורים בספורט 5 החל מ-13:00 וביורוספורט החל מ-13:30.

 

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 28 תגובות

  1. תודה.
    הצחיק אותי וידאל שאמר שאם הם ינצחו הם הנבחרת הטובה בעולם, כאילו הקונפדרציות הוא מדד למשהו וכאילו משחק מול גרמניה ב' הוא מדד למשהו.
    הפסגה 20 ק"מ לסיום עלולה לגרום לבריחת משנה, אם הראשונה תיתפס לפני.
    מה הצפי מבחינת גשמים ורוחות? מז"א כמו של אתמול זה מתכון לפיצול בפלוטון.

      1. אכן. יש בכל האיזור גל חורפי.
        רוחות לא בהכרח גורמות לפיצולים בפלוטון, רק רוחות צד עושות את זה. לא בדקתי אם זה מה שיהיה שם היום. גם לא נראה לי שהגבעה הקטנה הזו תגרום לבריחה שהפלוטון לא יתפוס (אם כי בטוח שרוכבים ינסו זאת).
        ויש אישור לשבר בפיקת הברך לואלוורדה. סיים בוודאות את העונה, ורוב הסיכויים שגם את הקריירה בגילו. ממש כואב הלב.

        1. זה נכון שרק צד מפצלות, אבל פנים יכולות לשמר פיצול.
          בכל מקרה, מיאוץ המוני בגשם זה מתכון לתאונות המוניות מה שיגרום לזה שעד 2 ק"מ לסיום כולם ידחפו קדימה, מה שבגשם עלול לגרום לתאונות המוניות.

  2. תודה חברים. גם המחזור השני של הBig3 ישוחק היום, הפעם בשארלוט.
    צ'ונסי בילאפס כנראה עדיין לא בחליפת ג'י אם וישחק היום.

  3. חורף מאוחר באירופה.
    אבל זו לא סיבה לכלמכך הרבה נפגעים בטור.
    כבר יצא לי החשק לעקוב אחריו הפעם.
    אך למרות הכל דבר אחד ברור פרום ירש מארמסטרונג את הגישה המקצוענית לא להשאיר כלום ליד המקרה.
    הוא התכונן בשיא הרצינות בדק כל אפשרות עקב אחרי קיאטובסקי כדי ללמוד את המסלול ,(למה ולורדה ואיזגיר לא התכוננו באותה צורה ) והיום סקאי כנרטה יברחו ויסגרו את הטור הזה כפי שעשו קבוצת הדואר במעבר הפאבה בקטע השני למיטב זכרוני 98 או 9 .
    וזהו הטור כנראה כבר יהיה גמור היום .

  4. הסתכלתי על הנפילה של ולורדה ,התיאור ולורדה רוכב במרכז הכביש בשיא המהירות בפניה שמאלה רוכב לתוך שלולית ענק שהדרך היחידה להימנע ממנה היא לרכב בצד ימין ולהפסיד מרחק , הכניסה היא מקטע יבש לקטע רטוב כאשר הגלגל הקדמי מוטה שמאלה, ברגע הכניסה פועל עילוי מהמים על הגלגל המוטה ומרים אותו מעט הגלגל מחליק קדימה ,הצילום מאחור אך מבינים האופניים מאבגות היגוי.
    הדרך היחידה להימנע מהחלקה כזו היא להיכנס למיים עם גלגל בתשעים מעלות ,לפנות אחרי הכניסה לא לפניה או להימנע מהשלולית לרכב מימין ,ולורדה לט מומחה לכבישים רטובים , אבל האשמים הברורים הם המנהלים של מוביסטאר שלא הושיבו את ולורדה ברכב הנוסע אחרי קסטרו ווייחו, קסטרו וייחו לא מומחה אבל הוא בסקי מכיר כבישים רטובים , דברים שולורדה לא , הבעיה בניהול של מוביסטאר וההתנהלות בה היא תמיד הזחיחות השארת קצוות חוטים פרומים , קבוצת ספורט כמו על הרכיבה הספרדית המעידה עד כמה הם חובבנים יחסית למובילים בענף.
    מרגיז מאחר והם לומדים וכל מירוץ חוזרים על טעויות קרדינליות.

  5. חזר לפלוטון. אבל רק כשיקום מחר אחרי שרמת האדרנלין תרד ידע האם ישנה פציעה שיכולה להשפיע להמשך. בכל מקרה, נראה לי שסקיי יהיו סולידיים במיוחד ביומיים הבאים. עבודה קבוצתית מעולה בהחזרתו לפלוטון. לא לחינם הם משתריינים גם ברוכבי מישור חזקים.

  6. טוב ראיתי עכשיו את הקטע בדיליי. שתי אבחנות:
    1. למרות הגשם, הקהל הגיע בהמוניו. מגיע לבלגים ולגרמנים ביקור של הטור יותר פעמים.
    2. אני לא בטוח שיש חולצת נקודות במידות של טיילור פיני. זה ללא ספק הולך להיות אחד המחזות הכי הזויים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט