אירועי דיומא – 24.04.2017/מתן גילור

כדורגל:

ליגת העל – מחזור 30

21:00 הפועל תל אביב-הפועל כפר סבא – שידור בערוץ ספורט 1 (54). מפגש קריטי בין שתי נועלות הטבלה. המנצחת כאן, אם תהיה כזו, תגדיל משמעותית את סיכויי ההישרדות שלה, ואילו המפסידה תתקרב מאד לליגה הלאומית. בעונה הסדירה סיימו הקבוצות בתיקו 1:1 במושבה ובתיקו 0:0 בלויטה.

 

לה ליגה – מחזור 33

21:45 אייבר-אתלטיק בילבאו – שידור בערוץ ONE (50). מאבק ישיר על מקום באירופה כשרק 3 נקודות מפרידות בין בילבאו במקום השישי לאייבר בשמיני. במחזור הקודם ניצחה בילבאו 1:5 את לאס פאלמאס ואילו אייבר הפסידה לריאל בטיס 0:2. בסיבוב הקודם ניצחה בילבאו 1:3.

 

סרייה A – מחזור 33

21:45 פסקרה-רומא – שידור בערוץ הספורט (55/555). ערב המחזור רומא ממקומת במקום השני. אמנם את פער 8 הנקודות מיובנטוס, אחרי התיקו שלה במחזור הקודם עם אטאלנטה 1:1, יהיה כמעט בלתי אפשרי לסגור, אבל למה לא לנסות? כמו כן, המשחק חשוב לה במאבק על המקום השני שווה מקום בשלב הבתים של ליגת האלופות. פסקרה כבר השלימה עם מקומה בסרייה B בעונה הבאה. בסיבוב הקודם ניצחה רומא 2:3.

 

טניס:

ברצלונה (500) – סיבוב ראשון

32 טניסאים ישחקו בסיבוב הראשון. מתוכם יעלו 16 שיפגשו את 16 המדורגים שיחלו את דרכם רק בסיבוב השני. היום יתקיימו 9 מתוך 16 המשחקים בסיבוב הראשון.

גויירמו גרסיה לופז-אלברט מונטנס. המנצח יפגוש בסיבוב השני את פליסיאנו לופז.

ראדו אלבוט-קספר רוד. המנצח יפגוש בסיבוב השני את אלברט ראמוס וינולאס.

קייל אדמונד-ג'רמי צ'ארדי. המנצח יפגוש בסיבוב השני את דומיניק ט'ים.

דניאל אוונס-טיאגו מונטריו. המנצח יפגוש בסיבוב השני את מישה זוורב.

טומי רוברדו-יושי שוגיטה. המנצח יפגוש בסיבוב השני את רישאר גסקה.

מיכאל יאמר-אנדראס ספי. המנצח יפגוש בסיבוב השני את פאבלו קארנו בוסטה.

ניקולאס אלמגרו-סטיבן דיאז. המנצח יפגוש בסיבוב השני את אלכסנדר זוורב.

קווין אנדרסון-קרלוס ברלוק. המנצח יפגוש בסיבוב השני את דויד פרר.

מרסל גרנולרס פויול-מאלק ג'אזירי. המנצח יפגוש בסיבוב השני את בנואי פייר.

 

כדורעף:

גמר הפלייאוף (נשים)

20:15 מכבי חיפה (1)-הפועל כפר סבא (2) – שידור בערוץ 5+ (56). כפ"ס כבר אירחה את המשחק השלישי ביתרון 0:2 וגם הובילה 0:2 במערכות. מכבי לקחה את המערכה השלישית ובמצב של 22:22 במערכה הרביעית, השופט הפך החלטת קוונית, ולאחר ויכוחים הכוכבת של כפ"ס מחאה לו כפיים בהפגנתיות, מה שגרר כרטיס אדום (בכדורעף זה נקודה נוספת ליריבה), אשר העלה את מכבי ל-22:24 ודי סגר את המערכה. במערכה החמישית מכבי השלימה קמבק מרשים, וכך הסדרה הנהדרת הזו תימשך עוד משחק אחד לפחות.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

אליפות העולם – שמינית הגמר

אתמול התקיימו ארבעה משחקים במסגרת שמינית הגמר. בראשון השלים סטיבן מגווייר בקלות את הניצחון על רורי מקלאוד, הסינדרלה של הטורניר, זאת בלי להזדקק כלל לסשן שלישי. אלוף העולם מארק סלבי שמר על פער ארבעת המשחקונים שלו על סייאו גואודונג, ומוביל עליו 10:6. במשחק בין בארי הוקינס לגרהאם דוט, הוקינס כבר הוביל בשישה משחקונים, לפני שהסקוטי העקשן צמצם במעט ל-10:6. במשחק הטוב של היום, ואולי של האליפות עד כה, החליפו ניל רוברטסון ומארקו פו מהלומות איכותיות זה על זה בדרך לשוויון 8:8. היום הוא היום המסיים של שמינית הגמר, ובו ייחתמו שלושת המשחקים שנותרו. שידורים ביורוספורט לאורך היום החל מ-15:00 (לינקים לכל המשחקים, גם לאלו שלא משודרים ביורוספורט, אפשר למצוא כאן). משחקי היום:

15:00-מארק סלבי-סייאו גואודונג

15:00-בארי הוקינס-גרהאם דוט

21:00-ניל רוברטסון-מארקו פו

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. מסכם דוט. לא הלך לו כלום. ובארי היכה היטב והיה מלא ביטחון.
    נקווה לעונה טובה יותר עבורו בשנה הבאה.
    בארי יכול ללכת עד הסוף השנה.

      1. ולגבי בארי – אחד הפייבוריטים שלי בהחלט. רק שיפסיק להשתנק במעמדים המכריעים. יש לו סה"כ דרך סבירה לגמר. מגווייר, ואח"כ היגינס או ווילסון (האחרון הכי מסוכן בעיניי).

      2. אפילו לא חשבתי יהיה כאן. היו לו גם תקופות של דיכאון רציניות בחיים שעצרו אותו אם אני זוכר נכון

        1. זה נכון, והוא חשף את זה. חיים לא קלים היו לאיש – התמודד עם דכאון, הפלה של אשתו ומוות של המנהל והחבר הכי טוב שלו. לגבי ההגעה לאליפות, הוא נפל במוקדמות על שחקנים די גרועים. הרבה עניין של מזל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט