חדשות ניו אורלינס פליקנס 08-06-2017

לוגו ניו אורלינס ניוז

חדשות ניו אורלינס פליקנס 08-06-2017

אחרי שהוחלט בפליקנס שהמנכ"ל  דל דמפס והמאמן הראשי אלווין ג'נטרי ימשיכו לעונה הבאה (אישית, אני לא מבין מדוע) כנראה שבהנהלה החליטו שחייבים שינוי, ואז קבעו שהשינוי צריך להיעשות ברמת ה… ש"ג!

אז הנה:

  • רוברט פאק, מי שהיה עוזרו של אלווין ג'נטרי בניו אורלינס פליקנס עוזב את הקבוצה ומחפש לו תפקיד כמאמן ראשי באחת מקבוצות ה- D-League.
  • הפליקנס החתימו במקורוברט פאק את כריס פינץ', עוזר המאמן של הדבר נאגטס, כדי שיגיע לתכנן עם ג'נטרי לעונה הבאה את מערך השותפות בין דייוויס לקאזינס…
  • פיל וובר, עוד עוזר המאמן של הפליקנס לא ימשיך בעונה הבאה כעוזר מאמן,  יש שמועות שיעבור למשרדי ההנהלה.
  • ייתכן ואת מקומו של פיל וובר כעוזר מאמן יתפוס סם מיטשל.

ואני מוסיף:

  • לא שומעים מאומה על שינוי הצוות הרפואי שהוכח ככישלון בשלוש העונות האחרונות.

מולי

איש של מילים: כותב סדרתי, עורך, מתרגם ופילוסוף של ספורט. אפשר לראות חלק ממה שפרסמתי כולל קישורים ליומן הקורונה ורשימת פרסומים כמו "על ספורט ומהויותיו", "מסע בעקבות אוהדים", "ליקוטי ספורט" ו- "בלוז של תקוות ומורדות - סיפורי קבוצת הניו אורלינס פליקנס 2015-2017" ורבים אחרים... באתר: https://hamuli4u.wixsite.com/muli4u

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. היה צריך לחכות עם זה כמה ימים… גם סדרת גמר וגם חדשות מטורפות כמו אלו לגבי הפליקנס זו התרגשות גדולה מדי בבת אחת.

  2. הסיבה לכך היא:

    I am on a mission from GOD to make the Israelites become Pelicans fans

    או במיוחד לא.ב. – בעברית קלה:

    המטרה שלי (של אני, אני=מולי) שהישראלים (אנשים בישראל) יהיו (להיות בזמן עתיד) אוהדים (רבים של אוהד, הרבה הרבה אוהד) של הפליקנס (הפליקנס זה השם של קבוצת הכדורסל של ניו אורלינס).

    1. מולי, חדשות בגזרת עוזרי המאמן של הפליקנס ז ה מ ע נ י י ן!!! ואל תיתן לאף אחד לספר לך אחרת!!!
      וברצינות עכשיו – האהדה שלך והמסירות שלך לקבוצה הזו בהחלט מרשימים.

    2. אם זו המטרה אז קדימה, אני בעד מטרות.
      אני מוכן לתרום את חלקי ולעקוב העונה (בעיקר בשל חיבה לא מוסברת לקאזינס).
      מודיע מראש שאין לי קבוצה מועדפת ואני פתוח לשמוע הצעות.
      חייב לציין שעד כה הקייס של הפליקנס די חלש והעתיד לא נראה מזהיר.

  3. מעניין מה הם יעשו עם הבחירה ה-41 בדראפט. סביר שטרייד כלשהו בשביל להביא חיזוק מתאים לחמישייה, וזה גם מה שהם צריכים בקיץ – שחקנים של שלשות והגנה לצד פרייזר (עדיף על הולידיי לדעתי להרכב הזה), קאזינס ודיוויס.

    1. איך יודעים שהקיץ כבר כאן? אוהדי כדורסל מצרפים את המילה ״מעניין״ לביטוי ״בחירה מס 41 של הפליקנס״. עוד שבוע וכולנו נדסקס פה בחירות סיבוב שני.

  4. מאמין שניו אורלינס יראו טוב יותר השנה מכיוון שיש להם הכנה עם קאזינס ודיוויס, בהנחה שאף אחד לא נפצע פתאום בטרום עונה או בתחילתה.

    נקווה בשבילם שיעשו מהלכם טובים בשוק השחקנים החופשיים

  5. באמת מאכזב מה שקורה בקבוצה ושהאשמים העיקריים לא פוטרו , מקווה לנס ודאמפס יוציא עוד שפן מהכובע , בוגי הציל את שתיהם , דיוויס קוזינס נראה שילוב מבטיח , השאלה עיקרית אם ג'רו ישאר או ילך ובמקרה כזה על מי באמת חושבים כאופציה במקומו, עדיין לא החלטתי אם עדיף שישאיר או ילך , יש לו כשרון אבל בכל ה4 שנים שלו בקבוצה לא ראיתי שום דבר ששווה תמשכורת העתידית שלו (כמובן שאת רובם העביר הפצוע אך עדיין..) , אם הייתה ההנהלה טובה כבר היינו קונטנדרים שנה הבאה , באמת שמייחל לנס שיעשו מהלכים נכונים בקיץ אפשר לעשות כאלה

  6. תודה על הפוסט, כן ירבו סקירות על תכניות הקבוצות השונות לעונה הבאה.
    בינתיים, פשוט כי אני לא יכול להתאפק – יש חדשות בנוגע לכספי?

    ועוד בהקשר הזה – האם ההפסד הצפוי של הקאבס, ומה שנראה לי הרושם כללי לפיו טיי לו לא הבריק בסדרת הגמר, האם תיתכן הערכה מחודשת לפועלו של בלאט בקבוצה באופן שיאפשר לו לחזור לליגה, אם לא כמאמן ראשי, לפחות כעוזר מאמן בכיר? גם ההצלחה היחסית של מייק בראון כעוזר מאמן יכולה לתרום להערכה מחודשת של מפוטרי קליבלנד ולברון שבלאט, כידוע, נמנה עליה. מה אתם אומרים?

    1. עכשיו ברור לגמרי עד כמה הכסוי תחת הקרוי לברון את טיירון לו גרוע.
      אבל זה לא אומר שבדומה לפרשת דרייפוס שלברוןלו וגריפין יגידו טעינו !

      גריפין בלאו הכי מטואוטא החוצה כי הוא האשם התורן בכישלון והצמד חמד לבלו ….יצעד שלוב ידיים בדרך לתהילת עולם למושבם המלכותי החדש בכפר הגללל….

כתיבת תגובה

סגירת תפריט