יומן מרץ של פורטלנד (4) פריחת הנרקיס

יומן מרץ של פורטלנד (4) פריחת הנרקיס

יוסף נרקיס הוא המלך החדש

בום בום בום, פוי פוי פוי. יש לנו כוכב חדש.

יוסף נרקיס או כמו שקוראים לו בחולון יוסוף נרקיץ' עשה את דרכו מיריבתינו לפלייאוף דנבר אלינו תמורת אחד הפאלמלי'ס, אל תשאלו אותי איזה, מאז שהנרקיס פורח כבר שכחתי מהפלאמלי לחלוטין!

בהתחלה זה נראה כמו להחליף חלב סוייה תמורת יוגורט נטול חלב, אבל איזה גניבה! פשוט להוריד לדנבר את המכנסיים לצלם ולהעלות ליוטיוב.. יוסף נרקיס לפורטלנד זה כמו גביע וופל ל 2 כדוריי שוקולד עם אגוזי לוז. האווירה במודה ארינה פשוט תפורה עליו ואחרי שהוא הבין את סדרת התרגילים המסובכים שלנו שכוללים…. HI PICK AND ROLL וזהו בעצם… , יוסף נרקיס פשוט נהיה הצל של משולם ודיימו, פה חסימה גבוה בשביל שמשולם ישים את הפורוורד של היריב על אי. פה הוא רץ אחרי דיימו בשביל לקחת את ההחטאה מהליי אפ ולעשות ממנה סל קל. ושם הוא מתגלגל לקו העונשים בשביל לקבל מבט פנוי שהופך לסלים קלים כמו צפרדעים אחרי הגשם.

ולחשוב שכל מה שהיינו צריכים לתת בשבילו זה את הדחליל בלי קש הזה שכרגע מפסיד ליריבה הישירה שלנו משחקים.

אם יש עסקה שהיא יותר טובה מ WIN WIN זה עסקת FUCK YOU, I WIN!.

אנחנו כבר על 4 נצחונות רצופים ודנבר רק חצי משחק מאיתנו.. נרקיס נתן לנו היום 28 נקודות קלילות, 20 ריבאונדים 7 בהתקפה ועוד 8 גביעי גלידת שוקולד אגוזים. איזו אליפות השחקן הזה.

http://sportshub.cbsistatic.com/i/r/2017/03/04/98016ea5-650a-414f-9a88-f6c0a8a507d4/thumbnail/770x433/be0600f8e519bfb4e1045030947f25c5/jusuf-nurkic-1400.jpg
יוסף אתה גדול. יוסף!

למי מגיע פלייאוף?

תרגיל מחשבתי – 
אם היום היתה מתחילה העונה, למי הכי מגיע להכנס לפלייאוף?
לדאלאס? לפורטלנד? לדנבר או  לניו אולינס?

את דנבר אני פוסל מראש על הטרייד המטומטם שהם אשרו על יוסף מלך הביצה.

את ניו אורלינס אני גם פוסל כי מי עובר לגור בעיר שנמצאת מתחת לקו המים באזור של סופות טרופיות. ונניח זה בעייה היסטורית שאי אפשר לתקן, אז מי המשוגע שלוקח את בוגי קאזינס ונותן לו כסא בחדר ההלבשה שלך. מלחמת  אגואים (או טוויטרים) מתחילה בעוד 3… 2 … 1 ….

אז זה בין דאלאס עם הארגון המצויין וסת' קארי שנראה לי שגנב לאח שלו את הסמי ריכוז ודיוק  – OMG הבנאדם הזה אמיתי, זה רוצח עם פניי תינוק…. לבין פורטלנד.

אני בוחר בפורטלנד כי מרגע שדנבר שחררה את הנרקיס לחופשי הוא הפך לסופר סטאר וכרגע יש לנו שלושה כוכבים עם שחקנים משלימים דה לאקס.

איך תתרגם טרילבלייזרס לעיברית?

ישראלי שעבר בלוס אנג'לס יכול להעביר חיים שלמים בלי להוציא מלה באנגלית. נכון מומי? לכן תקחו את זה ממני שפורטלנד חליפות זה חביב אבל לא משקף את מהות השם טרייל בלייזרס. אחרי כמה שעות עם ג'וני קאש האיש והאגדה, התברר לי שטריילבלייזרס אלו התושבים הראשונים שפרצו את דרכם מהמזרח הקונסרביטיבי אל הארץ המובטחת במערב הליברלי,  הגלים הנפלאים והסילקון מעורר ההשראה…

וכמו שבאמריקה פורצי הדרכים, הם הראשונים לכבוש פיסת ארץ חדשה אין ברירה אלא לקרוא מעכשיו לפורטלנד טרייל בלייזרס פורטלנד חלוצים או רחמנא לצלא פורטלנד מתנחלים. לשיקול דעתכם….

 

 

לפוסט הזה יש 31 תגובות

  1. איזה תזמון יצא לך היומן הזה אה?
    שכחת גם 6 בלוקים ו-2 חטיפות יחד עם ה-28, 20 ו-8.
    והכי חשוב- גם קיבלתם בחירת דראפט וגם עוד שנה בחוזה רוקי לנרקיס הביצות, בניגוד לשזיף שמשתחרר השנה.
    כמו תמיד בטרייד, מנצח מי שקיבל את השחקן הטוב ביותר. בגלל זה לא הייתי ממהר להכפיש את ניו-אורלינס.
    סורי אבל במירוץ לפלייאוף כשאתה מול נוביצקי, גם בגיל 40, אני תמיד מהמר על הערפד הגרמני.

  2. נורקיץ אחלה שחקן.
    התחיל נהדר בליגה, נפצע ושנה שעברה כשחזר יוקיץ כבר היה כוכב עולה והם דרכו אחד לשני על הרגליים.
    סוף סוף פורטלנד פגעו יפה אחרי הקייץ האחרון והחוזים הסופר מוגזמים מגיע להם קצת נחת.

    גם אני חושבשאחת מבין פורטלנד לדאלאס תעשה את הפלייאוף.
    בסיטואציה שנוצרה הם גם יוכלו לתת פיייט לגולדן סטייט ואולי אפילו להפתיע.

  3. סמי הכבאי כבודו במקומו לעד ברץ', מסכים שזה בינם לבין דאלאס ונוטה לחשוב דווקא הנסיון של המאבס (בעיקר נוביצקי וקרלייל) יעשה את שלו בסוף .

  4. נורקיץ' מדהים.
    אף אחד לא ידע מה מתחבא שם.
    זה ורי-סמול-סמפל-סייז, אבל אתם קולטים שהוא נותן מספרים והשפעה של הביג-מן *הכי טוב בליגה*, יותר מקאזינס, יותר מגאסול, יותר מ-kat, כזה שהופך את חוזה המקסימום של דראמונד (אין מה להשוות) למסטיק בזוקה?

    מדהים, מדהים, מדהים.
    עידו – תסמן בבקשה שסימנתי את פורטלנד עוד לפני 2 משחקים כעולה ממס' 8, הכל בכתובים. מתבסס לא רק על הנורקיץ'-פיוור, אלא גם על מבט מדוקדק בלו"ז. שלכם הכי קל אבל זה יהיה קרוב, אתם ודנבר, דאלאס קצת מתחת.

      1. לך ל-5 הדקות האחרונות של הרגיוליישן הערב עם פילי. ומשם להארכה.
        לא תאמין איך פורטלנד השתנתה. מהיסוד.

        1. אראה, אבל זאת פילדלפיה. לא איזה סן אנטוניו.

          יש להם בקרוב 4 משחקים ב-5 ימים מול הוויזארדס, הסאנס, הפליקנס והספרס. מאמין שאחריו נדע יותר, כש-3 ניצחונות פה זה יהיה הישג מרשים.

          1. במשחק לפני, באוקלהומה, הוא עשה 4-8-17 והוא רשום על הנצחון. והוא עדיין לא 10 משחקים בקבוצה, כן, שנמצאת בסוף מירוץ לפלייאוף.

      2. רועי אתה לא מעודכן לחלוטין. יוסף עושה הגנה התקפה אנגלית שבורה הכל הוא עושה!

        סוםX2 אני חיי ממשחק למשחק, לא מדפדף קדימה.

  5. תודה עדו
    בתחילת העונה סברתי שנורקיץ הוא אחד הסנטרים המשובחים בליגה
    הוא דעך יוקיץ צמח ומכאן הערך שלו ירד תזה טרייד שיכול להתברר כמשמעותי מאוד
    נורקיץ עם פוטנציאל גדול וזה מצויין שהוא מפתח אותו בפורטלנד

  6. תמיד האמנתי בו בתור סנטר שידבר הרבה בליגה.
    בתחילת השנה הימרתי עליו כמנצח בקרב בינו לבין יוקיץ', מסתבר שטעיתי בגדול ויוקיץ' הוא סופרסטאר בהתהוות אבל גם נורקיץ' פורח בפורטלנד.

    שמחתי בשבילו (ובשביל קבוצת הפנטאזי שלי) על המעבר לפורטלנד כשהוא משתבץ בתפקיד של פלאמלי בצורה טבעית כל כך כאשר מהר מאוד הוא עולה עליו גם בתחום ההתקפי ובוודאי בתחום ההגנתי.

    הבעייה של פורטלנד היא כרגע דמיאן לילארד שנותן עונה חלשה יחסית ואמינו והארקלס שלא כל כך מספקים את הסחורה. בגלל החולשה של לילארד וחלק מהצוות המסייע של פורטלנד אני הולך על דאלאס במירוץ לפלייאוף.

  7. ושאלה אל חובבי הסטטיסטיקה, יש מצב שהלילה נורקיץ עשה שיאי קריירה בנקודות,ריבאונדים, אסיסים וחסימות?

    1. אאל"ט בשלושה מהם.
      והוא עשה הישג שרק בארקלי עשה מאז 1983 (במשחק של פילי על פורטלנד, מצחיק), מינימום 6-8-20-28. בפחות דקות אגב.

  8. הרבה מהטרידים בליגה לא קורים בגלל תחלופה בין פוטנציאלים. יש הרבה משתנים שמשפיעים מאחורי הקלעים ודנבר רצתה פשוט להפטר מנורקיץ' כמה שיותר מהר.
    האם דנבר תתחרט על הטרייד? אם נורקיץ ימשיך ככה אני מאמין שכן, אבל הם באמת עמדו בעמדה מצערת, כיוון ונורקיץ' נפצע ויוקיץ' השתפר בצורה מאוד חריגה. אף אחד לא צפה את זה קורה. ואז כשהוא נדרש לעלות מהבפסל הוא פשוט לא תרם אותו הדבר. יתרה מכך, הוא לא תרם אפילו ברמת הציפיות המינימאלית שקבעו לו. ומשם השחקן נהיה מתוסכל והדיווחים גרסו שזה השפיע לרעה בחדר ההלבשה. לכן, דנבר מצאה עצמה בסוג של מלכוד ולא היה לה ברירה, אלא למצוא קבוצה שתיקח אותו והיא תקבל את מבוקשה במקום. היא ביקשה סנטר על סנטר, רק שמי שדנבר תקבלו היא תוכל להעלות מהספסל. וכך פורטלנד הייתה האופציה הכי טובה מבחינתם.

    אגב, בתור אוהד בוסטון שמדבר בשם כל האוהדים של הקבוצות שהיו יכולות להיעזר ביכולות של נורקיץ' אני יודע שרבות הקבוצות שלא יכלו להעניק לפורטלנד משהו שהם יתעניינו בו.

    בכל מקרה, אני מקווה בשביל פורטלנד שנורקיץ' ימשיך לפרוח, כי זאת כרגע התקווה היחידה של המועדון להמשיך לצמוח לאחר כל ההחתמות התמוהות בקיץ. כל הכבוד על ביצוע עסקה יוצאת דופן שעשוייה, באמת משום מקום, להחזיר את התקווה לגביי הצלחת המועדון הזה שנים קדימה.

    1. פלאמלי תמורת נורקיץ' *ובחירת סיבוב ראשון*.
      עוד יכול להיכנס להיסטוריה כטרייד מופרע לגמרי. מצד שני – מי ידע.

      1. משמעות הבחירה תתגלה רק בדראפט. עד אז, אין לדעת. ועם זאת, אתה עדיין צודק, כי להוסיף זאת לצד השחקן הטוב בטרייד (כמו שזה נראה כרגע וגם טענו רבים לפני ביצועו) מעלה עוד תהיות על ההסכם למהלך מצד הנאגטס.

          1. כשאני אומר "רבים" הכוונה היא לא רק לפורום האתר, אלא כלל הפורום העולמי שעורה אחר הליגה. ישנם אנשים רבים שטענו זאת.

            אגב, להראות שהרבה טענו אחרת עכשיו זה לבצע פרזנטיזם בצורה מסויימת, כי באותה תקופה לא ניתן היה לדעת מה באמת ייתן נורקיץ' לפורטלנד. בייחוד כשהוא חזר מפציעה ולא קיבל הזדמנויות רבות לחזור לכושר משחק, או לקבל חזרה מוטיבציה לאחר שאיבד את רובה כאשר יוקיץ' הפך לסטאר הקבוצה על חשבונו.

  9. מה שלי הכי חשוב בפוסט הזה הוא הגילוי שהעברית של האוסטראלי השתפרה לחלוטין (אלא אם-כן מולי ערך אותו)

  10. תודה על היומן!
    גם לדעתי המאבק על המקום ה-8 יהיה בעיקר בין פורטלנד לדאלאס.
    סחתיין על הטרייד עם דנבר. הרגת אותי מצחוק שרשמת שאתה אפילו לא זוכר איזה פלאמלי זה היה. ובאמת שהשוס של הטרייד הזה, זה שחוץ מזה שקיבלתם כשרון גדול יותר, גם קיבלתם בחירת דראפט סיבוב ראשון.

  11. תענוג של יומן, מוריה.

    סליחה על הפרופורציות אבל נראה לי שכדאי לחכות קצת לפני שהופכים את יוסוף לאולסטאר. נכון, נתן מספרים נדירים הלילה ובכלל תחילת קדנציה מפתיעה בפורטלנד אבל קצת סבלנות. נראה איך יסיים את העונה קודם.
    אני עדיין חושב שדנבר תשמור על מקומה השמיני אבל זה באמת תלוי בלוז שאיני מתמצא בו עד הסוף.

    1. שגיא אתה לחלוטין צודק בעיניי.

      חשוב לזכור שתמיד בחודש וחצי האחרון לעונה המון שחקנים חווים אינפלציה בסטטיסטיקה האישית שלהם וזאת לא בהכרח היכולת הרגילה שלהם.

      יש סיבות רבות לאירוע הזה והן לא בהכרח קשורות אחת לשנייה, אך הסיבה עצמה מתרחשת לא מעט בליגה.

      בכל מקרה, אני מאמין שמבחינת פוטנציאל הוא בהחלט מוביל על פלאמלי.

  12. אחלה יומן עידו….. במיוחד התזמון.

    לא קונה את השיפור של בלייזרס הם עדיין יסיימו אחרי דאלאס ודנבר.
    אין ויכוח שנורקיץ הוא שדרוג על פלאמלי אבלך ראבאק הוא שיחק מול אוקאפור קח הכל בפרופוציה.
    בכלל למה נדמה לי שלילארד לא בשיאו ואפילו הרבה פחות מזה….

כתיבת תגובה

סגירת תפריט