מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

 

1. הווריורס מראים אהבתם לג'בל מגי עם TOILET PAPER!

הווריורס מצאו דרך קצת שונה להראות לג'בל מגי את אהבתם הערצתם לשחקן שפתר להם בעייה רצינית תחת הסל.

הרעיון היה של אנדרה איגודלה שהתייעץ עם דריימונד גרין ואיין קלארק, ואז הם פנו לשאר השחקנים – מלבד כמובן ג'בל עצמו –  וקיבלו את אישורם.

השלושה שילמו עבור הפרודוקציה של פניו של ג'בל מגי על כל  סיבוב של גליל הנייר 'טואלט', וומהיום עד הודעה חדשה זהו הנייר בבתי השימוש של הקבוצה וחדר האימונים. איגודלה שאל כמה פעמים תמונתו מופיעה על הגליל.

תשובתו?

"לכמה חירבונים שהגליל מספיק"!

תגובתו של ג'בל אינה ידועה בינתיים.

2. מה אומרים על החמצת המשחק נגד הקליפרס (לברון, אירוינג ולאב)?

 

לברון:

I don't think the NBA can do anything about it. At the end of the day, it sucks at times where certain guys have to rest, but certain guys need rest.

And it's a long, strenuous season and the NBA does a great job of putting the schedule together as best as they can. You're going to have back-to-backs. You're going to have certain games where certain things fall on certain nights, but a coach's job is to figure out a way for their team to compete for a championship, not compete for a game.

אירוינג:

I suffered from stomach cramps, headaches, and diarrhea

דייב גריפין, מנכ"ל הקאבס:

What about the league's concern re fans and ABC paying a lot of $ and not getting the best players? "Yeah? the fans pay a lot of money? well, the Cavs are paying me to win a championship."

 

3. הסלטיקס לא שוכחים מה שריי אלן עשה להם

ראז'ון רונדו עומד לערוך נשף גדול (על חשבונו) ולהזמין את כל אלה שהיו חלק מאליפות 2008 , פלוס אוהדים ניבחרים, סדרנים מהאולם ומי לא. הוא שכר ספינת שעשועים ענקית לשלושה ימי "הפלגה של זכרונות, שתייה, והפתעות".

חצי בוסטון הוזמנה.

מי לא הוזמן? ריי אלן!

לפי Marc J. Spears ההרגשה הרעה לגבי עזיבת ריי אלן להיט עדיין שוררת באולם הבוסטון גארדן וכל השחקנים ששיחקו עם ריי.

ראז'ון אמר:

Idon't know a good analogy to put this in. It just wasn't the greatest separation. It wasn't the greatest thing that could've happened to us as a team, a bond. We were at war with those guys [Miami]. To go with the enemy, that's unheard of in sports. Well, it's not so unheard of. It's damn near common now.

The mindset we had. The guys on our team. You wouldn't do anything like that. It makes you question that series in the Finals … Who were you for? You didn't bleed green. People think we had a messed-up relationship. It's not the greatest. But it's not just me. I called and reached out to a couple of other vets and asked them what they wanted to do with the situation. They told me to stick with what we got [without Allen].

אלן היה חלק מ'הביג 3' של הסלטיקס (עם קווין גארנט ופול פירס) שהפכו ל'ביג 4' עם בואו של ראז'ון והפיכתו בהרבה מובנים לכוכב הקבוצה. הארבעה שיחקו יחד 4 עונות מצויינות כולל אליפות, ופלייאוף בכל אחת מארבע השנים כשבאחת מהן ניצחו א אליפות המזרח (2010) אבל הפסידו ללייקרס בגמר.

העזיבה של ריי אלן באה כרעם ביום בהיר. "WE DIDN'T HAVE A CLUE", אומר פול פירס ומסביר את קטיעת היחסים בינו לבין ריי בעובדה ש"ריי לא טרח לצלצל למפרע ולהסביר – או להזהיר – את תוכניתו, וזה דבר שלא אוכל לסלוח לו אף פעם. לא רק זאת. צלצלתי אליו כמה פעמים והוא לא החזיר אף צלצול. רק חודש קודם לכן היינו החברים הטובים ביותר".ראז'ון, שנתבקש להגיב לדברע פול פירס אמר ש"זה משהו שקרה בעבר הרחוק; אין לי מה לומר בנידון".קווין גארנט – שיחד עם ריי אלן יהיה בכיתת "היכל התהילה" של 2021 – סרב לדבר בכלל על ריי. מהרגע שריי עזב למיאמי היה ברוק ב-FACE IMAGE של גארנט שהוא בוחל ומתעב את ריי אלן; לא סתם שונא אותו.מה דעתי בנידון?

אין לי דיעה כי אני לא יודע מה בדיוק הלך שם. מה שאני כן יודע זה שאחרי שריי אלן עזב את הסלטיקס הוא אסף עוד שתי טבעות בעוד שהסלטיקס ירדו מדחי אל דחי. אולי הוא ראה את הכתובת על הקיר. אין שאלה שהוא היה צריך להודיע לחבריו (איתם זכה באליפות אחת וכמעט בשנייה) על תוכניותיו, אבל לך תדע מה התחולל שם בדלתות סגורות ומה היו היחסים האמיתיי בין הארבעה.

4. על מי הלייקרס הולכים הקיץ?

הלייקרס הם קבוצה ללא הגנה, ללא פוינט גארד, וללא אף גבוה אמיתי שיכול TO SPACE את ההגנה של היריב. יותר קשה למצוא  עגבניות בשוק הכרמל מאשר לשמור על הלייקרס.

אז מה השמועות בקשר ללייקרס (לדדי יש מקורות משלו ; לי יש מקורות משלי!)?

יהיו להם קיץ 30 מיליון תחת הסף. מה עושים עם כסף כזה?

מביאים כןכב-על, סופרסטאר כקווין דוראנט או סטפן קרי ונותנים להם את המקס. – את כל ה-30.

מה הבעייה?

שכוכבים ממש, סופר-סטארים כדוראנט או קרי בורחים מקבוצה כמו הלייקרס כאילו יש לה צרעת. בחמש השנים שהיא שוכנת בבור הצואה היא גרמה לנזק בלתי הפיך, והוא שהלייקרס הוא המקום מס' 29 בדרוג הקבוצות ששחקנים רוצים לשחק בהן. תן לקווין דוראנט או סטפן קרי 30 מיליון, פלווס סקרלט ג'ונהנסון או ג'סיקה אלבה (לא את שתיהן; עליו יהיה לבחור), והוא יצחק לך בפנים.

*

סקרלט ג'והנסון

 

ג'סיקה אלבה

אז תשכחו מקווין דוראנט ואחת מהנערות האלה.

לא רק זאת. כוכב שהוא סופר לקבוצה הזאת עם ג'יני באס המנהלת עניינים ומג'יק רק מקשיב לה ומקיים הוא כמו כוס רוח למת. הם צריכים ניקוי בית כללי. למעשה לא "ניקוי" – הם יכולים להשאיר את רוב השחקנים, אבל להביא שחקנים טובים מהם בסביבות 8-10 מיליון לאחד. ב-30 מיליון הם יכולים להביא (המלצה שלי) את:

  1. פטי מילס (שחקן חופשי)
  2. ארסן איליאסובה
  3. נרלנס נואל
  4. ג'יי ג'יי רדיק
  5. דרו הולידיי

פטי מילס או דרו הולידיי שיהיה פוינט גארד; נואל או איליאסובה שיהיה סנטר שיפתח קצת את ההגנה, ורדיק שיביא שלשות.

אם הלייקרב עושה זאת הוא תתקדם לבערך המקון ה-23 או ה-24 בליגה, ובמצבם – כל צעד קדימה יתקבל בברכה.

5. אינדיאנה חייבת לפרק ולהתחיל הכל מחדש

 

עתה, כשהעונה קרובה לסיומה, אינדיאנה נמצאת בדיוק באותה מקום ובאותו מצב בו היתה בשנים האחרונות: לא מריחה ולא מסריחה.

אחרי ההפסד לטורונטו 116-91 הקבוצה יושבת על רקורד של 35-34. היא ששית בפלייאוף עם סכנה ממשית ליפול מחוץ לשמינייה הראשונה. אותן הצרות והמחלות שפגעו בה מאז השנים בה היא היתה הדרלינג של המזרח  פוגעות בה גם עתה. הקבוצה ממשיכה ביו-יו שלה בין הפסדים ונצחונות, ומלארי בירד לא שומעים מילה וחצי מילה. לך תדע אם הוא לא חזר לאסוף זבל בפרנץ' ליק.

אינדיאנה תצטרך להחליט מה היא רוצה לעשות עם חוזהו של פול ג'ורג' המסתיים הקיץ. המאמן נייט מקמילן עושה "OK JOB" אבל, כמו הקבוצה, לא אסל ולא באסל.

לדעתי יהיה טוב יותר לאינדיאנה להחמיץ את הפלייאוף, לתת לפול ג'ורג' וג'ף טיג ללכת, ולהתחיל הכל מחדש עם מאמן חדש, שחקנים צעירים מהדראפט, והייתי מוסיף שהגיע הזמן להגיד שלום גם לציפור. לארי בירד לא צריך את זה. שיילך לדוג עם בובי נייט במקום להתעסק בהנהלת קבוצת כדורסל, דבר שהוא לא מצטיין בו כפי שהצטיין כשניהל קבוצה מהפארקט עצמו.

6. מאמר מצויין בקלקולוס על חסימות בכדורסל

 

 

7. קרל מלון מבקר את הקאבס על "הונאת הקהל"במשחק נגד הקליפרס

*


*

8. ה-BLOOPERS ב-סטרטרס!

*

*

9. "קרב מכות" ב-NBA סטייל 2017…(קרי וגרין נגד ראסל)

 

*

10. קרייר היי לגורדון הייווארד הערב (38 נק')

*

11. ג'יימס הארדן לא ניגמר (היילייט של משחקו ערב נגד הנאגטס) – 39 חיצים, 11 בונבונים, 7 אשכוליות!

*

*

12. שקטין א פול: זריקת הפאול של רוברסון…

*

 

 

 

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 74 תגובות

    1. אגב, הנייר טואלט של מקגי בא כתגובה למגבות שאותו מקגי חילק לקבוצה עם תמונה של גרין ישן עם פה פתוח…….
      צחוקיה ושיגועיה במפרץ

    1. ממש!
      איזו מחווה דוחה!

      אני זוכר שהטמבל הזה ספנסר הוז עשה כאלה עם הדיוקן של אובמה וזאת היתה הכוונה שלו. זה לא מראה על כבוד או חיבה. בדיוק ההיפך

      1. אני לא חושב שזה אותו דבר, יש קטעים בחבורות של בנים (בדרך כלל יותר צעירים) לעשות דברים שמבחוץ נראים מעליבים ודוחים אבל מבפנים זה מצקבל בצורה שונה לגמרי

  1. פוארטו ריקו בגמר, אחרי נצחון סופר-דרמטי בווק-אוף על הולנד, 3:4 בווק-אוף, אינינג 11.
    פוארטו ריקו נחלצה בחצי העליון מבסיסים מלאים, רק אחד בחוץ, של הולנד, עם דאבל פליי מארץ הניסים.
    משחק גדול – להולנד היתה הזדמנות גדולה-גדולה להמשיך בתור הסוס השחור של האלפיות. הרבה בכי בדאג-אאוט, למי שאמר שאין אמוציות בטורניר הזה.
    הפוארטוריקנים בקרנבל על המגרש.
    חצי הגמר השני הלילה, ארה"ב ויפן. הגמר יום למחרת.

  2. תודה מנחם. אני אעתיק את התגובה שלי מהפוסט של רפי כי היא מסכמת את מה שאני מרגיש עם מה שקורה בליגה שבה רק סופרים טבעות. עם המנוחות, חבירות הכוכבים והטנקינג. אובדן הבושה ואובדן הדרך.

    ה'תהליך' הוא בדיוק ניצול של השיטה שמתגמלת אי הצלחה. כשקבוצה מוותרת מראש על כמה עונות כדי להגדיל את הסיכויים שלה בהגרלה ועוד אומרת את זה בריש גלי, זה ניצול ציני, וזה חוסר ספורטיביות. זה קידוש המטרה על פני הדרך.
    כשרואים עכשיו את הטנק הברוטלי של פיניקס ולייקרס יודעים שאבדה הבושה בליגה. יחד עם המנוחות לשחקנים שהפך לנורמה.
    הליגה מאבדת את הכיוון שלה. אני בכוונה אגזים עכשיו אבל ככה זה מרגיש לי- הליגה מאבדת את הערכים שעליה היא מושתתת.
    כל מה שחשוב זה מה קורה בראש המדרגות, הטיפוס נהיה כבר משהו מעיק ונראה שלאף אחד לא אכפת ממנו. אז למה שלנו יהיה אכפת?
    הדברים האלו מפריעים לי יותר מכל גולדן סטייט או קליבלנד או סופרטים שתבוא. כי התופעות האלו הן רק סימפטום למחלה, הרי בסוף רק סופרים טבעות לא?
    אם הליגה לא תתאפס ומהר, העונה הרגילה תאבד לחלוטין מערכה. אנחנו במדרון חלקלק וכל עונה אני רואה תסמינים יותר ויותר חזקים לחוסר הספורטיביות שמכרסם למען קידוש הטבעת.

    1. + גדול!

      חוסר הבושה, זו המחלה הממארת של החברה של ימינו.
      אין סיבה שזה לא יהיה נכון באותה המידה לספורט.

      1. הבושה היא שהאחראים על קביעת מספר המשחקים בעונה חשוב להם הכסף יותר מבריאות השחקנים. במצב כזה המנוחה לשחקנים לגיטימית ביותר וראויה מאוד.

        1. אני דווקא התייחסתי לסאנס, ללייקרס, ולסיקסרס,
          שבמוצהר בוחרות להפסיד בכוונה.

          אישית, אין לי בעיה עם הטקטיקה של מנוחת שחקנים, בגלל שזו טקטיקה שמטרתה הסופית היא לשרת את יכולת הקבוצה להצליח כמה שיותר בפלייאוף.

          1. לדעתי כל התופעות האלו פסולות ונגד הרוח הספורטיבית.
            הרי מנוחות שחקנים כמוהו כטנקינג רק שזה למשחק אחד. גם אם המחשבה היא לטווח הארוך, כך גם הטנקינג. רק טווחי הזמן פה הם שונים, הרעיון אותו רעיון.
            כל עוד משלמים לשחקנים כל כך הרבה כסף כדי לשחק כדורסל, תפקידם הוא לשחק בכל משחק שבו הם יכולים ותפקיד הקבוצות לעשות כל מה שאפשר כדי לנצח. בכל משחק וכל תחרות.
            אני שמח שזה קרה דווקא במשחקים המרכזיים שמשודרים ארצית. הרי הליגה מקבלת 24 מיליארד דולר מהטלוויזיה. אחוז נכבד מזה הולך לשחקנים. אז כשיתחילו הטלפונים הזועמים ממנהלי השידור, וכשהאוהדים יצביעו ברגליים ויסרבו לקנות כרטיסים למשחקי בק טו בק אולי הליגה תחליט לעשות מעשה.
            ואם יש עדויות רפואיות שהלו'ז קשה מדי למשחק של ימינו אז יש פתרונות אחרים. חלוקת דקות, סימון משחקים מראש, והכי נכון- הורדה של כמות המשחקים. אני בטוח שהליגה לא תסבול מזה אם יורידו 6-7 משחקים מהלוז, יחד עם הארכת הליגה בשבוע והנה צמצמנו כמעט לחלוטין משחקי בק טו בק מבלי לפגוע משמעותית בהכנסות הקבוצות והשחקנים.

          2. בנקודה הזאת, הדעות שלנו חלוקות.
            אני לא רואה כל פסול בניסיון למקסם את יכולתה של קבוצה דרך ניהול דקות ומנוחה.
            לא תפקידם, לא של השחקנים, ולא של המאמן, לדאוג לרוח הספורטיבית.
            כך שהחצים לא צריכים להיות מופנים, לא כלפי פופ, ולא כלפי לברון.

            מי שאמונה על כך היא הנהלת הליגה, שהיא למעשה, המועסק של בעילי הקבוצות.
            בדיוק בשביל זה היה את המו"מ לפני ה-CBA האחרון,
            ואם זה היה בראש סדרי העדיפויות של בעלי הקבוצות, אני משוכנע שהם היו מצליחים להגיע להסכם עם השחקנים.

            אם האוהדים מרגישים נפגעים מהמדיניות הנוכחית,
            שיצביעו עם הרגליים.
            (אבל אני משוכנע שאוהדי הספרס, לדוגמה, תומכים ב-100% בהחלטות של פופ)

          3. אני אגיד לך למה זה מעצבן אותי באופן אישי.
            כן, כי אוהדים משלמים לראות אותם עושים את העבודה שלהם. והעבודה שלהם היא לשחק משחק כדורסל. גם אם זה בבק טו בק וגם אם זה מול ניו-אורלינס או שארלוט.
            העבודה שלי לדוגמא היא גם עונתית. בעונה אני עובד הרבה יותר קשה מהם, הסיכון שלי לפציעות הוא לא פחות משלהם והקריירה שלי פחות או יותר זהה מבחינת אורכה. השכר שלי גבוה כי הוא לוקח בחשבון את הגורמים האלו (ועדיין זה אחוז קטנטן ממה שהשחקנים האלו משתכרים).
            כשאני עולה ליום עבודה אני לא יכול לחשוב על מה יהיה בסיום העונה. כשיש לי צ'ארטר לדוגמא שמשלם פחות כסף אני לא יכול להגיד, אוקיי אני אשקיע פחות כדי שיהיה לי כוח לצ'ארטר בעוד שבועיים ששווה יותר. זו העבודה שלי. יום יום. 18 שעות ביממה. עד שנגמרת העונה ואז אני חופר בהופס וישן 10 שעות בלילה.
            השחקנים האלו, עם כל הכבוד כמו שמנחם אוהב להגיד, לא קוטפים כותנה בשדה. שיעלו ויעבדו כל יום בשביל האוהדים שמשלמים להם את המיליונים האלו ומבטיחים את העתיד שלהם.
            לא יכול לקבל את תירוצי ה'מטרה הסופית'. זו לא מהות הספורט ודוגמא רעה ביותר לקידוש המטרה על פני הדרך.

          4. אני לרגע לא חושב שהשחקנים "מסכנים".
            ואני מסכים, עדיף היה אם היו פתרונות שהיו מונעים באק-טו-באק.
            רק שכאן נכנסת למשוואה שאלת האינטרסים,
            והאינטרסים, הם מונעים קודם כל מכסף.

            אם בעלי הקבוצות היו רוצים, הייתה לנו עונה של 70 משחקים בלי באק-טו-באק.
            הם פשוט מעדיפים לשמור את חלוקת העוגה בצורתה הנוכחית,
            ולא לשנות אותה בשביל לקדם תחרותיות, ורוח ספורטיבית.

          5. לא מבין מה הבעיה להוריד לשחקנים את הדקות למשחק לכיוון ה30, בבק2בק אפשר גם פחות, ושישחקו את כל המשחקים?

          6. עם הגריק, בכל.

            המחויבות הראשונה ומחייבת של השחקנים והקבוצות היא לי. לאוהדים. למי שמשלם במיטב כספו, אחושילינג מיטב, סכומים לא שפויים.

            הם מחויבים לתת לי את המיטב שלהם, מדי ערב. כמו כל עובד בכל מקום.
            חופש? יש להם גם חופש נהדר, בסוף העונה, ובסוף הקריירה לעוד 50 שנה של תות שדה ושמפניה – חופש של בני מלכים, להם ול-20 דורות קדימה.

            את המנוחה ה"מתחייבת" אפשר לעשות באופן ספורטיבי, במהלך המשחק, זה טבעי כמובן. לא לבוא בכלל למשחק? מה פתאום. בשום פנים ואופן.

          7. שגיא, זו שאלה של אופטימיזציה.
            אם המטרה היא להשיג את מקסימום הניצחונות לצד מקסימום כשירות בפלייאוף,
            אז הפתרון למשוואה הוא מנוחות בבאק-טו-בק.

            והפתרון למנוחות היזומות הוא צמצום הבאק-טובאק.
            רק שהעלות של הפתרון היא צמצום מס' המשחקים,
            ואני לא רואה איך הבעלים או השחקנים, מוותרים על 15% מהכנסותיהם.

          8. גישת ה"אני הלקוח ואני צודק ואתם עובדים אצלי" האמריקאית ראויה להערכה מהרבה בחינות, אני פשוט חושב שלספורט היא פחות מתאימה…
            אבל בכל זאת אלך איתך בגישה זו – השחקנים לא עובדים אצלך, הם עובדים אצלך המעסיק שלהם. אתה קונה מוצר (ליג פאס/כרטיס למשחק) שבנקודת הזמן הזו אתה יודע בדיוק מהו כולל האפשרות לפציעות, טריידים ומנוחות של שחקנים. לא רוצה את המוצר? אל תקנה ותצביע ברגליים. ידעת וקנית? אין לך מה להתלונן.
            שוב, לא אוהב את הגישה הזאת כשמדובר בספורט. אבל אפשר להסביר את המצב גם באופן הזה…

          9. ממש לא נכון הכרטיסים נמכרים חודשים מראש הקטע שבתור אוהד שהולך למשחק או בתוק צופה אתה מצפה לקבל את הסחורה שקיבלת אפשר להשוות את זה לקניית מרצדס ולקבל טויוטה. לגבי הכתיפת כותנה כל עוד זה אתר בעברית לא יהיה בעיה אם האתר היה באנגלית הייתה שומע תגובות נאצה על מנחם עד להודעה חדשה ואשמה בגזענות.

          10. פעם אחרונה שבדקתי – לא כתוב על הכרטיס לברון נגד קרי.
            שוב, המצב מבאס ומחייב פיתרון, פשוט לדעתי הגישה הזו לא נכונה והדרך היחידה היא פתיחות לשינויים במבנה של התחרות/הליגה…

    2. בעונה של 82 משחקים זה לא שלילי המנוחה לשחקנים. הבעיה אלו שאחראים על קביעת מספר המשחקים בעונה כשלא הייתה סיבה לקבוע יותר משני משחקים בין כל שתי קבוצות, אחד בבית של כל אחת מהן.
      הבעיה שהכסף יותר חשוב לאחראים מבריאות השחקנים. במצב כזה המנוחה לשחקנים היא ראויה.

    3. מסכים עם רוב הדברים, וכל התופעות שתיארת אכן באשמת הליגה (ולדעתי לפחות אין להאשים בהן שחקנים וקבוצות).
      מה שכן, לדעתי אין פסול בזה ש"יספרו בעיקר הישגים" כי זה בסוף מה שהופך את התחרות למעניינת. תפקיד הליגה לעצב סביבה שבה המרדף אחר הישגים יהיה הוגן, תחרותי ומהנה!

  3. חוק אחד קטן יכול לפתור חלק מהבעיה. הקבוצה עם המאזן הכי גרוע – תהיה עם הסיכויים הכי נמוכים לזכות בבחירה ראשונה. ככה, הקבוצות החלשות עדיין יתחזקו, אבל קבוצות ילחמו כדי לא להיות הכי גרועות

  4. סטף קרי נותן בשנה האחרונה פייט רציני עם לברון לשחקן שהכי שנוא עליי.
    עושה רושם שהוא בן אדם קטן ומעצבן, אני מת שראסל יתפוס אותו פעם אחד על אחד…

  5. התגובה של גריפין מביכה.
    גם כל הסיפור של tanking ועאלק process.
    זה מה שקורה כשקבוצת ספורט הופכת לעסק ומאבדת את הנשמה שלה.
    בליגה הגרמנית למשל, כדי למזער נזקים, יש את חוק ה51%, שמונע מגורמים עסקיים להחזיק ברוב הכיסאות בדירקטוריון.

    בעוד שבכלכלה אני תומך נלהב של קפיטליזם, ספורט זה בשביל ההנאה, וצריך חוקים כדי להפסיק את הביזיון הזה.

  6. אחרי שראיתי את הסרטון של סטף נגד כריסטון אני מאמין לסטף, רואים שהוא ניסה לעשות מה שהוא אמר וכריסטון התחיל לדחוף אותו.
    אגב בשבוע האחרון היו שלוש קטטות (שאני ראיתי) ובכולן הקבוצה המפסידה התחילה אותן.

    1. שים לב שכל שאר השחקנים כנהוג עומדים אחד ליד השני.
      סטף באופן מתגרה, נעמד מול הפנים של כריסטון. כאילו דוחף לו יד מול הפנים ואומר לו "לא נוגע בך, אל תגע בי".
      לא לגיטימי.

  7. אני לא מבין את הביקורת על מנוחת שחקנים…. זה קיים בכל ענף ספורט בעולם קבוצות כדורגל הוקי וגם בייסבול עושות את זה… אני מעדיף לראות את לברון יושב על אזרחי 20 משחקים בעונה הסדירה ושלא יחסיר אף משחק באופ-סיסון כנײל לגבי כל שחקן בליגה

    1. אז שיורידו את כמות המשחקים.
      אנשים שקונים כרטיס למשחק של הקאבס, שלא לדבר על אלו שנוסעים או אפילו טסים כמה שעות כדי להגיע, לא רוצים לשבת 3 שעות ולראות את ריצ'ארד ג'פרסון ודריק וויליאמס, הם באו בשביל לברון וקיירי.

  8. לדעתי אתם לא הבנתם משהו אחד מנייר הטואלט – הסתכלתי טוב ומי שמודפס עליו הוא *שאקיל*, לא ג'בייל מקגי.

  9. א. אין למילס מה לחפש מחוץ לספרס. הוא צריך לקבל שדרוג ולהישאר. בשום מקום אחר הוא לא יביא את היכולות שלו למיצוי

    ב. אינדי צריכים ללכת לפירוק והדבר הראשון שצריך לקרות זה שבירד ילך בבית

    ג. מה שג'באל מקגי עבר משאקיל זה בולינג ברמה המכוערת ביותר שניתן להעלות על הדעת. זה לא משנה כמה שאקיל גדול. הליגה והטלוויזיה היו צריכים להפסיק את מופע הבושה הזה.
    זה שהחברים בקבוצה שלו מתנהגים מכוער יותר, זה משהו שצריך להתבייש בו.

    ד. אני מת על שחקנים כמו גורדון הייווארד (שחקן חופשי הקיץ? קח חוזה מקסימום ובוא לספרס) איך מנחם אומר עליהם: "אף אחד לא אוהב לבנים ארוגנטיים ששמים סלים ונקודות". בשביל להיות לבן מצליח ב- NBA, זה קצת כמו להיות שחור מוצלח באקדמיה בדרום ארה"ב. אתה צריך להיות קצת ממזר, קצת נאסטי, קצת קשוח והכי חשוב מבריק: נאש היה כזה, ג'יי ג'יי הוא כזה וגורדון הוא כזה.

    נ.ב.: אני עוד יותר מת על סקארלט שלנו. האישה הכי סקסית בקולנוע ביי פאר.

  10. אתם לא רואים שזה שאקיל?! בגלל זה הכל היה גיבוי למגי ולא המשך השפלתו. הווריורס פותחים חזית עם שאק אחרי בארקלי – אני אוהב את זה!!

  11. חצי מזמן קריאת הפוסט היה בהייה בסקארלט, עוד קצת ג'סיקה אלבה הנשמה והשאר נסיון התמקדות בנייר הטואלט (ברור שזה שאק).

    הסיפור עם ריי אלן נהדר, בא לי לראות את הסרט. זה ששחקנים לא סולחים לשחקן שעבר ליריבה הגדולה מזכיר לכולם שגם בליגת השואו יש הרבה מעבר לביזנס. חולה על האמוציות האלה.

      1. התייחסתי רק לאמירה המצוטטת.
        אפשר להגיד "אני יודע שהשיטה בעייתית, ויש מי שנפגע, וליבי איתם, אבל אני כאן כדי לנסות להביא את הקבוצה לאליפות ואני חושב שככה יש יותר סיכוי", ואפשר להגיד "פפפט, אנשים אחרים מוציאים כסף? לי משלמים ואני חשוב יותר".

          1. אני אגיד לך מה שאמרתי למנהל העבודה בבניין בו אני גר שעובר תמ"א: סימפתיה.
            אם במקום להזהיר אותי מראש על הבעיות שהולכות להיות השבוע, במקום לספר לי שכשאתה מחליף את החלון אתה לא מחזיר את תריסים או את הסורגים (בקומת קרקע בשכונה לא נעימה במיוחד בתל אביב), במקום לדאוג שיותר לא אצטרך להרים את כל הבית בגלל שיורד גשם בחוץ, אתה מעדיף לצעוק עליי ועל שאר הדיירים שאנחנו מפריעים לך לעבוד עם הדרישות שלנו לחיים סבירים ושאנחנו פושעים כי אנחנו חיים פה כחוק – אז אין לי שום סימפתיה כלפייך.

          2. לא קראתי את כל הראיון עם גריפין.
            השאלה היא האם הוא מגיע למחוזות הזלזול הבוטה כמו אותו מנהל עבודה,
            או שהוא נשאר בגבולות ה-i say it as it is

          3. ברגע שנאמר המשפט "משלמים לי כדי לזכות באליפות. אני לא דואג לגבי איך שזה נתפס" בעיניי זה זלזול מספיק ונטול סימפתיה.

  12. 1. ג'בל מקגי לא יכול לקבל דקה של מנוחה אפילו מהקבוצה שלו… 🙂

    2. למה זה עניין של לברון. הליגה רצתה משחק מהיר, הליגה רצתה גם ליגת קיץ גם פרי סיזן ארוך עונה רגילה ארוכה ועוד הוסיפה 2 משחקים בסיבוב הראשון כדי להפוך אותו להטוב מ-7. הליגה היא זו ששנים בונה את כל השיווק על שחקן אחד או מקסימום שתיים מכל קבוצה (לברון נגד ווסטברוק next on ESPN) ומתעלמת מכל קבוצה שאין שחקן עם יכולות שיווק (אטלנטה, יוטה דיטרויט). הפתרון פה הוא של הליגה. והוא פשוט. אין בעיה לתכנן מנוחות לאורך העונה כל עוד הם נעשות לפחות שבוע מראש כדי שיוכלו להחליף משדר, כל עוד איש צוות רפואי של הליגה עבר על הדוח הרפואי והגיע למסקנה שהמנוחה נחוצה. במשחק פריימטיים ב-ABC במוצ"ש הקבוצות יעשו הכל לתת לשחקן מנוחה משחק לפני או אחרי כדי לא לפגוע ב-2-5 מיליון צופים. יש פתרונות הבוטם ליין הוא שצריך לתת לעונה הרגילה משמעות נוספת.

    3. ריי אלן לא גנב להם כסף או הפיץ עליהם שמועות זדוניות. הוא המשיך הלאה כי לא הסתדר כבר חברתית עם חבריו לקבוצה. ממש שוק עם קווין גרנט ורייג'ון רונדו. יש לי הרגשה שאלן לא נכנס תחת השמכה ואכל גלידה מהקופסא תוך כדי בכי תמרורים על כך שהפסיד את המסיבה

    4. הלייקרס לא צריכים לאסוף עוד נגלה של גרוטאות. נראה לי שמוזגוב ודנג היו מספיק. הם צריכים דג אחד גדול בחירת דראפט וסבלנות לגדול. בשנתיים הבאות נראה האם השם של מג'יק ואייג'נט רוב יעשו את העבודה.

    5. מסכים. הם כמו צמיג אופניים שכל פנצ'ר ריססת ספריי אוטם עד שהפנימית מלאה בליטות ולא זזה טוב. צריך צמיג חדש (גם ריברנדינג המדים שלהם, המגרש שלהם והלוגו שלהם מעייפים ומיושנים).

    6. מאמר נהדר

    7. אני מבין את קארל מלון. בסוף הוא שיחק 82 משחקים ותמיד הגיע שחוק עמוק בפלייאוף וכל מה שזוכרים לו זה טבעות מזורגגות שלא הגיעו. סטוקטון שבר את כל שיאי הפוינט גארדים ונשכח כמעט לחלוטין בכל רשימת פוינט גארדים. אילו היו מגייסים שחקנים להצטרף ליוטה, מבצעים מנוחות יזומות ומגיעים רעננים לפלייאוף מי יודע מה היה קורה. מצד שני…למזלו לא היה צריך לשמור אזורית או לבצע חילופים בלתי נגמרים על פוינט גארדים ולשחק בקצב מטורף של פוזשינים אבל היי מנקודת מבטו צודק בהחלט.

    9. אהבתי את התגובה של סטף. וגם של חבריו. הם נכנסו אחד בשני בלי להרים אגרופים. סטף לא פרייאר וסוס לא קטן אבל היד שלו שווה מאות מיליונים ולא שווה להניף אותה לשום פעולה שלא כוללת הכנסת כדור לטבעת

    10. גורדון היוורד שחקן חופשי. השמועות מדברות על איחוד עם בראד סטיבנס מאמנו האהוב

    11. MVP?

    12. קטע קורע! הם כמעט חזו את האיירבול הזה

  13. רק הערה קטנה לגבי מנוחת הכוכבים:
    בעונה שבה כרבע מהמשחקים חסרי כל ערך ספורטיבי:
    B2B ווואנקינג, היעדרות הכוכבים היא הסימפטום למחלה ולא הבעיה עצמה.

    תפתרו את ה- B2B, שמונה משחקים ב- 13 יום וויתור של חצי ליגה על עיקרון התחרות אחר כך תדרשו להשחקנים להחתים כרטיס.

  14. מה שאני לא מבין זה למה לא מבטלים את הפרה-סיסון הופכים אותו לחלק מהעונה, יוריד מצפיפות המשחקים אבל לא משנה את הקלנדר….

כתיבת תגובה

סגירת תפריט