מחשבות כדורסל של רביעי בבוקר / רועי ויינברג

ברוק לופז לנטס

מוזמנים לקרוא את כל הכתבות הקשורות לדראפט כאן.

הטרייד הכי גדול של הימים האחרונים שמערב שחקנים שכבר עכשיו בליגה. ברוקלין קיבלה את טימופיי מוזגוב ודיאנג'לו ראסל והלייקרס קיבלו את הבחירה ה-27 בדראפט וברוק לופז. זה טרייד מצויין של ברוקלין. ב-2015 ראסל היה בחירה שנייה בדראפט ובסיום העונה היה מעולה, כשהוא פותח כשוטינג גארד וקולע 19.6 נקודות למשחק באחוזים טובים (42.3% מהשדה, 35.6% מהשלוש, 90.5% מהעונשין) עם 5 וחצי אסיסטים בערב.

בסיס של ראסל, כריס לברט, בחירת הדראפט ה-22 ורונדה הוליס-ג'פרסון יכול להיות לא רע לשנים הבאות, כששלושתם יכולים לפתוח בחמישייה. העדרו של לופז יכול לאפשר לברוקלין לבחור סנטר ולתת לו לגדול יחד עם השחקנים האלה (ג'אסטין פאטון או ג'ארט אלן, במידה ויהיו פנויים, יתאימו מאוד) והם יכולים לחזור לפלייאוף עוד כמה שנים עם רכז שידע להפעיל את השחקנים האלה כמו שצריך. תמורת לופז, שעכשיו בשיא הקריירה.

בדיוק בגלל הגיל של לופז, 28, והעובדה שהוא נתן את אחת מעונותיו הטובות ביותר, קשה להבין מה הלייקרס הרוויחו. הם ויתרו על שחקן מאוד מבטיח, וגם עם הרווח של הבחירה ה-27 (וההפטרות מהחוזה של טימופיי מוזגוב) זה לא בהכרח מהלך חכם, במיוחד כשלופז שחקן חופשי ב-2018. ההסבר הכי הגיוני הוא שזה עוד צעד בדרך להבאה של סופר-סטאר כלשהו, בשביל לנסות לנצח עכשיו. יש שמועות על מעבר של ג'ורדן קלארקסון או ג'וליוס רנדל יחד עם בחירות סוף הסיבוב הראשון תמורת פול ג'ורג', וזה ההסבר הכי הגיוני.

המהלך הזה שלעצמו לא חכם לקבוצת בנייה מחדש, במיוחד שיש את זובאץ שיוכל לקבל דקות בסנטר. השאלה המעניינת ביותר כרגע היא מה הלאה, ואני חושב שנדע את התשובה עד לפתיחת שוק השחקנים החופשיים. הלייקרס לא סיימו עם הטריידים.

דוויט הווארד בשרלוט

טרייד נוסף שקרה הערב – ההורנטס קיבלו את דוויט הווארד והבחירה ה-31 בדראפט, תמורת מרקו בלינלי, מיילס פלאמלי, הבחירה ה-41 בדראפט ופוסטר חתום של לארי ג'ונסון. די ברור מה היה האינטרס של אטלנטה פה – להפטר מסופרמן.

הוא נתן עונה סבירה (13.5 נקודות ב-63% מהשדה, 12.7 ריבאונדים ו-1.2 חסימות בערב), אבל הוא פשוט לא מתאים לקבוצה, לסגנון המשחק של מייק בונדהולצר ובעיקר לציר הזמן של ההוקס. נראה שאטלנטה מנסה ללכת על בנייה מחדש, מה שמתבטא במהלך הזה, בשמועות על זה שפול מילסאפ יעבור למקום אחר ובמיעוט המשכורות מתחת לתקרה של הקבוצה מג'ורג'יה. יש להם את דניס שרודר וטאורן פרינס עליהם אפשר לבנות לעתיד, וסנטר בן 31 עם בעיות ברכיים שאמור להרוויח 23.5 מיליון דולר לעונה בכל אחת מהשנתיים הבאות פשוט לא מתאים. לכן הם קיבלו את מרקו בלינלי (6 מיליון דולר לשנה אחת) ומיילס פלומלי (12.4 מיליון דולר לשנה ב-3 שנים, חוזה הרבה יותר סחיר מזה של הווארד).

השאלה היא מה ההורנטס מרוויחים. כבר עכשיו הם מעל תקרת השכר של השנה הבאה, עם 9 שחקנים בלבד שחתומים על חוזים יחסית מנופחים – ניקולס באטום יקבל 22 מיליון דולר שנה הבאה, קיד-גילטריסט ו-וויליאמס 13 כל אחד וקודי זלר 12.8. למה הם צריכים עוד שחקן די בינוני על משכורת מנופחת?

רק ג'ורדן יודע. כרגע הם פשוט תקעו את עצמם לשנים הבאות (כבר עכשיו הם ישלמו 107 מיליון דולר גם ב-2018/19) עם סגל שלא בהכרח שווה פלייאוף במזרח. הם היו צריכים סנטר מחליף טוב עם כל הפציעות של זלר, אבל הווארד לא יפתור שום בעיה שלהם.

פורזינגיס יועבר?

יש שמועות על זה שהניקס מחפשים טרייד לקריסטפס פורזינגיס. המחיר שהם דרשו עליו מאוד גבוה – דווין בוקר והבחירה הרביעית מפניקס, ולכן יש סיכוי גבוה שהוא לא יועבר. זה נותן לאוהדי הניקס סיבה להרגע, אבל אפשר לדבר קצת על העתיד של המועדון. מה השלב הבא מבחינתם?

המהלך הראשון, והבסיסי ביותר לדעתי, הוא ביי-אאוט של כרמלו אנטוני. לאנטוני נשאר חוזה לשנה אחת, והאפשרות שהניקס פשוט ישחררו אותו ויפרסו את החוזה על כמה שנים, בדומה למה שברוקלין עשו בעבר עם דרון וויליאמס, אפשרית בהחלט. רק כך הם יצליחו להפטר ממלו וסעיף ה-No-Trade שלו ולהתחיל לבנות מחדש.

השלב הבא הוא לתת לוילי הרננגומז לפתוח ליד פורזינגיס. הרננגומז בן ה-23 קלע 8.2 נקודות עם 7 ריבאונדים ב-18 דקות למשחק בשנה שעברה, ויכול להשלים די טוב את זינגר בהתקפה (61% מהזריקות של הרננגומז היו ממש מתחת לסל, לעומת 21% של KP) ובהגנה – פורזינגיס שמר על כל דבר שזז שנה שעברה, והרננגומז לא היה משהו בצד הזה של המגרש אבל יש לו את הניידות שיכולה להפוך אותו לשומר סביר. הקו הקדמי שלהם יכול להוביל את המועדון בעתיד.

יחד עם זאת, בדומה להרבה קבוצות שהולכות על בנייה מחדש, צעד נבון יכול להיות להעביר את כל השחקנים שעכשיו בשיאם – קייל או'קווין וקורטני לי יכולים להיות שווים בחירות סיבוב ראשון או נכסים אחרים השימושיים לאותה בנייה מחדש. יחד עם המקום הפנוי מתחת לתקרת השכר שיווצר בזכות הטריידים האלה והשחרור של אנטוני, והבחירות הלא רעות של ג'קסון בדראפט, אפשר ליצור כאן בסיס לא רע. אם בוחרים שחקן חוץ (מאליק מונק, דניס סמית' ג'וניור או פרנק ניטילקינה) בבחירה השמינית יכולות להיות סיבות לאופטימיות לאוהדי הניקס.

סדר בחירות הדראפט המעודכן

סיבוב ראשוןסיבוב שני
1.מרקל פולץ - פילדלפיה 76'31.פרנק ג'קסון - ניו אורלינס פליקנס (משרלוט)
2.לונזו בול - לוס אנג'לס לייקרס32.דאבון ריד - פניקס סאנס
3.ג'ייסון טייטום - בוסטון סלטיקס33.ווסלי אינודו - אורלנדו מג'יק
4.ג'וש ג'קסון - פניקס סאנס34.פרנק מייסון III - סקרמנטו קינגס
5.די'ארון פוקס - סקרמנטו קינגס35.איוון ראב - ממפיס גריזליס (מאורלנדו)
6.ג'ונתן אייזק - אורלנדו מג'יק36.ג'ונה בולדן - פילדלפיה 76'
7.לורי מרקנן - שיקגו בולס (ממינסוטה)37.סמי אוג'ליי - בוסטון סלטיקס
8.פרנק נטיליקינה - ניו יורק ניקס38.ג'ורדן בל - גולדן סטייט ווריורס (משיקגו)
9.דניס סמית' ג'וניור - דאלאס מאבריקס39.ג'אוון אוואנס - פילדלפיה 76'
10.זאק קולינס - פורטלנד טרייל בלייזרס (מסקרמנטו)40.דווין בייקון - שרלוט הורנטס (מניו אורלינס)
11.מאליק מונק - שרלוט הורנטס41.טיילר דורסי - אטלנטה הוקס (משרלוט)
12.לוק קנארד - דטרויט פיסטונס42.תומאס בראיינט - לוס אנג'לס לייקרס (מיוטה)
13.דונובן מיטשל - יוטה ג'אז (מדנבר)43.איזייאה הארטנשטיין - יוסטון רוקטס
14.באם אדביו - מיאמי היט44.דאמיאן דוטסון - ניו יורק ניקס
15.ג'סטין ג'קסון - סקרמנטו קינגס (מפורטלנד)45.דילון ברוקס - ממפיס גריזליס (מיוסטון)
16.ג'סטין פאטון - מינסוטה טימברוולבס (משיקגו)46.סטרלינג בראון - פילדלפיה 76'
17.די ג'יי ווילסון - מילווקי באקס47.אייק אניגבוגו - אינדיאנה פייסרס
18.טי ג'יי ליף - אינדיאנה פייסרס48.סינדריוס ת'ורנוול - מילווקי באקס
19.ג'ון קולינס - אטלנטה הוקס49.ולאטקו קנסקר - דנבר נאגטס
20.הארי ג'יילס - סקרמנטו קינגס (מפורטלנד)50.מתיאס לסורט - פילדלפיה 76'
21.טרנס פרגוסון - אוקלהומה סיטי ת'אנדר51.מונטה מוריס - דנבר נאגטס
22.ג'ארט אלן- ברוקלין נטס52.אדמונד סאמר - ניו אורלינס פליקנס
23.או ג'י אנונבי - טורונטו ראפטורס53.קאדים אלן - בוסטון סלטיקס
24.טיילר ליידון - דנבר נאגטס (מיוטה)54.אלק פטרס - פניקס סאנס
25.אנזס פסקניס - פילדלפיה 76' (מאורלנדו)55.נייג'ל וויליאמס גוס - יוטה ג'אז
26.כאלב סוונינגן - פורטלנד טרייל בלייזרס56.ג'בארי בירד - בוסטון סלטיקס
27.קייל קוזמה - לוס אנג'לס לייקרס (מברוקלין)57.אלכסנדר וזנקוב - ברוקלין נטס
28.טוני בראדלי - יוטה ג'אז (מהלייקרס)58.אונג'ן ג'אראמנז - ניו יורק ניקס
29.דריק וויט - סן אנטוניו ספרס59.ג'רון בולוסומגיים - סן אנטוניו ספרס
30.ג'וש הארט - לוס אנג'לס לייקרס (מיוטה)60.אלפא קאבה - אטלנטה הוקס

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 60 תגובות

  1. הלייקרס רצו להיפטר ממוזגוב ושילמו בראסל , ברוק לופז בטוח לא מה שצריכים הלייקרס , שארלוט ממשיכים לעשות שטויות ,אני לא אתפלא אם גם לבחירה שלהם יזרקו תמורת חבילת טושים .

    1. ברוקלין יהיו העונה אחלה קבוצת קולג'… מה שכן הם מתחילים לייצר יסודות לבנייה עתידית אחרי החורבה שהשאיר קינג…זה לכשעצמו לא מעט במצבם.

  2. אני חושב שזה דווקא טרייד טוב לשארלוט , הווארד ישדרג אותם הגנתית, וגם התקפית יוכל להיות כינור 3 לבאטום ווקר, חמישי של הווארד וויליאמס mkg באטום ווקר יכולה להיות מעולה, כמהספסל יש את קמניסקי זלר יכול להיות לא רע.

    1. אני לא יודע כמה החמישייה הזאת באמת יכולה לעבור סיבוב בפלייאוף במזרח. השאלה כמה הווארד יחזור לשחקן שהוא היה באורלנדו – אם אפילו 80% זה מעולה.

      הוא מסיים טוב בפוסט, אבל לא שווה את החוזה או את הפלונטר הכלכלי שהם נמצאים בו עכשיו

    2. הניסוי של האוורד באטלנטה לא ממש הצליח.
      בשארלוט שוב הולכים להקיף אותו בשחקני חוץ, הרי ויליאמס בPF מרווח את המשחק, השאלה היא מה מצב הגב שלו.
      יתרון נוסף, המאמן שכבר שיתף איתו פעולה בעבר וג'ורדן במשרדים שיכול לקרוא לו באותם כינויים של קוואי בראון.

  3. רועי, בדיוק בגלל מה שציינת הטרייד הזה חכם – ברוק לשנה, זה כבר עדיף על 4 שנים של מוזגוב. ואני מזכיר שגם הוא קיצץ דקות רבות מזמן המשחק של זובאץ'. בסופו של יום, לופז יותר תואם את צורת המשחק שתתאים לבול לשחק בה וזה ההבדל מבחינתי בין הנהלה בינונית, לאחת איכותית – הם פשוט בסדר מבחינת כלל האפשרויות העומדות לפניהם. הוא יעזוב בסיום העונה הבאה? סבבה. יש לנו בערך 60 מיליון מתחת לתקרה? זה בסדר…וכרגע, הם מביאים לעונה הזאת שחקן שיתרום לכניסתו של בול לתפקיד. זאת אומרת שההנהלה לא מצפה מבול להרים אותה נטו על סמך יכולתו, אלא בונה בשבילו תשתית שתעזור לו לעשות זאת.

    ולגביי האוורד ושארלוט? רק מחזק את התחושות של רבים מאיתנו שכרגע הקבוצות שמנוהלות הכי גרוע הן החזקות בעסקאות וכל קבוצה עם הנהלה חכמה מנסה לעשוק אותם. הזוי מבחינתי שהלייקרס והנטס לטעמי נראות מהחכמות יותר בשוק, אחרי שנים של ניהול כושל. שאפו בשבילן. ואטלנטה – מהלך ברור לבנייה מחדש גם בעיניי. אני מאמין שאטלנטה תנסה ללכת על sign & trade עליו מחר בדראפט. נראה מה יהיה הגזרה הזאת, אבל אחרי המהלך הזה והתמורה שהם קיבלו, זה בהחלט איתות חזק למילסאפ ולשאר הליגה – אנחנו נכנסים לבנייה.

    רשמתי זאת גם בפוסט השני ץ, אבל אציין זאת גם כאן – כרגע הנכסים הכי קריטיים שאני מאמין שהם באמת בשוק הינם ג'ורג' ובאטלר. אני מניח שג'ורג' הולך לעבור עד היום בלילה, כאשר ע"פ ההתפתחויות האחרונות, המעבר של באטלר תלוי רק בבוסטון. השחקן הודיע לקאבס שהוא לא מעוניין להגיע אליהם ולא ירצה להישאר לטווח הארוך והוא מעדיף להישאר בשיקגו ולבנות איתה קבוצה חדשה. בין אם זה יתקבל ע"י הנהלת הבולס או לא, זה בהחלט משהו שירחיק את הנהלת הקאבס מהעסקה. לצד זה, הבולס הציעו את באטלר לבוסטון תמורת הבחירה ה-3 והסלטיקס סירבו לכך. לאחר הצהרת באטלר בפניי הקאבס, יהיה מעניין לראות איך הנושא איתו יסתיים. כרגע אני מאמין שהוא עדיין יישאר בבולס.

    1. יכול להיות שזה יתברר כמהלך חכם מבחינת הלייקרס, אבל השאלה היא שוב מה הלאה. אני חושב שלתת לזובאץ לשחק כסנטר שני או שלישי זה עיכוב של ההתפתחות שלו ושל הבנייה מחדש, אם לופז עוזב בסופו של דבר.

      בקשר לאטלנטה – מסכים לחלוטין.

      1. כנראה שמעדיפים שם את ההשקעה בלונזו מאשר בזובאץ' (כאשר בול הוא פוטנציאל מובטח יותר להיות שחקן טוב בליגה).

      1. זה הדיווח שמסר גודווין, אינסיידר של CSN Chicago בבולס.
        מצד שני, זה טרייד לא הגיוני בעליל וגם זלר בלבד לא מספיק לסגור עסקה כזאת, כך שאני מאמין שזאת לא רק הבחירה שם..

        אבל ככה זה, כל אחד רואה רק את הצד שלו + תקשורת שאוהבת לנפח כותרות.

        אבל דבר אחד כן נכון – כרגע, אני מאמין שהכל תלוי בבוסטון לגביי באטלר, כי הקאבס כנראה מחוץ לעסק כבר. ולצערם הם גם בדרך לשם עם ג'ורג' לדעתי.

  4. תודה רועי. אני דווקא אוהב את הטרייד הזה בשביל הלייקרס. היו הרבה דיבורים על המוסר עבודה של ראסל ( בעיקר על זה שאין לו ) וכנראה שבנוסך הבינו שהוא ובול כנראה לא ילך ביחד. אנשים נוטים לשכוח שתופס הוא בין הסנטרים ההתקפיים הטובים בליגה, כזה ששיפר בצורה ניכרת את הקליעה שלו משלוש ובנוסף העובדה שהוא מסיים חוזה בעונה הבאה משחקת לטובת הלייקרס עם יותר כסף בשוק השחקנים החופשיים מאשר עם מוזגוב בסגל.

    1. מעניין מי יפתח בשוטינג גארד של הלייקרס במקום ראסל. דיוויד נואבה יכול להיות אופציה מעניינת כי הוא יודע לעשות הגנה טוב מאוד (שמר שנה שעברה על כמעט 9 זריקות שנקלעו ב-43% מהשדה) ויכול לאזן את בול מהבחינה הזאת, או שחקן חופשי כלשהו. יש מצב שגם אינגרם, אבל אין לו מספיק קליעה בשביל זה כרגע לדעתי

      1. תלוי מי ישחק שם אחרי כל המעברים שיהיו בתקופה הקרובה. אני אוהב את קלארקסון בעמדה הזו, למרות שוולטון מעדיף אותו מהספסל. נואבה אופציה מאוד מעניינת אבל שוב פעם, הרבה תלוי בערב הדראפט ובפול ג׳ורג׳.

        1. קלארקסון הרבה יותר מתאים כשחקן שישי לדעתי, במיוחד ליד רכז כל כך דומיננטי. במקרה שג'ורג' ינחת הם יצטרכו שחקן משלים בחמישייה שיעשה יותר את העבודה השחורה (הגנה, תנועה אוף-דה-בול) ולזה נוואבה יכול להתאים.

          1. אני שמח שהזכרת את נאוובה רועי, הרבה פה כנראה לא מכירים אותו אבל הוא שחקן סופר אתלטי ומגן ברמה גבוהה, ועם חיזוק לקליעה שלו יכול להפוך לשחקן ברמה גבוהה, אפילו 3 &D מהמובילים בליגה עוד כמה שנים.
            נוסיף לזה את זובאץ, בול, נאנס ונבין שהויתור על ראסל לא נורא בכלל, במיוחד כשאתה נפטר מהשודד הרוסי בטרנינג.

          2. קורטני לי זאת התאמה טובה מאוד לעמדה כשאני חושב על זה. ג'ורג' כשוטינג גארד זה טיפה בזבוז – נראה לי יותר סביר שנראה דקות של אינגרם וג'ורג' ביחד (ג'ורג' כ-4), בזמן שאינגרם ישחק גם כשג'ורג' נח

  5. קבוצה עם שאיפות צריכה גם ספסל טוב… זה מה שלמדנו לאחרונה.
    צריך לחשוב על זה גם כשמסתכלים על הטריידים ההזויים בחלקם 🙂

  6. בלגאן שלם בכל הגזרות, וזה עוד לא התחיל.
    מה שניתן לראות מעל ההמולה הוא שהלייקרס חזרו למשחק.
    מג'יק ופלינקה באו לעבוד

  7. מה הקליפרס מתכננים עם זה שבודקים את השווי של ג'ורדן בטרייד , מפרקים תקבוצה או איזה שינוי ??
    נראה כאילו הולך להיות פגרה מעניינת , גולדן יצרו מפץ ששחקנים /שחקנים לא רוצים את האגמוניה של גולדן , תוך שנה יווצרו עוד 2-3 סופר קבוצות

    1. מבינים שפול כנראה חותך לספרס בגלל שפאו לב זהב יקח פחות כסף.
      ודיאנדרה בלי פול לא שווה הרבה אז למכור אותו בכמה שיותר

  8. כשאומרים על קבוצה שהיא תהיה קבוצת פלייאוף במזרח רק "עוד כמה שנים" אתה מבין כמה המצב של הקבוצה רע.
    במזרח. ורק עוד כמה שנים.

    ואוו – כמה גרוע אפשר להיות?

  9. מעניין. מחיר גדול על פורזינגס. לסלטיק יש הרבה נכסים…
    אם איינג' משיג את פורזינגס הוא שכנע אותי שהוא גאון

      1. אני מאחל לכם שזו תהיה חבילה מבוסטון תמורת פורזינגיס.
        כי אחרת אתם תתנו את כרמלו + פורזינגיס תמורת תומפסון וג'יי אר…

  10. יש טעויות שבא לך לתת מכה במצח ולהגיד – "מה עוד לא הבנתם את הפואנטה" אני אישית עשיתי אחת כזו בהימורי הפלייאוף – חשבתי לתומי שטורנטו תעבור על קלילנבד(!!!)
    הווארד – די זה לא זה ואין מה לעשות. כאילו זה לא הצליח בלייקרס זה לא הצליח ביוסטון ולא הצליח באטלנטה למה שפתאום זה יהיה אחרת אני לא מבין את זה.
    לא זוכר מי מהספורטאים הישראלים שנשאל על ידי עיתונאים מה הוא חושב על מייקל פלפס (שהיה בשיאו אז) אחרי שפגש אותו ענה תשובה בסגנון הבא "סתם איזה אמירקאי טיפוסי לא מבין מה כל העניין סביבו" – מייקל ג'ורדן זו אותה הפואנטה בערך – על המגרש אלוהים מחוץ למגרש יש לו יכולת בינונית – ואת זה אני אומר בלארג'יות – לנהל את הקבוצה שלו.

  11. טרייד לא פחות ממדהים לשארלוט.

    קיבלו סנטר פותח לגיטימי לרוטציה מצויינת עם זלר
    קיבלו בחירת סיבוב שני הכי טובה שיש בדראפט שבו יהיו שם הרבה כשרונות מצויינים.
    הפכו את 3 השנים שיש לפלאמלי המיותר לשנתיים של האוורד.

    וכמה זה עלה להם ?

    בלינלי המיותר ממילא, פלאמלי העוד יותר מיותר, בחירה 41 בדראפט, + 3.5 מיליון $ בתוספת שכר.

    פשוט גנבה.

  12. הטרייד של הלייקרס עושה הגיון רק אם יבוא טרייד על כוכב בהמשך הקיץ. לופז הוא ביג-מן יציב ומוכח בליגה, ויהיה מוקד משיכה הרבה יותר רציני לכוכבים מאשר ראסל+מוזגוב.

  13. לופז ללייקרס קורע לסלטיקס את הצורה.
    הסלטיקס מקבלים את הבחירה של הלייקרס אם תיפול במקומות 2-5, כעת הלייקרס הרבה יותר טובים מזה.

  14. מה דעתכם על החבילה הבאה:
    פורזינגס לספרס בתמורה ל:
    – אולדרידג'
    – גרין
    – שחקן רוטציה של הספרס 8-12 לבחירתם?

    יש בעיה קלה של חוזים יקרים, אבל יכול להיות שהיא פתירה?

      1. טיפה בעייתי, דדמון שחקן חופשי בקיץ. קייל אנדרסון יכול להתאים, ואני מקווה שכרמלו לא ישאר אחרי הטרייד אלא יחתך – יעשה טוב לכל המעורבים.

        אפשר להסתדר גם בלי דדמון ועם מי שהזכרת:
        http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=lelznge

        אבל אין סיבה להשאיר את גרין וקורטני לי ביחד. אני הייתי הולך על המהלך הזה:
        http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yb226h9g

        כרמלו, פורזינגיס, מייקל ג'ביניג'ה בסן אנטוניו.
        למרקוס, גרין, הבחירה ה-12, מארינוביץ' בניו יורק.
        קורטני לי בדטרויט

        1. על תסתמך על הטרייד משין של ESPN. הם מעודכנים לשנה שעברה.
          למרות שכן, הטרייד עובד,
          וכן, אתה צודק – שכחתי שדדמון שחקן חופשי.

          הכנסתי אותו לטרייד בשביל לתת לניקס את התירוץ ללחוץ על ההדק.

          1. אוקיי, תודה בקשר לקטע עם הטרייד משין.

            בכל מקרה, דדמון מאוד מזכיר את אוקווין, שזה עוד שחקן שהניקס יכולה להעביר בשביל בחירת סוף סיבוב ראשון (24 של יוטה או אפילו 29 של סן אנטוניו).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט