צעד וחצי ללברון, צעד גדול לקאבס בדרך לגמר המזרח – סיקור משחק 2 בחצי גמר המזרח בין הקאבס לרפטורס / הברון מקריית אקרון

מלך אקרון מברך את הברון מאקרון על חזרתו לאולם ה-Q

כמה טוב לחזור לאולם ה-Q. לאחר היעדרות ממשחק מס' 1 ביום שני האחרון, בעקבות אירועי יום העצמאות בקהילה בה אני שליח של הסוכנות היהודית בקנטון, שמחתי מאוד לחזור אל המגרש ולצפות מקרוב בחצי גמר המזרח. את המשחק האחרון ראיתי יחד עם חברי, ליאור אופיר, שבמקרה מחזיק בתואר אלוף העולם בג'יו-ג'יטסו ברזילאי. הוא היה הדובר המרכזי שלי באירועים של יום העצמאות בקהילות באקרון וקנטון, והרביץ קצת רוח ציונות באנשי הקהילה. אחד המשפטים שהוא אמר במהלך ההרצאות שלו הוא : "בחיים, לא כדאי לך להקשיב לאלה שאומרים לעשות את מה שעושה לך טוב על הלב, או מצד שני, לאלה שיגידו לך לא לעשות את מה שאתה חושב שיעשה לך טוב כי הסיכוי להצליח הוא נמוך – פשוט, תעשה את מה שאתה עושה הכי טוב. מה שיקרום לך להיות GREAT". לא מן הנמנע, שבשביל להיות אלוף, צריך לפעול בהתאם למוטו הזה. ולקליבלנד בתור קבוצה אלופה, יש את המיינד-סט הזה מתחילת הפלייאוף.

הלילה, הקליבלנד קאבלירס עלו ליתרון 2-0 על טורונטו ראפטורס לאחר ניצחון 125-103, במשחק 2 של חצי גמר המזרח. הניצחון הזה מסמן את הפעם ה-14 בהיסטוריה של הפרנצ'ייז בה קליבלנד עולה ליתרון 2-0 במהלך סדרת פלייאוף (וב-13 פעמים הקודמות – היא גם ניצחה את הסדרה). הקאבס ניצחו את חמשת משחקי הבית האחרונים שלהם נגד טורונטו בהפרש ממוצע של 24.2 נק', כשקליבלנד קולעת מעל 50% מהשדה, 43% מהשלוש ומגבילה את הרפטורס ל42% מהשדה ו27% מהשלוש. בוא נגיד, שגם אם טורונטו יצליחו לגנוב משחק אחד מתוך 2 משחקי הבית בקנדה, החזרה שלהם לקליבלנד תהיה לפרוטוקול בלבד.

125 הנק' של הקאבס הלילה, הן שיא פלייאוף חדש עבור הקאבס. הלילה, קליבלנד קלעו ב-55% מהשדה, יחד עם שיא פלייאוף של 54% מעבר לקשת (18/33). מתחילת המשחק הקאבס היו "על" עם 8 שלשות רצופות, וזה המפתח המרכזי שלהם לניצחונות במהלך הפלייאוף (בחמישה מתוך ששת המשחקים שלהם בפוסט-סיזן הם קלעו מס' דו-ספרתי של שלשות כשפעמיים הם קלעו יותר מ-15 שלשות במשחק…). הלילה הם הוסיפו ליכולת הקליעה גם מס' שיא לפלייאוף הזה של 28 אסיסטים על 41 סלי שדה. בהגנה, לקליבלנד היו 9 חטיפות, והם הצליחו להגביל את הרפטורס ל5/17 בזריקות ל-3. אם כבר אני מדבר על הספרה 3, ברבע השלישי, בו קלעו רק שלושה שחקנים (לברון-17, קיירי-15 ותומפסון-5), קליבלנד קלעו מס' שיא מבחינתם השנה 37 נק'.

וכמובן שלמנהיג שלה, אחד שיודע דבר או שניים על GREATNESS, יש את הלך הרוח שמוביל אותו לשבור כול כך הרבה שיאים – והלילה הוא ציין עוד ציון דרך משמעותי בקריירה הכול כך מרשימה שלו.

לברון ג'יימס סיים את המשחק עם 39 נקודות ב10/14 מהשדה (71%), 4/6 מעבר לקשת, 6 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 3 חטיפות ו-2 חסימות ב-37 דקות. כשמדברים על כך שלברון משנה פאזה בפלייאוף, אפשר לראות את זה במספרים – 34.2 נק' למשחק, ב57% מהשדה, 9.2 ריבאונדים, 7.3 אסיסטים, 2.7 חטיפות ו1.8 בלוקים ב-42 דקות משחק. מפלצת.

ג'יימס עבר את קארים עבדול ג'באר (5,672) בדרך למקום השני בכמות נקודות במשחקי הפלייאוף של ה-NBA בכול הזמנים. זאת הייתה הפעם ה-89 בקריירה בה לברון קולע מעל 30 נק' במשחק פלייאוף, ובכך הוא עבר גם את קובי בראיינט בדרך למקום השני בנתון הנ"ל בהיסטוריית הפלייאוף. הוא גם הפך, באופן די מפתיע, לשחקן הרביעי בלבד שמגיע ל-300 שלשות במשחקי פלייאוף (יחד עם ג'ינובילי-312, רג'י מילר-320 וריי אלן-385).

למרות שבמהלך כול המשחק, חפרתי ורשמתי את המהלכים שהיו, מבחינת מומנטומים, מהלכים הגנתיים יפים, פציעות ועבירות, ושאר ירקות. אני אסכם את המשחק הזה, ואולי גם את הסדרה כולה בשתי מילים פשוטות – לא כוחות.

פשוט – לא כוחות.

כשסרג' איבקה עבר מאורלנדו מג'יק לטורונטו רפטורס, והקנדים חיזקו עצמם גם בבולדוג הגנתי בדמות פי.ג'יי טאקר, אני חושב שאני לא הייתי היחיד שחשב שמאחורי הטריידים האלו עומדת מטרה אחת בלבד – חיזוק לקראת מפגש נוסף במהלך הפלייאוף עם הקליבלנד קאבלירס.

בשנה שעברה, עוד בטרם הייתי כתב עבור הופס, יצא לי להתארח בתא של חבר מהקהילה היהודית באקרון, במשחק השני, אז גמר המזרח, בין קליבלנד לטורונטו.

והנה נדמה, שדבר לא השתנה. אבל האמת שהרבה השתנה.

קליבלנד פשוט התחזקו בכול המקומות הנכונים. עם שדרוג ביכולת הקליעה מבחוץ,שדרוג ביכולת ניהול המשחק, והתחזקות של הדבק בהגנה – טורונטו רפטורס לא מהווה יריב ראוי לאלופה מקליבלנד. אולי בוסטון, בטח ביכולת הנוכחית של אייזיאה תומאס, שמראה לכולנו מאיזה חומר עשויים שחקנים גדולים, יכולה להקשות על האלופה מקליבלנד ולגרור אותה לסדרה של 6 משחקים – לא מאמין שיותר מכך.

ראויים לאזכור נוסף (מלבד קינג ג'יימס שכבר פירטתי עליו למעלה):

אצל קליבלנד, קיירי אירווינג רשם את הדאבל-דאבל השני שלו הפלייאוף, עם 22 נק' כולל 7-7 מהקו, יחד עם שיא פלייאוף מבחינתו של 11 אסיסטים ו-2 חטיפות, ב30 דקות. זאת הייתה הפעם הראשונה בקריירה של קיירי (גם בעונה הסידרה וגם בפלייאוף), בה הוא רושם משחקים בק-טו-בק של דאבל דאבל של מעל 20 נק' ומעל 10 אסיסטים. חוץ ממנו, בלטו אצל הקאבס צ'אנינג פריי עם 18 נק' (6/9 מעבר לקשת), ואימאן שאמפרט עם 14 נק', 6 ריבאונדים ב-27 דקות, רובן בגארבג' טיים. אצל האורחים מקנדה, בלטו יונאס ולנצ'יונאס, שהראה למאמן שלו קייסי מה הוא חושב על כך שהוא בחר לא לפתוח איתו בחמישייה, ומהרגע שעלה הוא החזיר 23 נק' ב10/13 מהשדה יחד עם 5 ריבאונדים ב-20 דקות מהספסל. קורי ג'וזף, עוד אחד שעלה מהספסל, נתן 22 נק' ו-6 ריבאונדים ב-25 דקות. היחיד מהחמישייה הפותחת של הרפטורס, שהגיע למשחק, וגם דאג להלחיץ את האוהד מס' 1 תוצרת הודו של הרפטורס שישב בשורה הראשונה, היה קייל לאורי. בתחילת המחצית השנייה, הוא נפל חזק על הרצפה, במה שהיה נראה כפציעת קרסול רצינית, שהצריכה אותו לרדת לטיפול בחדר ההלבשה. הוא חזר יחסית מהר, ואמר לאחר המשחק שישחק במשחק 3. הוא סיים את המשחק עם 20 נק' ו-5 אסיסטים ב-30 דקות.

אז אלו הרשמים המרכזיים שלי לגבי המשחק, יחד עם קצת מחשבות להמשך.

והנה קצת תמונות מהשטח, סרטונים ממהלך המשחק וראיון, שערכתי עם פי.ג'יי טאקר, שעל אף הבאסה של ההפסד הצלחתי להוציא ממנו חיוך בסוף הראיון – מומלץ לראות.

הדרון-מוביל, לא הצלחתי לקלוט את הדגם של המכונית המשוגעת הזאת, ליד ה-VALET, אבל האיש עם הכובע בצד הוא הרכז הותיק של הקאבס – דרון וויליאמס
גם בתוך האולם היה נראה שהטבעות גדולות הלילה מהרגיל
יום יפה וכדורסל טוב, כול מה שצריך בחיים
כשעתיים לפני תחילת המשחק עליתי לשידור בלייב דרך עמוד הפייסבוק של הופס, בזמן שלברון וג'פרסון מתחממים
את שני תרגילי החימום הבאים פי.ג'יי טאקר ייבא מהזמן שלו בהפועל חולון.   תרגיל חימום מס' 1: מבוא לעצירות אחרי פלאפל רצון
תרגיל חימום מס' 2: איך מוצאים פרטנרית חולונית בטינדר, בלי להידקר
אחד שירצה למחוק את המשק הלילה מהזיכרון – דמאר דרוזן (5 נק' בלבד).
ויזואלית, הייתם מלהקים אותו לפראיים או למשמר הלילה? יונאס ולנ-פאקין-צ'יונאס
קייל לאורי, מבצע מדיטציה במשך כול החימום שלו

לפני תחילת המשחק ביקרתי בחדר ההלבשה ולא הצלחתי לדוג שחקן מעניין לראיון, אבל בחדר ההלבשה של הרפטורס הסתכלתי מהצד על הראיון שצוות השידור הסיני עושה עם צמד הברזילאים של הרפטורס: ברונו קאבוקלו ולוקאס נוגיירה. וואלה, חוויה מצחיקה, הסינים שברו שיניים ושאלו את הברזילאים איך החיים בקנדה, ואיפה יש אנשים יותר נחמדים, ובטעות אחד הכתבים הסיניים שאל את נוגיירה איפה יש סקס יותר טוב – אין לי ספק שהוא ניסה לשאול משהו אחר והייתה פדיחה בתרגום. גם את הברזילאים זה ממש הצחיק ואחרי שצחקנו עברנו לחלק הרציני, כלומר לחדר האוכל. תמיד כיף לאכול בחדר האוכל של הכתבים, הפעם זה היה פסטה עם כדורי בשר, חזה עוף וסלטים טובים בצד. שבעתי ועליתי לפרקט לעלות לשידור שוב, כרבע שעה לפני תחילת המשחק, אמרתי שלום לחברים היהודיים שלי במושבים היקרים שמאחורי הספסל של קליבלנד, שרנו המנונים של קנדים ואמריקאים, והלכתי לתפוס את המקום שלי וליהנות מהמשחק.

רגעים יפים במחצית הראשונה:

האמ.סי של הקאבס, עשה קטע מצחיק שהוא לקח 2 "אוהדים" של טורונטו, אמר להם שהם זכו בפרס, ושלח אותם כל הדרך אל גג האולם, שם חיכו להם 2 כיסאות ריקים, ליד "אוהד" של הפייסרס מול מסך טלוויזיה, שם יראו את המשחק… 🙂

רגעים מעניינים מהמחצית השנייה:

הרגע הכי מפחיד מבחינת הקנדים במהלך המשחק
קייל לאורי יורד לחדר ההלבשה לקבל טיפול, הוא חזר בהמשך ונראה שהוא כשיר להמשך הסדרה

 

האוהד מס' 1 של הרפטורס וסרג' איבקה מחפשים תשובה ולא מוצאים

לאחר המשחק:

אתחיל עם ההיילייט האישי מבחינתי של מאחורי הקלעים. המפגש השני שלי עם אקס הפועל חולון, MVP ליגת העל בדימוס, פי.ג'יי טאקר. האיש זיהה אותי, ואת האמת בהתחלה לא היה לו כוח לתת לי ראיון, היה מבואס מהמשחק. אבל כשביקשתי ממנו לתת 2 דקות לקהל בארץ שאוהב אותו, הוא לא יכל לסרב, ובסיום הראיון אפילו הצליח לחייך תודות לתזכורת על הפועל חולון, שבאמת נכנסה לו עמוק ללב.

הדברים שהיו למאמנים להגיד:

לילד יום ההולדת, שחגג 40 שנות רשע, קואץ' טיירון לו, היה לומר: "שמרנו על דמאר דרוזן כמו שצריך. אנחנו יודעים שהוא שחקן מצוין. האסטרטגיה שלנו הייתה מאז ומעולם לקחת מהקבוצה השנייה את הדבר שהיא עושה הכי טוב. אני נותן לג'יי.אר הרבה קרדיט, גם לשאמפ וכמובן ללברון. החבר'ה האלה לוקחים את האתגר, והגבוהים שלנו עושים סגירות במקומות שצריך, כמו שצריך. ליונאס היו מהלכים טובים במחצית הראשונה, וזה המחיר שנשלם על הבליצים על דרוזן ולאורי. בסופו של דבר, הסיבה שאנחנו עולים ליתרון גדול ומהר היא ההגנה. כשעוצרים את דרוזן, ולא נותנים לו להיכנס לקצב שלו, וגם ללאורי לא – לטורונטו יהיה קשה לשמור על הקצב שלנו". גם מההתקפה טיירון לו היה מרוצה: "השחקנים שלנו עשו עבודה טובה בלקחת מה שההגנה שלהם נתנה לנו. לברון הגיע לקו 21 פעמים, וזה נהדר עבורנו. הגענו למצבים טובים מעבר לקשת וגם בתוך הצבע. קיירי מנהל את המשחק כמו שצריך. היו לנו יותר מדי איבודי כדור ואנחנו יכולים לשחק יותר טוב, בעיקר במחצית הראשונה, ככה שננקה את מה שצריך לנקות ונשחק כדורסל טוב". על היכולת של הכוכב שלו במשחקי הפלייאוף הוא אמר: "הוא משחק באינטנסיביות גבוהה ועם הרבה אנרגיה. כשהוא משחק באנרגיה כזאת, זה מדבק. בהגנה, ג'יי.אר ושאמפ, לקחו אחריות על שחקנים כמו פול ג'ורג' ודמאר דרוזן, וזה אפשר ללברון להגיע למצבים עוד יותר טובים בהתקפה. הוא משחק טוב מאוד, מה אגיד".

יום הולדת 40 לקואץ' לו. בלאט התקשר לברך

המאמן של הרפטורס, דווין קייסי אמר בסיום המשחק: "העניין הוא, שאנחנו באותו מקום שהיינו בשנה שעברה. גם בשנה שעברה הם הביסו אותנו פעמיים, ואז הלכנו לטורונטו. הסדרה הזאת לא הלכה לשום מקום. הכל פתוח. היו לנו שני הפסדים קשים. עד שקבוצה לא מנצחת באולם של הקבוצה השנייה – יש סדרה. כשלברון זורק 21 עונשין, וכול הקבוצה שלנו זורקת 19 – המצב שלנו לא טוב. עוד לא מימשנו כלום ממה שהקבוצה שלנו יכולה להראות. ככה שאנחנו לוקחים את התחת החבול שלנו הבייתה. אנחנו מובכים, עצבניים, מוטרפים מעצבים, עכשיו מה יש לנו לעשות? ללכת הבייתה ולעשות את העבודה".

קואץ' קייסי – חווה דז'ה-וו

בחדרי ההלבשה של הרפטורס, מעבר לראיון עם טאקר שהצלחתי לגרד עבורכם, היה אפשר לשמוע את קורי ג'וזף, דמאר דרוזן ויונאס ולנצ'יונאס פשוט מדברים בלי חשק על העובדה שקליבלנד היו טובים מהם ב-2 המשחקים הראשונים ועכשיו הם צריכים לעבוד קשה בבית שלהם כדי לחזור לעסק. לא מאמין שזה יקרה.

עברתי גם בחדר ההלבשה של הקאבס ושמעתי את טריסטן מדבר על הדומיננטיות שלו בריבאונד מול איבקה ויונאס. תאכלס, האיש הוא הסמכות הבלעדית לריבאונד בצבע והוא עושה עבודה טובה, שאולי מצדיקה מעט מהסכום עתק ששולם עליו.

ולקינוח הלכתי לחדר העיתונאים המרכזי שם לברון ג'יימס התיישב לראיון ארוך. נראה לי שגם ראו אותי בראיון שמשודר בNBA TV, אצטרך לבדוק את זה בהמשך, בזמן שאחד העיתונאים שאל את המלך 2 שאלות.

מה שהיה ללברון להגיד זה: "יש לנו תוכנית משחק ואנחנו מנסים להוציא אותה לפועל. לא תמיד זה מושלם, והלילה יונאס הצליח טוב נגדנו, גם ללאורי היו כמה מבטים טובים, לסרג' איבקה היו כמה מבטים טובים. אנחנו צריכים להקשות על כל השחקנים האלו ולא רק על דרוזן. במשך 48 הדקות האלו לדעתי הוצאנו את תוכנית המשחק לפועל כמו שצריך. כרגע, אני מרגיש מאוד טוב עם היכולת שלי בפלייאוף. החברים שלי לקבוצה עושים עבודה מצויינת בלתת לי עמדות טובות. צוות האימון מאפשר לי למצות את הפוטנציאל שלי להצליח. אני עובד קשה ואני חי עם התוצאות. בסופו של דבר המטרה זה לנצח עוד משחק".

זה מה שהיה לו להגיד בהקשר של עקיפת קארים עבדול ג'באר בטבלת קלעי הפלייאוף של ה-NBA בכול הזמנים.

זהו, עוד ערב ביתי באולם ה-Q מגיע לסיומו. ביום שישי וראשון ייערכו המשחקים בטורונטו, וכמו שאמרתי אני מאמין שאחד מהם הרפטורס יצליחו לגנוב, ככה שתהיה לי עוד הזדמנות לצפות בדינוזאורים מקנדה, מגיעים לביקור אחרון השנה ב-Q, במה שבאמת יהיה מופע "דנבר, הדינוזאור האחרון" לעונת 2016/17. אז או שאסקר את משחק 5 עבורכם, או שניפגש במשחק 3 של סדרת גמר המזרח בין בוסטון לקליבלנד, שבהחלט תהיה מעניינת לצפייה!

עד הפעם הבאה, לילה/בוקר טוב מקריית אקרון שבאוהיו!

 

לילה
או בוקר
טוב
מקריית אקרון שבאוהיו

 

לפוסט הזה יש 31 תגובות

  1. לפנתיאון! סיקור מעולה שי, תודה. טאקר הובא במיוחד בשביל הסדרה הזו ובשביל לנסות ולעצור את לברון אבל לא נראה שזה קורה במציאות.
    דרוזן ולאורי מאכזבים. שניהם לא מצליחים לשחק טוב ביחד למשך סדרה שלמה ולשמור על יציבות.

  2. וואו, הסיקור הכי טוב ברשת.
    שחקני טורונטו בעיקר נראים חסרי אמונה ביכולת שלהם מול לברון, ממש אפקט ג'ורדן

  3. אין כל סיכוי שבוסטון תעמיד התנגדות גדולה יותר מטורונטו בדרכו הנעימה של לברון לסדרת גמר נוספת . רורונטו קבוצה טובה ומאוזנת ממנה.
    אם הלברונים היו צריכים לעבור בדרך לגמר סדרה אצל אחת מ-2 הטקסניות – זה היה נראה אחרת .
    אין מה לדבר – החיים טובים במזרח .

    1. פורטלנד בלי נורקיץ',
      ויוטה במקום הקליפרס שאבדו את גריפין.

      מה יש לומר, קשה להיות אוהד של גולדן סטייט…

      1. אתה ממש משעשע . פורטלנד עם נורקיץ' היו עוברים את ג"ס ? אגב , הוא שיחק חלקית – בדיוק כפי שדוראנט שיחק חלקית .
        אנחנו משחקים עכשיו מול קליפרס ? מזל שגובר חזר – אחרת היה לך תירוץ חדש.
        וכמובן שלא התייחסת למה שכתבתי . אבל זה לא חדש .

        1. אתה מגוכח מצטער, המסלול של גולדן סטייט לאליפות ב2015 היה הקל ביותר בשנים האחרונות (הסיבה שחלק שאני לא ביניהם מסמנים כוכבית על האליפות שיחקו נגד לברון ושחקני די ליג), ב2016 הם נפגשו נגד שני קבוצות רציניות אוקלהומה, וקאבס בסגל מלא התוצאה ידועה. אני חייב להציג לך את התמונה אינדיאנה> פורטלנד, טורנטו ויוטה בערך באותה רמה (יוטה נזקקו ל7 משחקים לעבור את הקלפירס בלי גריפין קבוצה אנמית וחד מימדית).

    2. טול קורה, הקבוצה שלך קיבלה עד עכשיו את שתי הקבוצות הכי חלשות בשני הקונפרסים, אינדיאנה הרבה יותר טובה מפורטלנד וטורונטו הרבה יותר טובה מיוטה. אתה לוקה בשילוב מיוחד של תסמונת אוהד מכבי תל אביב טיפוסי + הקוזאק הנגזל.

        1. לפייסרס מאזן של 9 – 7 מול 8 הראשונות במערב העונה.
          לפורטלנד מאזן 5 – 11 מול 8 הראשונות במזרח העונה.

          לטורונטו מאזן 8 – 8 מול 8 הראשונות במערב העונה.
          ליוטה מאזן 8 – 8 מול 8 הראשונות במזרח העונה.

  4. פנטסטי.
    שי, איך אתה רואה את השילוב של דרון? לדעתי, הוא משדרג את כל החמישייה השניה. חוץ מלברון, הוא מנהל משחק הכי טוב בקליבלנד (יותר טוב מקיירי) ואז עומדים 5 קלעי שלשות (דרון, קורבר, שאמפ, לברון, פריי), כשאם סוגרים את לברון, דרון יודע למצוא אותם מצוין.
    גם הסייז שלו עבור רכז מאפשר להם חילופים אוטומטיים בחמישייה שהיא בעייתית מבחינה הגנתית (קרובר ופריי חורים די רציניים).

    1. מסכים איתך לגמרי בעניין המקצועי. אני יכול להגיד בנוסף, מבחינת חדרי ההלבשה, הוא אחד החבר'ה היותר "קולניים" בין השחקנים ונראה שהכימיה שלו עם לברון וקיירי מאוד טובה. זה נושא שבאמת עד שהתחלתי לסקר משחקים עבור הופס הייתי בטוח שזה סתם שטויות, בטח בהקשר של הפיטורים של דייויד בלאט בזמנו, על מצב חדרי ההלבשה וכו'.. אני קולט עכשיו שזה משהו משמעותי שנותן הרבה עבור קבוצה. המצב בחדר הלבשה של טורונטו די מעאפן למשל, אין כמעט תקשורת בין השחקנים – חוץ מדרוזן ולאורי שמדברים אחד עם השני כל הזמן, וצמד הברזילאים שיושב יחד ומריץ צחוקים אבל הם לא קשורים לרוטציה. בעוד שאצל הקאבס כולם מדברים אחד עם השני, יש ילדים של השחקנים הותיקים שנכנסים לחדר ההלבשה וכולם משחקים איתם – זה אווירה יותר משפחתית, שעושה טובה לקאבס גם על הפרקט לדעתי..

  5. סקירה נפלאה ! תודה רבה
    לברון פשוט משתפר. בעבר הוא היה משתנק / נחנק ועושה שטויות בסופי משחקים. כרגע הוא שולט במשחק בצורה מדהימה.

  6. תודה רבה לכולכם על התגובות החמות. עכשיו חזרתי לדירה שלי ובדיוק ראיתי את הפציעה של טוני פארקר, זה נראה רע מאוד הא?

  7. מעולה שי.
    טריסטאן מצדיק כל דולר. בלעדיו לא הייתה אליפות אשתקד.
    מי היה מאמין בזמן אמת שהחוזה שלו ייראה כסביר יחסית למה שהיה בקיץ

  8. ואי ואי ואי …..
    ממתי גי גיטסו הוא ספורט ברזילאי ?
    מת על משפטים קצרים ופשוטים שמעבירים מוטו
    האמת כאן לא הבנתי כלום …
    בקיצור הלכתי לאיבוד על ההתחלה.
    מה רצית להגיד?

    1. חחח, לא משפט שלי, משפט של חבר. רצה לומר תעשה את מה שאתה עושה הכי טוב ושיעשה אותך גדול… ואמרתי את זה בהקשר של קליבלנד ולברון – שעושים את מה שעושה אותם גדולים נכון לעכשיו..

  9. מצוין!
    יחי אדוננו ומורנו הברון
    מעביר את מה שקורה על המגרש וגם מחוצה לו. הראיון עם טאקר . . .
    אני מאחל לך שתהיה גם במשחק ההכתרה של קליבלנד (אבל אם ורק אם יוסטון מפסידה לג"ס)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט