אירועי דיומא – 16.02.2017 / רועי ויינברג

כדורגל:

ליגה אירופית – שלב 32 הגדולות (משחק ראשון):

22:05-הפועל באר שבע-בשיקטאש. משחק לא רע בין באר שבע, שסיימה שנייה בבית, ובשיקטאש שנשרה מליגת האלופות. הטורקים פייבוריטים ברורים שניצחו 4 משחקים ברציפות לפני הפסד במשחק האחרון ובכושר יותר טוב מב"ש, בלי שמדברים על הניסיון הרב ברמות האלו, אבל אסור להספיד את ב"ש בטרנר אחרי הבית הקשה שעברה.

20:00-סלטה ויגו-שחטאר דונייצק. שחטאר ירדה מליגת האלופות ובכושר לא רע, אבל לא בטוח שפייבוריטית מול סלטה הלא רעה בכלל. ויגו עם 3 הפסדים רצופים, אבל קבוצה שיכולה לנצח כל אחת בבית. יש מצב שזה כולל את שחטאר.

22:05-מנצ'סטר יונייטד-סנט אטיין (ספורט 2). יונייטד בכושר מעולה לאחרונה ונראית טוב כשזלטאן איברהימוביץ' בכושר מצויין. סט.אטיין במקום החמישי ורחוקה משלושת הרצות לאליפות, אבל בהחלט יכולה לסיים עם כרטיס לליגה האירופית. המצ'-אפ בין פול פוגבה לאחיו יכול להיות משחק מעניין במיוחד.

*המלצת צפייה* 22:05-ויאריאל-רומא (ספורט 2). משחק הכדורגל המעניין של היום. מצד אחד יש את ויאריאל, שבמקום השישי בלה ליגה ועם הפסד בודד בששת המשחקים האחרונים (כולל תוצאות תיקו מול ברצלונה וסביליה). בצד השני יש לנו את רומא, שחזק במירוץ לאליפות בסרייה איי ובכושר טוב, כשההפסדים ליובנטוס וסמפדוריה הם היחידים שלה מאז דצמבר (12 משחקים). שווה לראות.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

אליפות וולס הפתוחה – סיבוב שלישי ורביעי:

האליפות הזו היא אחת מהבלתי צפויות, ובקצב הזה לא יישארו לנו בה מדורגים בכירים. כך בסיבוב השני ראינו את רוני אוסליבן שומט יתרון של 3:1 על מארק דיוויס כדי להפסיד 4:3, את מארקו פו מפסיד 4:0 לרוס מואר האלמוני, ואת ראיין דיי שהפסיד לתאילנדי המוכשר תפצ'אייה אן-נו. נשרו גם ניל רוברטסון (הפסיד ללי ווקר), אנתוני מקגיל (לאיגור פיגיירדו הברזילאי), שון מרפי (לג'וש בוילאו), וגם ההפסד של ליאנג וונבו למייקל ווייט הוא סוג של הפתעה. בין המדורגים המועטים שנותרו נוכל למצוא את סלבי, טראמפ, אלן, הוקינס, קארטר ובינגהאם. לכן גם הסיבוב השלישי היום (הטוב מ-32) לא צפוי לכלול מפגשים שעל הנייר נראים מעניינים. אחד כזה עשוי להיות בין הוקינס לאן-נו בסשן המוקדם, או זה שבין סלבי ליאן בינגטאו הצעיר. סשן הערב יביא לנו כבר את הסיבוב הרביעי (שמינית הגמר). שידור ישיר ביורוספורט 2 החל מ-14:00 (אפשר לראות כאן) וביורוספורט ב-21:00.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

הטור של עומאן – קטע 3:

בקטע 2 אתמול, שכבר כלל ארבע טיפוסים, זכה הבלגי בן הרמאנס מ-BMC. הרמאנס הצליח לברוח אל קו הסיום לפני רוי קושטה ויאקוב פוגלסנג. השלישיה הזו מרכיבה כרגע גם את מובילי המירוץ.

קטע 3 היום, מאוניברסיטת הסולטאן קאבוס לקוריאת, הוא קטע שטוח למדי, המסתיים בטיפוס קצר ומשופע. זה הופך את הקטע למתאים לאותם פאנצ'רים שהגיעו למירוץ.

 

הטור של אנדלוסיה – קטע 2:

קטע 1 אתמול, בן חמש הפסגות, היה מהנה למדי. כ-25 ק"מ לסיום, החבורה המובילה החלה בהתקפות הדדיות (שכמובן החלו עם קונטדור). ההתקפות יצרו קבוצת בריחה שכללה את קונטדור, ואלוורדה, פולס, רוסה, איזאגיר ורייכנבך. על קו הסיום היה ואלוורדה החזק מכולם כצפוי, וזכה בקטע. היות ואין זמני בונוס במירוץ זה, לכל השישה יש זמן זהה.

קטע 2 היום, בין טורדונחימנו למאנצ'ה ריאל, הוא קטע המלך של המירוץ, ועשוי בהחלט להיות זה שיכריע אותו. מדובר כאן בארבע פסגות, כשהאחרונה היא בדרגת especial – הגבוהה ביותר. אנו צפויים לראות שוב את החבורה, אותה ראינו אתמול, נאבקת על הבכורה. לא להחמיץ. שידור ביורוספורט 2 החל מ-16:30 (אפשר לראות כאןלגלול בדף עד הלינקים למירוצי האופניים).

 

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 37 תגובות

  1. אשר לליגה האירופאית אז חוץ מבאר שבע …המשחקים הבאמת טוביםהם סלטה שחטאר וויריאל רומא שכן כל הרבעייה הזו יכולה ללכת עד הסוף במפעל והם טוב 8 ודאי יחד עם יונייטד ,טוטנהאם ,בילבאו ושאלקה.

  2. מה הקשר בין רצח עופרה חזה לטור עומאן ולעניני דיומא ?
    לידיעת הציבור אתה צריך להעלות את התגובות האלו בפינת ההיסטוריה .

    1. עדיין מחכה ממך להתנצלות אחרי הזלזול אתמול… 🙂
      לא שאני לא טועה מדי פעם, אבל בתור מי שתוקף בחריפות אנשים שטועים בהימורים, הייתי מצפה לדעת להודות גם בטעויות שלך.
      וולורדה פירק את הירידה והגיע עד 90 קמ"ש. גם בגילו הוא דיסנדר על.

      1. ממש לא .
        אין לי בעיה להתנצל כשאני טועה .
        ולורדה בירידות לא ברמה של ניבאלי ותביא בחשבון כי איזאגיר ברח לניבאלי בטור ותבין למה אני מתכון .
        אבל מאחר והעלית את הנקודה אז ראשית הגבתי אחרי שולורדה סיים את קטע הירידה .
        ועדין הוא לא טוב יותר מאיזאגיר בזה אלא ההיפך בדוק מה קרה באזור הזה ב 2004 כשכל קלמה רדפה אחרי סנטי פרז בוולטת 2004 .
        עכשיו למה ולורדה הצליח לרדת כל כך מהר כאן מהר מאחרים התיחסתי לכך חלקית בסיכום .
        ועכשיו ארחיב .
        ולורדה שיפר מאד את יכולת הירידה בכבישים שהוא מכיר היטיב קרוב לודאי מאחר ושנה שעברה ולורדה רחב בכל שלושת הגראן טורים וראה את ההבדל בין פרום לבינו .
        ולורדה לקראת סוף הקריירה אומנם אבל בכושר ונסיון מדהימים והחליט לנסות לקחת את הטור השנה.
        הוא מכיר את הכבישים הקרובים לביתו בעל פה כלומר את כבישי מורסיה ואנדלוסיה ולמד לרדת טוב בכבישים יבשים .
        מאחר והוא מכיר בעל פה קונטאדור ואיזאגיר פולס ושות לא מצאו לנכון. להסתכן בכבישים שהם לא מכירים .קונטאדור הוא בן מדריד ומכיר את הכבישים שם בעל פה איזאגיר בכלל בסקי ולכן פחות מכיר את גרנדה .
        נסיעת האוטובוס האחרונה שערכצי מהצפון אזור טורלה אראגון לגרנדה החלה ב 1000 הגעתי לגרנדה אחרי עצירה של שעה במדריד באזור 0100 למחרת המרחק בסביבות ה1000 קמ.
        איזאגיר וקונטאדור לא יכולים להתחרות בולורדה בכבישים האלו .
        זו הסיבה לכך שולורדה ניצח את המירוץ הזה כבר ארבע פעמים בעבר.
        אגב לא הייתי תוקף בחריפות לו היית ממתן מעט את ההצהרות ולרדה טוב מאד בדברים מסוימים מומחה ירידות הוא לא אם כי מאד מאד השתפר.

        1. הקטע היה בוולטת 2004 קטע המצפה כוכבים בגרנדה סנטי פרז ניצח אותו ברח בעליה והדהים בירידה .
          הןא הורחק הסוף הוולטה על תוספים …והנצחון נלקח ממנו והועבר לרוברטו היראס שנתפס באחת הוולטות לאחר מכן על תוספים ….

  3. הטור של אנדלוסיה יש חיה כזו …מישהו יכול למצוא בגוגל טור אנדלוסיה ?
    עכשיו אני מבין למה ידיעת הציבור מתבלבל …
    אין טור אנדלוסיה אין טור איטליה אין טור מילאן סן רמו ….
    בצרפת יש טורים בארץ יש מירוצים באיטליה יש ג'ירו בספרד יש וולטה .
    וולטה ולנסיה או אם כבר וולטה ט וולנסיה וולטה א מורסיה וולטה א או דה אנדלוסיה .
    אבל אין טורים ולא ג'ירויים דוברים שם ספרדית לא איטלקית ולא אנגלית.
    מענין אם רק לי ההודעות האלו צורמות ?

  4. אכן וולטה 2004 קטע 14 מלגה גרנדה המנצח סנטי פרז לאחר ירידה מהממת וגסטה מדהימה בסיום הצבעה לשמיים לזכר ארוסתו שנהרגה בתאונת דרכים .
    אם מישהוממומחי היו טיוב עידו גלרי אלוף בזה חוכל להעלות את הקטע נוכל להתרשם ולהשוות את יכולת הירידה של ולורדה אז והיום ללא ספק שופרה מאד .
    השאלה היא האם ברמה טובה מאד או ברמת על ברמתו של איל פלקון פאולו סבולדלי או שיש עדיין על מה לעבוד ?

      1. תודה עידו.
        לענין הויכוח ולורדה וירידות.
        בשנת 2004 מומחי הירידות של קלמה היו האחים גארסיה קזאדה.
        קרלוס המבוגר יותר ןאחיו הצעיר ומאד מוכשר שהוביל את הרדיפה אחרי סנטי פרז .
        ולורדה הגיע שני אך את סנטי פרז הוא לא הצליח לתפוס.

    1. כרגע 19 ק"מ לסיום. טים וולנס נמצא בבריחה 3:25 לפני כל הפלוטון, אבל הוא כנראה ייתפס, כי כל הקטעים הקשים עוד לפנינו (מה גם שהיה לבד הרבה זמן).

  5. בזה הרגע הפתעה מרעישה וחסרת תקדים עם זהב אמריקאי בביאתלון.
    לואל ביילי מקדים את כולם לאחר ירי נקי במטווח כשהוא מסתייע במאות מטרים האחרונים במתחרה רוסי כדי לקזז 3 שניות יקרות מאד שנונתנות לו את הניצחון על מורבץ' שירה גם הוא נקי. מרטין פורקאד האימתני רק שלישי עם שתי החטאות (אבל גלישה מצויינת כרגיל)

  6. 10K לסיום: וולנס ב-40 שניות לפני הפלוטון, קצת לפני העלייה הגדולה. הוא ייתפס – עכשיו נותר לראות מי מהמובילים יפרוץ קדימה ומתי.

  7. פינו מגיע שתי שניות לפני קונטדור, ו-7 לפני ואלוורדה (הצליח לאסוף את עצמו) ואיזאגיר. הדירוג: קונטאדור, פינו (3+), ואלוורדה ואיזאגיר (5+), רוסה (7+). פתוח לגמרי.

  8. יובל, יא עכבר ביבים מסריח, יא ילד כאפות פסיכופת:

    לפי דעתך, איך אני יודע על מעללייך באותה עצרת ידועה לשמצה?

    א. האלהים יידע אותי
    ב. " ידידך" "ירון-זהבי" משחק איתך משחקים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט