איזה משחק היה לנו בליל שישי, בקוויקן לואנס ארינה, באוהיו. הקאבס הגיעו עם הגב אל הקיר, וסיפקו את אחד ממשחקי הגמר הטובים בכול הזמנים, עם ניצחון מטורף, שכלל רבע ראשון ומחצית ראשונה מהסרטים, והמשחק הסתיים בתוצאה 137:116, לטובת הקבוצה המקומית, שעדיין לא מוותרת על התואר – אלופת ה-NBA. יש לה חתיכת הר לטפס, הר אותו אף קבוצה לא הצליחה לטפס בעבר, בדרך לקאמבק היסטורי של 3:4 לאחר פיגור 3:0.
הקאבס סוף סוף רושמים ניצחון בגמר ה-NBA של 2017, ומורידים את היתרון של גולדן סטייט בסדרה ל-3:1. הקאבס כרגע עומדים על 6 ניצחונות ו-2 הפסדים באולמה הביתי של הקבוצה ה-Q ארינה.
זוהי סופה של הריצה המדהימה של גולדן סטייט, שלאחר 15 ניצחונות פוסט סיזן רצופים, מפסידים לראשונה בפלייאוף 2017. הם כמובן היו הקבוצה הראשונה בהיסטוריה של ה-NBA לנצח את 15 המשחקים הראשונים של הפלייאוף, ברציפות. נתון מעניין נוסף, הוא שזהו ההפסד השני בלבד של גולדן סטייט ב-32 המשחקים האחרונים שלה! ההפסד האחרון שלה היה ב-10 לאפריל, נגד יוטה.
הווריורס, הם הקבוצה ה-13 בהיסטוריה של ה-NBA לעלות ליתרון 3:0 בסדרת הגמר. הניצחון הלילה של הקאבס מנע מגולדן סטייט להפוך לקבוצה ה-9 בהיסטוריה שתנצח את הגמר בסוויפ. הקאבס הם הקבוצה החמישית בהיסטוריה שהצליחה לנצח את משחק 4, במצב שבו היא מפגרת 3:0, קדמו לה שיקאגו סטאגס (1947), וושינגטון קפיטולס (1949), ניו יורק ניקס (1951) והסיאטל סופרסוניקס (1996). הניו יורק ניקס ב-1951, היו הקבוצה היחידה בהיסטוריה שהצליחו להגיע למשחק 7, כלומר, להשוות את סדרת הגמר ל3:3, לאחר פיגור 3:0, אבל הם הפסידו במשחק ה-7 לרוצ'סטר רויאלס.
הניצחון הלילה של הקאבס הושג דרך קביעת שיא של קליעה משלוש בגמר ה-NBA, עם אחוז מדהים של 55%, 24-45 מדאונטאון. הם שברו את השיא הקודם של גולדן סטייט ממשחק 2 באורקל ארינה, שבו גולדן סטייט קלעו 18 שלשות. הקאבס גם היו רחוקים שלשה אחת מלבד, מלהשוות את השיא שלהם עצמם, להכי הרבה שלשות בפלייאוף (שנה שעברה הקאבס קלעו 25 שלשות נגד אטלנטה במשחק 2 של גמר המזרח 2016). יחד עם גולדן סטייט שקלעו 11 שלשות, משחק הגמר ה-4 ניפק את המשחק בו שתי הקבוצות יחד קלעו הכי הרבה שלשות בגמר NBA, 35 שלשות. הקאבס קלעו 13 שלשות במחצית, גם כן שיא גמר NBA.
הקאבס ללא ספק רצו להוכיח כמה נקודות לגולדן סטייט ווריורס, וכמות הנקודות שהם קלעו במשחק: 137, היא הגבוהה ביותר בתולדות הגמר מאז שהלייקרס ניצחו את בוסטון 141-122 במשחק 2 של גמר 87'. השיא אגב שייך לבוסטון, 148, נגד הלייקרס בגמר 85', במה שכונה "טבח יום הזיכרון" (May 27, 1985). הלייקרס אגב ניצחו את הסדרה ההיא בשישה משחקים. 137 הנק' של הקאבס הן כמובן שיא פלייאוף מבחינת הפרנצ'ייז של אוהיו.
המחצית הראשונה, הנפלאה ויוצאת הדופן של הקאבס, הייתה המחצית עם הכי הרבה נקודות בהיסטוריה. השיא היה שייך לפילדלפיה, שקלעו במחצית השנייה של גמר 82' נגד הלייקרס, 81 נק', בדרך לניצחון 135-102. הקאבס היו נקודה פחות מהשיא של נקודות במחצית בפלייאוף NBA, ששיך למילווקי מ-87'. גם כמות הנקודות שנקלעה במחצית הראשונה ע"י הקאבס והווריורס, 154 נק', היוותה שיא נקודות במחצית בגמר NBA.
הרבע הראשון, המדהים לא פחות, בו קליבלנד ניצחו את גולדן סטייט 49-33, הוא הרבע עם הכי הרבה נקודות בגמר NBA, שנקלעו על ידי קבוצה. השיא הקודם היה שייך ללייקרס עם 47 נק' ברבע השלישי נגד בוסטון במשחק 3 של גמר 84'. השיא של נקודות ברבע במשחק פליאוף עומד על 51 נק' של הליקרס ב-1962, בגמר המערב.
המלך של קריית אקרון שבאוהיו, לברון ג'יימס, עם 31 נקודות, 10 ריבאונדים ו-11 אסיסטים, רשם את הטריפל דאבל ה-19 שלו במשחקי פלייאוף, והשלישי שלו השנה, השני בסדרת הגמר הזו, לאחר הטריפל דאבל ממשחק 2. זה היה ערב היסטורי מבחינתו של המלך, שעקף את ארווין מג'יק ג'ונסון, בדרך לפסגת רושמי הטריפל דאבל במשחקי גמר ה-NBA, עם 9 הופעות בלתי נשכחות.
קיירי, רשם 40 נקודות במשחק נפלא, פעם שלישית בקריירה שלו שהוא קולע מעל 40 נק' במשחק פלייאוף, והשנייה השנה, לאחר ה42 נגד בוסטון במשחק 4 של גמר המזרח.
עוד היסטוריה מבחינת לברון, הוא עקף את מייקל ג'ורדן ברשימת קלעי כול הזמנים בגמרים של ה-NBA, וכעת יש לו 1,206 נק' בגמרים. כרגע, המלך במקום השלישי, שקודמים לו רק הלוגו, ג'רי ווסט (1,679) במקום הראשון, וקרים עבדול ג'באר (1,317), שאותו המלך יעקוף בגמר של שנה הבאה 😊 , בגמר של השנה המלך כבר עקף אגדות NBA רבות: סאם ג'ונס, ביל ראסל, אלג'ין ביילור ומייקל ג'ורדן, ברשימה המכובדת הזאת. חוץ מזה, לברון, עם 60% לא מרשימים מקו העונשין, עקף את ג'ורדן גם בטבלת קלעי קו העונשין של כול הזמנים בפלייאוף, עם 1,467 קליעות מוצלחות מהקו. הוא שני רק לשאקיל אוניל, בטבלה של ניסיונות קליעה מהקו (2,317 ניסיונות של שאקיל לעומת 1,974 של המלך).
אצל הלוחמים, סטף קרי, עם 14 נק', נעצר ברצף של משחקים רצופים עם 20 נקודות ומעלה, לאחר 13 משחקי פלייאוף רצופים, שיא קריירה מבחינתו.
גם הפעם, הגעתי כשלוש שעות לפני פתיחת המשחק, והפעם לשמחתי, הגעתי בזמן החימום של קינג ג'יימס, ועליתי ללייב לשידור בפייסבוק ואפילו הצלחתי לתפוס דאנק של לברון ג'יימס, על הראש שלי. גם הפעם הייתי עם המיקרופון/מצלמה עם הלוגו של האתר ודגל ישראל, אבל – יצאתי ילד, ולא בדקתי את הסאונד, שהקליט על 2 מתוך 10, ולכן חלק מהסרטונים שצילמתי, על המגרש ובחדרי ההלבשה, הם ללא סאונד.
הלכתי משם לחדרי ההלבשה, וליד חדר ההלבשה פגשתי את יואב דובינסקי, שמסקר את משחקי הגמר עבור עיתון כלכליסט. בחדר ההלבשה עצמו לא היה עם מי לדבר, אז עברתי זריז לחדר ההלבשה של הלוחמים, שם פגשתי עוד שני חבר'ה ישראלים, גיל תמרי מחדשות ערוץ 10, שצילם את קליי תומפסון מתחמם למשחק, עם אישור מיוחד של נציג התקשורת של הווריורס, כי בדרך כלל אסור לצלם בחדר ההלבשה אלא אם כן אתה מראיין שחקנים. ערוץ 10 כנראה מקבלים רספקט מצוות התקשורת של הלוחמים, אולי בגלל רוח הקרב שלהם נגד הממשלה שלנו 🙂 חוץ מגיל תמרי, פגשתי את דור שירין, נציג עיתון הארץ. אז היו לנו ארבעה דוברי עברית לפחות, שראו את התצוגה של קליבלנד הלילה, ואפשר לומר שצוותי השידור הישראליים השתלטו על גמר ה-NBA…
דור ואני ישבנו אחד ליד השני, אז הלכנו לאכול ארוחת ערב בחדר האוכל, לא צילמתי את הארוחה אבל גם הפעם לא התאכזבתי, עם פסטה אלפרדו, שניצל ברוטב עגבניות, סלטים מפנקים ועוד. בדרך לחדר האוכל אגב, עליתי במעלית עם וינס קרטר, שיצא מצחיק ממש כי אני הייתי על הטלפון, מעלה תמונה לאינסטגרם ממסיבת העיתונאים, עם שני כתבים פורטוריקנים שהתחברתי איתם, והמטביע המדופלם חשב שאני רוצה לעשות איתו סלפי! אז הוא אמר לי: "אל תעשה את זה כאן.." אז אמרתי לו שאני בטוויטר, והוא צחק. אחרי האוכל, ירדנו במעלית, וכשאנחנו יצאנו נכנסו למעלית כריס וובר וסר צ'ארלס ברקלי. ללא ספק, ערב נורמלי לחלוטין בחיי. הצטלמנו קצת למטה, עליתי בלייב עם הכניסה של קליבלנד לפרקט, הספקתי לראות חברים מהקהילה היהודית וגם ישראלים שהגיעו "להגן" על קליבלנד, וכך, עלינו לתפוס את המקומות שלנו ולצפות במשחק.
רבע ראשון – 49 נקודות של אושר – 49:33
רבע שני – הקאבס ממשיכים לשלוט – 37:35 (86:68)
רבע שלישי – כמה אלימות, כמה עצבים – הלוחמים מנסים לחזור אבל עדיין קליבלנד מנצחת גם את הרבע הזה – 29:28 (115:96)
רבע אחרון – הקאבס מנצחים גם את הרבע הזה, ונשארים בחיים בסדרת הגמר – 22:20 (137:116)
בלטו אצל האלופה, שסוף סוף מנצחת משחק בסדרת הגמר של 2017:
- לברון ג'יימס – 31 נק', 11 אסיסטים ו-10 ריבאונדים, טריפל דאבל 2 בסדרה ו-9 (שיא כול הזמנים) בגמרים.
- קיירי אירווינג – 40 נק', 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים (7 מ-12 מהשלוש).
- קווין לאב – 23 נק', 5 ריבאונדים, 2 חטיפות ובלוק, משחק טוב לPF של האלופה. בעיקר בהגנה.
- ג'יי.אר סמית' – הצלף הגיע לתרום עם 15 נק' (5/9 מהשלוש).
- ריצ'רד ג'פרסון – האקס פקטור של קליבלנד מהספסל עם 8 נק'.
- טריסטן תומפסון – משחק ראשון חיובי לסנטר הקנדי, עם 5 נק', 10 ריבאונדים, ו-5 אסיסטים נדירים.
בלטו אצל הלוחמים מאוקלנד:
- קווין דוראנט, היחיד מהאולסטארס של גולדן סטייט שבאמת התייצב למעמד הערב, עם: 35 נק' (15/16 מהקו), 4 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-2 חסימות.
- דריימונד גרין, 16 נק', 14 ריבאונדים, בלוק ו-2 חטיפות. היה אמור להיות מורחק מהמשחק, אבל השופטים רצו כנראה להימנע מאירועי השנה שעברה.
- סטף קרי – 14 נק', 10 אסיסטים ו-2 חטיפות במשחק הכי חלש שלו בסדרה.
- קליי תומפסון – 14 נק', ערב חלש של 4/10 מהשלוש.
- שון ליווינגסטון – עשה את מה שמצופה ממנו מהספסל עם 10 נק', שכמובן לא הספיקו לעזור ללוחמים להתקרב לקליבלנד.
"הכוכבים" של המשחק היו צוות השיפוט בראשות מייק קלאהן וג'ון גובל. בראיון אחרי המשחק הם נשאלו על אותם רגעי חוסר שליטה וזה מה שהיה להם לומר:
שאלה: "אתם יכולים להסביר מה קרה ברבע השלישי?"
השופטים: "נשרקה עבירה טכנית על דריימונד גרין, אנחנו דיווחנו את זה לשולחן המזכירות. השולחן הודיע לנו שזאת העבירה הטכנית השנייה שלו, ולכן הוא צריך להיות מרוחק. אנחנו דיווחנו חזרה לשולחן שזאת לא העבירה הטכנית השנייה שלו".
שאלה: "מתי הבנתם שהעבירה הטכנית שנתתם לסטיב קר ברבע הראשון, ג'ון אתה נתת את העבירה הזאת, הוענקה בטעות לגרין?"
תשובה: "באותו הזמן שנתנו לגרין את העבירה הראשונה שלו (6:18 לתוך הרבע השלישי), זה מתי שהשולחן מזכירות יידע אותנו על כך".
שאלה: "כשנתתם את הטכנית לקר, איך הסברתם את זה לשולחן, מה קרה שם בדיוק?"
תשובה: "אחרי הפאול שדריימונד גרין עשה בניסיון להשתלט על הכדור, התגובה של סטיב קר הייתה לא פרופורציונלית ולכן הוא קיבל טכנית. באותו רגע חשבתי שהסברתי מילולית לשולחן המזכירות שהעבירה ניתנה לסטיב קר. לאחר צפייה בקלטת, אני יכול להגיד שלא הסברתי לשולחן טוב מספיק, והייתי צריך לעשות עבודה טובה יותר כדי לוודא שהעבירה ניתנת לסטיב קר".
שאלה: "מה הוא הנוהל הקבוע כדי לוודא שהעבירות נרשמות לשחקן/מאמן הנכון?"
תשובה: "הנוהל הוא לוודא שהשולחן מזכירות רושם את העבירה לאדם הנכון לפי המספר שלו. עם מאמן או צוות אימון, אנחנו צריכים להגיד מילולית, ולוודא שהכרוז מכריז את העבירה באופן הנכון. היום, לא עשינו עבודה טובה, לא הקשבנו לכרוז, כשהוא הכריז שהטכנית הייתה של גרין, על אף שהיא ניתנה לקואץ' קר. אני לוקח אחריות מלאה על כך (קלאהן)".
אחרי הטירוף של המשחק
דור ואני, הלכנו לחדרי ההלבשה, הוא הלך לחדר ההלבשה של גולדן סטייט, שהתרוקן מהר מאוד משחקנים, ואף אחד לא דיבר עם התקשורת בהתחלה, רק זאזא, שהתייחס לאוהד של קליבלנד שהרחיקו בגללו. אני, הלכתי לחדר ההלבשה של קליבלנד שם היו מלא עיתונאים, התור הכי גדול שהיה השנה בכניסה לחדר ההלבשה, והתמקמתי במקום טוב לראיונות שהיו עם ריצ'רד ג'פרסון (שם אתם יכולים לראות כמה עיתונאים עשו ערימת ילדים והיה קשה לצלם או לשמוע מה ריצ'רד ג'פרסון אומר), ואני רציתי לשאול את טריסטן תומפסון שאלה, ולכן נעמדתי במקום מצוין. כמו שאמרתי למעלה, המיקרופון שלי לא עבד, אבל לשמחתי מצאתי לינק לראיון שערכנו עם TT מאתר אחר, ובסרטון שלי תוכלו לראות את המיקום היפה שהיה לי בחדר ההלבשה. תוכלו לראות את השאלה שלי ב1:36 של הסרטון.
מחדרי ההלבשה הלכנו למסיבת העיתונאים, כשבדרך עקבנו אחרי סטף וKD בדרכם לראיון, ותוכלו לראות את KD אומר שלום לכריס סמית', האח של JR, ששיחק בארץ בגליל עליון, ויש שמועות שהוא רוצה לחזור, ואף נמצא בתהליכי גיור.
במסיבות העיתונאים, שהייתי בהם יכולתי לשמוע את סטף וKD מדברים על האכזבה של ההפסד, שמנע מהם את ההיסטוריה של 16 ניצחונות רצופים וזכייה באליפות, אבל הם נראים נינוחים ורגועים לקראת החזרה לאוקלנד. הם קטלו עיתונאי, ששאל את סטף לגבי הסקוואטים שהוא עושה תוך כדי משחק, סטף אמר לו: "באמת? אתה באמת שואל אותי את זה עכשיו?" ו-KD אמר לו: "אני אוהב אותך אחי, אבל אתה חייב להיות יותר טוב מזה…".
אחריהם, הגיע לברון ג'יימס, לבוש בצורה אופנתית של שופט בייסבול, או אוהד יובנטוס, ודיבר על המשחק ועל כך שהוא בהחלט מרגיש עייף עכשיו, אבל הוא יהיה כשיר ליום שני. המלך מאמין שהקאבס יכולים לעשות את הבלתי ייאמן, והם מתכוונים להתקדם, משחק אחרי משחק. הוא גם התייחס למהלך הזה, שללא ספק היה ההיילייט של הערב.
https://www.youtube.com/watch?v=ID4EIEHYL1c
מסיבת העיתונאים נגמרה בסביבות השעה 1 בלילה. עכשיו, אני הייתי אמור לעשות על הבוקר תריאטלון אולימפי ראשון מבחינתי. לא יקרה. לכן, ברגע שהבנתי שזה בלתי אפשרי ומפגר גם יחד, החלטתי ללכת עם דור לבדוק את ה-MEDIA HOSPITALITY במלון Marriott. מדובר בחוויה נהדרת, שבה העיתונאים מקבלים שתייה חופשית (שתיתי בירת סטלה בכיף), אוכל ככול הבא ליד, ובעיקר יוצרים קשרים בין אחד לשני, מה קוראים אותה מתמנגלים. דור ואני עמדנו ליד שולחן ונשנשנו, יואב הצטרף אלינו בהמשך, והכרנו את סרחיו, עיתונאי ארגנטינאי נחמד שממש אוהב את ישראל ויחד איתו תרגלנו את הספרדית, ששנינו דוברים ברמת מוצ'ילרים (דור קצת יותר שולט בשפה). חוץ מזה, סרחיו החליף כמה מילים עם תומאס ואן דן שפיגל, הזכור לכולנו כשחקן סקיפר בולוניה, איתה הפסיד למכבי ב-2004, בגמר היורוליג. הייתה אחלה של חוויה. וב2:15, שבעים ומרוצים, סיימנו את החוויה. דור המשיך למלון, ולטיסת בוקר לאוקלנד, הוא הולך למשחק מס' 5. אני הלכתי לאוטו, וחזרתי לקריית אקרון שבאוהיו. אצלנו, עידן עופר יעביר עבורכם את החוויה הנהדרת מאולם האורקל ארינה ביום שני הקרוב, ואני ממש שמח בשבילו שהוא הולך למשחק!
אלו היו הסיקורים שלי ממשחקי הגמר, משחקים 1 עד 4, ואני שמחתי להיות בכול המשחקים הודות לגולשים המטורפים של אתר הופס! זאת ההזדמנות להגיד שוב תודה לדוק שלנו, מנחם, שהפך את החלום ילדות שלי לשנה האחרונה בחיי. לדעתי, זה היה הסיקור האחרון שלי עבורכם השנה. הלוואי שאתבדה ושעידן יביא לקליבלנד את המזל גם ביום שני הקרוב, וכך תוחזר הסדרה לאוהיו, ביום חמישי הבא, למשחק מס' 6. אם זה יקרה, תהיו בטוחים שאני אהיה שם עבורכם – בין אם לסקר אליפות של הלוחמים או בין אם לסקר שוויון מטורף בסדרה, לפני שנחזור למשחק מס' 7 גם השנה, וזה יכול להיות סיפור שאין כדוגמתו.
בינתיים, אני רוצה להגיד לכולכם שבוע טוב, תהנו ממשחק מס' 5, ואני עוד אכתוב פוסט לאחר סדרת הגמר, במידה ולא יהיה משחק מס' 6, בו אתאר את החוויה של להיות כתב הופס במשך שנה, ממש לפני שאחזור לארץ הקודש בעוד כשבועיים. תודה מעומק הלב לכול מי שעקב אחריי, נהנה מהכתבות, הגיב ופשוט אוהב את המשחק הזה, כמו כולנו!
גיא ד
11 יונ 2017 06:59:53מדהים ברון! מחזיק אצבעות לעוד סיקור אחד נפלא מאוהיו
מנחם לס
11 יונ 2017 07:08:53נפלא. נ פלא. נפלא. איזו עבודה! איזו השקעה? אתה איש צוות נאמן וחרוץ ביותר. ממש גאה בך! וזכית להיות במשחק הסטורי
הברון מקריית אקרון
11 יונ 2017 07:47:32תודה מנחם בהחלט משחק היסטורי והיה נהדר
ori
11 יונ 2017 08:16:05+1
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 07:13:47…NIGGAZ U R TRIPPIN
אם אתם חושבים שאתרום בשביל סיקור ביתי משוחד ומכור שכזה…
יוסי ברקלי
11 יונ 2017 07:41:30שמע זו חתיכת הערה מגעילה ומטומטמת. עדיף שתמחוק. או שתתנצל.
הברון מקריית אקרון
11 יונ 2017 07:46:44נראה לי הוא אמר את זה בצחוק אחי, הכל טוב!
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 08:01:08מה בצחוק ? רציני לגמרי.
תגיד, בתור הדילר של JR, איזה טיפוס הוא יותר, סאטיבה או אינדיקה ?
Berch
11 יונ 2017 08:22:51אולי הוא עיוור צבעים….
עידו גילרי
11 יונ 2017 07:45:28ואחר כך אתה עוד רוצה שישלמו לך? על הטרלות סוג ד' זה לא יקרה. אתה חייב להביא את ה A game שלך.
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 07:51:08צודק. עוד לא התחלתי את הקריירה וכבר ממחזר חומרים.
פומה
11 יונ 2017 14:20:54חחח
דוקא עכשיואני משנה את דעתי על התרומות הייתי נגד בהתחלה ,אבל שמע הברון מחברון חשבנו (הברקה של k700) וטעינו הוא לא ברח עם הכסף .
יצא גבר והביא את הסיקור.
והכי חשוב פגש בגיל תמרי חבר יקר.
בשביל לפגוש בגיל תמגי הכל שוה ,נעזוב את כל ההזויים שלא שייכים לכאן כל מיני שחומי עור שמשחקים שם כדורסל , אין לי כל ענין בהם אבל גיל תמרי ויואב דובינסקי זה החשוב.
סחתיין על המצלמה הצילומים והזום בענין הסאונד חשוב להשיג מקרופון קונדנזור ,נכון עולה כסף , אבל שוה ברבית, אני באופן אישי לא אןהב את הקונספט של כתבים מתנדבים ,כי על עבודה צריך לשלם .
מי שעובד מגיע לו .
רעיון התרומות תקוע לי כמו עצם בגרון , אם אתר צריך להביא כסף אז שיביא כסך בעל האתר צריך לשבור את הראש ולארגן כסף.
הליגה הזו עשירה מאד אין שום סיבה להתרפס בפניה או לממן אותה.
בסך הכל לא עקבתי אחרי כל הדיווחים אך לאט לאט הם השתפרו , לקח לך זמן .
תטדה
גיא הרשע
11 יונ 2017 07:20:43מעולה!
מחכה בקוצר רוח לסיקור הניצחון במשחק 6!!!
והתמונה של אבא "ג'יימס" נותן יד לבנו "קווין", פרייסלס.
MJ234523
11 יונ 2017 07:29:01סיקור משובח ומעניין.
האמת זה סיקור ראשון שלך שאני קורא {עקב אילוצים ששמורים במערכת}
ואני חייב לציין שהכתיבה שלך מדהימה
תודה.
הברון מקריית אקרון
11 יונ 2017 07:48:14שמח לשמוע שקראת בפעם הראשונה! מקווה שתהיה לי הזדמנות לכתוב שוב, ושתקרא בשנית! תודה!
יוסי ברקלי
11 יונ 2017 07:42:30שייקה. אחלה כתמיד. זכית בחתיכת היסטוריה.
עידו גילרי
11 יונ 2017 07:46:30תודה שי, אולי עוד תזכה לסיקור נוסף. אם לא המנצח האמיתי של הערב זה עידן.
עידן עופר
11 יונ 2017 07:50:10מדהים שי, באמת חלום! עשית עבודה ענקית ומגיע לך שאפו ענק. אני מאמין שגולדן סטייט ינצחו את המשחק החמישי ויזכו באליפות אך אם לא אני הולך עם לברון עד הסוף.
אפלטון
11 יונ 2017 07:53:47אדיר שי אבל אני חייב לעצור אותך עכשיו. תריאטלון אולימפי? בקליבלנד ביוני? באגם אירי? יש לך סבילות קור של קנדי, לא של ישראלי
הברון מקריית אקרון
11 יונ 2017 09:15:23התחמם פה בזמן האחרון דווקא, עשיתי ספרינט באגם בפנסילבניה לפני חודש, עם החליפת מים לא קר בכלל! גם באגם אירי אנשים התחילו כבר לשחות ועונת הרחצה נפתחה!
הייט אשברי
11 יונ 2017 08:04:34חשבתי שתרמתי לסיקור מאוזן – לא מתלהב ואוהד ללברונים .
אפלטון
11 יונ 2017 08:13:29הגדרת הישראלי #3261
מוציא כמה שקלים מהכיס ובטוח שהוא קנה את הנשמה שלך.
7 שנים שאני עובד בשירות והדבר הכי חכם שעשיתי הוא לא לעבוד בשביל ישראלים.
הייט אשברי
11 יונ 2017 08:29:17כל שביקשתי הוא קצת איזון ולא ביתיות מתלהבת .
מעניין באיזה שירות אתה עובד.
אפלטון
11 יונ 2017 08:40:36אין בעיה עם ביקורת רק למה לעזאזל כל אחד שיש לו איזו בעיה עם הכתוב מזכיר את הכסף שתרם או לא תרם. לא קנית פה זכות על הכתוב ואם יש לך בעיה אני אישית מוכן להחזיר לך את הכסף.
ואני עובד בתעשיית היאכטות אם זה לא היה ברור מכל החפירות שלי על יאכטות באתר.
הייט אשברי
11 יונ 2017 08:53:591. כדאי שתירגע קצת .
2. אתה לא עד כדי כך מעניין שאני קורא את מה שאתה כותב על
משלח היד שלך .
אפלטון
11 יונ 2017 09:01:511. סבבה נרגעתי. עדיין מוכן להחזיר לך את הכסף אם יש לך בעיה עם הכתוב.
2. פייר אינאף
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 09:18:521. הייט לא באמת בוכה על הכסף, פשוט חושב שאם אנשים נרתמים מכל קצוות הארץ והעולם, אז כדאי שיהיה סיקור אוניברסלי נקרא לזה.. הבעיה שאין דבר כזה סיקור אובייקטיבי.
2. הכתבות שלך על וונדה גלוב היו אדירות, מלאות השראה ומרוממות נפש.
בכל מה שקשור לכדורסל אתה בלתי נסבל.
אפלטון
11 יונ 2017 09:56:14ממזר ואני דווקא מת עליך, בכל ספורט, במיוחד שחמט.
רק את הקבוצה שלך אני לא סובל.
נתן
11 יונ 2017 10:07:20לאפלטון: האמת שזו סוגייה, גם לי היה את הדילמה הזו, כי אחרי שתרמתי, התפתחו אצלי ציפיות, ואפילו תהיתי איפה הדיווח ששילמנו עליו (הגיע מאוחר מהאחרים)?
הייתי צריך להזכיר לעצמי שהכל נעשה בתרומה ובעזרה, ומצדי שהברון לא ידווח על כלום אם לא מתחשק לו, זן עדיין עזרה, לא יחסי לקוח וספק שירות.
לגבי דיווח חד צדדי מוטה לקליבלנד, אם זה היה נגדי זה היה מעצבן, אבל האמת שהדיווח הזה לא שונה מהדיווחים של הברון לאורך השנה, אז לא הוגן לבוא עכשיו ולבקש לשנות.
אפלטון
11 יונ 2017 10:13:59וזו הסיבה שביום מן הימים, כשמנחם לא ישלם על אחזקת האתר הגבוהה אני מעדיף שהוא יהיה מבוסס על פרסומות ולא על תרומות גולשים.
כשכל אחד חושב שבגלל שהוא שילם כסף אז יש לו גם סיי על הכתוב.
זה אתר פתוח לחלוטין וכל מי שרוצה ויכול לכתוב טקסט ראוי מוזמן לכך. אבל מעצבן אותי במיוחד הגישה הזאת של "מגיע לי".
ולא מדובר רק על התגובה של הייט אלא על כל התגובות העוקצניות כלפי הכסף שנתרם.
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 10:18:01אתה מנסה להיכנס לי לראש ולהחליש אותי עם הוידוי הזה. לא קונה…
אם אתה רוצה סיקור שחמט טוב, יש בדה באזר את אייל סגל עם אחד הבלוגים הכי טובים בארץ. קיבלתי המלצה עליו פה, מאייל ספיר נדמה לי. הזדמנות טובה להודות לו.
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 10:29:41פרסומות זה סרטן. זה יהרוס את האתר.
אפלטון
11 יונ 2017 10:44:30ממזר מצד אחד אתה לא מוכן לשלם על כלום, מצד שני אתה לא רוצה לראות פרסומות שיציקו לך בעין.
אחזקת האתר עולה כמה אלפי דולרים בשנה. איך היית מציע לעשות את זה לאחר שמנחם יפסיק לשלם עלינו? שרועי ישלם עם המשכורת חייל שלו?
נתן
11 יונ 2017 11:00:02נראה לי שזה יותר בגלל שקשה להבין שתרומה לא נגמרת בכסף, תרומה זה לתת קרדיט למישהו ולאפשר לו, לא לשפוט אותו לפי תוצאות.
אפשר ובסדר לנהל על זה דיון, אם מישהו חושב שמגיע לו, אולי שלא יתרום.
לגבי פרסומות, גם את זה צריך לנהל, פרסומות מביאות איתן רווח, שמוביל לאינטרסים, שמובילים לתלונות.
אני מעדיף תרומות, כדמי חבר או משהו דומה, יותר שקוף ושיוויוני.
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 11:04:11אם צה"ל הופך לצבא מקצועי, המשכורת שווה אלפיי שקלים בחודש, ויכולה לכסות את העלויות.
אני לא מוכן לשלם על כלום שקשור לליגה המכורה הזו, כמו שאני צורך שידורים באנטרנט, ולא בתשלום.
ברגע שזה יעלה לי כסף, אני אעזוב, כל אחד עושה את השיקולים שלו, וזה בסדר גמור. מנחם מוכן לשלם את המחיר כי זה עושה לו טוב על הלב והוא מקבל פה אהבה בכמויות שהוא לא יכול לקבל מהעיזות שלו, ובטח לא מגייל (אין לי מושג מה יפייפייה כזו עושה מכוער כזה)
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 11:05:07"עושה עם מכוער כזה"
טעות פרוידיאנית… LOL
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 11:06:52בנוסף, ברגע שאתה מכניס פרסומות, אתה עלול להכניס שיקולי רייטינג וחרא מהסוג.
גיא הרשע
11 יונ 2017 11:12:00בן ממזר, אתה קפיטליסט חסר בושה.
אם תלך, נאלץ לפטר את העוזרת,
זו שמגיעה לנגב אחריך ואחרי איש, את שביל הדמעות…
"ניקיון לפוסט של רועי. ניקיון לפוסט של רועי."
"ציבור הגולשים מתבקש להיזהר במעבר באזור תגובה 15 עקב ריבוי שלוליות."
רועי ויינברג
11 יונ 2017 11:23:41בן ממזר, אתה אומר שברגע שיכנסו פרסומות יכולים להכנס שיקולי רייטינג אבל מצד שני אתה (וה"א) רוצים שיהיה סיקור שנחשב בעיניכם ל"אובייקטיבי" עקב כך שתרמתם. זה לא שיקול רייטינג?
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 11:32:22נשמה, לא תרמתי כלום.
אני גם בפירוש כתבתי שאין דבר כזה סיקור אובייקטיבי.
תכניסו פרסומות, והאתר ירד לזנות שוואלה ווואן מגיעות אליו.
אם המגיבים תמיד אפשר להתדיין בפוסט עצמו כמו עכשיו, אם חברות פרסום זה סיפור מהפטרה של ענייני חוזים, ולמה אין מספיק רייטינג, ולמה אתם לא צהובים מספיק (דווקא מנחם די צהוב…) וכ"ו.
ההחלטה היחידה שקיבלנו זו להפקיע את המשכורת הצבאית שלך לאלתר.
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 11:37:26אם = עם
נתן
11 יונ 2017 14:42:26אין חובה שכולם ישלמו, גם עכשיו יש אחד שמשלם וכולם נהנים. שיתרום רק מי שמתאים לו, ושיעשו את זה מתוך אהבה לאתר ולמשחק, לא מתוך שום מניע אחר.
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
11 יונ 2017 10:11:05ואני ביקשתי סיקור מוטה לטובת המקומיים.
וזו הפעם הראשונה שקיבלתי אותו
stef 30
11 יונ 2017 08:54:47😂😂😂
עקצו אותך אחי … כולם מנאיק של להברון ….
jjjjjjj
מנחם לס
11 יונ 2017 18:04:47מציע להחזיר להייט אשבורי את הכסף או שלא נפסיק לשמוע על התרומה שלו לעולם.
רנדי אורטון
11 יונ 2017 08:07:02תודה שי! היה שווה לחכות..
יש פה כמה קוראים שעדיין נימצאים בהלם,אפשר רק לדמיין איך זה היה בלייב
Berch
11 יונ 2017 08:26:35ב 3-0 אני גם בעד קליבלנד, לפחות לשלושה משחקים…..
והי, הוא גר באוהיו
קליבלנד זה באוהיו
את מי תרצו שיאהד? את הפליקנז???
מי שרוצה סיקור מאוזן שיראה את התקציר באתר של ה NBA (אבל שיהיה מוכן שגם שם קליבלנד מנצחים)
תודה על החוויות
ושתישבר המקלדת לקנאים 🙂
הברון מקריית אקרון
11 יונ 2017 09:12:48אני אומנם שמח בשביל החבר'ה פה אצלי בקהילה, שרובם ככולם אוהדי קליבלנד, אבל אני אישית אוהד של דטרויט פיסטונס מאז שהייתי בן 5! בשתי משחקים הראשונים עפתי על גולדן סטייט ווריורס שהיו הרבה יותר טובים מקליבלנד, וגם נהניתי מהקהל שלהם… ככה שמבחינתי אני מנסה לא לכתוב עם אהדה לפה או לשם! משחק 4 היה משחק שבו קליבלנד שיחקו פשוט מדהים, שלטו לאורך כול המשחק, בתצוגת כדורסל נפלאה. אין סיבה שלא נפרגן להם!
סוסמעץ
11 יונ 2017 09:40:21יפה ענית ברון
כתבת יפה, אמנם אין שום צורך להתלהב כל כך מהשיקוץ אבל יש כאן סיקור כיפי של מי שנהנה מהמשחק
ובכלל, צריך להתנגד לסתימת פיות מכל סוג שהוא
הייט אשברי
11 יונ 2017 09:56:27שי – אני חושב שאתה משקיע וכותב יפה . פשוט היו כמה דברים בדיווח הנוכחי שקצת צרמו .
ראשית – הכותרת . קליבלנד לפני המשחק הזה ממש לא היו מול כל העולם . להיפך – ג"ס היתה במצב הזה. כל העולם רצה הארכת סדרה.
שנית – אם אתה מתייחס לעבירות ולסיפורים עם גרין וזאזא , כדאי היה תתייחס לכל השיפוט במשחק , ובפרט ברבע הראשון .
שלישית – המשפט "הלוואי שאתבדה ושעידן יביא לקליבלנד את המזל גם ביום שני הקרוב" .
אגב , כשאתה מתלהב מהשיאים של לברון בפלייאוף , כדאי להזכיר שהם מושגים בזכות זה שהוא משחק זמן רב יותר ב- NBA , ולכן מספר משחקים גדול יותר מכל הגולים בעבר , בגלל ההגעה שלו בגיל צעיר. מדידה של הממוצעים למשחק בפלייאוף מהותית הרבה יותר מאשר סך הכל הנקודות , הריבאונדים או הטריפל דאבלים .
רנדי אורטון
11 יונ 2017 09:59:50אשבריי יא חוצפן!
אם יש לך תלונות אתה מוזמן לעבור ל'וואלה' ביחד עם החבר הדימיוני שלך stef30
הייט אשברי
11 יונ 2017 11:08:20רנדי לקקן , טרול מקלדת עלוב – תיקח קודם את הכדורים ששכחת לקחת ושרשם לך השרינק
נתן
11 יונ 2017 10:11:15עבר את ג'ורדן בנקודות עם פחות נסיונות זריקה…
גיא הרשע
11 יונ 2017 10:11:20הסך הכולל משמעותי לא פחות מהממוצע למשחק.
קריירה שלמה מכילה גם עונות עם פחות נקודות למשחק.
ואתה כותב "משחק יותר זמן" כאילו זה משהו שלילי.
216 משחקים, 28.34 נק' למשחק (מקום חמישי).
כשלוקחים בחשבון שמדובר באול ארואונד פלייר (יש לו יותר רב' בממוצע למשחק פלייאוף, ויותר אסיסטים בממוצע למשחק פלייאוף,
מלשחקנים שבמקומות 1 – 4.
הכי פסיכי?
בעונתו ה-14 הוא קולע יותר מ-30 נק' למשחק בפלייאוף שלם.
זה ללא תקדים.
Ish
11 יונ 2017 10:23:24למה בעצם אתה נכנס לויכוחים האלה כשאתה יודע שבצד השני הכתיבה סתם מונעת משנאה (או חוסר אהבה מתון)?
גיא הרשע
11 יונ 2017 10:25:49כי בעמקי נשמתי, אני, קצת כמו הבן הממזר –
טרול…
Ish
11 יונ 2017 10:30:53…..Well, then by all means carry on, carry on
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 10:35:21אני לא טרול. יש בי אלמנטים טרוליים לפעמים, אבל לא אני טרול.
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
11 יונ 2017 10:41:41לבן הממזר – אתה לא טרול, בסדר.
שירתת בשיריון לא? רצת שם הרבה בקאדרים, נשאתר הרבה שבתות על שטויות? אני קצת סקרן אם היית כזה גם בגיל 20 🙂
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 11:59:37כן, הייתי כזה מושלם גם בגיל 20.
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
11 יונ 2017 12:44:12תודה.
(לא ענית לי על השבתות והקאדרים)
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
11 יונ 2017 10:18:07אני מציע שתתחילו בשיעורי כתיבה בהתכתבות וכשהוא יגיע לארץ תעביר לו סדנה אישית. אגב גם למנחם לא תזיק סדנה כזאת.
חליק, שי הוא חובבן שבא להנות, לא כתב מקצועי.
🙂
שימחה ריף
11 יונ 2017 10:20:46שמע אתה בכיין ברמה אחרת, בטח אין לך חברים .
Ish
11 יונ 2017 10:36:50מה כל כך אכפת לך אם מישהו מתבכיין אתה מרגיש צורך להתבכיין על זה בכל מקום?
הברון מקריית אקרון
11 יונ 2017 10:28:28קליבלנד נגד העולם זה המוטו שלהם.. זה מה שכתוב על המסך הגדול, לפני המשחק, תוך כדי המשחק, אחרי המשחק.. מוזמן לפנות למרקטינג של הקבוצה ולהתלונן. ברור שאני רוצה שיהיה משחק 6, כי אז אוכל להיות בו! סה"כ רצון די הגיוני הייתי אומר. כתבתי גם בסיקור של משחק מס' 3, השופטים שורקים המון לטובת קליבלנד, כי הליגה בוודאי מקדמת מאחורי הקלעים מהלכים בשביל שהסדרה תהיה כמה שיותר ארוכה. אין סיבה להיות תמימים, ה-NBA זה גם עסק, ועסק צריך להניב רווחים. עדיין, השופטים במשחק הזה איבדו שליטה, ואני אומר לך בתור מישהו שהיה שם וראה מקרוב את כול העניין, גם גרין וגם זאזא היו אמורים להיות מורחקים. אני נהנה סה"כ גם להגיב על התגובות, אז רק אגיד, תמשיכו לאהוב את המשחק, כול אחד בדרכו שלו!
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 10:33:12מה עם לברון… הוא לא היה אמור להיות מורחק אחרי הבעיטה באיגי ?
Ish
11 יונ 2017 10:38:17על מה גרין וזאזא היו אמורים להיות מורחקים?
גיא הרשע
11 יונ 2017 10:44:39הפינה לשיפוטך (1)
http://bleacherreport.com/articles/2714863-zaza-pachulia-throws-punches-at-iman-shumperts-groin-in-game-4-scuffle
גיא הרשע
11 יונ 2017 10:46:48הפינה לשיפוטך (2)
https://www.youtube.com/watch?v=dwK19f83zC8
גיא הרשע
11 יונ 2017 10:47:57בן ממזר,
על פלגרנט 1 לא מרחיקים.
גיא הרשע
11 יונ 2017 10:53:16הפינה לשיפוטך (3)
https://www.youtube.com/watch?v=CiUUfDbCnhQ
פלגרנט 1 של לאב, משחק 4.
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 10:54:42אי אפשר לתת פלגרנט 2 אחרי המשחק ?
גיא הרשע
11 יונ 2017 10:59:03הפינה לשיפוטך (4)
https://www.youtube.com/watch?v=ebu0accYM1Q
חזיר יבלות צעיר
11 יונ 2017 11:00:46על מה הפלייגראנט ללאב? שופטים של התחת. כע, מוטים לטובת הווריורס עלק. שכחת גם את הדריכה של זאזא על הקרסול של המלל
גיא הרשע
11 יונ 2017 11:01:37כל השריקות לפלייגרנט נבחנות מחדש אחרי המשחק.
פלייגרנט יכול להפוך מ-1 ל-2, להפך, או להתבטל.
בנוסף, אירועים מיוחדים נבחנים גם הם.
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 11:11:34נו, אז מה הבעיה להרחיק אותו על בעיטה מכוונת לאגוזים ?
זה לא מקרה מיוחד ?
גיא הרשע
11 יונ 2017 11:14:05אני מבין שאתה קצת חושש ממשחק 5.
אבל אני לא זוכר פלייגרנט 2 על מקרים דומים.
(גם לא גרין)
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 11:24:45ברור שאני חושש, היהודון הזה מסוגל להכל.
להזכיר לך מה אמרת על החלטת הליגה במקרה של גרין ?
גיא הרשע
11 יונ 2017 11:31:24אתה יותר ממוזמן.
רק הפעם ציטוטים מלאים בבקשה.
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 11:34:11"יש דרג ויש זרג" זה לא משם ?
גיא הרשע
11 יונ 2017 11:45:27חלקי למדי.
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 11:50:08מה חלקי למדי ? אתה לא הפסקת להתבכיין על ההחלטה הזו.
לך לפוסטים של הגמר ותראה בעצמך, זה כל כך זכור לי שאני לא צריך בכלל לחפש.
1 מהיותר זכורים היה משהו כמו "… ובתור אוהד הסאנס, זה מדאיג ביותר"
אל תבקש ממני לחפש אותו כי אין לי כוח, אבל תסמוך עלי בנוגע לציטוט הזה.
עכשיו תחשוב לבד מה הוא אומר.
עידו גילרי
11 יונ 2017 11:58:11סתם כי אני נהנה מההיאבקות בוץ שלכם:
הליגה החליטה להימנע מלהשעות את גרין.
ככה זה ב-NBA. יש דרג ויש זרג. ובגולדן בויס לא נוגעים.
(חוץ מהגולדן בויס של אדאמס. בהם מותר לבעוט…)
גיא הרשע
11 יונ 2017 12:02:33המקופחים האמתיים. הת'אנדר.
והטמבל האמתי. גרין.
גיא הרשע
11 יונ 2017 12:04:24אבל אתה יודע מה הכי משעשע, בן ממזר?
איך שבאלגנטיות אתה מתעלם מהתשובה לשאלה של איש,
ובוחר להסיט את הנושא.
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 12:07:42גיא, מה כל ההתפתלויות האלו ? נתנו לך עכשיו ציטוט מלא.
לא הבנתי מה כתבת ב 2 התגובות האחרונות.
גיא הרשע
11 יונ 2017 12:17:16אני זה שמתפתל?
לעולם לא טענתי שההחלטות ב-NBA במהלך משחקים, ואחריהם,
נכונות כולן.
מה שכן טענתי זה שהשיפוט לא מוטה בכוונה.
התקוממתי מרצף ההחלטות בסדרה של גולדן סטייט מול הת'אנדר,
ואני עדיין נפעם מיכולתו של גרין לעשות שטויות.
ואתה עדיין מתחמק משלל העדויות שסותרות את טענת ה-"יהודון" שלך.
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 12:28:50גיא, מה אתה רוצה מהחיים שלי ? ביקשת ציטוט קיבלת ציטוט ,אפילו לא ממני.
ועוד קוראים לי טרול..
"דרג זרג" – זה לא בכוונה ? אז מה זה ?
בגולדן לא נוגעים – מי לא נוגע ? ולמה ?
אתה השוות בין מה שהיה עם הסאנס שלך למה שהיה עם גרין.
הזכרון שלך פשוט חלש. אתה מבקש ציטוטים שאתה לא יכול לעמוד בהם.
איזה טענות ? הקישורים שהבאת ? – לא מתחמק בכלל, מצידי אין שום בעיה להרחיק את זאזא, גרין ולברון מהמשחק הבא.
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 12:52:55ואגב, אם כבר אז לברון היה אמור לעוף מ גיים 4, מה שהיה מוביל לסוויפ, מה שהיה מוביל לחגיגה הקולנועית הכי גדולה שלי בסינמטק תל אביב.
אבל היהודון…
גיא הרשע
11 יונ 2017 13:15:32איך?
על פלגרנט 1 לא עפים מהמשחק הבא.
תראה לי דוגמה אחת על שחקן שקיבל במקרה דומה פלגרנט 2 והחמיץ בגלל זה משחק פלייאוף.
לגרין יש כמה דוגמאות, אף אחת מהן לא פלגרנט 2.
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 13:32:46לגרין יש כמה דוגמאות שעליהן כתבת שהליגה בצורה מפורשת בעולם לכל בר דעת, שהליגה מושחתת. (ואני מסכים איתך לגמרי, והייתי הכי אובייקטיבי שבעולם, כשלמרות שהיה לי אינטרס שגרין לא יורחק, טענתי שבוודאי שהוא צריך להיות מורחק, אבל הליגה לא תרחיק, כי יש לה אינטרסים משלה)
לחפש דוגמאות, ממש אין לי כוח, כמו שאין לי כוח לחפש ציטוטים שלך טוען שמה שהיה עם גרין מקביל למה שהיה עם הסאנס.
יש חוק ברור, והעבירה שלברון עומדת בכל קריטריון שלו, מגע לא הכרחי ומכוון לאזורים רגישים = פלגרנט 2.
אם בעיטה מכוונת לאשכים זה לא פלגרנט 2, אז אני לא יודע מה כן..
אתה לא אובייקטיבי, אני כן (מקרה גרין ועמדתי בנוגע אליו)
מנחם לס
11 יונ 2017 18:07:36שי, אל תענה אפילו לאנשים כמו פומה, הייט-אשבורי, או סטוקטון. JUST IGNORE THEM. אילו ידעתי כמה הם תרמו (יכול להיות שהייט שבורי תרם, ואולי פומה) אני אישית הייתי מחזיר להם את הכסף. רק שיסתמו כבר את הג'ורה שלהם.
אופיר נ.
11 יונ 2017 08:39:15תודה רבה שי על עוד סיקור מצויין!
אני שמח (וגם מקנא בך), על הזכות לסקר מקרוב עונת NBA שלמה, ובטח ובטח סדרת גמר NBA.
ולעידן – טיסה נעימה לאוקלנד – תהנה!
Ish
11 יונ 2017 09:14:00Quaker stake and lube?
איך מישהו מוכן לאכול אוכל ממקום שזה השם שלו?
נתן
11 יונ 2017 10:12:50נשמע כמו אוכל עם סטיות קשות
המשגיח
11 יונ 2017 09:23:21תודה שי. תתכונן למשחק 6
סוסמעץ
11 יונ 2017 09:36:15סיקור מעולה למשחק מגעיל
יחי הLLL
והנה הנה, יפול השיקוץ וישבור שיא חדש
השחקן שהפסיד הכי הרבה סדרות גמר
גיא הרשע
11 יונ 2017 09:43:08לג'רי ווסט יש 8 הפסדים בפיינלס.
עידו גילרי
11 יונ 2017 09:44:28לא לפחות יש טבעת מה שאי אפשר להגיד על השותף שלו לדרך.
גיא הרשע
11 יונ 2017 09:51:14על ביילור פשוט כואב הלב…
פרש 9 משחקים לתוך עונת האליפות.
יניב
11 יונ 2017 12:10:03עד עכשיו אני לא מבין למה הוא לא קיבל טבעת על האליפות.אמנם הוא שיחק רק 9 משחקים אבל הוא היה שחקן רשמי בתחילת העונה.
יש לך תשובה בשבילי למה לא הגיע לו טבעת?
גיא הרשע
11 יונ 2017 13:12:50למיטב זיכרוני, הוא דווקא קיבל.
מנחם לס
11 יונ 2017 18:09:15לענות ליניב, השחקנים מצביעים למי לתת טבעות
עידו גילרי
11 יונ 2017 09:43:31הוא אפילו לא קרוב לשיא הזה.
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 09:52:33הוא התכוון בעת המודרנית.
כמו שהרבה לוקחים את ה11 טבעות של ראסל בערבון מוגבל בדיוני גדולה היסטורית.
גיא הרשע
11 יונ 2017 09:59:2310 מ-10 יש לביל ראסל במשחקי 7.
אין נתון שמסביר את גדולתו יותר.
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 10:04:35אפשר להסביר את זה לכל כיוון שרק תבחר אם אתה מנתק את זה מהקונטקסט.
לחן ליפין יש 8 אליפויות
לעדי גורדון אין אחת.
גיא הרשע
11 יונ 2017 10:15:13כמה תארי MVP יש לליפין?
לביל ראסל יש 5.
והוא שיחק בתקופה של ווילט, אוסקר רוברטסון, ביילור, ווסט.
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 10:22:52גיא אתה רציני עם התגובה הזו ?
"10 מ-10 יש לביל ראסל במשחקי 7.
אין נתון שמסביר את גדולתו יותר."
בגלל זה כתבתי :
"אפשר להסביר את זה לכל כיוון שרק תבחר אם אתה מנתק את זה מהקונטקסט."
כל הסטט' שאתה הולך לשפוך עלי עכשיו, הן חלק מהקונטקסט.
גיא הרשע
11 יונ 2017 10:31:12כן בן ממזר. אני רציני.
אתה הבאת שחקן של מכבי תל אביב בדוגמה שלך.
השושלת של בוסטון שונה.
11 אליפויות,
10 משחקי 7,
מתוכם 4 בפיינלס.
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 10:37:01אתה מטריל אותי עכשיו…
אין מצב שאתה רציני…
Ish
11 יונ 2017 10:41:40אל תפסול את האופציה שהוא מבין לא נכון
קוין ג'ונסון
11 יונ 2017 09:44:04לברון אמר "יש לנו ד.נ.א של אלופה".
מי אתה שתצא נגד המדע, נגד הפיזיקה הכימיה והביולוגיה ?
שיקוץ שמיקוץ, מדובר כאן בד.נ.א של אלופה.
חזיר יבלות צעיר
11 יונ 2017 09:37:02סיקור נהדר! נקווה שתסקר עוד משחק אחד העונה (או יותר- אתה נוסע לג"ס במקרה של גיים 7? מוכן לתרום לעניין הרבה…) ואל תתייחס לחבורת הלסביות הבכייניות המכונים מועדון הללל- הם לא באמת שווים את זה
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
11 יונ 2017 10:22:14תודה שי יופי של סיקור מושקע. תודה על ההטייה הקלה בסיקור שאותה ביקשתי כבר הרבה זמן.
אני מקווה שהעור שלך מספיק עבה כדי למסך את הביקורת שמקבל כל מי שעושה משהו בעולם הזה.
מתן גילור
11 יונ 2017 10:25:09לא מבין את הביקורת על שי.
הוא כותב ככה כל השנה. זה לא שביקשו פה תרומה ככלית ועקצו. היה מאד ברור מי נשלח ולאיזה משחקים. ידעתם שהוא מסקר את קליבלנד כל השנה וידעתם שיהיה את ברקלי שמסקר את ג"ס. אז קיבלתם שני דיווחים, אחד מכל מחנה, דבר ששום אתר ישראלי לא התקרב אליו בכלל. אוי אברוך!
אבל עכשיו מגיעה הפואנטה הכי חשובה – אתם תרמתם למשחקים 1-2. וזה סיקור של משחק 4. אז לא תרמתם בשבילו אגורה שחוקה. מאיפה התלונות בדיוק? אם היה איזשהו צפי לסיקור כביכול אובייקטיבי בשל התרומה, הוא צריך להיות אך ורק למשחקים 1-2.
וגם המשפט של שי שהוא מאחל בהצלחה לקליבלנד – אם לי היתה אקרדיטציה למשחק מספר 6 בגמר ה-NBA, גם אני הייתי מקווה לממש אותה. כל הכבוד לאבירי המוסר שהיו מוותרים בקלות.
Ish
11 יונ 2017 10:28:55תכלס, אלמלא השעות שינה לא הייתי נגד משחק שבע
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 10:48:59קו המחשבה של האנשים שתרמו, זה שאם הם נרתמו לעזור, והיו לארג'ים, אפשר להיות איתם לארג'ים בחזרה ולשמור על אותה רמת סיקור, גם למשחקים שהם לא תרמו להם, במיוחד כשהם כבר מתרגלים לאותה רמה מסוימת, זה יהיה מוזר אם תשתנה פתאום (לא טוען אם היה או לא היה שינוי ברמת סיקור, רק מתאר את הלך המחשבה)
נתן
11 יונ 2017 11:08:01קו המחשבה היחיד שלהם הוא שאם הם תרמו הם זכאים להתלונן.
Ish
11 יונ 2017 14:37:10אני חושב שאתה מבולבל. לא שמתי לב שלמישהו אי פעם הייתה בעיה להתלונן.
מוש השור
11 יונ 2017 14:55:35אבל לא תרמת, אז מה אתה מזיין את המוח? ומי שתרם תמורת זה שיכתבו בצורה מסויימת אז הוא דביל.
מתן גילור
11 יונ 2017 14:59:32זה די מה שקורה בעיתון הארץ. לפחות לפי מה שחלק מידידי טוענים, הם תורמים (או משלמים דמי מנוי חודשיים אם רוצים להתקטנן על העניין הטכני) לו בגלל התוכן הנכתב (וחשוב להבהיר – לא בגלל איכות הכתיבה, אלא בגלל אג'נדה פוליטית שהוא משרת).
רביד אראל
11 יונ 2017 17:25:34זה לא אותו הדבר קוראי הארץ משלמים דמי מנוי עבור עיתון שהם רוצים לקרוא בדיוק כמו שעושים קוראי שאר העיתונים שאינם ישראל היום.
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 15:22:52מוש היקר, מה קצת סיקורי UFC ? הבנתי שאתה שועל בתחום…
ובאמת לא תרמתי..
מוש השור
11 יונ 2017 20:26:57עברו חלפו להם ימי הufc יחד עם ילד מספר 3 😂😂
מנחם לס
11 יונ 2017 18:12:17סטוקטון, מתי תסתום כבר את פיך. בסוף יימאס לי ואתחיל למחוק אותך ושאר הדפוקים בראש כמוך.
חצבני
11 יונ 2017 10:53:21מעולה!!
יניב
11 יונ 2017 12:13:11תראה מתן גם אנחנו מסכימים אחת לשנה. 🙂
אני איתך לחלוטין.אני בכלל לא מבין מה הקשר לתרומה? תרמתי כי אני מאוד אוהב את האתר ומרגיש סוג של גאווה שיש נציג של האתר בפיינלס,בכלל לא חשבתי על סוג הסיקור האם זה מוטה או לא.
והשורה התחתונה שלך הכי נכונה גם אני כנציג בכיר של הללל ומייחל לתבוסתו של לברון,אם הייתה לי אקרדיטציה למשחק מספר 6 בגמר ה-NBA,הייתי בעד קליבלנד.(לא משנה שגם ככה אני בעד משחק 6)
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
11 יונ 2017 13:16:31+1
יניב אתה קרן אור במחנה ה-ללל
חזיר יבלות צעיר
11 יונ 2017 10:51:27שי, אני מציע שבנוסף וכדי להרגיע את הלסביות המיוחמות פה באתר תשלח וידאו של כל טעויות השיפוט שהיו לרעת הקאבס(משיכה בחולצה של זאזא (ללברון) בחסימה שנתנה לדוראנט ליי אפ, אגרופים למפשעה של שאמפ, דריכה של זאזא על הקרסול של הקינג ועוד מטעמים)
חזיר יבלות צעיר
11 יונ 2017 10:55:58ודריימונד אונס את tt
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
11 יונ 2017 11:09:09ואף מילה על מה שהוא עשה לשלאמפרט
חזיר יבלות צעיר
11 יונ 2017 11:12:15https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1973412129547140&substory_index=0&id=100006351153660
רועי ויינברג
11 יונ 2017 11:19:13סיקור מצויין שי, ותודה על סדרת גמר נפלאה. אתה ה-MVP פיינלס שלנו
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 11:54:23אוהדי קליבלנד כאלו כבשים תמימות.
הסיבה היחידה שגרין וזאזא לא עולים לדיון, זה כדי שלברון לא יעלה לדיון.
חזיר יבלות צעיר
11 יונ 2017 12:14:14אני מתחיל לגלות בך סימנים מובהקים של אנטישמי. אתה מאמין בתיאוריות קונספירציה (הריויוו פליי הוקם רק כדי לשרת את לברון! שיהיה לו זמן לנוח ושאר ירקות) אתה מאמין בכוחו הבלתי נגמר של הכסף ושמועצות של יהודים עשירים(סילבר? לייקוב? גילברט?) יושבים בסתר ומגבשים תוכניות להשתלט על הליגה ועל העולם. צא מהארון, ממזר. אתה לא היהודי האנטישמי הראשון
חזיר יבלות צעיר
11 יונ 2017 12:16:36מה שעולה לדיון (גרין בשעונה שעברה) – קונספירציה. מה שלא עולה לדיון (זאזא וגרין השנה) – קונספירציה. בקיצור הפרוטוקולים של זקני קליבלנד
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 12:18:32יחסית לפומבה אתה לא חזק בעניין של "האקונה מטטה"…
לא אנטישמי, אבל לכל עם או גזע יש את הפאקים שלו, זה לא בהכרח עניין גנטי, אלא יותר עניין תרבותי.
שימחה ריף
11 יונ 2017 12:59:44הממזר עושה צחוק מכולנו.. טרול מסכן שרוצה לגרום לכולם לריב.
חזיר יבלות צעיר
11 יונ 2017 13:07:59אז אתה אנטישמי סטייל קרל מרקס (היהודים הם חזירים קפיטליסטים שרק תאוות בצע מניעה אותם [בשם החזירים אני מוחה- אנחנו לא קפיטליסטים !] אבל זה לא אשמתם הגנטית אלא המקום שבו שמו אותם/התרבות וכו'). יפה ממזר. אגב אם שמת לב מנהיגי העם היהודי (דוד,ישו) היו ממזרים
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
11 יונ 2017 13:17:18דוד בן ישי?
חזיר יבלות צעיר
11 יונ 2017 13:20:12יאפ (לפי התלמוד. על פי תהלים (לא זוכר איפה) "מוזר הייתי לאחי ולבני אמי"
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 13:38:38זה פירוש שהוא לא מקובל בזרמים המרכזים ביהדות, ותכלס איש לא יודע.
אותו דבר לגבי מרקס, זו פרשנות שלך.
אפלטון
11 יונ 2017 13:58:46ברור שהוא מוזר- הוא פאקינג ג'ינג'י במידל איסט.
חזיר יבלות צעיר
11 יונ 2017 13:58:47קראת את "לשאלת היהודים"? נראה לי שזה די ברור. לגבי האם הפירוש הזה מקובל ביהדות- התלמוד לדעתי מספיק מקובל (אגב התלמוד לא טוען שהוא היה ממזר אלא שהוא נחשד כממזר ולמעשה היא התעברה מבעלה ללא ידיעתו וכו' סיפור מיתי שמזכיר קצת את הנצרות עם ישו ורוח הקודש. הרעיון בשני הסיפורים הוא שמנהיג (כמו לברון, למשל) נולד אנדרדוג מובהק אבל באותם ימים ממזר נחשב לדבר רע גם ללא אשמתו אז הדתות היו צריכות לסיים את הסיפור בזה שהוא לא באמת היה ממזר אלא רק נחשד ככזה)
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 14:11:07ברור שקראתי, ואני רואה את זה כביקורת על החברה ממנה הוא הגיע, מפה ועד לאנטישמיות, או יותר נכון, אנטי יהדות, הדרך ארוכה.
נחשד כממזר, זה לא ממזר, ואין שום דרך להוכיח לכאן או לכאן.
רביד אראל
11 יונ 2017 17:59:24הקטע עם דוד נכון. לגבי מרקס, מרקס צדק אחד האפיפיורים מנע מהיהודים באירופה להיות בעלי אדמות ולכן הם הפכו להיות סוחרים, מלווים בריבית וכולי
חזיר יבלות צעיר
11 יונ 2017 12:18:45הריויוו סנטר
מתן גילור
11 יונ 2017 12:59:55ומי הספורטאי המועדף עליו? בובי פישר. יהודי אנטישמי! 😀
מתן
11 יונ 2017 12:57:19מאזן 126:0 נגד קבוצות בפיגור 3:0 אזור החיוג של קליבלנד 216 צירוף מקרים יכול להיות או rigged nba
stef 30
11 יונ 2017 13:28:50לברון שונא יהודים אין וכוח … נפתח לו תשושנה … דיויד בלאט מוס ר דרישת שלום חתכת קקה קטן .. חחחח .. שונא ערבים ושונא לברון בדם !!
אפלטון
11 יונ 2017 13:54:38אם יש תגובה שראויה למחיקה- מצאנו
Ish
11 יונ 2017 13:57:51טוב גיא,
קודם כל תסלח לי שאני עונה כאן ולא בברוך שלמעלה
שנית תודה על זה שאתה (כמעט) מוכן לשחק שוב (אתה רואהת כשאתה רוצה אתה יכול אפילו כשאתה לא מתבכיין)
1) אל תיתן לכותרת השקרית להטעות אותך זאזא לא זרק שם אגרוף אחד. ה"אגרוף הראשון היה משיכה של היד שלו ע"י שאמפרט, והשני לא היה אגרוף אלא דחיפה. אתה רוצה שזה יהיה פלייגרנט? תעיף את כל השחקנים מכל הקבוצות כל משחק.
2) גרין קופץ לאוויר ונחת על תומפסון תוך כדי מכה כל הכדור והיד שלו בנוסף ישנו מגע קל בין הזרוע של גרין לראש של תומפסון, פאול סטנדרטי לגמרי. אתה נותן לשדרים להשפיע על השיפוט שלך אם אתה חושב שזה פלייגרנט. שדרים שהם אגב גם מוטים כי במקרה הבא הם אמרו:
To me that's not a flagrant, that's a play on the ball with
contact coming down, that's not an attempt for a hit on the head.
3) זה לא הסרטון של המקרה שהראת לי אתמול. זה לא פלייגרנט(הייתי אומר לך את זה גם אתמול אם לא היית עסוק במשחקים אחרים פחות משעשעים(עבורי)). חוקים מטופשים של הליגה שמדברים על מכה בראש ונתונים לפרשנות רחבה מדי ושופטים שלא מסוגלים לעמוד בלחצים(זה מובן למה אפשר להשפיע עליהם להטות משחק(כי הם לא עומדים בלחצים לא על המגרש ותהיה בטוח שגם לא מחוצה לו))ויחס מיוחד לשחקנים מסויימים(על קרי זה לא היה פלייגרנט לדוגמה(כנראה שאפילו לא פאול 😀 )).
4) ברצינות? לברון וזאזא נתקלים אחד בשני בחסימה (שלברון מנסה לעבור בכח) וזאזא בטעות דורך לו על הרגל. זה הפשע הנורא שלך? או שהפשע הוא שהוא מכוער בזמן שהוא נופל לרצפה? רד שניה לרחוב אם חבר תעשו כאילו הוא שומר על שחקן ואתה חוסם אותו ואתם נתקלים(כן זה דורש שהוא יכנס בך, אל דאגה עושים את זה בכדורסל כל הזמן ולרוב אף אחד לא נפגע) ותנסה לדרוך לו על הרגל בכוונה אחרי שאתם מתנגשים.
זה הטענה? על זה זאזא וגרין היו אמורים להיות מורחקים?
גיא הרשע
11 יונ 2017 14:05:36אני יכול להבין למה אתה חושב שאני מאמין שמישהו צריך להיות מורחק,
אבל רק הכנסתי את המקרים עליהם דיבר הברון.
גם אני חושב שלא שמקרים 1 ו-2 מצדיקים פלייגרנט או הרחקה.
את מקרה 3 הבאתי על מנת להראות את חוסר האחידות בשיפוט במשחק.
ואת 4,
מקרה 4 מזכיר מאוד את הטענות נגד ג'יי אר.
אוהדי גולדן סטייט יזעקו "להרחיק מכמה שיותר משחקים",
אוהדי הקאבס יזעקו "כלום!".
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 14:12:35https://www.youtube.com/watch?v=40bNmdhKMOM
הוא לא הורחק מהמשחק הבא ?
Ish
11 יונ 2017 14:17:02הוא כן
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 14:21:11זו לא הדוגמא הזו שגיא ביקש ממני לגבי המקרה עם לברון?
עידו גילרי
11 יונ 2017 14:22:43אני חושב שיש את עניין הכוונה.
גיא הרשע
11 יונ 2017 14:23:50זה לא אותו הדבר.
ג'ונס נתן מכה עם היד, ישר למפשעתו של ביומבו.
אני חושב שהסיבה שהחליטו שזה מכוון זה שהוא אגרף את כף ידו בזמן המכה.
תמשיך לחפש…
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 14:29:05שתיהם מכוונים. אתה פשוט בוחר להיות טרול ולעצום עיניים.
עכשיו אתה טוען שהבעיטה של לברון לא מכוונת…אבל הבעיטה של גרין כן… לך תחפש מישהו אחר לשתות לו את הצהריים, קיבלת כל מה שרצית, ציטוטים, לינקים, אתה פשוט הייטר, שלא מסוגל להיות אובייקטיבי.
Ish
11 יונ 2017 14:34:41מצטער גיא, אבל אני חייב להסכים איתו כאן. אם אתה חושב שהבעיטה של גרין מכוונת אז אתה צריך לחשוב שגם זו של לברון מכוונת, ואם ההבדל היה הכוונה, אז אין הבדל בכוונה.
גיא הרשע
11 יונ 2017 14:35:41חחחחחחחחחחחח,
אתה באמת משעשע.
אין לך איך להוכיח את הטענות המופרכות שלך, אז אתה תוקף.
לא נורא. אני מבין שהנסיעה על העגלה מלחיצה,
גם על העגלה שלי העצבים חוגגים…
על מנת שנסיים את הדיון ברוח טובה,
אני מקדיש לך שיר של אחד מהאמנים האהובים עליי:
https://www.youtube.com/watch?v=TqhOVY58zIo
גיא הרשע
11 יונ 2017 14:37:36איש, ואני חשבתי שאתה מכיר את חוקת ה-NBA.
אתה מוזמן גם אתה להתענג על השיר שהוקדש לבן הממזר.
Ish
11 יונ 2017 14:39:12איך זה נוגע לחוקת הNBA?
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 14:42:47הרגע הזה בדיון, בו מישהו טוען שאין לך איך להוכיח את הטענה שלך, ומוכיח את הטענה שלך…
לא לחצתי על קישור, גזלת מספיק מזמני גם בלי הפלייליסט ש'ך.
עידו גילרי
11 יונ 2017 14:43:18גיא תשים לב שזה שוב קורה. אתה מתחמק מלתת תשובה ישירה. סטוק ג'וניור טען שאין הבדל בכוונה בין גרין ללברון. אתה טענת בזמנו שגרין היה צריך להיות מורחק. אז האם לדעתך גם לברון צריך להיות מורחק?
גיא הרשע
11 יונ 2017 14:50:15אתה יודע מה ההבדל?
הטראק רקורד.
כל אוהדי העגלה טענו שהבעיטה הייתה חלק מהמהלך, שככה גרין "קופץ".
רק כאשר זה מתרחש פעם, אחר פעם, אחר פעם, זו כבר סיבה להרחקה.
עידו גילרי
11 יונ 2017 14:53:12זה שטויות. איזה טראק רקורד. הבעיטה השניה לא הייתה בעיטה ואפילו לא הייתה פאול. הקפיצות האלו שרגליים עפות באויר קורות כל הזמן והופתעתי מאז לגלות שכמות הבעיטות ששחקנים חוטפים ככה בבייצים היא עצומה. אפילו שאמפרט פעם הוריד ככה את טריסטאן תומפסון בטעות.
עידו גילרי
11 יונ 2017 14:55:36ואם כבר אתה הולך על טרק רקורד. לברון לא הכשיל את קרי במשחק 4 בשנה שעברה? אתה פשוט מוטה באופן חסר פרופורציה.
רק בשביל הרקורד אני חושב שבשני המקרים לא צריכה להיות הרחקה (למראות שבזמנו חשבתי שגרין צריך לקבל הרחקה אבל מאז למדתי עד כמה ה"תנועה הלא טבעית" הזו היא די נפוצה).
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 14:57:43זה לא היה ההבדל.
וכבר הבאתי לך בעבר דוגמא מהעבר לבעיטה של לברון בקארי בגמר הקודם, אז הטרק רקורד של לברון מדבר בעד עצמו.
אתה כל פעם מסנדל את עצמך על טיעון אחר שזה כבר נהיה פתטי ברמות. אין לא חושב שיש פה מישהו 1 שקונה את זה שאתה מאמין שהבעיטה של לברון היתה לא מכוונת.
גיא הרשע
11 יונ 2017 15:00:59אז כאשר אני נותן תשובה זה "שטויות".
זכותך לחשוב ככה.
בכל מקרה, זה נראה לי שההבדל בין העבירה של ג'ונס (מכה עם אגרוף למפשעה), לבין זו של לברון (שעליה כרגע כתבת – "הקפיצות האלו שרגליים עפות באויר קורות כל הזמן"), צריך להיות ברור.
https://www.youtube.com/watch?v=2fjp2WivDvg
עכשיו אם מתבוננים בעבירה של משחק 2, אז אולי יש ספק (כמו במקרה של לברון?).
בכל הנוגע למשחק 3,
אתה אולי חושב שזה שטויות. אני לא מסכים.
עידו גילרי
11 יונ 2017 15:05:56אני לא מדבר על ג'ונס אני מדבר על לברון ביחס לגרין. ג'ונס זה מקרה עם כוונה ברורה מאד.
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 15:06:10כל ההבדל הוא שאיגי לא התקפל על הרצפה במשך כמה דק' טובות, ולכן זה משפיע על החזות של המהלך שהיה די ברוטאלי גם אחרי הבעיטה, לברון פשוט התעלל בו.
זה ההבדל היחיד,
וסילבר…
גיא הרשע
11 יונ 2017 15:08:03עידו,
לי יש את התחושה שאתה מזדעק על כל ביקורת שקשורה לגולדן סטייט או לסטיב קר.
אם הייתי היחיד שטוען שהעבירה של גרין הייתה שווה הרחקה, ניחא. אבל זה רחוק מכך.
ולא כל מי שטען זאת הוא אוהד הקאבס.
אני מנסה לכתוב את התגובות על סמך מה שאני רואה.
אני לא חושב שהעבירה של לברון שווה הרחקה, אני גם לא חושב שאלו של גרין וזאזא שוות הרחקה.
וההשוואה בין העבירה של ג'ונס לשאר העבירות היא מגוחכת.
(אבל להשוואה הנ"ל, ולעובדה שלהציג אותה כרלוונטית זה מגוחך, מזה בחרת להתעלם)
גיא הרשע
11 יונ 2017 15:11:37בן ממזר,
אני מצטער, אבל אתה פשוט קיבעת לעצמך בראש שזו עבירה, ושהיא שווה הרחקה.
אני לא זוכר אפילו מקרה אחד של הרחקה במקרה דומה.
הרחקה משמעותה פלייגרנט 2.
במקרה של גרין, גם פלייגרנט 1 היה שווה הרחקה.
עידו גילרי
11 יונ 2017 15:12:17זו כאמור התחושה שלך בגלל שאתה מוטה. לגבי קר אני מסכים שאני מוטה. אבל עוד לא קיבלתי טיעון מסיק ענייני (לטעמי) ואני פתוח לשינוי דעתי.
מה שאני מזדעק עליו כאן הוא העיוורון החד צדדי שלך לשני מהלכים שהם די זהים. כמו שאמרתי גם אני חשבתי בהתחלה שמגיעה הרחקה כי פשוט לא הבנתי שזה מסוג המהלכים שקורים לא מעט.
העבירה של ג'ונס הובאה על ידי הממזר בקונטקסט של לא מרחיקים על מכה ביצים. אז היא כן בקונטקסט ואם תבדוק תראה שגבתי והסברתי את ההבדל בכך ששם יש כוונה ברורה.
הממזר של סטוקטון
11 יונ 2017 15:13:40הוא יודע. זה בערך הזגזג העשירי.
יאללה שיהיה לכולם המשך יום נעים.
דני = דן גילברט
עיתון "חדשות" = מרמז על התקופה של מנחם לס
דן גילברט מתעורר אל המציאות בו גולדן סטייט אלופה, המלכה מסתגרת, וגילברט קורא את המעורב של מנחם עם הטבעת הראשונה של הקאפקייק, את עיתון "לאישה" קוראת המלכה
https://www.youtube.com/watch?v=xsLYlDs8V_0
גיא הרשע
11 יונ 2017 15:15:57בבעיטה של לברון:
https://www.youtube.com/watch?v=MgYaDWXd5lc
אפלטון
11 יונ 2017 15:17:58גיא כל הכבוד לך שאתה מצליח לעמוד בפרץ, למרות שאתה כנראה מאוד נהנה מהוויכוחים חסרי הסוף האלו. הרי כמו שאנחנו רואים מהפוסטים המצויינים של עמית, כל כך הרבה נתון לפרשנות של השופט שאין באמת תשובה לרוב המהלכים מה היה צריך או לא צריך לעשות.
אוהדי גולדן סטייט ימשיכו להתבכיין ולצעוק כמו קוזאק נגזל כי זה מה שהם יודעים לעשות, לא תשכנע אותם שלא מנסים להתנכל להם כמו שלא תשכנע את ישראל קרמר שאין אלוהים.
גיא הרשע
11 יונ 2017 15:21:42עידו,
תסתכל שוב על כל אחת מהעבירות.
גרין קפץ ובעט אחרי שהכדור לא היה ברשותו.
הבעיטה של לברון היא בירידה מהקפיצה של הג'אמפ שוט.
(לי זה נראה כמו ניסיון כושל למשוך עבירה, ע"ע פישר)
למעשה, הבעיטה של לברון מזכירה יותר את זו של גרין במשחק 2.
אז דרך אגב, לא טענתי שצריך להרחיק אותו.
נקודה אחרונה –
גרין היה מורחק גם עם פלייגרנט 1.
בשביל שהפנטזיה של הבן הממזר תתממש, צריך פלגרנט 2.
איך זה בכלל דומה?
גיא הרשע
11 יונ 2017 15:23:48אפלטון, אתה צודק.
אני די טמבל בכך שאני נגרר לוויכוחים הבלתי נגמרים הנ"ל.
אז כמו כל מסומם, אני מכריז –
"זו הייתה המנה האחרונה!"
עידו גילרי
11 יונ 2017 15:24:31ניב, קצת עצוב שאתה נותן לשנאה שלך לווריורס להפוך את נושא הדיון. אני מניח שבמקרה של הבן הממזר זה אולי באמת נכון אבל הוא לפחות מעלה טיעונים עניינים. כל הדיון הזה התחיל מטענה של שי בכלל שגרין וזאזא היו צריכים להיות מורחקים. טענה שכל המעורבים כאן לא חושבים שהיא נכונה.
אף אחד לא טוען כאן לגזל אלא לכך שאין הבדל בין הבעיטה של גרין באדאמס לבעיטה של לברון באיגואדלה. זה כל הסיפור. אתה מוזמן לחוות את דעתך בנושא.
עידו גילרי
11 יונ 2017 15:27:46אתה נגרר לויכוחים האלו בגלל שאתה נותן תשובות מתחמקות.
גיא הרשע
11 יונ 2017 15:29:51לא נכון עידו. הבן הממזר טוען, וטען מאז משחק 3, שצריך היה להרחיק את לברון על הבעיטה באיגודלה.
אתה ואיש נכסתם לדיון, לא בשביל להראות שלא צריך היה להרחיק את לברון,
אלא בשביל לנסות להוכיח שאני לא אובייקטיבי.
ינון יבור
11 יונ 2017 15:30:01הבעיטה הראשונה של גרין (על אדאמס בכלל לא עבירה).
השניה עבירה ברורה, ודי דומה למה שלברון עשה. שניהם, לדעתי, ניסו להוסיף תיאטרליות מוגזמת למהלך במטרה למשוך שריקה לעבירה. מה לעשות שגם בזה גרין פחות מוצלח מלברון ולכן הבעיטה שלו נראית הרבה פחות טוב ולא טבעית? שניהם לדעתי לא ניסו לבעוט אלא שייראה כאילו נעשתה עליהם עבירה. לשניהם זה לא הצליח. נקסט.
עידו גילרי
11 יונ 2017 15:31:21ממש אין הבדל. כל ההבדל הוא מתי הכדור יוצא להם מהיד. אצל גרין זה טיפה קודם אבל הוא כבר בתנועה כלפי מעלה. גם אצל לברון הושטת הרגל היא לגמרי אחרי שהכדור עזב את היד.
פשוט אין הבדל בין שני המהלכים. בוא נשים בצד את הפנטזיות של הבן של. הן כוללות פופקורן עבש בסינמטק. אני אוותר.
עידו גילרי
11 יונ 2017 15:32:30בדיוק ינון.
Ish
11 יונ 2017 15:39:421) אם אתה רוצה להיות טכני כולכם נדחפתם למשחק שלי.
2) שנית כאשר נדחפתי כל מה שהערתי לגבי היה לגבי ההגיון וההגינות של הטיעון שבן של הציג.
3) ינון צודק. אבל אם אתה מסכים עם זה תזכר בבקשה כמה זמן לקח לך להגיע לזה.
עידו גילרי
11 יונ 2017 15:41:19לא שמתי סטופר אבל מודה שהרבה.
אפלטון
11 יונ 2017 16:01:12עידו אין לזה קשר לשנאה שלי לגולדן סטייט אלא למיאוס שלי מהבכי של אוהדי הצהובים שפשוט לא מפסיק. לא זוכר שראיתי תופעה כזו.
לגבי פרטי הוויכוח, נכנסתי ללופ הזה כמה פעמים ואני לא מתכוון לעשות את זה שוב, כמו שאני לא נכנס שוב ושוב לוויכוחים העקרים עם קרמר. גיא עומד כאן בכבוד ובעקשות אל מול לולאה אינסופית של חצאי אמת ואנשים שמאמינים בצדקתם כמו הדתיים המסורים ביותר, וכדי שכולנו נאמין אז הם חוזרים על אותה מנטרה שוב ושוב ושוב.
Ish
11 יונ 2017 16:40:13איך אתה יודע שזה לא "כל האחרים" שעומדים כאן בכבוד ובעקשות אל מול לולאה אינסופית של חצאי אמת וגיא שמאמין בצדקתו כמו הדתיים המסורים?
אפלטון
11 יונ 2017 16:57:22ובגלל זה אני משתדל לא להיכנס לזה. די ברור שלא תשנו דעתכם, ודי ברור שהצד השני לא ישנה דעתו, זה לא שאתם מביאים טיעונים חדשים אלא חוזרים שוב ושוב על אותם דברים.
Ish
11 יונ 2017 17:04:12טיעונים ישנים לגבי דברים שקרו היום או אתמול?
לא יודע אם שמת לב אבל בן אדם כאן שינה את דעתו.
עידו גילרי
11 יונ 2017 17:14:59גיא אני נכנסתי לויכוח בגלל הדיון הקודם שלנו. כן זה קשור לחוסר אובקיטיביות שלך אבל הוא פלחת מפריע לי. מפריעה לי הדרך בה אתה מתעלם מטענות ושאלות שלא נוחות לך ובוחר לסיים את זה ב"אין לך איך להוכיח אז אתה תוקף" או ב"זה הופך ללופ אינסופי"". ברור שזה הופך להתנצחות כי אתה לא מגיב למה ששואלים אותך. אז כן זה מפריע לי ולא זה לא קשור לווריורס היה לנו את אותו סיפור בדיון על תקרת השכר.
עידו גילרי
11 יונ 2017 17:18:51ניב זה בהחלט קשור לשנאה שלך לווריורס כי אתה מראש מחליט שצד אחד הוא הצודק ו"עומד בכבוד" והצד השני מעלה טיעונים "דתיים".
מעבר לזה יש לי חדשות בשבילך כל האוהדים בכייניים. זו הסיבה שאני אף פעם לא נכנס לבלוג החי כל מה שיש שם זה בכי על השיפוט או על חוסר מזל.
הסיבה שהבכי של אוהדי הווריורס מפריע לך יותר מאחרים הוא שאתה שונא את הקבוצה שלהם
גיא הרשע
11 יונ 2017 17:31:57לי זה מרגיש יותר כמו שכאשר התשובות שלי לא נעימות, אז אני "מתחמק".
דיון לא קצר התנהל כאן. תראה לי בבקשה היכן התחמקתי.
הבאתי סרטונים, נימקתי את דעתי, מה יותר מזה אני אמור לעשות?
הדיון התחיל באיש, הוא שאל את הברון שאלה, ואני נתתי קישור לסרטונים.
משם התפתח דיון על האם לברון היה צריך להיות מורחק.
משום מה, אתה ואיש בכלל לא התייחסתם לדיון, וישר חיפשתם את הזווית של "אתה לא אובייקטיבי".
למה?
בגלל שאני חושב שהגיע לגרין פלגרנט 1 במשחק 3 של השנה שעברה?
אתה חושב שזה זהה למה שלברון עשה, אני לא.
אבל לרשום "מתחמק"?
אני זה שהביא את הקישורים לעבירות השנה, ובשנה שעברה.
וזה מבלי להיכנס לעובדה שזה בכלל לא רלוונטי, בגלל שגם אם לברון היה זוכה לפלייגרנט 1, הוא לא היה מורחק (להבדיל מגרין)
(אבל כמובן שגם לנקודה הפעוטה הנ"ל, לא אתה, ולא איש ממש התייחסתם).
עידו גילרי
11 יונ 2017 17:55:45כשתשובות לא נעימות לך אתה מתחמק.
תסתכל כמה תגובות הצריכו ממך תשובה לשאלה פשוטה.
אני בכלל לא התכוונתי להיכנס לדיון הזה ונכנסתי רק בגלל שנמנעת מלענות לו ואז סיימת את זה בגיחוך על חוסר היכולת שלו להביא טיעונים כשבעצם אתה מתעלם ממה שהוא אומר. זה בדיוק מה שבאתי לציין בקונטקסט של הדיון הקודם ביננו בנושא.
רק כדי שתגיד שבעיניך יש הבדל בין הבעיטה של לברון באיגואדלה לבין זו של גרין באדאמס לקח 4 או 5 תגובות רק אחרי שאני נכנסתי לדיון. זה מה שהבן של שאל אותך ולא ענית.
אפלטון
11 יונ 2017 17:56:39עידו ברור שאני לא אוהב את גולדן סטייט, וגם לא עפתי עליהם לפני שהאוהדים שלהם הפכו לדמויי אוהדי מכבי ת"א, או אוהדי לייקרס של תקופת השאקובי, אבל מאז האליפות זה באמת הפך מגעיל ברמות.
לא יודע אם אני יותר לא אוהב את הקבוצה שלהם או את האוהדים שלהם. כאן חשוב לציין שדווקא הייט אשברי, שאי אפשר להגיד שאני מחבב במיוחד (לפחות את ההייט הווירטואלי, לא מכיר את הדמות מאחורי המסך), לפחות מתנהג באצילות של אלוף ולא מתבכיין כל היום.
הספרס אגב, שזו קבוצה שבאמת שנאתי, תמיד הערכתי את האוהדים שלהם ואת רוח הקבוצה. גולדן סטייט עושה לי רושם של חבורת מפונקים, גם השחקנים וגם האוהדים וזה פשוט לא בא לי בטוב.
עידו גילרי
11 יונ 2017 18:17:23אוהדי הספרס כל כך מפונקים שהם מתבייכנים על המאמן והקבוצה שלהם בנוסף לשופטים.
גיא הרשע
11 יונ 2017 18:42:47עידו, משום מה יש לך אג'נדה להראות שאני מתחמק.
ומשום מה אני משתף פעולה.
רצף התגובות-
הבן הממזר:
"מה עם לברון… הוא לא היה אמור להיות מורחק אחרי הבעיטה באיגי ?"
אני:
"בן ממזר,
על פלגרנט 1 לא מרחיקים."
הבן הממזר:
"אי אפשר לתת פלגרנט 2 אחרי המשחק ?"
אני:
"כל השריקות לפלייגרנט נבחנות מחדש אחרי המשחק.
פלייגרנט יכול להפוך מ-1 ל-2, להפך, או להתבטל.
בנוסף, אירועים מיוחדים נבחנים גם הם."
הבן הממזר:
"נו, אז מה הבעיה להרחיק אותו על בעיטה מכוונת לאגוזים ?
זה לא מקרה מיוחד ?"
אני:
"אני מבין שאתה קצת חושש ממשחק 5.
אבל אני לא זוכר פלייגרנט 2 על מקרים דומים.
(גם לא גרין)"
הבן הממזר:
"ברור שאני חושש, היהודון הזה מסוגל להכל.
להזכיר לך מה אמרת על החלטת הליגה במקרה של גרין ?
עידו, הדיון בכלל לא היה על גרין או לא גרין.
מהרגע הראשון כתבתי שלא זכור לי מקרה של פלייגרנט 2 על מקרה כמו של גרין או לברון,
ובהמשך כאשר ביקשתי דוגמה, הבן הממזר הביא את ג'ונס,
שכמובן זו דוגמה רעה.
הרי למה מקרה גרין רלוונטי לטיעון של לברון השנה?
גם בשנה שעברה לא טענתי שהגיע לו פלייגרנט 2.
אבל משום מה, אתה ואיש נתפסתם על שאלת גרין.
פלא שלקח לי כמה תגובות לנחש מה לעזאזל אתם רוצים ממני?
עידו גילרי
11 יונ 2017 18:58:17וואיי גיא אתה מלך בהיתממות. הבן של בהמשך הכניס את גרין מכיוון שאתה טענת שלגרין הגיעה בזמנו הרחקה – דהיינו פלייגרנט 2. אז כן השאלה על דמיון בין המקרים היא מאד רלבנטית וגם עלתה בהמשך הדיון. שאני אביא את התגובה של הבן הממזר לפני שהגבתי?
"שתיהם מכוונים. אתה פשוט בוחר להיות טרול ולעצום עיניים.
עכשיו אתה טוען שהבעיטה של לברון לא מכוונת…אבל הבעיטה של גרין כן… לך תחפש מישהו אחר לשתות לו את הצהריים, קיבלת כל מה שרצית, ציטוטים, לינקים, אתה פשוט הייטר, שלא מסוגל להיות אובייקטיבי."
גיא הרשע
11 יונ 2017 19:12:01תקרא שוב את מה שכתבתי בתחילת הדיון, לפני שהבו הממזר בכלל הזכיר את גרין:
"אני מבין שאתה קצת חושש ממשחק 5.
אבל אני לא זוכר פלייגרנט 2 על מקרים דומים.
(גם לא גרין)"
וההרחקה שגרין היה "מרוויח", היא בגלל שהוא כבר צבר פלייגרנטים קודמים, לא קשור בכלל לפלייגרנט 2.
עידו גילרי
11 יונ 2017 19:14:03מה זאת אומרת? גרין היה מורחק רק על פלייגרנט 2.
גיא הרשע
11 יונ 2017 19:27:36עידו, לא נכון.
לגרין היו 3 נקודות על פלייגרנטים קודמים (2 מול הת'אנדר, 1 מול הרוקטס).
אם הוא היה מקבל על העבירה במשחק 4 מול הת'אנדר פלייגרנט 1,
הוא היה מורחק ממשחק אחד. אם הוא היה מקבל פלייגרנט 2,
הוא היה מורחק מ-2 משחקים (2 ההרחקות הם על נקודות פלייגרנט).
והבהרה/תיקון –
על בעיטה מהסוג של גרין/לברון, כן מקבלים פלגרנט 2, אבל ללא הרחקה נוספת (כמו במקרה של ג'ונס)
עידו גילרי
11 יונ 2017 19:33:03באמת שאני לא מבין עכשיו. אבל הוא קיבל פלייגרנט על העבירה הזו. כל הדיון אז היה שחשבו שישנו לו מ-1 ל-2 ואז הוא היה מורחק מהמשחק ה-5.
זה מה שאתה טענת אז שצריך היה לקרות. כלומר אתה טענת שמגיע לו פלייגרנט 2 וזה מה שהבן של טוען כל הזמן.
גיא הרשע
11 יונ 2017 19:49:06אתה צודק.
התבלבלתי באירועים.
אחרי בדיקה, העבירה של גרין שודרגה לפלייגרנט 2,
אבל ללא הרחקה נוספת כמו במקרה של ג'ונס.
בפרספקטיבה לאחור, זה כנראה העונש הנכון.
אבל-
א. אני עדיין חושב שיש הבדל בין העבירה שלו לבין הבעיטה של לברון.
ב. מרגע א', הדיון לא היה בכלל על גרין.
ג. ההאשמה שאני מתחמק, לא במקום.
בעיקר בהתחשב בעובדה שאני "מנהל חזית" מולך, מול איש, מול הבן הממזר. ואני מקפיד לענות לכל הטיעונים השונים.
עידו גילרי
11 יונ 2017 19:54:44אבל אתה מבין איך זה לא מתייחס לטענות של הבן של? ואיך זה כן רלבנטי לדיון.
אתה בהחלט מקפיד לענות אבל לא על מה ששואלים אותך. אני יכול להעיד רק על עצמי שלא הייתה לך שום "חזית" איתי בנושא אם לא היית מתחמק. אני לא יודע ממה זה נובע יכול להיות שאתה צריך לקרוא יותר בזהירות (אני יכול להגיד על עצמי שאני לפעמים מפספס את הטיעון מנגד בלהט הרגע).
ולנושא העבירה עצמה אני באמת לא יכול להבין איך ניתן לחשוב שיש הבדל בין שני המקרים.
גיא הרשע
11 יונ 2017 20:02:16לברון קפץ בשביל לזרוק שלשה, ובעט בדרכו למעטה.
אני מנחש שזה היה ניסיון (גמלוני) למשוך עבירה.
גרין קפץ ובעט אחרי שהכדור כבר לא היה ביד שלו.
Ish
11 יונ 2017 20:53:52גם ללברון הכדור לא היה ביד
https://youtu.be/s-wOuqCPnGU
Ish
11 יונ 2017 20:56:01בואו נפסיק לרקוד מסביב לשיח, ההבדל האמיתי הוא שאת לברון אתה אוהב ואת גרין לא
גיא הרשע
11 יונ 2017 21:01:11לא, איש אתה לא צודק.
באף אחת מ-2 התגובות שלך.
Ish
11 יונ 2017 21:13:02במינימום אני שלושת רבע צודק.
בתגובה הראשונה נכונה במאה אחוז. כשלברון מתחיל את התנועה עם הרגל הכדור אינו בידיים שלו
לגבי השנייה אני בטוח צודק בזה שאתה אוהב את לברון (ולהניח שזה לא משפיע עליך זו נאיביות)
אשך טמיר המקורי
11 יונ 2017 14:13:47תודה רבה על העבודה המצוינת כל השנה
חזיר יבלות צעיר
11 יונ 2017 14:14:13לגבי הטענות על הפלופ של שאמפרט כשניסה להגיע לכדור אבוד- פה רואים בבירור שקארי מושך לו בחולצה לפני ושאמפ עשה פלופ רק כדי לקבל שריקה שהגיעה לו
https://www.youtube.com/watch?v=oOiTCXcztR0
Ish
11 יונ 2017 14:19:56אגב, אתה טועה. מגע כזה בNBA הוא עבירה רק אם הוא משפיע על התנועה של השחקן. זה לא האט אותו כלל אבל כשהוא ראה שהוא לא יגיע לכדור הוא עשה פלופ.
Ish
11 יונ 2017 14:22:59זה אגב הבסיס החוקתי לפיו כל המגע, המשיכות והדחיפות במעבר על חסימות וסתם ריצות ממקום למקום אנים עבירות, זה מספק מספיק מקום לפרשנות שהשופטים יכולים לצאת נקי מלא לשרוק לשום דבר מזה(איך זה מגיע לזה שללברון מותר להרביץ לשחקנים שעוברים לידו ולזרוק שחקנים לרצפה זה כבר שאלה שאין לי תשובה אליה).
גיא הרשע
11 יונ 2017 14:26:51היה מגע, ושאמפרט "מכר" את העבירה בדיוק כמו שאחוז נכבד משחקני ה-NBA עושים (כולל לברון, כולל קרי).
Ish
11 יונ 2017 14:32:06תקרא את מה שכתוב ותבין אותו. לא כל מגע הוא פאול. על פי חוקי הNBA על מגע כזה להשפיע על תנועת השחקן בשביל שיהיה פאול. זה לא היה כאן במקרה הזה. שאמפרט פשוט ראה שהמסירה לא טובה והוא לא יגיע אליה ועשה פלופ.
Ish
11 יונ 2017 14:32:43קרי כנראה ממש ממש גרוע בזה
יואב
11 יונ 2017 14:20:56פשוט אדיר
עידן
11 יונ 2017 14:35:24ממזר אתה מס 1 באתר.שנון מצחיק אינטיליגנט ובעיקר מוציא את כל אוהדי לברון משלוותם הכותרת של הפוסט צריכה להיות העולם נגד הממזר ולא העולם נגד קליבלנד.
Don't Ever Change
חזיר יבלות צעיר
11 יונ 2017 14:40:09מוציא משלוותם (באמצעות פרובוקציות) = טרול?
עידן
11 יונ 2017 14:51:45מי קבע שזה פרובוקציות?זה שהוא מעלה את טיעוניו בדרכו היחודית לא הופך את טענותיו ללא נכונות[סילבר השופטים].אגב היד מכוונת מלמעלה זו לא מגמה של השנתיים האחרונות זה הולך הרבה שנים אחורה ואפילו פעם אחת נהניתי ממנה כשהלייקרס שיחקו נגד סקרמנטו
?
11 יונ 2017 14:57:55אכן מדויק מאד.
רק אתמול כשהעלתי בדיוק את אותן הטענות מנחם קרא לי דביל והסביר שלסילבר יש ילדים קטנים….
ממתי ילדים קטנים מפריעים לרמאים
עידן
11 יונ 2017 15:10:40http://sports.walla.co.il/item/1295525
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3438336,00.html
http://sports.walla.co.il/item/1313158
עידן
11 יונ 2017 15:01:38הדבר היחיד שאני לא מסכים עם הממזר זה הטענות לשי גם אם נעשו בהומור.
שי עושה עבודה מצויינת כל השנה וזה טבעי שהוא כנציג הסוכנות באוהיו וככזה שמסקר את קליבלנד כל השנה יהיו לו נטיות בכתיבה לקליבלנד.
הנסיך מהמפרץ
11 יונ 2017 16:28:03לא מבין איך אתם אוהדי הלייקרס מעודדים אותנו ? כל עוד אנחנו בטופ אתם תשארו בבור צואה שלכם.
לא צריכים אוהדי הצלחות כמוכם שעולים על כל עגלה אפשרית !!
מופקרים
נתן
11 יונ 2017 16:53:53אוהדי לייקרס כבר איבדו את טיפות הכבוד העצמי האחרונות שלהם. הם פשוט מסתפקים בשמחה לאידי
Ish
11 יונ 2017 21:24:00תזכיר לי רגע את מי אתה אוהד ומתי אתה שמח?
כן…
חשבתי ככה
דה שוט
11 יונ 2017 15:45:09תראה שוב ושוב את משחק 6 ההוא ותבין שרוב השריקות שם נעשו פחות או יותר כחלק משיפוט ביתי סביר. יש ניתוחים יפים ברשת. בלי קשר – היה גם משחק 7 לא ?
נתן
11 יונ 2017 16:48:03יאללה קדימה, אחריך, אל תשתנה, תקריב את עצמך.
מתן
11 יונ 2017 15:38:45If this series goes to a game 7 that's when I know it's rigged
דה שוט
11 יונ 2017 15:42:161. לגבי הרחקות – אם אין פציעה או משחק מסוכן – אסור להרחיק. לט דה פליירס דיסייד דה גיים ! מי שחוטף בעיטה בביצים או מכה לפנים – בעייה שלו. שילמד להתמודד פיזית או שיעבור לשח. מעניין אם גרין היה בועט לפרקינס בביצים ? זה לא מסוכן וזה בסדר. בפעם הבאה – שאדאמס יקפוץ לו על הצוואר ושניהם יורחקו ואז אנשים יחשבו פעמיים לפני שיבעטו לו בביצים. כל מי שקורא להרחקת שחקן יריב במקרה כזה הוא רק דבר אחד – בכיין.
2. לגבי הסיקור המוטה : הכל סבבה. אנחנו בני אדם ולא כבשים ויש לנו עמדה. אם הממזר ואשברי לא מרוצים – שיסעו לשם ויסקרו בעצמם.
3. גם אני תרמתי. יודעים למה ? כדי לא להיות קמצן.
Ish
11 יונ 2017 15:49:43אתה מזכיר לי איך בקטסל המאמן שלנו אמר לנו לתפוס לשחקני היריב (שהיו גבוהים מאיתנו ב30ס"מ בממוצע(מה לעשות ישוב של 250 איש לא מייצר הרבה גבוהים לעומת ישוב של עשרות אלפים)) בביצים, ואז כשפיגרנו ב19 הפרש ניסה לפרוט על המיתרים הגזעניים/לאומניים (של קיבוצניקים כן) ודרבן אותנו באמרת 'אבל הם ערבים'.
good times
דה שוט
11 יונ 2017 15:55:10חחח… חלק א נכון – מה תעשו ? תוותרו ? חלק ב׳ פחות. בתור קיבוצניק לשעבר, לא ממש לימדו אותנו לשנוא ערבים או קבוצ׳ות אתניות אחרות. למדנו לשנוא קפיטליסטים.
Ish
11 יונ 2017 16:01:47גם אותנו לא, אבל הוא לא היה קיבוצניק ולא הבין את זה, מה שהפך את כל העניין למצחיק במיוחד
דה שוט
11 יונ 2017 21:08:38צודק לגבי חלק ב', הבנתי בדיליי (יצאתי סטיק)
🙂
Ish
11 יונ 2017 21:15:18It's all good
עידן
11 יונ 2017 15:52:40https://www.yahoo.com/celebrity/nba-legend-charles-barkley-says-053210979.html
הנסיך מהמפרץ
11 יונ 2017 16:29:05לא מבין איך אתם אוהדי הלייקרס מעודדים אותנו ? כל עוד אנחנו בטופ אתם תשארו בבור צואה שלכם.
לא צריכים אוהדי הצלחות כמוכם שעולים על כל עגלה אפשרית !!
מופקרים.
הנסיך מהמפרץ
11 יונ 2017 16:32:01ושי יופי של סיקור, בתור אוהד אמיתי של גולדן סטייט ולא אוהד הצלחות כמו 99 אחוז פה אני יכול להבין את הנטייה שלך כךפי קליבלנד. תמשיך לעשות עבודה נפלאה ותשים פס על קנאים, שימשיכו לאכול מרור
Ish
11 יונ 2017 17:34:40עכשיו אתה עושה עבודה יותר טובה בלהשאר בדמות
הנסיך מהמפרץ
11 יונ 2017 17:45:48תגיד לי מה אתה רוצה ? אם בא לך תענה לעניין את אם לא תמשיך לאכול את הלב שהקבוצה שלי הולכת לזכות בעוד אליפות
Ish
11 יונ 2017 20:02:11אני רוצה שתמשיך, אתה עושה עבודה טובה כשאתה נשא בדמות
משיח
11 יונ 2017 17:05:48שי סיקור מדהים, כמו כל הסקירות שלך בגמר (העליית רמה כמו קינג פלופ)
ומי שלא טוב לו יום טוב לו
מנחם לס
11 יונ 2017 18:20:39שי, כמה מהמגיבים שאני כבר מכיר יודעים רק לדבר. אתה עושה, ועושה שרות אדיר לאתר. הם יכולים רק לדבר על מה שאתה עושה ואז כותב.
שגיא נאור
11 יונ 2017 19:36:50שי סיקור נהדר, אל תקשיב לכל המלעיזים!
איווט ליברמן
11 יונ 2017 20:07:04אפלטון- אנירוצה תכסף בחזרה… תשלח לי בפיי פאל . תודה יט קשקשן
אפלטון
11 יונ 2017 20:22:37אין בעיה, שלח לי פרטי בנק, אני אשווה עם הטבלה של שי ומוכן להחזיר מכספי לכל מי שתרם ורוצה את כספו חזרה. רק תפסיקו לזיין את השכל על התרומה שלכם
K_700
12 יונ 2017 00:35:08רוצה גם שתחזיר לי
no funny shtuff
11 יונ 2017 20:39:28תגידו, לא נמאס לכם (בשני הצדדים) להתבכיין על השיפוט?
כמה אפשר לבלבל את המוח אם זאזא דרך על הביצה של שומפארט ללא תגובה מהשופטים או שגרין צעק על ג'פרסון וחתיכה מהקוראסון שוקולד שאכל נכנסה לו לנחיר בלי שנשמעה שריקה?
אני בכל אופן כבר גולל את תגובות האופישיאייטינג טראש, כל הפינג פונג חסר התוחלת וחסר התועלת עם סרטוני הוידאו המגוחכים, הציטוטים מהחוקה ועימותים עם תגובות נגד מהעבר.
איך אפשר לראות משחק אם כל רגע מחפשים למה השופט לא שורק/כן שורק? נכון, היה שיפוט גרוע מאוד במשחק האחרון, השופטים הלכו למוניטור כל רגע, אבל היי- הקאבס הלכו מלא לקו, אבל היי- דריימונד איכשהו לא קיבל טכנית שנייה עם הרחקה אוטומטית, אבל היי- במשחק קודם לא שרקו ללברון טכנית. אבל היי- עזבו אותנו, באמא שלכם.
אפלטון
11 יונ 2017 20:41:01☝
גיא הרשע
11 יונ 2017 20:49:28אתה איש חכם.
ואני, כמו מסומם. כל פעם אני אומר לעצמי "זו הפעם האחרונה",
ולמחרת (או אפילו באותו היום) מוצא את עצמי שוב צולל
down the rabbit hole.
מישהו מכיר קבוצת תמיכה טובה ל-OCDאיסטים אנונימיים בנשר???
Ish
11 יונ 2017 20:58:06יש מצב שאפשר לפתוח אחת כאן. בסטיקי אולי?
עגל
11 יונ 2017 21:59:56+1
דורון האסטבן
11 יונ 2017 20:57:16אפלטון, קודם כל היינו שמחים מאד אם היית ממשיך לכתוב
בנושא השיט והים,
לא רק שלא חפרת (אולי כתבת בצחוק), אלא כתבת מאד יפה
גם ברמה של רב אומן,
על האדווה של הגלים, הלוואי ואוכל לקרוא זה שוב.
(איזו תגובה מדהימה ויפייפיה שכתבת לי)
אפלטון
11 יונ 2017 21:04:15תודה דורון, אמשיך לכתוב על הים, כל יום באירועי דיומא עד שיגמר האמריקאס קאפ. למרות שהקיץ לקחתי חופשה כדי להתחיל הרפתקאה חדשה. על היבשה הפעם
דורון האסטבן.
11 יונ 2017 21:12:16התודה היא לך, אתה כותב כרב אומן כאן שנים, על חשבון הזמן
והמשאבים שלך, בהתנדבות, מהלב.
אם אכיר או אגיע למישהו שמנהל את אירגוני השיט והים
הייתי לא עוזב אותו עד שישלם לך טוב
זו לא בעיה פשוט הייתי מראה לו כמה מהתגובות (תמיד מדהים
אצלך) או כמה מהכתבות היפייפות שלך
והוא היה חוטף אותך לקדם ולטפח אוהדי ספורט מופלא שכזה.
ניב את מופלא ורב אומן בכתיבה!!! (משנים של קריאה)
דורון האסטבן.
11 יונ 2017 21:13:47חוטף אותך לכתיבה אך הייתי מבקש בכל כוחי שתכתוב גם
כאן כמובן. 🙂
דורון תובנה שכדאי להפנים.
11 יונ 2017 21:01:06מה שלא תעשה אפילו בתורה הכי מושלמת וטהורה
סיכוי גדול שיבוא מישהו ויתלונן.
אז תרגיש טוב עם עצמך,
כי הבעיה היא שלו, הוא תמיד יתלונן.
זו תובנה שאני מלמד את עצמי ואחרים.
דורון תובנה שכדאי להפנים.
11 יונ 2017 21:06:00*בתורה = בצורה בדרך הכי נכונה, גם יתלוננו
(ברור שצריך אבחנה אם יש משהו בדברי המתלונן
בפעמים רבות זו התבוננות סובייקטיבית ותיסכול של המתלונן
שתמיד וגם אם יגישו לו אונקית זהב, ושקיק יהלומים,
ימציא משהו שלא טוב, שאין לו קשר למציאות.
דורון האסטבן.
11 יונ 2017 21:17:08שי סיקור נהדר מצוין ססגוני,
גם הסיקור הקודם לשלך ממש טוב מאד
סליחה שלא הספקתי להודות בזמן.
על האינדאנים בכלל אדיר, אני מאוהב באינדיאנים במאורים
ובאבורג'ינים.
דורון הוגנות ויושר
11 יונ 2017 21:23:03אפלטון (ניב) עגל, שי הברון, ואחרים, כותבים כאן
בסופר הגינות.
להיפך רואים את אפלטון ומידן גיא ודובי
שיורדים קשות על הקבוצות שלהם.
האהבה שלי רק התגברה למרות שצידדו בקבוצות שמנגד,
זה אפילו מצחיק אותי איך עגל וגיא הולכים עם הקאבס
מצחיק לטובה (לא בעקימת אף אך לרגע)
דורון הוגנות ויושר
11 יונ 2017 21:27:05למתלוננים בעבר על חוסר הגינות (לא מדובר על הפוסט הזה
אלא בכלל באתר) אני ורבים אחרים קוראים כאן שנים
אני גמיש בדעותיי ורפה הבנה
אך נאור הבנה בנושא ההגינות:
הסיקורים היומנים והכתבות
נכתבים כאן בהגינות הכי טהורה שאפשר!!!!!!
דורון לאפלטון
11 יונ 2017 21:39:57עשה לי טובה ושאל את האשה חברים משפחה,
אל תחזיר כסף!!! רוב התורמים היו מבסוטים.
זו קרמה טובה לתרום.
זו לא הקרמה שלך להחזיר כסף.
הרי כל ילד רואה שאתה ישר מאד
ברצונך להחזיר כסף יצאת לארג'
אך אנא שמור אותו לעצמך או תרום לעמותה שאתה מאמין בה.
בתודה ובאהבה ובסליחה לכל מי שלא הספקתי להודות.
האתר מופלא מארץ המופלאים.
בזכותכם.
יוסי ברקלי
11 יונ 2017 23:26:01וואוו. כמה מילים…
כבוד גדול לכולם על רמת המעורבות הרגשית והעניין, זה מה שהופך את האתר לכיף.
בת׳כלס, הלוואי שיגיע למשחק שבע אבל אין סיכוי. גולדן סטייט לא רואה את קליבלנד באורקל. חגיגות אליפות החל מסוף הרבע השלישי.
וכן, סוףסוף קיבלנו כדורסל קשוח, רק אם אפשר להפסיק עם המוניטורים לשופטים.
ספלאש
12 יונ 2017 01:03:10וואו גיא איש והממזר, איך יש לכם כח לוויכוחים הלא נגמרים האלה אין לי מושג..
לעניין הסיקור, אני חושב שאוהדי כולדן סטייט יראו את סיקור המשחק הזה במוטה לרעתם, ואלו של קליבלנד יראו את הראשונים כמוטים לרעתם..
מה שאני מנסה להגיד שאתה עושה עבודה טובה מאוד האובייקטיביות היחסית של הסיקורים, בטח בתור תושב אקרון!