סנסציה עולמית: יישראל על קובה, ועתה אש בין קולומביה נגד דומיניקנה / סומסום

יש! ההייפ נמשך!

טים ישראל, עם המנץ' און דה בנץ', ממשיכה את הסנסציה שלה באליפות העולם בבייסבול.

רצף הנצחונות נמשך גם במשחק הפותח בבית רבע הגמר, 1:4 אדיר על מעצמת הבייסבול קובה.

שוב ראינו את המשחק הישראלי החכם והסבלני, שמסתמך על שני פיצ'רים מצוינים – ג'ייסון מארקיז הפותח, וג'וש זייד הקלוזר.

זה, בתוספת למשחק קונטקט, לחפש חבטה פשוטה בכל אט-באט, ולנצל כל הזדמנות קטנה שנפתחת. 5 היטס ו-4 ריצות, פשוט מושלם. וכמובן, פילדינג ברמת המייג'ור ליג, ללא דופי.

שני הפיצ'רים הפותחים, מארקיז לישראל ואנטנסה לקובה, הפגינו משחק יציב וטוב. מארקיז סיים כמעט 6 אינינגז, על הגבול של הפיצ'ינג המותר, עם 45 סטרייקס מ-69 פיצ'. מעולה.

הרגע היחיד בו מארקיז איבד ריכוז הגיע באינינג השני, הומראן של החובט האימתני הקובני דספיינה. 1:0 לקובה. אבל ישראל לא נכנסה לשום פאניקה, והמשיכה לשחק אגרסיבי ולפגוע בכל כדור, בידיעה שמתישהו זה יבוא, גם בלי לחפש הומראן. באמצע הרביעי מגיעה תפיסה מצוינת של גיילן שקוטעת ריצה אפשרית של קובה.

אינינג 4, הצד של ישראל. ראיין לווארנוואי, ה-MVP  של הסיבוב הראשון, עם דאבל עמוק שמכניס הביתה ריצה. 1 היט, 1 ראן. פרפקטו. ישראל משווה ל-1:1.

אינינג חמישי, ושתי הקבוצות צדות גונבי בסיסים זו לזו, פילדינג איכותי.

אינינג שישי, זאק טורנטון מחליף את מרקיז ומייד גורם לדפיקות לב, פיצ' שני לחבטה גבוהה של הקובנים, שנענית בתפיסה יפה. 1:1, ועכשיו אנחנו.

1 אאוט, 2 און לישראל. זמן לנצח מצבים. וסינגל ארוך של זק בורנסטין מכניס הביתה את טיי קלי. מייד אחריו, דאבל של גיילן מכניס הביתה את נייט פריימן. 1:3 לישראל! קובה נחלצת בשן ועין מבסיסים מלאים באינינג הגדול של ישראל.

טורנטון ממשיך לאינינג 7 מצוין, ומסלק את הקובנים 3-2-1.

אינינג 8, בראד גולדברג הוא הפיצ'ר של ישראל. חבטת צ'ופר מבאסת מעלה את החובט הראשון הקובני לבסיס ראשון. גולדברג מעט מתקשה ומגיע למצב של 2  און, 2 אאוט לקובה, אמצע השמיני. מגיע הרגע הקריטי במשחק.

ישראל מעלה את ג'וש זייד לסייב ארוך, כדי לצאת מהפלונטר. מולו מגיע דספנייה, שאכל הרבה טורטיאס בחייו, וחבט כבר הערב להומראן. זייד מתחמק ממנו ומוליך אותו לבסיס.

בסיסים מלאים של קובה, 2 אאוט, רק 2 פור לישראל. הכי בייסבול שיש. חבטה פשוטה תביא ריצה-שתיים הביתה, חבטה לאקסטרה בסיסים – מהפך. זייד, כמו גדול, שורף את הקובני השלישי ומוריד את מפלס החרדה.

תחתית האינינג השמיני, לווארנוואי ממשיך להיות הכוכב של ישראל, סינגל ואנחנו עם רצים בראשון ושלישי. באנט מושלם של גיילן ועוד ריצה לישראל. 1:4 ישראל, לפני שדאבל פליי קובני סוגר את האינינג.

ג'וש זייד עולה לאינינג האחרון, ובדומיננטיות מרשימה, סטרייקס אאוט דה סייד. 1:4, נצחון לישראל!

***

מה בהמשך?

ישראל תפגוש את הולנד, בצהרי שני, 12 אמצע היום, למשחק השני בבית. המשחק השלישי והאחרון יהיה מול המארחת הפייבוריטית יפן, יום למחרת, רביעי, באותה שעת צהריים.

את הולנד ניצחנו כבר בבית המוקדם, והיא עלתה מהמקום ה-2. נבחרת מאוד לא פשוטה, עם כמה כוכבי MLB מהשורה הראשונה, כמו קסנדר בוגרטס מהבוסטון רד-סוקס, והצ'ילבה מהצד השני, דידי גרגוריוס מהניו יורק יאנקיז ימ"ש. הולנד מסתמכת על מאגר יפה של ילידי או צאצאי האיים הקאריביים, קורסאו וארובה, והיא נחשבת האירופאית הטובה בעולם זה שנים, צד לצד עם איטליה.

נצחון על הולנד יבטיח כמעט בוודאות מוחלטת עליה לחצי הגמר, סנסציה משוגעת.

מהצד השני של הבראקט ימתינו האימפריות של ארה"ב, פוארטו ריקו, אלופת העולם הדומיניקנית, ועוד שלל קבוצות לטיניות מעולות שמתכתשות עדיין בבתים המוקדמים – כדאי להציץ, יש שם משחקים באווירת כדורגל.

הפסד להולנד, חלילה, ואפילו הפסד צפוי ליפן (אם יש צפוי בכלל באליפות הזו), לא יהיה סוף לסיפור. ייתכן בהחלט שוויון משולש בתום משחקי הבית, 2-1 במאזן, בין למשל ישראל, הולנד וקובה. שובר השוויון במצב כזה הוא: מספר הריצות *** שספגו *** הקבוצות במפגשים ביניהן.

*

ג'ייסון מרקיז, הפיצ'ר הפותח שלנו עם התחלה מצויינת!

*


לפוסט הזה יש 217 תגובות

  1. סקירה נהדרת, תודה גדולה.
    קצת על המשחקים האחרים:

    אליפות העולם קיבלה בדיוק את מה שהיא היתה צריכה – נצחון דרמטי של טים USA במשחק הראשון, במשחק המוקש עם קולומביה.

    משחק שהתנהל באווירת כדורגל – הקולומביאנים חגגו את הראנז שלהם, באמצע המשחק, בהסתערות של כל הדאגאאוט לכיוון המגרש, ממש כמו חגיגת גול. מה שהוביל להתפרצות אמריקאית מקבילה בסוף. קולומביה לצערה שרפה את הפיצ'ר המעולה של קינטאנאס, שנתן 5 אינינגז של 1 היט. חוקי התחרות אולי הועילו הפעם לקבוצה הבכירה.

    וזה מדבק – צריכים לראות את האווירה בנבחרת החלומות של פוארטו ריקו, אשכרה נבחרת לטינית לפני שמדובר במיליונרים מה-MLB, נהנים מכל רגע בתבוסה שהנחילו לוונצואלה (משחק מוקש נוסף שהתפרק מהר מאוד מהצפוי).

    המשחק המרכזי בבית של ארה"ב יתקיים היום, מול אלופת העולם, הדומיניקנית. והוא כבר סולד אאוט. קולומביה המאוכזבת אמורה להשתקם מול קנדה.

    בבית המקביל, שנפתח לגמרי בזכות הנצחון הסנסציוני של איטליה – פוארטו ריקו הפייבוריטית במשחק קשה-קשה עם מקסיקו. ונצואלה חייבת לנצח את איטליה – סוללת המפציצים של מיגל קבררה ושות' לא יכולים לחזור הביתה כ"כ גרוע.

  2. תודה אור
    על פניו משחק קשה מול מעצמת בייסבול
    חבל שהמשחק מול הולנד לא נספר עבור הנבחרת והיא צריכה לשחק מולה שוב
    אני מקווה שנגיע לאל איי

  3. מנחם תודה רבה על המעורבים המופלאים האחרונים
    (קראתי באיחור מחוסר זמן)
    ותודה גדולה על שהבאת את הבייסבול הישראלי לתודעתנו
    תומך בנבחרת והם מייצגים אותנו יפה מאד
    ברכות מנחם הבלתי נדלה.
    🙂

  4. אינינג ראשון וחלק למגיש הישראלי, מרקיז.
    בצד השני, קובה ניצלת מלספוג ריצה, אחרי תפיסה יפה מאוד של הסנטר פילדר, שמונעת מהרץ הישראלי על השני להגיע הביתה. 0:0.

    1. לא הצטרפו.
      ישראל מגיעה לפיצ'ר הקובני, אבל כל החובטים נענים בפילדינג טוב של הקובנים. מרקיז משלים אינינג 3 נקי. 1:0 לקובה, אמצע השלישי.

  5. ישראל משחקת אגרסיבי, כל חובט עולה במחשבה על היט ופוגע. מצד שני – פילדינג ברמה הכי גבוהה שיש, של הקובנים. 1:0 קובה סוף השלישי.

  6. סומסום, עלי לעזוב. מחר יוצאים ב-5 בבוקר, ועוד חצי שעה מזיזים שעון קדימה בשעה.
    אז אני משאיר את הכיסוי בידיך.

    כל הכבוד לישראל. ממש כל הכבוד!

    לילה טוב ותודה מכל הלב!

  7. ישראל צדה את גונב הבסיס הקובני, אול אאוט, אמצע החמישי.
    חמישה אינינגים לג'ייסון מרקיז, רגע לפני שהוא מגיע למגבלת ה-65 פיצ' ומוחלף. אפשר HR וריצה אחת בלבד. יפה. אמצע החמישי, 1:1.

  8. זאק טורנטון מחליף את מרקיז ומייד גורם לדפיקות לב, פיצ' שני לחבטה גבוהה של הקובנים, שנענית בתפיסה יפה. 1:1, אמצע השישי.

  9. וואללה איזה נבחרת יש לדומיניקנים. סופר סטאר אחד אחרי השני. קאנו…בטיסטה…כולם שם. האמריקאים אפילו כשהובילו נראו לי לא טוב

  10. לא יאומן כי יסופר! אבל הדרך עוד ארוכה. פה היה לפני 8 דקות 12 ופתאום קפץ ל-1 אבל כל זמן שלישראל יש סכוי אני לא הולך לישון!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. דאבל של גיילן ועוד ריצה לישראל!
    1:3, 2 אאאוט, רצים בשני ושלישי, אינינג 6.
    אפשר וצריך לקחת עוד ריצה כבר עכשיו. הביג אינינג של ישראל. אט באט חשוב חשוב בדרך.

  12. קובה נחלצת מבייסז לואדד. 1:3 ישראל, סוף השישי. טוב מאוד – ורחוק מלהיות סגור. עכשיו זה הזמן של הפיצ'רים המשניים, והאליפות הזו רואה הרבה סקורינג באינינגים האחרונים.

  13. אגב, האליפות כולה רותחת.
    בצד השני של הבראקט, שני בתים בשלב ראשון, ומשחקים מוטרפים. הדומיניקנית במהפך על ארה"ב 5:7 אחרי 5:0. ונצואלה במשחק משוגע לגמרי עם איטליה, 10:11 באקסטרה אינינגז. כרגע פוארטו ריקו ומקסיקו בעוד משחק אש, 4:5 לפרנסיסקו לינדור והחבורה נגד המארחת, שאסור לה להפסיד שוב.

  14. רק לציין שאנחנו משחקים נגד נבחרת קובה, כלומר השחקנים מהליגה המקומית (המעולה בפני עצמה).
    ב-MLB יש סוללה של קובנים סופרסטארים, את ארולדיז צ'פמן של הקאבס אתם בטח מכירים, או את יאסייל פויג מהדודג'רז. כולם עריקים וכמובן לא רשאים לשחק.
    סיכוי גדול, אגב, שכמה מהקובנים כאן יבצעו עריקה בסוף הטורניר, בדרך לחוזה גדול באמריקה. קורה כמעט בכל תחרות.

  15. עוד דבר שחשוב להביא בחשבון:
    במקרה של שוויון במאזני הקבוצות בסוף הבית, שובר השוויון במקרה של מאזן משולש זהה, הוא מספר הריצות *שספגה* הקבוצה, במאבקים בין ה-3.
    כלומר, לסקורינג נמוך נגדנו יש חשיבות גדולה גם אם חלילה מפסידים.

  16. מי שרוצה לראות בייסבול באווירת כדורגל לטיני – כמו מה שאין באמריקה ולא יהיה – שיקפוץ למשחק המקביל, פוארטו ריקו והמארחת מקסיקו, 4:5 אינינג אחרון וטירוף ביציעים ועל המגרש.

  17. יש לי רושם שמה שאתם רואים הוא באיזה 10-15 שניות לפני מה שאני רואה ביוטיב כי אני כותב מע=יד כשקורה, ואתם כבר כתבתם.

  18. לווארנוואי ממשיך להיות הכוכב של ישראל, סינגל ואנחנו עם רצים בראשון ושלישי, בלי אאוט.
    עוד ריצות להבטחת הנצחון בדרך.

  19. במקביל, חאבי באאז האדיר של השיקאגו קאבס, מצטרף לפרנסיסקו לינדור מהאינדיאנס, והומראן משולש שמרסק את מקסיקו.
    אם כבר מדברים על נבחרות חלומות. זה הצד השני של הבראקט.

    1. רק לראות את הליינאפ שלהם – לינדור, באאז, קרלוס בלטראן, יאדייר מולינה, קרלוס קוריאה… זו לא נבחרת, זה אולסטאר ליינאפ, עם האינפילד הכי טוב שיש לכל קבוצת בייסבול בעולם.
      ופוארטו ריקו מועמדת מס' 3 להגיע לחצי מהצד ההוא. מפחיד.

  20. דאבל פליי קובני, שיט. סוגר את האינינג השמיני, הותרנו 2 רצים על הבסיסים.
    1:4 לישראל. נכנסים לאינינג תשיעי. ואחרון אינשאללה.

  21. המנץ' און דה בנץ' הולך להיות האס של האליפות – בלי ספק אחוזי הצפיה במשחקים של ישראל ימריאו, הרי אנחנו שולטים בתקשורת.
    צופה גם עליה בגרפיטיז על בתי כנסת.

  22. המשחקים הבאים בבית:

    מול הולנד, אותה ניצחנו בבית המוקדם, שעלתה מהמקום ה-2. נבחרת מאוד לא פשוטה, עם שלושה כוכבי MLB לכל דבר.

    והמשחק האחרון, גם הוא בטוקיו דום, נגד יפן, הפייבוריטית להגיע לגמר מהצד הזה של הבראקט. יש לנו פאנצ'רז צ'אנס במפגש הזה.

    נצחון על הולנד יבטיח כמעט בוודאות מוחלטת עליה לחצי הגמר, סנסציה משוגעת. מהצד השני ימתינו האימפריות של ארה"ב, פוארטו ריקו, אלפות העולם הדומיניקנית, ועוד שלל קבוצות שמתכתשות עדיין בבתים המוקדמים.

    גם הפסד להולנד, חלילה, ואפילו ליפן, אינו סוף הסיפור. ייתכן בהחלט שוויון משולש, 2-1 במאזן, בין ישראל, הולנד וקובה. ואז מה שיכריע הוא מספר הריצות שספגו הקבוצות במפגשים ביניהן. בהקשר הזה – ישראל סיימה היום עם ריצה אחת בלבד לחובתה, וזה מעולה.

  23. גם אני מתפוצץ מגאווה, למרות שאני לא מבין כלום.
    בייסבול דומה מדי לסופטבול 🙂

  24. אין ספק שבייסבול הוא ספורט של יהודים
    כשהאנק גרינברג התלבט אם לעלות לשחק בראש השנה הוא התייעץ עם רב הקהילה בדטרוייט שאישר לו לשחק בעקבות סימוכין בגמרא שמסופר על ילדי ירושליים שהיו משחקים בכדור בראש השנה
    ואצטט את עיתונאי וסופר הספורט של הניו יורק פוסט מאורי אלן שאמר שהבייסבול בעצם התחיל עוד בתנך הרי ספר בראשית נפתח במילים :
    [ In the beginning [ in the big -inning
    וכל מה שאנחנו צריכים במשחק הבא זה ביג אינינג ואז דיינו

  25. לא מבין כלום בבייסבול והמשחק נראה לי די משעמם… אבל איזה תקשורת ספורט חולה יש לנו בארץ(ותקשורת בכלל) הארץ, ווינט, ערוץ הספורט כולם מטנפים על נבחרת של יהודים שמזדהים עם המדינה ושרים את ההמנון- ביקרו בארץ ומחוברים אליה הרבה יותר מאשר זרים בנבחרוץ אחרות או משחקני הפועל ירושלים ומכבי ת"א סל. אם אני שר התקשורת אני סוגר את כל תקשורת הספורט בארץ (ומשאיר רק את הופס- האתר הטוב מכולם[לא שהתחרות כל כך קשה])

  26. איזה משחק מטורף מתפתח בין הולנד ליפן , מלחמת הומראנס , איניניג שלישי והתוצאה שיוויון 5 , הלוואי שיסתיים 13 :12 , כמה שיותר גבוה יותר טוב לישראל

  27. אם יהיה שובר שוויון משולש, ישראל הולנד יפן, כולן מנצחות את קובה ומפסידות זו לזו –
    כל ראן במשחק הזה, דבש בעצמותינו.

    מי שקצת חובב בייסבול, ודרמה בכלל – לכו תעיפו מבט במשחקים של הבראקט השני. טירוף הדעת, ואווירה שלא היתה מעולם בשום משחק בייסבול ברמות הגבוהות.
    האמריקאים מסתכלים על הכל ומבינים, מה זה אהדת ספורט אמיתית.

    והמשחקים! אחד אחרי השני, פצצות, עם קהל משוגע ונבחרות שחוגגות בטירופ, במהלך המשחק, סטייל גול דרום אמריקאי.
    אתמול היה הקאמבק של הדומיניקנית נגד ארה"ב. ואז ה-10-11 המשוגע לגמרי של ונצואלה על איטליה, משחק שהלך ככה:
    איטליה המפתיעה עולה ל-0-5 ברביעי.
    ונצואלה חוזרת עם 8 ריצות, 5-8, עד השביעי.
    איטליה חוזרת ל-8-8, סוף השמיני.
    ונצואלה מכניסה 2 באינינג האחרון, 8-10.
    איטליה מצילחה להשוות על הבאזר 10-10 – ומנסה להכניס את ריצת הנצחון, הווק-אוף, בריצה מופרעת. זה נגמר במשחק על ההום פלייט, ובקאצ'ר פצוע של ונצואלה (פרז המצוין מהאינדיאנס).
    ונצואלה מנצחת באינינג הבא, אקסטזה. מיגל קבררה לקח כל תואר אפשרי כמעט – דברים כאלה הוא לא רואה בעונה שלמה בליגה.

    כנסו כנסו, יש שם עוד משחקים, דליקטס. רצו מונדיאל בייסבול – קיבלו.

    1. בנוסף לחשיבות של שובר שיוויון משולש, ככל שהתוצאה תהיה גבוהה יותר עם הרבה בייס-היט ככה שתי הקבוצות ישרפו יותר פיצ'רים לקראת היומיים הקרובים

  28. איזה טיפשים ההולנדים
    עם רצים על השני והשלישי בלי אף פסול והאינינג מסתיים ללא ראן לזכותם,אפילו לא ניסו לעשות באנט, יאכלו את עצמם בסוף המשחק על האינינג הזה
    הלוואי שהמשחק ילך לכמה אקסטרא איניניגס

  29. וההולנדים עדיין במרחק ריצה.
    ההיטרים שלהם נראים לי יותר חדים מהסיבוב הראשון נגדנו, זה הולך להיות משחק קשה-קשה מחר. בלי מארקיז.
    אגב: ברד גולדברג מהוויט-סוקס הצטרף ושיחק היום, לא היה משכנע. אבל טוב שהוא נמצא.
    נדמה לי שהיה גם דיבור על סקוט פלדמן מהרדס – לא הגיע בסוף.

  30. ושוב ההולנדים הולכים לפספס הזדמנות גדולה לחזור ואפילו לקחת יתרון. רצים על שני הבסיסים, אף אאוט. והם מחפשים את הביג סווינג.

    1. ושוב , ושוב , ושוב
      אנחנו בתשיעי והם בעמדת ניצחון , כמו בחמישי שביעי ושמיני
      פשוט טיפשות אם הם יורדים מנוצחים בסוף

  31. בודהא בכבודו התערב לטובת יפן, ומחלץ אותה ממבוכה גדולה.
    עם בסיסים מלאים ורק אאוט אחד, הולנד לא מצליחה לייצר אפילו ריצה כדי להשוות, בתחתית האינינג השמיני.
    ומזל משמיים – במצב של 2 בולז 0 סטרייקס, הפיצ'ר היפני הלחוץ משליך כדור פרוע שהולך לפגוע בחובט ההולנדי, ובכך להכניס ריצה אחת הביתה.
    במקום זה, החובט מסתובב להתגונן עם האלה – והכדור פוגע בה, בפוקס לא ייאמן. זה נחשב סטרייק! ובחבטה הבאה הוא כבר נשרף. יפן יוצאת בלי שום פגע.

  32. אולי תפסיקו לקרוא לנבחרת ללא ישראלי אחד ״נבחרת ישראל״?
    חבורת אמריקאים לוזרים שלא הצליחו להגיע לנבחרת של המדינה שלהם (או לליגה שלה). מנחם בחייך, ״הישג״??? של מי?

    1. לוזרים לא היו מנצחים את המשחקים שניצחו!!!
      וכן זה שהם לא ברמה של השחקנים שהגיעו לנבחרת של המדינה שלהם לא אומר שהם לוזרים!!!

  33. וואו. הולנד עם רצים ב-1 ו-3, רק אאוט אחד.
    הם חייבים לפחות להשוות, בסאק-פליי פשוט, ולהבטיח הארכה.
    ואפילו לנצח, ווק-אוף סטייל.

  34. דידי גרגוריוס מהיאניקז עם פצצה שמנצחת את המשחק!
    לא. פאול טריטורי. על הקשקש.
    המזל של יפן עובד שעות נוספות…

    1. ונמשך… בוגרטס נעצר בריצה על הסאק-פליי, כולה 27 מטר מהבית ומהשוויון, וחוזר לשלישי מהפחד להיפסל על הבית.
      עוד אאוט ויפן תצא ממשחק שאיבדה כבר כמה פעמים.

    1. הולנד החמיצה כמה הזדמנויות לנצחון, לא ברור לי איך הם ניהלו את המשחק הזה.
      יבכו על ההחמצה הזו ארוכות.
      המשחק איתם מחר יהיה קשה, מאוד.

  35. וואי וואי, איזה משחק משוגע.
    הולנד יוצאת מבייסז לואדד, רק אאוט אחד ליפן, בדאבל פליי לסיום האינינג.
    עכשיו היא שוב יכולה לנצח בווק-אוף.
    אם האינינג העשירי יסתיים בלי סקורינג, 6-6 –
    האינינג ה-11 מתחיל עם רצים על בסיס ראשון ושני! כלל של התחרות. לזרז הכרעה, ובגלל מגבלת הפיצ'ינג.

  36. האינינג ה-11 המוזר נתן תוצאות – כבר שתי ריצות ליפן.
    שוב: מתחילים אותו עם שני רצים על בסיסים.
    להולנד כמובן יהיה את החצי שלה לסיים, אותו דבר.

  37. הכלל הזה של ההארכה, מאינינג 11, עם שני רצים על הבסיסים על ההתחלה –
    בסטטיסטיקה של ה-MLB, זה מצב שמקנה בממוצע 1.4 ריצות לאינינג.
    היפנים יצאו מהחלק שלהם עם 2.

  38. אשכרה יצא למארגנים מונדיאל בייסבול שלא יכלו לחלום עליו –

    ארה"ב והדומיניקנית ראש בראש, האווירה הלטינית, הסיפור של ישראל, המשחקים של יפן והאווירה גם בצד השני, וכמה תוצאות וסיומים משוגעים – איטליה-מקסיקו, ונצואלה-איטליה, היום הולנד-יפן – וזו רק ההתחלה. אנחנו רק לפני סיבוב ההכרעה הצפוף בשני הבתים בצד האמריקאי, לפני רבע הגמר שם.

    אני רואה את זה בפיד הטוויטר שלי ושומע בשידורים – לאמריקאים פשוט נפתחו העיניים, איך בייסבול יכול להיראות באמת.
    ומה שהכי מדליק אותם זה ה-flair של השחקנים (הלטיניים בעיקר) והקהל – ככה זה צריך להיות! איך הוא אמר היום: שילוב של קהל קולג' פוטבול/בסקטבול, כדורגל אירופאי, ומד מקס – הכל ביחד.

  39. המשחק עם הולנד קריטי. ממה שראיתי, הולנד טובה מקובה ואמורה לנצח אותה, כך שעם הפסד של ישראל נגד הולנד, והפסד שלנו ליפן באחרון (טו סטרונג) – נישאר בחוץ.
    זאת אומרת, אני לא רואה היתכנות גדולה לבית משולש. קובה לא תנצח בבית הזה.

    1. הולנד רכבת הרים, אי אפשר לדעת מה תקבל מהם
      משחק מצויין נגד קוריאה , בינוני נגד טיוואן , חלש נגד ישראל, משחק מצויין נגד יפן כשההפסד בהחלט נרשם לחובת החלטות ניהוליות גרועות, נקווה שימשיכו לשמור על עקביות ומחר ישחקו בינוני עד גרוע

  40. טוסו לראות את הסוף של קולומביה והדומיניקנית, 3-3 באינינג אחרון – ונצחון קולומביאני ישלח את אלופת העולם מהדומיניקה, למשחק הכרעה יחיד מול ארה"ב על העליה לשלב הבא. בגלל בית משולש שלהן. מטורף, הקהל על הגדרות, מיאמי בוערת.

  41. תגידו לי שראיתם את זה עכשיו!
    דאבל פליי, על ההום פלייט, מונע מקולומביה את ריצת הנצחון ואנחנו הולכים להארכה.
    כולל שני מורחקים לפחות, במהומה שפורצת בעקבות החלטת השיפוט.

  42. נצחון של קולומביה (עדיין אפשרי) הוא לא רק סנסציה –
    בגלל שכ"א מהשלוש ניצחה את השניה, יהיה שובר שוויון משולש. וקולומביה שספגה הכי פחות ריצות עולה לרבע הגמר – ומשאירה את המקום השני לקרב אחד, מחר, בין דומיניקה וארה"ב. זה יהיה היסטרי, שתי המועמדות לגמר ייפגשו למשחק הדחה בבית המוקדם.

    1. אם האמריקאים לא מנצחים את קנדה (החלשה בבית), את קנדה, חוטבי העצים ולוגמי המייפל – במשחק מכריע אצלם בבית – באמת אפשר לסגור את הענף. ולהעביר אותו לקרטחנה או משהו כזה.

  43. וואו קולמביה יצאו מחתיכת אינינג
    החלק הזה של ההגרלה הרבה יותר חזק מהצד של ישראל
    יש פה אולסטארים וסופר סטארים זה מטורף

  44. זה ממש מונדיאל, אבל עד הסוף.
    אני קורא בפיד שלי – אמריקאים מאוד זחוחים אומרים שזה פשוט לקבל גיים 7 עוד לפני שהעונה מתחילה. והם הכי בשוק מהאוהדים.

  45. אגב, גם הבית השני מסובך, לפני המחזור האחרון – גם שם ייתכן שובר שוויון משולש.
    פוארטו ריקו היא נבחרת החלומות2, עם שני נצחונות וכנראה תעשה את העבודה לאחרות בנצחון על איטליה המפתיעה, שהביאה את שני המשחקים הכי פסיכיים באליפות. אבל הכי. נבחרת מופרעת.
    מקסיקו המארחת, עם שני הפסדים, תצטרך במצב הזה לנצח את ונצואלה – של מיגי קבררה ועוד כמה תותחי-על – ולא בתוצאה גבוהה מדי! ואז לעלות שניה, יחד עם פוארטו ריקו. נצחון של ונצואלה יעלה אותה. צפוי עוד נייל-בייטר.

  46. אם האינינג הזה מסתיים בשוויון, הולכים לפנדלים של הבייסבול –
    אקסטרה אינינג שמתחיל עם רצים על בסיס 1 ו-2. זה קיצוני, זה לא דומה לבביסבול, וזה מותח בטירוף. ממש שוט-אאוט.

  47. ראיתי ושוב את המהלך על ההום פלייט שלקח לקולומביה את הנצחון –
    זה לא חסימה של הרץ שמגיע מהשלישי? הוא פשוט חסם לו את המעבר לבית.
    לא יודע, והשופט בהום פלייט – הוא הרי יודע מה המשמעות של נצחון לקולומביה. זה אומר, סיכוי טוב להמשך האליפות כולה, בארה"ב – בלי ארה"ב. מאוד פישי בעיני.

  48. עכשיו, גם למספר הריצות יש חשיבות.
    קולומביה צריכה לא רק לנצח בחלק שלה שלה האינינג – אסור לה לעבור את ה-6 ריצות שהיא סופגת.
    כי 7 ומעלה, ואובד לה יתרון הטיי ברייק עם האמריקאים.

  49. איבדו עליה סנסציונית מבית מוות, מהבית עם 2 הפייבריטיות לגמר עצמו, על ההום פלייט בווק-אוף סטייל, ואחרי שחזרו מהקבר.
    אין מה לעשות, ברגעים האלה אתה מתפרק מנטלית. נגד קבוצת-על פי כמה יותר טובה.

  50. איזה אווירה מחשמלת
    איזה שמחה על הספסל של הרפליביקה הדומיניקנית
    הטורניר הזה עד עכשיו הוא אצבע משולשת לכל מי שטוען שבייסבול הוא משחק משעמם

  51. אז המצב הוא כזה:
    נצחון של הדומיניקנית והיא בשלב הבא, במאזן מושלם.

    אם קולומביה מחוללת נס ומנצחת, נניח 8-9, אז בעקבות הסקורינג כאן – מפגש השובר שוויון יהיה, ובכן – המשחק הזה בדיוק. מחר. בין שתי הקבוצות.

    כל זה בהנחה שארה"ב מנצחת כצפוי את קנדה. אם האמריקאים ייכשלו, זה יהיה מרעיש – ויכניס את קנדה, ארה"ב וקולומביה לחישובי בית משולש, לגבי העולה השניה.

  52. מה שדפק את קולומביה זה השמיכה הקצרה שלה בפיצ'ינג, וכללי התחרות –
    קינטנה היה מצוין נגד ארה"ב במשחק הראשון, משחק שנגמר בווק-אוף של היאנקיז.
    את חוליו טהרן הם נאלצו לשרוף במשחק המאסט-ווין נגד קנדה.
    ועכשיו, נשארו עם קצה החבית, אנד איט שואוז.

  53. בטיסטה התחיל את האינינג על הבסיס.ועכשיו הוא עולה עליו שוב. קולומביה לא מסוגלים לסגור את האינינג
    זה כבר התעללות
    ולחשוב שהיו סנטימטרים מניצחון

    1. אולי אסור לחשוב ככה, אבל אם ישראל מתפלקת לחצי הגמר, זו אפשרות סבירה ביותר להיתקל שם בבאוטיסטה, מצ'אדו, קרוז, סנטנה ושות'.
      יכול להיגמר לא משהו.

      1. ישראל בחצי הגמר זה כבר ממש לא כוחות
        גם פורטו ריקו וארצות הברית זה לא פיקניק
        זה ליין אפ יותר טוב בכמה סדרי גודל ועם כל הכבוד לג׳ייסון מרקי הוא לא הרס שיכול לעצור חיות טרף כאלו
        אולי המנטש פרום דה בנץ ?!

  54. לסיכום הבית הזה:
    דומיניקנית בשלב רבע הגמר. אם ארה"ב תנצח את קנדה הערב, היא מצטרפת.
    נצחון של קנדה יביא למפגש הכרעה של קולומביה עם ארה"ב/ או קנדה, בהתאם להפרש. אבל קולומביה תהיה שם מחר. אם אכן יתרחש הנס הזה. סיכוי קטן.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט