אולסטאר 2017 – יומן מסע פרק 2 \ יובל שחם

אולסטאר 2017 – יומן מסע פרק 2 \ יובל שחם

היום השני שלי באולסטאר התחיל בצורה נחמדה עבורי כשהיה לי העונג לדבר קצת על חוויותיי ולייצג את האתר שלנו בערוץ הספורט כנציג היחיד למדיה הישראלית כאן בניו אורלינס. לאחר שיחה של מספר דקות התפניתי להתארגן ולצאת לקראת אימון קבוצות האולסטאר באיצטדיון הסופרדום.

אימון המערב

הגעתי לאיצטדיון כחצי שעה לפני האימון הראשון בו לקחו חלק שחקני קבוצת המערב. מעניין מאוד שנמכרים כרטיסים גם לשני האימונים והאיצטדיון כבר היה די מלא.

החלטתי במקום לשבת ולחכות באיזור התחום לתקשורת, ללכת אל מאחורי הקלעים בכדי לנסות ולתפוס את החבר'ה ממש מקרוב.

לשמחתי הרבה בדיוק שהגעתי לשם הם הגיעו מחדר ההלבשה וכך קיבלתי גישה מטווח אפס לכל קבוצת המערב.

הדינמיקה הייתה נחמדה כשדוראנט, קרי וסטיב קר הסתודדו ביחד, מארק גאסול והאיוורד נראו לא ממש מחוברים וכל השאר הסתחבקו אחד עם השני.

לאחר הצגת שחקנים מרשימה האימון החל. קשה לקרוא לדבר הזה אימון מכיוון שאין פה שום השפעה לצוות האימון. האירוע נועד אך ורק בכדי לתת שואו לקהל והשחקנים קולעים, מטביעים, מתראיינים ומשתתפים בכל מיני תחרויות שהכרוז מוביל.

רגע נחמד היה ממש לידי כשסטפ קארי החליט שמי שימסרו לו לאימון השלשות שלו יהיו ילדים מהקהל והוא החל למסור את הכדור כל פעם לילד אחר ביציע בכדי שיחזיר לו אסיסט. סטפ בהחלט אחד השחקנים שאני שם לב שמאוד משקיע בחיבור ובתשומת הלב שהוא נותן לקהל האוהדים ובעיני זה ראוי להערכה.

הרבה מדברים על ווסטברוק ודוראנט וביחד איתם על ג'יימס הארדן כמעין מגשר, אז אני יכול לספר שג'יימס הארדן הסתודד עם ווסטברוק במשך כל האימון ולא ראיתי אותו מדבר או משחק עם דוראנט. לא שזה אומר הרבה, אבל אולי זה מסביר את ההעדפה של הארדן שרבים בתקשורת מנסים להבין לגבי הסכסוך המתוקשר של ווסטברוק ודוראנט.

מיד לאחר כל אימון יש 45 דקות שמוקדשות לראיונות עם כל הסגל. ממש כמו אתמול ביום המדיה, סביב חדר גדול עמדו כיסאות שמול כל כיסא יש שלט המראה מי השחקן שיישב באותו כיסא. מכיוון שאתמול כבר תפסתי את קרי, ודוראנט ו-ווסטברוק היו מלאים באנשים, החלטתי ללכת לג'יימס הארדן.

הוא דיבר על כך שהוא מאוד מבסוט מהקבוצה שלו השנה, שהם לאחרונה קצת התעייפו וההפסקה הזאת מגיעה להם בזמן מצוין ושהוא בהחלט חושב שהם יכולים להיות אלופים (אני לא).

הזקן של הארדן הכי קרוב שאפשר

שאלתי אותו גם על הזקן המפורסם שלו ועל זיכרונותיו מחברו לקבוצה לשעבר עומרי כספי.

לאחר מכן ראיתי שישנו מקום פנוי ליד דמארקוס קאזינס והגעתי לשם בכדי לשאול גם אותו על הנציג שלנו בליגה הטובה בעולם, על הזיכרונות שלו מהטיול בישראל ולשמוע אותו מקשקש באופן כללי עליו ועל סקרמנטו.

לאחר שהסתיימו הראיונות חזרתי לאולם, קניתי לי משהו לאכול וחיכיתי לעלייה של נבחרת המזרח.

ברגע שהשחקנים הגיעו האימון נראה די דומה למה שהיה עם המערב – בעיקר שטויות, זריקות, ראיונות ותחרויות.

שחקני המזרח החליטו לעשות תחרות של זריקות מהחצי והיה מאוד מביך לראות אותם לא קולעים אף זריקה במשך כמה דקות רצופות. גם לא הקלעים הטובים בליגה – קיירי, קמבה ווקר, קייל לאורי ושאר החבר'ה – אף אחד לא קלע!

בסוף, כשהחלטתי להתחיל לצלם, כמה זריקות נכנסו והנה הן לפניכם

בסיום אימון נבחרת המזרח תפסתי עמדה בין קייל לאורי לדאמר דרוזן מכיוון שאני יודע שהדינמיקה בין השניים מאוד מצחיקה בדרך כלל ובנוסף, אני חושב שטורונטו מאוד מסקרנת ולא מקבלת מספיק תשומת לב.

ראשון היה לאורי שכמובן פתח וענה לי על השאלה שהוא מאוד מעריך ואוהב את דאמר, אבל הוא כבר לא יכול לסבול אותו כל כך הרבה שעות בשבוע.

לאחר מכן דיברנו עוד קצת ואתם יכולים לראות בעצמכם בסירטון המצורף:

מכיוון שהראיון עם לאורי היה די ארוך לא הספקתי להגיע לאף אחד פרט ללברון שעוד הספקתי לשמוע שהוא מספר שזה חסר כבוד להשוות בינו ובין סטפ בגלל סגנונות המשחק הכל כך שונים שלהם ושלמעשה הבן שלו לובש בבית הספר את הגופיה מספר 30 מכיוון שהוא הכי אוהב את קארי.

משם חזרתי לאולם לצפות באולסטאר הדי ליג.

היה משחק נחמד וישנם כמה כשרונות מצוינים בליגה הזאת ובמיוחד קווין קוק שנבחר לmvp. אני ממש לא מצליח להבין מה שחקן כזה עושה בדי ליג. אם לא באן בי אי, הוא בוודאות יכול לעשות כסף גדול באירופה. אתלט טוב וקלעי מצוין שקורא את המגרש נפלא. מבוזבז מאוד לטעמי בדי ליג.

במחצית המשחק התקיים גמר תחרות ההטבעות של ליגת הפיתוח אותה ניצח טרוי וויליאמס.

הנה דאנק שהצלחתי לתפוס של אחד המשתתפים האחרים (די כושל, במיוחד בהשוואה למה שראיתי מאוחר יותר):

בסיום המשחק ניגשתי לעמדת השידור ואמרתי שלום לאחד מענקי הליגה בכל הזמנים – איזאה תומאס (המקורי!). לא היה לו יותר מדי זמן לדבר, אבל את התמונה שלי עם הבד בוי השגתי.

מיד שהסתיים המשחק היה לי שעתיים לבזבז ומיהרתי לרובע הצרפתי בעיר ולברבן סטריט כדי לראות על מה כולם מספרים שהם מדברים על ניו אורלינס – ואיזו חוויה זאת הייתה!

מצעדים, אלכוהול, מוזיקה ומלא אוכל טוב. חוויה ענקית רק להסתובב ברחוב.

טעמתי קצת ממטעמי העיר המטוגנים שתיתי קצת בירה מקומית והתחלתי לצעוד לכיוון האולם הגדול לקראת הערב השני – ערב התחרויות!

הגעתי לאיצטדיון והספקתי לשמוע קצת את אדם סילבר.

מיד לאחר מסיבת העיתונאים עשיתי סיבוב קצר מסביב לפרקט וראיתי כמה סלבס, אבל מעל כולם היה אחד שהתרגשתי ממנו יותר מכל – ביל ראסל הגדול. לא הייתה לי גישה אליו אז הגנבתי תמונה שלו מהכי קרוב שיכולתי.

עליתי למקום שלי במרומי היציע והתכוננתי לתחרות הראשונה – הסקילז!

תחרות הסקילז

לאחר הופעה קצרה מלאה באמריקאים מרקדים וזיקוקים הייתה הצגת השחקנים והנה התחרות התחילה כשהגארדים היו ראשונים וג'ון וול התמודד מול גורדון היוורד.

התחרות הייתה צמוד וג'ון וול הגיע לפני היוורד לעמדה האחרונה שהיא זריקה משלוש, אבל וול החטיא והסופרסטאר של יוטה ניצל זאת כדי לקלוע ולעלות לשלב הבא.

השניים הבאים בקטגוריית הנמוכים היו איזאה תומאס ודווין בוקר. התחרות לא הייתה צמודה כשאיזאה קבר את הכדור לתוך העיגול בתחנה הראשונה, מיהר לתחנת הליי אפ ומשם קבר את השלשה שלו והשאיר את בוקר חסר סיכוי.

תומאס מול היוורד בגמר הנמוכים.

לפני שעלו הגבוהים להתחרות הייתה הופעה של נבחרת מעודדים מכל קבוצות הליגה.

לאחר מכן הראשונים שעלו להתחרות מבין הגבוהים היו קאזינס ופרוזינגיס.

שניהם היו צמודים עד לתחנה האחרונה של השלשה ואז הגיעה סדרת החטאות מרשימה של שניהם שגררה הרבה "אוווו" מהקהל בכל החטאה עד שלבסוף פרוזינגיס שם את הכדור בחישוק וניצח.

הבאים אחריהם היו יוקיץ' והגיבור המקומי אנתוני דייויס.

דייויס הוביל במשך כל התחרות, אבל יוקיץ' הגיע מאוחר וקבר שלשה אחרי שני ניסיונות כושלים של דייויס והנה קיבלנו גמר אירופאי בקטגוריית הגבוהים.

לפני הגמר שמתי לב לדבר שמעט איכזב אותי.

לפני שהאן בי אי שינה את פורמט תחרות היכולות האישיות לפורמט של גבוהים ונמוכים, התחרות הייתה הרבה יותר מעניינת.

היום יש רק תחנת כדרור, מסירה (שאם לא הצלחת אותה 3 פעמים אתה ממשיך להתקדם למרות הכל), ליי אפ ושלשה. פעם היו הרבה יותר תחנות והתחרות הייתה הרבה יותר מעניינת ומגוונת.

בכל מקרה, לאחר עוד הפסקה קצרה קיבלנו את ה"גמרים האיזוריים" של הגבוהים והנמוכים.

עד כה הקהל לא כל כך היה מעורב והאולם היה חצי ריק, מה שחיזק לי את המחשבה שהתחרות הזאת הפכה למשהו די מגוחך ומיותר.

ראשונים עלו היוורד ותומאס. שניהם הגיעו לתחנה האחרונה ביחד ויצרו קרב שלשות די מצחיק ששניהם החטיאו את הזריקות הראשונות שלהם, אבל פשוט בגלל שלרוב הכדורים שלהם נתקעו האחד בשני. לבסוף היוורד קבר את השלשה ועלה לגמר.

אחריהם קיבלנו את הגבוהים פרוזינגיס ויוקיץ'.

קיי פי היה לפני יוקיץ לאורך כל התחרות וכשהוא היה בדרכו מתחנת הליי אפ לתחנת השלשה יוקיץ עדיין עשה את הדרך ההפוכה (וניסה להפריע לפרוזינגיס בדרך).

לבסוף פרוזינגיס ניצח כצפוי ואנחנו קיבלנו גמר מפתיע כשאת הנמוכים מייצג גורדון היוורד ואת הגבוהים קריסטפס פרוזינגיס.

בסיבוב האחרון שניהם היו צמודים עד לתחנה האחרונה ולבסוף פרוזינגיס הכניס ראשון את השלשה והוא המנצח בתחרות!

הכי שמח באולם? ספייק לי! גביע ראשון לניקס והחבר'ה מרגישים שזכו באליפות…

תחרות השלשות

בתחרות משתתפים כשמונה שחקנים – קמבה ווקר, קיירי ארווינג, ווסלי מתיוז, אריק גורדון, ניק יאנג, סי ג'יי מקולום, קייל לאורי וקליי תומפסון.

שלושה עולים לשלב הגמר.

ראשון זרק קמבה ווקר שהיה די חלש, אבל למזלו הוא השאיר את עמדת ה"מאני בול" לסוף והוא תפר שם את כולם והגיע לתוצאה יפה של 20 נקודות.

שני עלה קיירי שהפתיע בחולשתו, אך לבסוף התעורר וקלע כמה רצופות וסיים גם הוא עם 20.

השלישי היה ווסלי מתיוז שהיה פשוט חושך מוחלט וסיים עם 11 נקודות די עלובות.

רביעי לקול הבוז הגדול מאוהדי האקסית בניו אורלינס עלה אריק גורדון לקלוע. כולם אמנם היו נגדו, אבל הוא התחיל מצוין וג'יימס הארדן חברו הטוב השתולל על הקוים. לבסוף גורדון סיים עם תוצאה מרשימה של 24 כשהוא בכלל לא מספיק לזרוק את הכדור האחרון.

לאחר הפסקה קצרה עלה לזרוק ניק יאנג שעשה מספר יפה של 18 נקודות.

אחריו הגיע תורו של סי ג'יי מקולום שהיה ההימור שלי לזכייה, אבל הוא איכזב בענק ועשה תוצאה מביכה של 10 נקודות.

לפני האחרון הגיע תורו של קייל לאורי שהמשיך את תצוגת הנפל של כמה מהקלעים הגדולים בעולם כשהוא מצליח לקלוע רק 9 נקודות.

אחרון חביב הגיע תורו של האלוף המכהן קליי תופסון שקיבל תשואות רבות מהקהל. ההתחלה הייתה בינונית, אבל כולם חיכו לתחנה האחרונה שם קליי הציב את כדורי המאני שלו שווים 2 נקודות. למרבה ההפתעה ולתדהמת הקהל קליי היה חלש מאוד בתחנה הזאת, סיים עם 18 נקודות והודח!

יש לנו את קמבה ווקר, קיירי אירווינג ואריק גורדון לסיבוב נוסף.

ווקר פתח את הגמר וסיים בצורה בינונית עם 17 נקודות.

שני עלה אירווינג שפתח חלש, אבל לקול עידוד הקהל סיים בצורה לוהטת וסיים עם 21 נקודות

עכשיו הכל תלוי באריק גורדון. הוא התחיל מצוין והגיע לתחנה האחרונה שהוא צריך רק עוד שתי נקודות כדי לנצח את קיירי. הוא קלע אחת והשווה ויכל לנצח את התחרות עם הכדור האחרון, אבל נחנק והחטיא! יש לנו שובר שיוויון.

קיירי עלה לזרוק שוב והצליח להשיג הפעם רק 18 נקודות.

שוב הכל תלוי בגורדון שהתחיל את הניסיון השני שלו בצורה לא רעה והגיע לעמדה השלישית עם 9 נקודות. הוא המשיך ללהוט והגיע לעמדה הרביעית כשהוא עם 17 ושם כבר הסיפור נסגר. גורדון מנצח עם 21 נקודות והוא אלוף השלשות החדש!

בזמן שבין תחרות השלשות לתחרות ההטבעות היו כמה דברים מאוד נחמדים שאמנם בדרך כלל לא מראים בטלויזיה, אבל אלו היו מחוות מאוד יפות.

תחילה עלו על אזרחי ג'יימס הארדן ודאמר דרוזן ביחד עם קיירי אירווינג שהיה מוכן מתחרות השלשות ועוד כמה סלבריטאים כדי לזרוק לשלוש נקודות.

המטרה: תרומה לקרן של השדר שנפטר לאחרונה – קרייג סגר.

כל שלשה שווה 10,000 דולר ולחבר'ה יש דקה לזרוק.

הם התחילו צולע, אבל בסוף הארדן לקח את הכדור והתחיל לצלוף שלשות מה שהוביל לתרומה מכובדת של יותר מ-100 אלף דולר.

מיד לאחר מכן הוזמן סטפ קארי לבמה לנסות לקלוע מחצי מגרש. אם יצליח הקרן תקבל תרומה של חצי מיליון דולר. לאחר מספר ניסיונות כושלים של קארי, לקח שאקיל אוניל את נכדו של קרייג סגר, הרים אותו על הידיים כדי שישים את הכדור בטבעת והנה לכם חצי מיליון דולר. אמריקה יודעת לרגש!

לפני ההופעות קיבלנו עוד רגע נחמד עם תחרות ההטבעות של ילדים על סל קטן שהובא במיוחד למגרש.

לאחר המחוות היפות נהננו כולם באולם מהופעה מקפיצה של די ג'יי חאלד ומשם היישר לאירוע המרכזי:

תחרות הדאנקים

תחילה – הצגת השופטים.

גרי פייטון, דייויד רובינסון, דומיניק ווילקינס, אלונזו מורנינג וכריס וובר.

ראשון עלה דיאנדרה ג'ורדן. הוכנס למגרש די ג'יי חאלד יחד עם עמדת די ג'יי ודיאנדרה דילג מעל שניהם בקלילות בדרך לדאנק נחמד ולתוצאה של 41 מהשופטים.

הבא בתור היה גלן רובינסון מאינדיאנה שהציב מול הטבעת שני אנשים אחד על הכתפיים של השני. הוא קפץ מעליהם בצורה מהפנטת לדאנק מטורף! 50 עגול מהשופטים.

שלישי היה דריק ג'ונס שהציב ארבעה שחקני פיניקס אחד אחרי השני לפני הטבעת. הניסיון הראשון שלו כשל, אבל בשני הוא קפץ מעליהם כל הדרך לטבעת לדאנק מרהיב! השופטים נתנו לו 9 כל אחד והוא סיים עם 45 נקודות.

אחרון עלה האיש לו כולם חיכו – ארון גורדון.

גורדון הביא איתו טיסן שהחזיק את הכדור והיה צריך להפיל אותו מהאויר לרצפה בדרך לידיים של גורדון.

לצערי הרב גורדון נכשל בשלושה ניסיונות תוך כדי שהוא תופס את הכדור ומנסה להעביר אותו בין הרגליים ולהטביע. דאנק מדהים מבחינה רעיונית, אבל גורדון הצליח רק בניסיון הרביעי ולמרות דאנק נפלא קיבל רק 38 נקודות.

הסיבוב השני התחיל הפוך כשארון גורדון מתחיל אותו הפעם. גורדון המשיך בערב הרע שלו ונכשל בשלושה ניסיונות ולצער כולם סיים את הערב מוקדם.

אחריו עלה דיאנדרה ג'ורדן שעשה דאנק יפה מאוד וקיבל עליו 43 נקודות.

השלישי בסיבוב השני היה דרק ג'ונס שסיפק דאנק ענק בין הרגליים תוך כדי שהוא מקבל מסירה דרך הצד של הלוח מדווין בוקר. פשוט מדהים ועוד ציון מושלם של 50!.

אחרון הגיע תורו של גלן רובינסון שהטביע בניסיון הראשון שלו תוך כדי שהוא מבצע את תנועת ה"דאב" המפורסמת. דאנק נחמד שקיבל את הציון המכובד 41 מה שהוביל את רובינסון לסיבוב הגמר מול דריק ג'ונס הצעיר.

את סיבוב הגמר התחיל גלן רובינסון שהוא מצליח בדאנק הראשון לדלג מעל פול ג'ורג' ולקבל ציון חביב של 44.

מיד אחריו עלה דריק ג'ונס שהציב רף מאוד גבוה לדאנקים שלו, אבל הוא נכשל בקפיצה מעל שלושה אנשים תוך כדי שהוא מעביר את הכדור בין הרגליים. מאכזב מאוד והציון 37.

ג'ונס גם החל את הסיבוב השני והצליח בניסיון הדאנק השני שלו בסיבוב הזה לתפוס מסירה מרצפה ולקפוץ לדאנק תוך כדי שהוא מעביר בין הרגליים ומקבל ציון 50. שאקיל בטוח כועס עכשיו בטלויזיה, הוא לא אוהב 50 על דאנק בניסיון השני. והאמת שגם אני לא.

עכשיו הכל תלוי בגלן רובינסון שניגש לדאנק האחרון שלו וצריך 44 נקודות כדי לנצח.

רובינסון העמיד שלושה אנשים שאחד מהם הוא פול ג'ורג' שמחזיק את הכדור. רובינסון קפץ בצורה מדהימה מעליהם והטביע בניסיון הראשון – 50 עגול וניצחון לרובינסון!

בסיום הערב ירדתי לכיוון הפרקט ונתקלתי בפיל, הר אדם, מפלצת אנושית – שאקיל אוניל. הוא היה מוקף בכל כך הרבה אנשים שלא הצלחתי להגיע עליו אבל שצעקתי לו "שלום שאקיל" הוא מיד הסתובב וענה: "שלום שלום ברוך השם" בעברית.

בדרכי לחדר המדיה במנהרת השחקנים הלכנו שניים. שני כישרונות להם עוד לא יצא לשחק מעולם באולסטאר: יובל שחם וג'ואל אמביד. ניצלתי את הסיטואציה כדי להצטלם איתו ולסגור את הערב עם המשפט האהוב עלי :TRUST THE PROCESS.

 

 

 

 

לפוסט הזה יש 28 תגובות

  1. יובל, פשוט חוויה אדירה!! סיקור אדיר לערב הכי מעניין של הסוף שבוע הזה, תמשיך להנות ולהעביר את הכל בצורה כזו !

  2. אין לי מה להגיד כבר!!! איזה יכולת גבוהה! יופי של אינטרקציות עם האולסטארים של הליגה! תמונה עם אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה בשבילי זה בטוח, באד בוי אגדה! אין ספק שאתה ה-BAD BOY של קדרון ונותרדאם יא אח. תמשיך לבלות, מחר תנצל את היום ליהנות מהעיר – הסרטונים מהעיר מדהימים ממש – ובערב תבלה במשחק – מאחל לך שיתנו שם תצוגת הטבעות יותר טובה מהתחרות דאנקים שבעיניי אכזבה השנה מאוד! חוצמזה אם בא לך להאריך את ה"חופש" פה בשבוע, בוא אליי לקריית אקרון שבאוהיו ושבוע הבא נלך לJEWISH HERITAGE GAME שלנו בקנטון – שם קווין קוק מעביר את הזמן עד שמכבי יקשיבו לך ויחתימו אותו! TRUST THE PROCESS של הג'ינג'י!!!

  3. יובל, איזה כיף להיות צעיר ולעשות את כל הריצות הללו. אני באול סטאר כמעט מההתחלה והייתי באיזה 20-25 מהם. אני זוכר את הריצות עם הריצות עם הלאפטופ של רדיו שאק שכבר השתמשתי בו ב-1983 או משהו כזה. הזכרון היה ל-20,000 קרקטרס, או איזה 400-500 מילים. לפני זה היו ריצות לטלפון לחדשות הספורט ולעתון חדשות.
    את הנשמה הוצאתי – בדיוק כמוך.
    כל הכבוד לך!!! החוויות חשובות לנ יותר מהתחרות עצמה. את השלשות ואת הדאנק הכנסתי, אז מי שרוצה לראות אותם ייכנס לפוסט שלי. תאור החוויות שלך חשוב יותר מתאור הארועים עצמם אותם אנחנו רואים כמוך.
    מתפלא מאד שהושיבו אתכם למעלה. בכל האול סטארס שלי ישבנו 5-6 מטרים מהפארקט. כנראה של-NBA לא חשוב יותר מעתונאים היום כשיש טיווי, סושיאל מדיה ומה לא. זאת חוצפה ממש! עתונאים מגיעים מכל רחבי העולם ומעלים אותם לתקרה?

  4. תענוג יובל. איזה כיף לך, ועוד בעיר כזו מטורפת כמו ניו-אורלינס. עיר שבנויה לחגיגות. אולי בגלל זה עושים שם את הסופרבול כל שנה שנייה בערך.

  5. פפששששש, איזה כיף.
    יובל אתה משקיע כאן שחבל על הזמן (וטוב שכך, השקענו בך הרבה מאוד 🙂 )
    פשוט כיף, תהנה מהמפגש עם השחקנים. התיאורים של האינטרקציה איתם זה משהו שלא רואים בשידור.

  6. יובל אתה תותח!
    סדרת המאמרים שלך, הם הסיקור הכי טוב שקראתי בעברית אי פעם,
    לסופ"ש אולסטאר.

    תמשיך להנות ולכתוב. מחכה בקוצר רוח לפרק השלישי.

  7. גור גולן חזר לעמדת החיזוק של הוועדה נגד סמארקים ואורטונים, איך הצבא גבר? ה-ללל והאשך צריכים אותך,כל מיני פקצות יצאו מהחורים לתמוך באנטי קרייסט לבררונית.

    1. יצאת רך כמו קאפקייק! עדיף שתעבור לדבר על שבוע האופנה כמו שווסטבריק עושה כששואלים אותו על כדורסל.

      לברון במעמד יותר גבוה מכל האולסטאר המביך הזה,אפילו למסיבת עיתונאים הוא לא הגיע כי הוא מעל כולם כמו מייקל בזמנו.

  8. טוב יובל, אז את הכוכבים פגשת, הופעת ג'אז שמעת ונהנית מריח הבירה והקיא ברחובות הרובע הצרפתי.
    עכשיו כמה דברים חשובים לפני שתלך:
    בנייה בקפה דו מונדה המפורסם כבר אכלת?
    סיור רוחות בבתי הקברות ואצל מכשפות הוודו כבר עשית?
    נגיסי תנין, פאייה קריאולית ואת הסנדביץ' מופולטה המפורסם כבר אכלת? יש לך גם חובות כתייר אל תשכח. הזמן קצר והמלאכה מרובה.

  9. בטח הרגשה נוראית לדעת שמכל השחקנים לברון לא מגיע…

    לפחות פגשת את איזייאה הגמד האמיתי שהוא גם היום כוכב יותר גדול משלישיית הקפאקייקס ווסטבריק.

  10. כל הכבוד יובל.
    הייתי פעם חודש בניו אורלינס. טיפ- תארגן לך שרשראות חרוזים, זה תופס בברבן-סטריט ולא רק במארדי גרא..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט