אירועי דיומא – 01.05.2017 / מתן גילור

כדורגל:

לה ליגה – מחזור 35

22:00 מלאגה-סביליה – שידור בערוץ ONE (50). שתי הקבוצות מגיעות אחרי ניצחונות על גרנאדה וסלטה ויגו, בהתאמה. המשחק חשוב לסביליה במאבק על המקום השלישי, כשערב המחזור היא נמצאת בשוויון נקודות על אתלטיקו מדריד שמאיישת אותו, בעוד שסביליה במקום הרביעי. עבור מלאגה מדובר על המשחק חסר משמעות. בסיבוב הקודם ניצחה סביליה 1:4.

 

פרמיירליג – מחזור 35

22:00 ווטפורד-ליברפול – שידור בערוץ ספורט 1 (51). עבור המארחת אין חשיבות גדולה למשחק, אך לאורחת הוא חשוב מאד. אחרי אתמול, ליברפול במקום השלישי, כשהיא בשוויון נקודות עם סיטי ונקודה אחת מעל יונייטד, מה שאומר שליברפול זקוקה לנקודות רבות עד סוף העונה, כדי לשמור על המקום שמוביל לשלב הבתים של ליגת האלופות. בסיבוב הקודם ניצחה ליברפול 1:6.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

אליפות העולם – הגמר

יום אחד של הגמר בין ג'ון היגינס למארק סלבי מאחורינו. אלוף העולם סלבי מצא עצמו במצב לא לגמרי מוכר באליפות הזו, כשהיה כבר בפיגור של שישה משחקונים. "המכשף" הסקוטי היגינס היה בשליטה ברוב שלבי היום, והיתרון שלו היה יכול להיות גדול אף יותר, אלא שאלוף העולם הראה שוב את החוסן המנטלי שלו בסיום הערב, והצליח לצמצם ל-10:7.

היום הוא היום האחרון בהחלט של האליפות. שני השחקנים ייפגשו לשני הסשנים החותמים של הגמר. היגינס כאמור ביתרון, אך המומנטום מסוף הערב אצל סלבי, כך שהמשחק פתוח לחלוטין. שידור ביורוספורט בשעות 16:00 ו-21:00.

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. תודה לכולם על העדכונים, היום ובכלל.
    היוזמה הזו (דיומא) פשוט פצצה.

    אתמול ראיתי את סלבי קצת חיוור בסנוקר. נראה מה יהיה. מומלץ לחובבי הז'אנר

      1. עולה ל-13:11 בסוף הסשן, עם כמה פריימים שנראה לי שוברים שיאי זמן. מי שיהמר נגדו עכשיו שם כספו על קרן הצבי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט